środa, 1 października 2014

Cykliczne kolorki u Danutki- Październik

Witam moje kochane artystki-kolorystki

Pewnie ciekawość Was zżera jakim kolorem będziemy malować nasze prace w październiku.

A czy przygotowałyście  hektolitry kawy,aby przetrawić dzisiejszego posta?
Można zaparzyć w termosie ,wiadrze czy gdzie tam chcecie hahaha:)

Wybaczcie nie mogę się nigdy powstrzymać, aby nie zażartować i dorzucić coś  humorystycznego,taka moja natura .

Ale do rzeczy .
Temat, a właściwie kolor na bieżący miesiąc wymyśliła Marta znana jako Mariwon.
Ot taki ode mnie prezencik dostała  w postaci przygotowania banerka ,inspiracji i wszelkie pretensje proszę kierować do niej haha:)
Ja umywam ręce i cieszę się ,że chociaż raz nikt mi nie zarzuci utrudnianie i wymyślanie.
O szczegółach ,dlaczego to robi poczytacie tutaj

Kochani Marta przygotowała dla nas
 swoją inspirację,zobaczcie jaka cudna 




Kochana cudna ta skrzyneczka na nici ,a w środku taki porządeczek ,że mucha nie siada.
Także kochani zapraszam do samego źrodełka tych śliczności tutaj 

A teraz jak nacieszyliście oczy pięknym widokiem to się za chwilę przeżegnacie i zapragniecie,abym to ja znów robiła wytyczne do kolorków haha:)

Wytyczne na miesiąc październik
 przygotowane przez  Mariwon 

Praca powinna zawierać :
-minimum 50%koloru brązowego ,wymieszanego z beżem,którego ilość w wyraźny sposób powinna przeważać  nad innymi dodatkowymi kolorami
NIE WOLNO używać koloru zielonego,wyjątek stanowi mocno zgniła zieleń na granicy brązu.
Soczyste odcienie pozostawiamy wiośnie.
Ponieważ zimy nie ma ,to białe kolory ograniczamy również do minimum 

I jeszcze banerek do pobrania,który również przygotowała Martuchna  


Oczywiście mała niespodzianka za przygotowanie kolejnego kolorku jest przewidziana ,także kochana Twój trud zostaje nagrodzony i małe cosik do Ciebie na 100 % poleci.

Moi drodzy, ponieważ dołączają do nas kolejne osoby ,to przypominam 

Ogólne zasady cyklicznych kolorów:

1. Udział w zabawie mogą brać osoby prowadzące aktywnie bloga ,tworzące rzeczy handmade(fotografia,kulinaria,moda,żarty nie będą brane pod uwagę a wstawione  linki do takich postów będą przez organizatora zabawy  usuwane )
2.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem .
3.Technika wykonania pracy dowolna,a praca rękodzielnicza musi być nowa i nigdzie nie publikowana
4.Zabawa potrwa od 1.10 do 31 października 2014 do godziny 23:55
5.Linki wrzucacie żabie na język pod postem .
Uwaga!!!!!
Jedna osoba może dodać tylko jeden link do posta ze swoją  pracą kolorystyczną.
Jeśli ktoś wykona więcej prac niż jedną na tą zabawę to u siebie w poście linkuje do swoich kolejnych prac,a nie u mnie jak zdarzało się w czarnych kolorkach.
Nadprogramowe linki będą usuwane,bez konieczności powiadomienia ich  autora.
6.Osoba biorąca udział w miarę możliwości i czasu komentuje prace innych uczestników.
Jak się okazało jest to  najmilszy punkt regulaminu  choć czasochłonny .Ale  która z nas nie lubi czytać tak miłych i cudownych komentarzy,więc nie żałujmy  sobie nawzajem słów  i wspierajmy najmocniej jak tylko można.
7.Podczas prezentacji swoich prac wspominacie o swoich upodobaniach do koloru brązowego.
8.Każdy może się w dowolnej chwili do nas przyłączyć   albo zrezygnować .Więc jeśli ktoś nie ma pomysłu czy czasu w tym miesiącu niech się nie martwi,może kolejny miesiąc przyniesie lepszą wenę,czas i większe chęci.
9.Banerek pobieracie i wstawiacie  u siebie na bocznym pasku bloga oraz w poście  podczas prezentacji pracy 
10.Życzę miłej zabawy.
11.Jeśli praca nie będzie spełniała warunków będę upominała i sama ją usuwała z zabawy.

Dziękuję Wam za uczestnictwo i dostosowanie się do regulaminu ,bo gdyby nie Wy ta zabawa nie miałaby żadnego sensu


Jeszcze tylko kilka słów o brązach jakie znalazłam w necie (źródło)

Znaczenie koloru brązowego

kolor brązowy
Brązowy należy do kolorów ciepłych i przywołuje na myśl barwy naturalne związane z przyrodą. Jest kolorem ziemi, drzew, drewna, tak więc tego wszystkiego co dała nam natura. Kojarzy się nam ze spokojem, harmonią i równowagą. Przywołuje obrazy świeżo zoranej roli, ściółkę w iglastym lesie i kawałki gruntu wyłaniające się wiosną spod pierzyny śniegu. Daje stabilizację, poczucie bezpieczeństwa i przynależności. Jest domeną tego wszystkiego co wiąże się z żywiołem ziemi, a mianowicie z praktycznością, sumiennością, ciężką pracą i konkretem. Ludzie poszukujący tego koloru są ciepłymi i rodzinnymi osobami, którym brakuje jednak pewności siebie, zrównoważenia i stabilizacji. Niekiedy wykazują się sztywnością poglądów, konserwatyzmem i odmową na to co nowe. Boją się przyszłości, a każda niewiadoma budzi w nich lęk. Poszukują silnego oparcia, które zapewniłoby im stabilność i pozwoliło spokojnie przejść przez życie. Pragną zmienić swój charakter i nieco go wzmocnić, lecz przychodzi im to z trudem.
I na koniec dla chętnych, biorących udział w mojej zabawie jeszcze jeden banerek ,który nie jest  obowiązkowy ,ale możecie się częstować 


I to na tyle kochani .
Myślę ,że udało nam się Was zaskoczyć, Marta kolorem a ja długością posta.
Może jednak wystarczyła tylko filiżanka kawusi i mała przegryzka do niej haha:)


Teraz szybciutko kończę kolaże i za małą chwilę pojawi się podsumowanie czerwieni a link do niego wrzucę również tutaj,aby inni  mieli możliwość zobaczenia tych fantastycznych prac.

KLIK  No to kochani udało się 72,to teraz spróbujmy dobiec do  100,wiele z Was wie o czym mówię haha:)

Całuski dla Was 




Edytuję i dopisuję jeszcze raz 

Pytacie o kolory, jakie stosować czy można takie a takie ,ile itd.
Widzę ,że co niektórzy źle interpretują wytyczne jakie napisała Marta .
Dlatego jeszcze raz prostym językiem już tłumaczę .
1.Każda praca musi zawierać  min.50% koloru brązowego ,ale kolor beżowy jest bardzo mile widziany w tym zestawieniu i nie musi być go wcale 50%
Czyli jeśli ktoś zrobi same beże to nie będzie to zgodne z wytycznymi jakie zaserwowała nam Marta,bo zabraknie tam brązowego koloru.
Sama też muszę się nieźle nagimnastykować ,aby coś wymyślić .
2.Praca może ,ale nie musi  zawierać małe akcenty  innych  dowolnych kolorów lub może ich wcale nie być .
3.Jeśli idzie o kolory zielone ,to dopuszczalna jest zgniła zieleń w min. ilościach lub po prostu jej brak.

Kochani jednym słowem i najkrócej chodzi o to aby podstawowym kolorem był brązowy z dodatkiem  beżu,a inne kolorki w znikomych ilościach  lub może nie być ich wcale .Wybór należy do nas.

Przykładowa paleta barw ,aby nikt nie miał wątpliwości co to brązowy i beżowy kolor.


UWAGA!!!!!!!!!!!!!!

Dodając swoją pracę wyrażasz jednocześnie zgodę na umieszczenie jej w kolażu podsumowującym dany kolor i opublikowaniu jej w osobnym poście u mnie na blogu.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DODAJĄC LINK UPEWNIJ SIĘ,ŻE SPEŁNIASZ WSZYSTKIE PUNKTY ZAWARTE W POWYŻSZYM  REGULAMINIE I WYTYCZNE DO PRACY .
PRACE NIE SPEŁNIAJĄCE PODANYCH KRYTERIÓW BĘDĄ AUTOMATYCZNIE USUWANE, PRZEZ ORGANIZATORA ZABAWY ,BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UPRZEDZENIA AUTORA

109 komentarzy:

  1. Danusiu, zgłaszam do korekty: wytyczne do kolorków na miesiąc październik, a nie wrzesień :-). W punkcie 7 regulaminu został kolor czerwony.
    A teraz już z pełną świadomością, radością i dumą zgłaszam się do zabawy w październiku :-)
    Normalnie nie mogłam się doczekać dzisiejszego poranka :-)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę nam wszystkim magicznej setki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie tam zaskoczenie! To jedyny słuszny kolor na październik i chyba od zawsze wiedziałam, że to będzie brązowy;-)))
    Dobrze się składa, bo niebawem wskoczę w moją brązową jesienną kurtkę i właśnie miałam do kociołka wrzucić coś własnie w tych kolorach.
    Tak więc tym razem zgłaszam się jako pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu po sprintowym pozałatwianiu pilnych spraw wpadam w biegu na blogusia - ze strachem w oczach jaki to kolor będzie hi hi hi:) mając cichą nadzieję, że uda mi się coś do tego stworzyć mimo braku czasu, a obok w kubeczku obowiązkowa kawusia;) No i proszę kolorek brązowy z beżowym?! no pomysł na brązowo- kremowy to mam:) No ale czy może być? Trzeba pisać podanie i dołożyć cztery zdjęcia , wysłać do Martusi ( w końcu w tym miesiącu rządzi:)) poczekać na odpowiedź - oby nie urzędowy czas, bo nie zdążę. Lepiej uciekam, bo mi się dostanie za wymyślanie;) Ale zanim to zrobię - Kochaniutka zmień w punkciku 7 kolorek na brązowy.
    Fajnie wyglądałaby seteczka:))) Zamiast szampanika byłaby mocno procentowa flaszeczka;)
    Buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, kolorek jak najbardziej jesienny i pretensji do nikogo mieć nie można :) Martuchna może spać spokojnie - haha :) Tylko w zasadach w punkcie 7 chyba powinno być o upodobaniach do koloru brązowego, a nie czerwonego :) Zapisuję się oczywiście i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki dziewczyny,korekta już zrobiona.
      Ależ jestem zakręcona,pewnie żyje jeszcze wczorajszymi emocjami i wrześniowym kolorkiem :)
      Buziaki moje strażniczki :)

      Usuń
  5. Fajny kolorek, brązowy towarzyszy mi przez całe moje życie, tak więc do dzieła:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wolę jak ty wybierasz kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. No to trochę nas Martusia załatwiła... Myślałam, że może będzie brąz, ale że takie wytyczne do niego to już nie, ale coś się wymyśli, w końcu jest cały miesiąc czasu;)
    A inspiracja Marty jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor i jak najbardziej październikowy :) Strasznie podziwiam Artystki-Kolorystki i mam wielką ochotę stać się jedną z Was mam nadzieje, że coś wymyślę i będę się mogła zgłosić do tego wyzwania ale na tę chwilę mogę tylko pozazdrościć i trzymać kciuki za przekroczenie 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja liczyłam, że będzie coś bardziej w kolorze jesiennych liści - skoro czerwony zaliczony to może żółty... ;P No ale nic. Będę myśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No patrz Danusiu i bez kawy ani żadnej innej popitki przeczytałam Twojego posta. Tak fajnie się czytało, że jak dojechałam do końca to aż się zdziwiłam, że to już :)
    Kolorek jak najbardziej ekstra więc z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy, no nie może być inaczej.
    I już nawet mam pomysła co zrobię :) Buziaki przesyłam. Ni i aby tym razem do 100 może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się zrobiło ponuro, wolę jak Ty wybierasz kolory...

    OdpowiedzUsuń
  12. No mnie też nie może zabraknąć w tej zabawie. Pisze się na brązowy, chociaż nie mam pojęcia co zrobię :)
    I oczywiście aby ta 100 strzeliła !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyny kolor, którego najmniej bym się spodziewała- na nic moje niebieskości, szarości.....buuuu
    Ale jak wyzwanie to wyzwanie- będzie brązowo:) super!!!!
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostaję i bawię się z Wami nadal:)))nawet mam już pomysł na pracę:))i tak ją miałam zrobić,więc trochę przyspieszę:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie jestem zaskoczona kolorem, brąz jakoś naturalnie wpisuje się w naszą jesienną rzeczywistość. Bardzo mi się ten wybór podoba!!!
    Kasetka Martusi jest prześliczna! Pozdrawiam cieplutko i wszystkim życzę wspaniałej zabawy z brązami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również myślałam, że będzie brąz z żółtym. Ale z beżem tez może byc. Ja lubie świat malować. Pomysł w głowie już siedzi, teraz tylko coś wyszukać odpowiedniego i do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet fajnie ,że brązowy bo mam już pomysł. Pozdrawiam wszystkich. Dziewczyny ciągniemy do 100.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierdziele,ale wymyslila;)))Będę musiała siedzieć ze ściagą i dobierać kolory;)
    Mimo wszystko bardzo się cieszę,bo to jest to co ja lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no moja ciekawość została zaspokojona, mamy kolorek brązowy. Cieszę się, bo go uwielbiam, jak wszystkie kolory ziemi. A teraz biegnę coś wymyślić ciekawego i poodwiedzać dziewczyny,do których nie dotarłam we wrześniu. Buziaki i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam akurat coś co pasuje :) Trochę przeczuwałam, że będzie brąz, więc wstrzymywałam się z publikacją - i trafiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładna praca:))))nie wiem czemu nie mogę zostawić komentarza u Ciebie:)))

      Usuń
    2. Dziękuję :) Hmmm... też nie wiem co może być przyczyną...

      Usuń
  21. Przyznam szczerze, że z duszą na ramieniu otwierałam ten post i komentarze :) Jak na razie widzę, że są tylko dwie chętne żeby urwać mi głowę, to chyba i tak dobrze. Oby tylko takich artystek za dużo nie przybyło, bo po kanałach będę chodzić, żeby mnie ktoś na ulicy nie dopadł, haha. Ale kto powiedział, że będzie lekko? Żeby nie było, że ja taka wredna jestem (choć to święta prawda jest) to jak już dobijemy setki w kolorze październikowym, ogłosić mogę na forum, że w tym kolorku przewiduję losowanie pewnej nagrody, oczywiście wykonanej przeze mnie. Ot, taka świnia będę i nikogo o zdanie nie będę pytać czy mogę taki krok uczynić. Poczekamy miesiąc, zobaczymy komu trud się opłaci. Ja tam już swoje w głowie mam i basta. Ale o tym konkretnie osobiście napiszę na swoim blogu przy okazji mojej brązowej pracy. A Ty Danusiu broń mnie teraz, boś sama mi ten kłopot na głowę włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Martuchna troszkę pikanterii w zabawie nie zawadzi,jestem za .Dobrze ,że włączasz się w ten sposób do zabawy bo staje się ona jeszcze bardziej atrakcyjna i doda troszkę pikanterii. ,a do tego co dwie głowy to nie jedna.
      Tylko mam jedno pytanie czy w tych niecnych planach będziesz i mnie brać pod uwagę .PLissss ja też chcę ,nie pomijaj oganizatorki bo się wścieknę ,a wtedy to będziesz biedna .Niech dręczy Cię teraz świadomość co Ci wtedy zrobię haha:)
      Buziole ogromniaste:)

      Usuń
    2. Haha język mi się już plącze i się powtarzam z wyrazami,a miało być tak piknie i stylistycznie haha:)

      Usuń
    3. Oczywiście kochana, że będziesz brana pod uwagę i to bynajmniej nie dla tego, żebym się Ciebie bała cy cuś :) Jak wszyscy, to wszyscy. Oczywiście siebie do losowania nie włączę, haha.

      Usuń
  22. Brąz jak najbardziej - super jesienny kolor. I mnie cieszy. I wiem, że beż też nie jest zły - ale czy może być taki bardziej złoty ? Bo jak się przyglądam grzybowi na banerku, to on taki bardziej złotawy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Brąz? Nie spodziewałam się :) Na wrzesień się nie wyrobiłam, ale teraz już mam pomysł :D
    I życzę żeby to setka była! ;D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. OOOOO, ja obecnie siedzę w brązach i beżach przy wykańczaniu domu (i siebie), więc cosik wykluję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Brązu z beżem nie dam rady zrobić... z powodu braku beżowego sznurka.

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy pomysł z kolorem , teraz tylko coś wymyślić i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, to ja pewnie odpuszczę. Brąz z beżem ... nie wiem. Nie leży mi taki zestaw. Chyba że wena przyjdzie i coś zaświta.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie odpuszczę :) za kolorami ziemi nie przepadam, ale może dlatego warto się pokusić o zrobienie czegoś ciekawego :) A poza tym każda praca ważna, żeby tą magiczną 100 - tkę przekroczyć :)
    Blogerki wszystkich blogów, włączcie się! (kiedyś analogiczne hasło prawie działało haha)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Brąz z beżem?... nie nie, ja nie marudzę hehe, oczywiście zapisuję się do zabawy, zapisałabym się w ciemno, bo uwielbiam przebywanie w towarzystwie Artystek-Kolorystek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brązów nie lubie ale spróbować nie zaszkodzi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. O żesz jak nic jak dorwę Martunię to jej zrobie krzywdę, i wcale nie z powodu kolorku :-))
    To jest mój komentarz jaki zostawiłam wczoraj u martusi pod jej czekoladową niciarką :
    '.......Ale jedno dla mnie pewne. Na 100% nie wymysliłaś brązowego koloru na październik by byś poczekała z tym postem o jeden dzień ....."
    No więc od dzisiaj jak dla mnie pewne nie jest Nic , nawet to czy jutro słońce wzejdzie :-))))
    Co do kolorku brązowego to mi bardzo pasi , nawet bardzo, bardzo , W końcu doczeka się wykończenia praca, która czeka na swoje 5 min od lutego - hehehe już się zdążyła zakurzyć , ale ciągle mi brakowało czasu albo nie miałam pomysłu na jej wykończenie.
    No więc reasumując Marta więcej jest za niż przeciw więc grzech masz odpuszczony :-))
    Pozdrawiam wszystkie kolorystki i dziewczyny nie wymiękać tylko zabierac się za robotę !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Brąz może się wydawać bardzo smutny i ponury, ciekawa jestem jakie cuda stworzycie, z pewnością będą piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo brązy bardzo lubię , tylko trzeba coś wymyślic inspiracja superowa więc do dzieła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się obowiązkowo zgłaszam do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i ja. Cosik mi się zdaje, że zgłoszenie zostawiłam nie pod tym postem co trzeba, ale już to naprawiam, banerek samodzielnie pobrałam i zawiesiłam u siebie, więc z czystym sumieniem mogę przyłączyć się do zabawy.
    Dziękuję za zamieszczenie moich skromniutkich maczków w drugim kolażu, dopiero teraz przyglądając się dobrze, je wypatrzyłam, a to takie "niby nic" a oko cieszy.
    Zabawa była przednia, już chyba żadnej nie przepuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ten czas zapierdziela już kolejny kolorek podany! No ale cóż, trzeba się sprężyć żeby zdążyć do końca miesiąca:) haha ja sie już martwie na zapas bo z czasem to różnie bywa. No ale....Marta dała nam niezłe wytyczne.Normalnie jak w wojsku! Dyscyplina musi być:) Mam nadzieje, że każdemu na dobre wyjdzie i za miesiąc dojdziemy do setki z pracami:) Idę się zastanawiać na balkon przy kawie:) Pogoda idealna na jesienne dni, jele jak z cebra ale chociaż jest ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No jakbyś mi Danusiu w myślach czytała :) Ten brązowy kolorek i temat kawy .... właśnie piszę o tym nowego posta na blogu :) Podejmuje wyzwanie i zgłaszam się po raz drugi do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. no nie... ja się tak nie bawię:( urwać głowy Marwion nie urwie, ale chyba w tej chwili jestem na nią zła:(
    Brąz ok, może być, nawet wskazany, beż - jeszcze lepiej, bo to jeden z moich ukochanych kolorów, ale że nic więcej nie można dodać:( buuuuuuuuuuuu no i moje plany wzięły w łeb i jak nic nie wymyślę to będzie na Martusie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko dodać można inne kolorki, ale żeby nie było ich za wiele. Ograniczona jest zieleń, która może wystąpić w odcieniach zgnitych, soczyste zielenie odpadają, te akurat są zabronione. I jak w poście napisano, do minimum ograniczamy biel. Reszta dozwolona jak najbardziej. Ja Cię proszę, wymyśl coś, bo ja biedna będę jak nam tutaj frekwencja spadnie :)

      Usuń
  39. nie jestem zaskoczona październikowym kolorkiem ;) ale muszę się mocno zastanowić, bo brąz i beż, to jedyne kolory, których nie czuję... ale pomyśli się ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się po raz pierwszy, bo akurat wykonałam coś brązowego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna inspiracja:) Postaram się tym razem dołączyć do Waszego znakomitego grona kolorystek:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tam nic nie obiecuję ale się postaram. Klina mi takiego Marwion wbiła że zobaczę co mi z tego wyjdzie. Trzeba się postarać żeby dobić do setki:-) Pozdrawiam was wszystkie i do zobaczenia na blogach:-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tu powinnam pierwsza z takimi kolorami moimi które uwielbiam ale sama wiesz Danutka co się u mnie dzieje - zgłąszam chęc zabawy i basta ni ma odwoła - na szmpana się nie załąpię zapewne ale co tam kupię - a teraz biegnędo tej koleżanki Mariwon - z całego serca jej podziękować że wreszcie normalne kolory są - no kończę i co złego to nie ja !!!! -------ppappapapa buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Danusiu :) Zgłaszam się po raz pierwszy do zabawy, mam nadzieje ze wszystko zrobiłam dobrze :)

    Pozdrawiam amaretto :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze całego września nie przejrzałam, a tu już październikowe prace są.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Danusiu, oczywiście zgłaszam się i mam nadzieję że, wszystko jest ok. Jak nie to daj znać, będę poprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam Danusiu,bardzo sie ciesze na nowa zabawe ,oczywiscie zglaszam sie do niej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Danusiu tak jak obiecałam bawię się dalej w kolorki :) Już nawet mam pomysła co zrobić z tego brązowego kolorku :) mam nadzieję, że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. To może i ja dołączę?
    Mam nawet już pomysł,a nawet go zrealizowałam :-)
    ...więc,jeśli pozwolicie,też się zgłoszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jasne Jolu zapraszamy,witaj w zabawie .Mam nadzieję,że regualmin opanowany ,zasady zrozumiałe .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję,regulamin przestudiowany-mam nadzieję,że poprawnie zrozumiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. no dobrze przeczytałam - mam nadzieję że podołam temu wyzwaniu i że nie będzie to na ostatnią chwilę jak we wrześniu ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  53. Marta pięknie zainspirowała :))

    OdpowiedzUsuń
  54. ha ...i już mam pomysł co zrobię ..
    fajny kolor na jesień ...

    OdpowiedzUsuń
  55. Super! Także zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj, jeżeli mogę to i ja się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ma być brązowo, będzie brązowo. Już nawet zaczęłam i mam nadzieję, że uda mi sie bez przeszkód dokończyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się i ja mam brązy juz wykonane więc tylko publikacja posta , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  59. Mój ulubiony zestaw kolorystyczny :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się ze swoim "skarbem znalezionym w magicznej dziupli" ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się i mam nadzieję, że przejdę kwalifikację..... :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Mało brakowało, a zapomniałabym o zgłoszeniu w komentarzu :)
    Zgłaszam się debiutancko w Cyklicznych Wyzwaniach u Danutki ze swoją Czekoladową Pokusą ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam,
    i ja się zgłaszam na zabawę w tym miesiącu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. a ja spróbuje :) banerek wezmę dla przypomnienia od razu na blog i jak coś sie uda to zgłoszę :) a chętnie poobserwuje dzieła inneych :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obowiązkowo zgłaszam się i ja w szeregi kolorystek na październik. Pomysł już się kluje, zobaczymy tylko na kiedy się ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się po raz pierwszy- pewnie nie ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Odważyłam się... http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również się zgłaszam do zabawę w tym miesiącu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się po raz pierwszy i mam nadzieję, że praca moja jest wystarczająco brązowa:)

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja się zgłaszam po raz drugi - o kolorze brązowym uzupełnione, mam nadzieję, że już jest ok.............

    OdpowiedzUsuń
  71. Z radością dołączam po raz pierwszy - ale oby nie ostatni! - do Twojego konkursu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chcę się tylko upewnić, bo dostałam sprzeczne informacje - czy można do tego konkursu zgłosić więcej niż jedną pracę? Np. w tym samym poście, czyli pod jednym linkiem? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    2. Agnieszko Witaj w zabawie .
      Doczytaj proszę raz jeszcze zasady . To nie jest konkurs, tylko zabawa w której nie ma nagród ani wygranych , po prostu pokazujemy swoje prace w wybranym na dany miesiąc kolorze. Można zgłosic jedną pracę w miesiącu,.
      A swoistą nagrodą jest to , że wypromujesz swojego bloga , bo zgodnie z pkt 6 regulaminu powiny Cie odwiedzic wszystkie osoby biorące udział w zabawie i zostawic komentarz pod Twoja zgłoszona pracą .

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  72. Miałaś Danusiu rację, że moja recyklingowa kartka wpasowuje się idealnie na Twoje kolejne wyzwanie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się do zabawy :)

    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  74. Teraz już chyba jest wszystko;)

    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  75. Aleee Was duzo dziewczyny!!
    Przez przypafek u Doroty co to kota ma ujrzalam 2 piekne karteczki i postanowilam sie do Was przylaczyc... bo akurat wczoraj przygotowalam karteczke dla pewnego gentelmena ;-)))
    Poscikukaze sie pewnie w weekend wiec jesli przyjmiecie mnie do swego grona dam zabie na pozarcie moja karteczke ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne prace :) Niniejszym dolaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja będę,będę :) Nie wyłamałam się :)
    Praca już zrobiona,ale czasu brak na fotki i całą resztę :(
    Ale mam jeszcze troszkę czasu i na pewno znów dołączę :)
    Pozdrowionka Danusiu i dla Was dziewczyny :)***

    OdpowiedzUsuń
  78. Natknęłam się na ten wątek przez przypadek, a że właśnie kilka dni temu wykonałam pracę w brązie, zgłaszam mój udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się,po raz pierwszy,ale myślę,że nie ostatni

    OdpowiedzUsuń
  80. Wrzuciłam link do postu jeszcze raz, może teraz będzie dobrze:-(

    OdpowiedzUsuń
  81. ja również dołączam do zabawy :) w podlinkowanym poście prezentuję aż 3 prace do tego wyzwania,bo mnie te grzybki na obrazku natchnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Witaj Danusiu ! Bea z tej strony się kłania i z pewną dozą nieśmiałości do zabawy Twojej się zgłasza.
    Znalazłam Ciebie, a raczej wieści o zabawie Twojej o Bożenki (,,tu mieszka miłość,,) no i szczerze ... przepadłam ! Kolorkami uwielbiam się bawić, wsio uważnie o zasadach poczytałam i w łepetynce mojej poukładałam (no dobra ... troszku worde'm się wspomogłam, bo wiesz, starość nie radość i skleroza czasem dokucza). Do końca października jeszcze ,,udygam,, cosik stworzyć, tak więc z przytupem banerek zabawy Twojej podkradam i biegnę dalej poznać kolejną kreatywną duszyczkę w blogowym świecie (czyt. Danusię, tzn. Ciebie )
    Serdeczności ślę :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  83. Starałam się bardzo mocno, żeby coś zrobić w każdym kolorze jaki Danusiu zadasz. Tym razem miałam trochę trudności ale to co zrobiłam spełnia wymagane warunki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam serdecznie! Chciałabym się przywitać ponieważ od niedawna czytam tego bloga i postanowiłam wziąć udział w pazdziernikowym wyzwaniu Danutki. Z bloga bije miła i domowa atmosfera , aż chce się tu powracać , a wszystkie dziewczyny są bardzo życzliwe i potrafią poprawić humor w złe dni bardzo zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,witam i o zdrowie pytam haha:)
      Tak kochana u nas jest wesoło i zabawowo,nudzić się nie będziesz bo pracy i komentowania dla każdego starczy.
      Pozdrawiam i życzę przyjemnej zabawy kolorami

      Usuń
  85. Ja również się zapisuję do zabawy:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. tym razem na pewno nie odpuszczę startuję do zabawy mimo że zostało już mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  87. Danusiu Miła ma :) Melduję,że z dniem dzisiejszym miło zakończyłam odwiedzanie Blogusiów Październikowo - Brązowych :) Lecz miałam problem z pozostawieniem komentarza u Majaleny :( Co bardzo mnie smuci :( Nie wiem....czy jakiś chochlik się wdarł złośliwy :( bym nie mogła zachwalić Jej torby w cudne kocięta :( A do " Moniki na hamaku " nie mogę w ogóle wejść :( Nie wiem czy tylko ja tak mam :( I wiem,że po drodze miałam jeszcze jeden problem,ale w tym ferworze ( przepraszam ) nie zapisałam nazwy bloga...:( Również nie otwiera się u mnie....Tak,że reasumując trzy blogusie nie otrzymały ode mnie komentarza z przyczyn technicznych :( Za co bardzo przepraszam...
    A przede wszystkim pozdrawiam Mariwion,o której nie wspomniałam na swym blogu...i biję się w pierś za to :(
    Pozdrowionka dla Wszystkich Artystek Kolorystek :)
    Z poważaniem Ilona / Angela Masa Solna :)

    OdpowiedzUsuń
  88. witam
    trafiłam tu z bloga Kamili Rumianek w/w
    trochę późno i już nie uda mi się nic wyczarować w brązach w październiku
    ale mam nadzieję że uda mi się dołączyć do zabawy w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
  89. Witajcie, zapisałam się do zabawy październikowej, mam nadzieję, że Danusia skoryguje moje kolorki jeśli nie będą spełniały wymagań w konkursie.. Pozdrawiam Artystki Kolorystki, oczywiście Danusię również

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam serdecznie od dawna obserwuję bloga i tym razem spróbuję swoich sił :)
    Zgłaszam się również do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam nadzieję, że wywiązałam się z zadania i będzie mi miło jeśli zatwierdzicie zgłoszenie do wspólnej zabawy :) ależ adrenalina czuję się jak przed egzaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej Danutaa droga - puscilam zabę na język tzw. - zmiescilam się w terminie - buziaki ślę Marii - starałąm się jak mogam

    OdpowiedzUsuń
  93. Dziękujemy bardzo za zaproszenie do zabawy!!! Nie mogłyśmy odmówić, masz wielką siłę perswazji :) Od teraz bawimy się z innymi w Twoim kolorowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam i ja swoja pracę na ostatnią chwilę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam moją pracę do październikowych kolorków

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)