czwartek, 2 października 2014

Uwaga Artystki-Kolorystki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i 11 punkt regulaminu

Proszę o uważne przeczytanie od początku do końca 

Pisząc post rano z koszykiem z marchewkowymi różami <klik >miałam odpoczywać od komputera.Ale widzę,że się nie da,jest zbyt wiele pytań odnośnie naszej zabawy.

Zrobił się jakiś młyn .

Tyle razy proszę ,czytajcie regulamin 
Pojawiła się już w zabawie  praca wcześniej opublikowana a zasady są inne.
Po drugie szanujmy swój czas,nic na siłę .
Jeśli ktoś nie jest gotowy w tym miesiącu to będą kolejne tematy.
Moje kochane siódemeczki mnie już znają i wiedzą jaka jestem surowa ,no prawie zawsze 

Powstał 11 punkt regulaminu ,który już się pojawił w poście z żabą 

Jeśli praca nie będzie spełniała warunków będę upominała i sama ją usuwała z zabawy.
Muszę go napisać ,ponieważ zabawa nie jest tylko do samego pokazania się i promocji blogów,ale są pewne wytyczne i tego powinniśmy przestrzegać wszyscy.
Mogę przymykać czasem oczy na pewne sprawy ,ale co powiedzą na to inni uczestnicy.
Wszyscy mają równe sznanse i równy start zaistnieć w tej zabawie,trzeba tylko stosować się do ustalonych zasad.

Nikt nie mówił, że w drodze po naszą upragnioną 100 będzie łatwo.


Pytacie o kolory, jakie stosować czy można takie a takie ,ile itd.
Widzę ,że co niektórzy źle interpretują wytyczne jakie napisała Marta .
Dlatego jeszcze raz prostym językiem już tłumaczę .
1.Każda praca musi zawierać  min.50% koloru brązowego ,ale kolor beżowy jest bardzo mile widziany w tym zestawieniu i nie musi być go wcale 50%
Czyli jeśli ktoś zrobi same beże to nie będzie to zgodne z wytycznymi jakie zaserwowała nam Marta,bo zabraknie tam brązowego koloru.
Sama też muszę się nieźle nagimnastykować ,aby coś wymyślić .
2.Praca może ,ale nie musi  zawierać małe akcenty  innych  dowolnych kolorów lub może ich wcale nie być .
3.Jeśli idzie o kolory zielone ,to dopuszczalna jest zgniła zieleń w min. ilościach lub po prostu jej brak.

Kochani jednym słowem i najkrócej chodzi o to aby podstawowym kolorem był brązowy z dodatkiem  beżów,a inne kolorki w znikomych ilościach  lub może nie być ich wcale .Wybór należy do nas.


Moi drodzy nikt nie powiedział ,że ma być łatwo,wykażmy się kreatywnością ,bo wiem ,że nas stać na to.

Dla jasności wrzucam przykładową i najprostrzą  paletę beżów i brązów w malarstwie

Przyjmimy ,że te po lewej stronie(na pierwszym) i po prawej (na drugim ) to są   ciemniejsze brązy  i ma być ich min 50 %,pozostałe 40% rozdzielacie między beżowymi a ok 10%-no niech Wam będzie 20% stanowią inne(najwyżej ja oberwę od Martuchny) 



Moja prośba jest taka ,abyście u siebie wspomnieli też o tym poście ,aby każdy do niego dotarł.
Bo ja jego zawartość wrzucę do postu z brązami gdzie dajecie linki ,ale nikt kto już raz czytał go, to nie będzie zwracał uwagi,że jest coś nowego.

Wybaczcie,muszę stać na straży porządku,bo jak teraz tego nie zrobię  to zrobi się  nam  niezły cyrk.A tego przecież nie chcemy .Prawda?

Mam nadzieję,że teraz jest wszystko jasne .

Sorki,że tak wszystko pisane w biegu,ale musiałam to wyrzucić z siebie jak najprędzej aby zapobiec dalszym niedomówieniom 

To chyba wszystko ,idę odpocząć ,może się uda .
Na maile będę odpowiadać stopniowo,ale zawsze odpowiem .

Pa moje mróweczki :)

Danutka:))

15 komentarzy:

  1. Danusiu kochana zgadzam się z Tobą w 100 % porządek musi być. !!! I chyba jasniej już jak napisałaś się nie da . Powinni wszyscy zrozumieć o co chodzi !!!
    Spadam do roboty jakiejs , jutro znowu delegacja wr....
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zgłoszeniem do zabawy w tym miesiącu, ale dzisiejszy post zadecydował, że rezygnuję. Wytyczne na październik, nie są moimi ulubionymi, do tego jak sama stwierdziłaś " ... szanujmy swój czas,nic na siłę " . Więc jeśli mam robić coś na siłę, w kolorach, których nie lubię, a czasu mam na to zbyt mało, to życząc powodzenia Wszystkim chętnym, obiecuję nadal do Was zaglądać, póki co, sama rezygnuję :)
    Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko nie ma sprawy,rozumiem doskonale .Czekam zatem z następnym kolorkiem w listopadzie,może akurat on Ci podpasuje .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki, że mnie rozumiesz i się nie gniewasz :)
      Buźka :)

      Usuń
  3. Danusiu ty tytanie czasu - ja ci współczuję aż mi się przykro zrobiło - popieram cie w 150 procentach i tzrymam kciuki by kobitki zrozumiały co się do nas pisze - do mnie twe regulaminy dawno dotarły - miłego wuypoczynku jakiekolwiek ci życzę - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojo to się Zlociutka widze porobilo w tej zabwie :( mam nadzieje , ze jakos sie wszystko dobrze ulozy i wszyscy beda czytac regulamin bo przez to masz bidulko wiecej roboty :( Teskie za wami , ale niestety college pochlania mnie calkowicie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusia, to jest czasami tak, że przeczytają tylko pierwszy post o nowym wyzwaniu, i do końca nie zajrzą na bloga, aż dopiero w dniu, kiedy wiedzą, że doszło do losowania- stąd ta niewiedza. I choćbyś dla niektórych codziennie się powtarzała, to i tak, jak grochem o ścianę... Choć prawda jest taka, że zdarzało się i mnie nie doczytać czegoś w wyzwaniach :p Kolejne wyzwanie fantastyczne i w moich ukochanych kolorach: brąz i beż... Pozdrawiam życząc wszystkim kreatywności w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, porządek musi być i basta, a Ty bardzo dobrze robisz, że pilnujesz, aby wszyscy przestrzegali zasad. BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  7. Też doczytałam, mam nadzieję, że zrozumiałam i idę myśleć dalej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No teraz to już chyba wszyscy zrozumieją o co chodzi, tak ładnie Danusiu wytłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie było zrozumiałe od początku. Będzie, brąz, będzie beż, będzie... Tylko pasmanterię trzeba odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szefuńcio Ty nasza kochana, wszystko jest zrozumiałe :)
    Odpoczywaj i nie stresuj się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i teraz zrozumiałam:) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)