środa, 1 lutego 2017

CYKLICZNE KOLORKI - LUTY 2017

Witam 

Tak kochani,właśnie wybiła północ, oznajmiając tym samym, że dziś mamy 1 lutego.
Zatem czas podkuć buty :) zakasać rękawy  i brać się do pracy za nowe kolorystyczne wyzwanie .
III sezon zabawy trwa na całego,a i Wy nadal w doskonałej formie i ze wszystkim dajecie radę koncertowo.
Postaram się dać w miarę łatwy kolorek ,w końcu luty to czas wyjazdów ,przecież ferie zimowe w niektórych regionach jeszcze trwają.
Niektóre mamuśki są jeszcze młode to i "riebiatą" muszą się zająć i na lodowisko czy w góry pojechać.  

Chyba dobrze gadam ?
Już słyszę w oddali,dobrze gada ,wódki jej dać haha:)
No to która polewa ?

No dobra, pożartowalismy, aby rozluźnić atmosferę,przed tym co za chwilę uświadczycie .

Cokolwiek się za chwilę wydarzy,pamiętajcie  uśmiech jest najważniejszy i tego Wam wszystkim życzę w te szare, zimowe dni.


Jeśli kolorki nie podpasują proszę nie krzyczeć  na mnie, w końcu każdy ma inne gusta i upodobania i trudno każdemu dogodzić.


Kochani nie chcąc  przedłużać ,bo potem wychodzą mi kilometrowe posty ,pragnę tylko przypomnieć ,że rok 2017 upływa pod znakiem: 



Tym razem popatrzymy trochę w niebo i udamy się do dalekiej  Australii ,gdzie w naturze można spotkać wiele gatunków przecudnych ,inspirujących swoimi barwami ptaków.
Zatem nie będzie żadnych skał ,gór i innych "szaruchów",
tylko pojawią się kolorki żywe ,pełne nadziei i tęsknoty za wiosną .
Mało tego w lutym obchodzimy Walentynki ,więc przygotowany banerek choć w małym stopniu będzie nam o tym święcie przypominać .
Ale  nie bójcie się ,czerwieni nie będzie ,dopiero co łączyliśmy ją z szarością .

A teraz spójrzcie kochani na to co Wam przygotowałam .


Czyż nie są one rozczulające ?
Miłość od nich bije na kilometr ,prawda?
Tak pięknie się kochają i w miłosnym pocałunku dzióbkami stykają  :)
Wiem ,mogłam wybrać gadatliwe ary,ale mnie się zachciało te maluśkie ptaszyny i nic na to nie poradzę.


Wytyczne:

1.Kto nowy pojawia się w zabawie,zagląda najpierw do regulaminu tutaj.

2.Mamy dwie możliwości do wyboru.
Inspirujemy się albo jedną albo drugą papużką falistą .
Nie zwracamy uwagi na % zawartosci kolorów,przewiduję ich dozwoloną ilość.

Aby było wszystko całkiem jasne mamy dwie możliwości do wyboru :

I wariant
Obowiązkowe kolory 
niebieski,czarny,biały +min.dodatki innych(dla chętnych ) 

II wariant 
obowiązkowe kolorki:
żółty,zielony,czarny +min.dodatek innych(dla chętnych ) 

Uwaga!!!!!!!!
W obu wariantach nie używamy  koloru czerwonego, 
niech nacieszą się nim prace typowo walentynkowe.
U nas mają powstać prace papuzie ,haha już widzę jaka  będzie jazda :)

3.Zanim rozpoczniesz swoją papuzią pracę ,bardzo proszę wróć do tego posta jeszcze raz i uważnie przeczytaj wytyczne,aby potem nie było żadanych niespodzinanek,że zapomnieliście o jakimś kolorku lub zastosowaliście ten którego być nie powinno.

4.Więcej punktów nie przewiduję ,jedynie pozostaje mi życzyć powodzenia z papuziastym:)


Na sam koniec przypominam o  "Candy bez okazji",na które serdecznie zapraszam .


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i słowa jakie pozostawiacie w postaci komentarzy.
Witam nowe duszyczki,które pojawiły się w mych skromnych progach,zostańcie jak najdłużej, a na nudę nigdy nie będziecie narzekać.

I to chyba wszystko na dziś .

Pozdrawiam   i do zaśki :)



Tutaj dodajecie swoje papuzie pomysły:



52 komentarze:

  1. U Ciebie moderacja, wiec nie wiem czy ktoś polewa 😆 Jak by chętnych nie było mogę być ja😁
    Staję w szranki z papugami a co wyjdzie nie wiem 😁
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zestawy,oba mi się bardzo podobają,pomyślę który wybrać,ale na pewno coś zrobię,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Papużki piękne, kolorki chyba też, a co wyjdzie to się okaże - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko i walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przy czytaniu słów
    " Cokolwiek się za chwilę wydarzy,pamiętajcie uśmiech jest najważniejszy i tego Wam wszystkim życzę w te szare, zimowe dni."
    zaczęłam się bać, ale nawet spoko kolory, tylko w tej chwili pustka ale coś wymyślę;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu jest przecież jedna co chciała polewać! Papużki faliste miała niegdys w domu w ilosci czterech sztuk. To byla jazda, kiedy o swicie skrzeczały jakby ja kot ganiał, a a chcialam jeszcze pospać. Na klatce ladował koc i mialam cisze. Kolorki bardzo fajne wieccos tam sie zrobi tylko musze wyterzyc swa lepetyne i cos wymyśleć. Buziaczki Danusiu i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elastyczny temat, będzie kolorowo i wiosennie. Podoba mi się!
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam w ostatnich dniach kilka gadżecików, czekałam na kolorek, myślałam, może się wpasują... a guzik! hehe, trzeba wymyślać cos innego;) Miesiąc niby najkrótszy, ale mimo wszystko czasu dużo, coś się zrobi;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Danusiu :) Bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt 3 to chyba dla mnie? hahahhahah Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się będzie działo , kolorowy zawrót głowy. Będzie pięknie wiosennie. Fajny temacik nam zaserwowałaś na luty. Bardzo lubię oba połączenia kolorystyczne z większym naciskiem na wersję żółto zielona.
    Czas pomyśleć i wprowadzić w czyn.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie kolorowo to na pewno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. heh Danusiu ale kolorek wymyśliłaś :) "Papuzi" - przyznam, że nie znałam takiego :) no ale już mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I to jest to łatwo ? Strach się bać, co będzie, jak Ci się zachce namieszać, pewnie cała paleta barw ! :P
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak coś wymyślę z tymi kolorami to też się przyłączę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Danutko, super wytyczne! Chętnie Ci poleję, jak tylko zawitasz w moje strony:)
    Kochana, te papużki faktycznie promienieją miłością.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne kolory! :-D Już mi się coś zaczyna tłuc po głowie. Więc oczywiście, że się przyłączam!
    A swoją drogą, jak byłam dziewczynką, hodowaliśmy z braćmi papużki faliste. Potem miałam nimfę. Uwielbiam papugi. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety moje zadanie styczniowe zostało pokonane przez grypę i nie zdążyłam skończyć. Może ten miesiąc będzie dla mnie łaskawszy w tworzeniu. Oczywiście zgłaszam swój udział w lutowym wyzwaniu. Kolorki wesołe, mam kilka pomysłów....no ale nie wybiegam za daleko do przodu. Styczniowy projekt szaro/czerwony skończę jak tylko opuści mnie niemoc i opublikuję u siebie na blogu, wiadomo pracą nie nakarmię już Stefanka.
    Ściągam banerek lutowy i wklejam do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam takie papużki, są urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Ty papużko kochana... <3 Buziole wielgachne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce moje Ty papuzie, czy pomarańcz i herbaciany można uznać za odcienie żółtego, czy jako czerwone? :p

      Usuń
  20. Aż się roześmiałam na hasło: papuzi. Od razu jakoś wiosenniej na duszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, już myślałam, że się ze swoją papuzią kartką wstrzelę, a tu lipa - zestaw kolorystyczny nie ten i czerwone serce dookoła, bo papużki są in love.

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, ależ wymysliłas kolory:) Papużki urocze. Oczywiście będę się starała coś wykonać.
    Jak byłam dzieckiem miałam właśnie dwie takie papużki. Romeo-niebieski, Julia- żółta:) Przypomniałaś mi dzieciństwo. Fruwały sobie po pokoju i siadały mi na głowie skubiąc włosy. pamietam jak dziś, że było to bardzo przyjemne. Siadały tez na moim psie, Miśku i też mu skubały włoski. Pie był zadowolony. Ech, jak miło mi sie wspominało...

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, donoszę, że link do papuzich kolorków odsyła do kolorów w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu kolorkami zmobilizowałaś mnie do zbombardowania pudełka:) Mam tylko nadzieję, że zmieściłam się w ramach regulaminu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o Matulu ależ wymyśliłaś :) trzeba będzie coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestawy kolorystyczne, zwłaszcza ten z błękitem, taki bardzo mój, więc kto wiem, może w tym miesiącu? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Danusiu :)
    No po szarościach faktycznie będzie kolorowo :)
    Nie mam jeszcze absolutnie pomysłu,ale mam nadzieję dać radę ;)
    Pozdrawiam cieplutko Kochana :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak! Uśmiech zawsze dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Planuję kolejną sutaszową bransoletkę, tylko który zestaw kolorów wybrać :-) hehe

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurczę, no nie będzie lekko :) Jeszcze nie wiem czy dołączę, ale kibicuję jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej mi się spodobało zdanie: "Cokolwiek się za chwilę wydarzy,pamiętajcie uśmiech jest najważniejszy i tego Wam wszystkim życzę w te szare, zimowe dni." Zabezpieczenie przed ewentualnymi latającymi przedmiotami w twoim kierunku ze wszech miar słuszne, ale widać, że artystki kolorystki zadowolone z koloru.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No spasowały mi te kolorki i to bardzo, mam już gotowy post:) A papużki to ja uwielbiam :) No i co ci tu teraz polać?? Jak ja taka "świeżynka" karmiąca?
    Buziaki i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Danuś, kolorki, jak kolorki... Wszystkie mi zawsze pasują;) Czasami tak marudzę, bo droczenie się z Tobą, to sama przyjemność;) Pozdrawiam Cię cieplusio i buziaki przesyłam;) pędzę piętro wyżej, bo już coś ,,naskrobałaś";);))

    OdpowiedzUsuń
  34. No juz myślałam, że mają być papugi!
    Chyba bym padła, przeca niedawno paw był! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana Danusiu,zawaliłam w styczniu,więc może w lutym się uda :) Śliczne są te papużki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne propozycje kolorów! Oczywiście melduję się w zabawie jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak szybko z tematem to się chyba jeszcze nigdy nie uwinęłam i jeszcze mam zapędy na kolejną pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dołączyłam do zabawy, choć moje wykonanie kartki nie spełniło do końca moich oczekiwań. Mam nadzieję, że twoja żabka ja zaakceptuje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. coś już zrobiłam, mm w głowie jeszcze 1 papuzią pracę, ale to za kilka dni :) A dzisiaj dołączam swoje papuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poszło.. Mam nadzieję, ze wszystko ok :) Powracam do cyklicznych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Danutko zgłaszam na wyzwanie mojego pełzacza. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  42. No tego jeszcze nie było! Ledwo się wyrabiałam żeby choć jedną pracę zrobić w miesiącu, a tu dwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. wydawało mi się, że już tutaj pisałam, ale chyba tylko mi się wydawało ;) nic to, publikuję zaraz papuziego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prawie w ostatniej chwili i z kontrowersyjnym wytworem, ale jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Danusiu zdążyłam. Nie obiecuję , że na pewno ale bardzo się postaram brc udział w Twojej zabawie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. ptaszek na mieście śpiewa że się zapisuję do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)