piątek, 8 listopada 2013

STROIKI BOŻONARODZENIOWE - MOJE NOWOŚCI 2013

Witam !
Jak już zauważyliście na samym początku zmieniłam zdjęcie w nagłówku na bardziej świąteczne,aby pomału poczuć klimat nadchodzących świąt.Niech każdy kto do mnie zagląda też poczuje już tą cudowną gwiazdkową atmosferę.

Kochani moi,ale  jak to się cieszyć kiedy pogoda za oknem deszczowa i pochmurna.Ja tu działam od jakiegoś czasu  w świątecznych robótkach, a za oknem  typowa jesień bo leje i końca nie widać że  przestanie.Nie cierpię takiej pluchy,ona nie nastraja pozytywnie.
Ale chyba  taka pogoda  nie przeszkodzi mi , abym  pokazała Wam moje kolejne pomysły.
Już od jakiegoś czasu działam świątecznie,a między pracami, które do tej pory przedstawiałam powstawały moje całkiem nowe wytwory.

Ja  jestem jak to mówią moi   znajomi "stroikowa" i  uwielbiam robić przeróżne stroiki.Zawsze robiłam ich dużo ,w różnych wielkościach,kolorach, i zawsze z użyciem naturalnych dodatków,które często sama uprawiam na działeczce.

W tym roku wymyśliłam sobie inne  stroiki  i to  w kształcie gwiazdki ,a ten  plan  zaczęłam realizować  już jakiś czas temu .

Myślą przewodnią, która mi towarzyszyła podczas tworzenia było to ,aby każdy w tym roku odnalazł swoją gwiazdkę  na niebie podczas oczekania na wigilijną kolację. 
Czyli wena była,zapał  też ,nic tylko działać i tworzyć.
Tak też robiłam i robię do tej pory.

Mam nadzieję,że taki pomysł  przypadnie do gustu moim stałym klientom  oraz Wam .

Cały stroik  łącznie z gwiazdką robię sama od podstaw, a wszystko co w nich stosuję,zdobywam podczas leśnych wypadów,z moich plonów działkowo-ogródkowych  czy podczas wycieczek rowerowych.Oczywiście znalazły się w nich również wykorzystane  w  ostatnim poście z krepinową choinką  przepiękne i duże żółędzie.


Także dziś u mnie każdy powinien znaleźć coś dla siebie ,bynajmniej jeśli chodzi o kolorystykę.Na razie powstały takie kolory jakie akurat miałam w domu dodatki.Na inne przyjdzie pora,tylko muszę się wybrać na zakupy,bo zapasy są jeszcze z zeszłych lat a bombeczki się już kończą .

Więcej nie ma co się rozpisywać , rzućcie okiem na moje gwiazdeczki  i poświęćcie chwilkę aby je przejrzeć a nawet skomentować do czego zachęcam gorąco.  Zresztą nie muszę mówić  jak ważne są  komentarze i opinie innych  ,aby nasza praca miała jakikolwiek sens.

Uprzedzam przed większą  ilością zdjęć a troszkę ich będzie ,ale i tak cieszcie się że nie wrzuciłam wszystkich ujęć ,chcąc zaoszczędzić  swój czas  jak i tych co będą oglądać.
Zapraszam na krótką prezentację :)

Ten stroik robiłam jako pierwszy , więc jest to tzw. prototyp  w pomarańczowym kolorze


ozdoby na boże narodzenie

Na jego podstawie zaczęły powstawać kolejne złote stroiki i powiem Wam ,że ciekawość mnie zżerała jak będą wyglądały inne połączenia kolorystyczne

 złoto-pistacjowe





ozdoby na boże narodzenie

Dla lubiących brązy i naturalizm



ozdoby na boże narodzenie

wściekła pomarańcza


ozdoby na boże narodzenie

Tradycyjny złoto-czerwony
ozdoby na boże narodzenie



Oczywiście musiałam się pokusić o moje ulubione srebro i zrobiłam też 3 propozycje w takiej kolorystyce,niestety połączenia fioletu ze srebrem nie pokażę dziś, bo nie mogę za żadne skarby zrobić fotki,aby było widać, że  fiolet  to fiolet.A  mi na zdjęciu  ciągle wychodzi coś niebieskiego.
Jeśli uda mi się ogarnąć i takie kolorki  z pewnością Wam pokażę.

Póki co zrobiłam stroik
 srebrno-niebieski



ozdoby na boże narodzenie

srebrno -seledynowy


ozdoby na boże narodzenie

A na koniec moje pierwsze potrójne  zamówienie w takiej samej tonacji kolorystycznej czyli pomarańczach 

2 stroiki z bombkami brokatowymi jak poniżej 


i jeden ze świecącymi 


ozdoby na boże narodzenie

A tutaj trzy pomarańczowe razem 


Gdyby ktoś miał pomysły jak robić  fotki z fioletem aby wychodził kolor taki jak chcę uzyskać, a nie niebieski jak wychodzi ,to proszę piszcie i dzielcie się doświadczeniem ,z góry dziękuję za każdą podpowiedź.

Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii, więc piszcie kochani i wyrażajcie swoje pierwsze odczucia i wrażenia,czy słowa krytyki.

A teraz dziękuję za to ,że jesteście i zaglądacie do mnie  :)

DANUTKA:)))

Edytuję ,grudzień 2014r.

Jak zrobić taką gwiazdę dowiecie się z kursiku ,który powstał  na życzenie i prośby bardzo wielu,wielu  osób 
<klik >

Zapraszam





59 komentarzy:

  1. O matko jakie cuda. Danusiu gwiazdki sa przepiekne, przeurocze i wogole same naj naj. Bez wzgledu na kolorystyke zastosowana w stroikach. Normalnie szczena mi opadla i musze ja szybko pozbierac, bo jak tu wyjsc z domu bez kawalka geby. Kochana buziam Cie mocno i goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu,nie będę się rozpisywać,wszystkie są piękne,piękne,piękne:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jestem zachwycona ten kształt gwiazdki i dodatki wszystkie i w tylu kolorach jestem pod wrażeniem. Ja dwa lata temu robiłam też stroiki na swiece ale gwiazdka była płaska a Twoja jest 3D, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne Danusiu :) napracowałaś się ale było warto :) zdradź jeśli możesz tajemnicę jak robisz te gwiazdki na bazę? są świetne, mogę je wykorzystać na warsztatach? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Krytyka byłaby grzechem!:) Zjawiskowo piękne są! Jak Ty wykombinowałaś ten kształt?;) Jestem urzeczona złoto-brązowym i srebrno-niebieskim:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stroiki są przepiękne, jednak moim faworytem jest srebrno-niebieski. Wprost nie mogę nie na niego napatrzyć Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu-pracusiu przepiękne te gwiazdki :) Zachwycam się każdą z osobna i wszystkimi razem! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroiki są przepiękne. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, przepiękne, przecudowne, wszystkie maja to coś, jednak najbardziej magiczny jest srebrno niebieski.Szkoda, ze nie ma srebrno fioletowego, w moich ulubionych kolorach.Pozdrawiam Cie serdecznie:)))Danusiu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,jest tylko fotki nie wrzucalam b omi nie wychodzi dobrze.Dziękuję za ciepły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Moja droga, jestem zauroczona tymi stroikami:) Tak cudnych nie widziałam w całej blogosferze:) Najbardziej podobają mi się te złote, chociaż sreberko też ma swój urok:)
    P.S.
    Dawno mnie tutaj nie było, ale mój komputer juz nie działa, a tylko czasami mam możliwość skorzystania z innego:( Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu tak cudownego komentarza chyba jeszcze nie czytałam,jest mi bardzo miło,ze tak myślisz.Buziaki:)

      Usuń
  11. Wspaniałe świąteczne klimaty potrafisz wyczarować Danusiu. Zajrzałam do Ciebie na chwilkę, żeby nacieszyć oko i odstresować się na moment bo mam w pracy kontrolę. Będę sprawdzana przez najbliższe 5 tygodni i nie wiem jak to przeżyję, a o wenie mogę zapomnieć do połowy grudnia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stroiki- baze gwiazdki zrobiłaś chyba z wytłaczanek po jajkach?
    A jeżli chodzi o fiolet to możesz go połączyć z: żółtym, pomarańczowym, niebieskim (turkus) lub z zielonym. Te kolory raczej do siebie pasują. pozdrawiam
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko gdyby były z wytłaczanek to wyszłyby malutkie ,a one wbrew pozorom czego nie widać są dosyć duże, a ich średnica wynosi prawie 30 cm .Co do fioletów to ja nie mam problemu z ich łączeniem z innymi kolorami,tylko chodzi mi robienie zdjęć.Może czegoś nie doczytalaś.Pozdrawiam i dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. WOW!!! Jestem pod MEGA wrażeniem. Zielone? nie! Pomarańczowe? Nie? Wszystkie!! Wszystkie są WOW! Świetny kształt gwiazdy, piękna, ciepła kolorystyka, błyszczą fantastycznie i wszystkie wyglądają cudnie! Wiem ile czasu poświęciłaś na te stroiki, ale powiem Ci szczerze, że takiego efektu się nie spodziewałam. Powaliłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale u ciebie już świątecznie wspaniałe cuda tworzysz . Przepiękne te stroiki

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu cudne stroiczki :) Gdy oglądam takie piękności, to zaczynam powątpiewać we własne możliwości :) Pozdrawiam Cie gorąco i życzę dalszej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie nie wiem co napisać bo zaniemówiłam, cudne są bardzo. Mój kolorek najulubieńszy to srebrno zielony idealny do mojego salonu. Swoją drogą to zastanawiam się jak wykonana jest gwiazda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, Wszystkie gwiazdeczki śliczne. Wiki też tak powiedziała, koniecznie musiałam z Nią obejrzeć kilka razy. W końcu pierwsze miejsce dla niebieskiej, a ja po baaaardzoooo długim namyśle tę czerwoną.
    Cuda wyczyniasz i ta szata Świąteczna tak nastraja , że mimo mokra za oknem chce się uśmiechać.
    Niestety z fioletami to problem. Ja doświadczyłam tego jak chciałam zrobić zdjęcie , mojego koszyczka z dodatkiem fioletowych różyczek ze wstążeczek. Robiłam zdjęcia z lampa błyskowa i bez , również komórką, zawsze wychodził kolor bardziej zbliżony do niebieskiego. Chyba najlepsze były gdy robiłam przy naturalnym świetle dziennym bez lampy. Buziaczki kazia

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no, ale się napracowałaś, ale PIĘKNIE CI to wyszło!!
    Jestem ciekawa jak robisz taką gwiazdę?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słowa krytyki chyba żartujesz!!!! Wszystkie mi się podobają, ale wybrałabym chyba ten z naturalnymi dodatkami!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne stroiki , wszystkie dokładnie przejrzałam z ogromną przyjemnością , Gratuluję pomysłu i perfekcyjnego wykonania . doboru kolorów i dodatków , Jesteś mistrzynią Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wielkim wrażeniem. Wszystkie są piękne, ale ten ostatni rozgrzewa serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stroiki są cudowne. Jeszcze w tylu kolorach. Kiedy Ty to wszystko zrobiłaś? Chyba Ci jakieś krasnale pomagały. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale u Ciebie Danusiu pachnie już świętami. Stroiki są genialne a moi faworyci to stroiki w odcieniach srebra. Prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się myśl przewodnia, która była inspiracją do powstania wspaniałych stroików:) I powiem szczerze, że gdybym miała wybrać jeden z nich to wtedy bym miała problem bo bym chciała wszystkie:) Ciekawość mnie zjada jak zostały zrobione te gwiazdki?:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu te stroiki są zjawiskowe , dech zapiera i chce się oglądać jeszcze i jeszcze , ja się napatrzeć nie mogę !!! Skromnie poproszę o mały kursik jak wykonać tą podstawę pod stroik w formie gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu, Twoje stroiki są tak ładne, że trudno się zdecydować, który wybrać. Gdybym jednak musiała wybrać ten naj..., to byłby to wybór między tym pierwszym a "dla lubiących brąz i naturalizm".
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ tutaj gwarno dzisiaj;))No nie ma się co dziwić,bo chyba przeszłaś samą siebie;))
    Dostałam oczopląsu, w pozytywnym tego słowa znaczeniu;)Mimo takiej ilości tych cudownosci,mam swoje gwiazdkowe faworytki,seledynowo- srebrna,zielono- złota i kropeczkowa;)
    Masz najpiękniejsze główne zdjęcie;)Święta u Ciebie aż wiszą w powietrzu;)
    Buziole wielgachne;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudeńka!!! Danusiu jestem zachwycona, bardzo ale to bardzo mi się podobają!!!
    Kolory przepiękne!
    Cieplutko pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie wersje kolorystyczne są piękne :) Masz talent do komponowania stroików :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu cudne wszyystkie bez wyjatku.Zastanawiam sie z czego zrobiłas bazę-czyli gwiazdę jest duza i piekna

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze są te stroiki. Obejrzałam je trzy razy. Podobają mi się wszystkie ale jakoś wpadł mi w oko ten złoto-pistacjowy. Ciekawy efekt kolorystyczny. Ślicznie sobie to wymyśliłaś Danusiu i podziwiam Twoją pracowitość. Pięknie wykorzystałaś też dary natury. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. I znowe jesteś niesamowita Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusiu skąd bierzesz te pomysły, powinnaś wydać książkę - z chęcią bym kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Stroiki są śliczne !!!!!
    Bardzo ładnie je ozdobiłaś.
    No i różne kolorystycznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana! Brawo za myśl przewodnią i za piękno stroików:) Ja odnalazłam swoją gwiazdkę:) najbardziej podoba mi się pistacjowy kolor! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  36. No no moja droga Danusiu ARTYSTUSIU wszystkie stroiczki przepiękne po prostu dzieła sztuki co tu dużo mówić:)))))
    Pozdrawiam Maria!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię oglądać Twoje wytworki! Świetne pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te stroiki są obłędne...Mnie też na zdjęciach fiolet nie wychodzi...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana Danusiu stroiki są cudowne, wszystkie kolory mi się podobają, są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pani Danusiu -u Pani jest pięknie!!!Czytając czuje się ciepło i Pani WIELKIE SERCE!Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. ewa:) droga danusiu jestem zauroczona tymi cudenkami sa przesliczne te w brazie i zlocie ale te srebrne tez sa w sobie ciekawe pozdrawiam cieplutko buziaki ewa z wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  42. łał ale cudne potworzyłaś stroiki - oczów nie sposób oderwać :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki chciałam odpowiedzieć na komentarz,a kliknęłam usuń zamiast odpowiedzj.Gdybyś jeszcze raz napisała byłoby mi miło POzdrawiam :)

      Usuń
  44. CUDA CUDEŃKA,JEDEN STROIK ŁADNIEJSZY OD DRUGIEGO I JESZCZE DO TEGO TE CUDNE KOLORY.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  45. A czy mogła byś podzielić się informacja jak zrobić gwiazdę? Sa tak piękne że sama chciała bym wykorzystać ten pomysł na zajęciach plastycznych.

    OdpowiedzUsuń
  46. witam...:) Przecież widać , że autorka nie zamierza zdradzać patentu na podstawę gwiazdki;)... Ale mnie się wydaje, że to po prostu tekturki po rolkach papieru toaletowego sklejone po obu stronach, tylko w przeciwnym kierunku, a potem pomalowane na złoto, po uprzednim zrobieniu "esów-floresów", np. farbkami w tubce do malowania na szkle. A reszta to już chyba dość oczywiste, choć pewnie czasochłonne. Ale efekt rzeczywiściefajny. Oj, pani Danusiu, pochwały miło zbierać, ale podzielić się doświadczeniem już boli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga anonimowa osóbko,po pierwsze ,każdy ma prawo do jakiś swoich małych tajemnic,a po drugie to kurs jest już na blogu od ponad dwóch tygodni ,wystarczy dobrze się rozglądnąć i poszukać .Choć szukania też nie ma za wiele,bo jest zaraz na pasku bocznym dla Waszej wygody i podpowiedzi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Droga Anonimowa a może tak najpierw wypadałoby sie przedstawic a dopiero potem krytykować . Ciekawam strasznie czy Ty też tak chetnie dzielisz się swoimi pomysłami z innymi ?? Jakoś chyba nie bardzo skoro piszesz anonimowe komentarze. Poza tym jak już słusznie Danusia zauważyła kurs już od jakiegoś czasu jest na blogu. Wystarczy tylko zerknąć na boczny pasek .
      Życzę uważniejszego czytania i trochę powściągliwości w wydawaniu opinii.

      Usuń
  47. Pani Danusiu dziękuję za cudowne inspiracje i kursy,jest pani wielka i cudowna ,że dzieli się z nami .
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ;

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, przepiękne te stroiki aż zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Weszłam na pani bloga i wyjść nie mogę ,ogromny ukłon w stronę pani kreatywności.Stroiki są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata z Myślenic

    OdpowiedzUsuń
  50. O matko,same cuda,jestem zauroczona nimi,
    Pozdrawiam prawdziwą artystkę

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)