sobota, 1 kwietnia 2017

Cykliczne kolorki -Kwiecień 2017

To się narobiło:( 
Czas podania nowego tematu,a ja ledwo  żyję.
Kochani,wybaczcie ,że będzie bardzo krótko ,bo z pozycji leżącej jak "betka"i  patrzenia w sufit raczej pisanie jest mega utrudnione.Niestety odc.lędźwiowy odmówił posługi ,więc leżę i kwiczę .
Nie wiem ile mi zejdzie z tym draństwem,a nie chcę opóźniać zabawę przez podstępną gadzinę .
Dlatego kochani musicie mi wybaczyć,że będzie bardzo krótko i rzeczowo .
Wszystkie komenatrze nadrobię jak forma się troszkę podreperuje,wybaczcie więc ,że na razie nic nie komentuję .

Zatem do dzieła.
Co miesiąc inspirujemymy się 



Moje kochane Artystki Kolorystki  w tym miesiącu zabieram Was do Zatoki Perskiej na połowy pereł .
Zatem aktualny banerek wygląda tak.


Ponieważ święta za pasem to nie wypada utrudniać i wydziwiać ,prawda ?
Zresztą po biskupich szaleństwach czas na chwilę spokoju .

Moi drodzy takiego koloru jeszcze nie było w naszej zabawie,dlatego mam nadzieję  ,że będzie ciekawie a Wasze prace wyjdą wręcz bajkowo.

Zatem przechodzę do konkretów
1.Robimy prace w 100% lub w min.50% w kolorze perłowym , a dowolne kolorki w max. ilości 5 .

2.Co mam na myśli pod pojęciem perłowy?
Różne odcienie bieli,ecru czy delikatne kolorki kremowe.

3.Jak zawsze jest jeden warunek .
Każda praca powinna mieć choć malutki element taki typowo perłowy z połyskiem w postaci koralików,półperełek ,guzików, wstążeczek itp. czy  co tam sobie wymyślicie.Można pomalować lakierem perłowym ,farbami czy różnymi specyfikami jakie macie w swoich zasobach
4.Reszta zasad jest Wam znana na 100%,więc teraz pozostaje mi tylko życzyć powodzenia i wypatrywać ślicznych perełek 


Pozdrawiam Was cieplutko .



33 komentarze:

  1. O matko i córko, Danuś, masz złe dni???!!!! Hehe, żartuję, ale dajesz nam popalić że hej:( Muszę go jakoś ogarnąć, ale już zastanawiam się jak go sfotografuję, bo perłowy pasuje mi tylko do kartek:(
    Dobrze że daleko mieszkasz;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeleciałam zobaczyć kolor, a dopiero teraz czytam ze zrozumieniem:( Współzuję Kochana, wiem co to ból każdego odcinka kręgosłupa, a lędźwiowy faktycznie jest chyba najgorszy. Trzymaj się Kochana:)
    Kolor, po przetrawieniu, okazuje sie nawet zjadliwy;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbie drogi, zdrówka życzę, kochana, znam bowiem ten ból i łączę się w nim z Tobą, by ulżyć choć odrobinkę w cierpieniu :/ Serdeczności i całusy posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. superowo!Zdróweczka, Danusiu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Danusiu, duuuużo zdrówka i wydobrzej szybciutko :) Pogoda coraz fajniejsza i nie ma co leżeć w łóżeczku :) A tak poważnie to współczuję, bo to gadzina podstępna, łapie z nienacka i ciężko się ją przegania, więc trzymam kciuki i głośno wołam "A SIO !!!".
    Kolorek fajny i mam nadzieję, że ni jest to prima aprilis - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko i buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! I ten temat mi się podoba :D Ostatnio mocno uzupełniłam moje i tak niemałe zapasy pereł więc z materiałem problemów nie będzie. Wchodzę w to z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, niemiło słyszeć, że z kręgosłupem się porobiło - dużo zdrówka życzę!
    A po marcowych "biskupach" taki kolor to dosłownie ulga i wytchnienie, więc zapewne frekwencja będzie duża, nawet przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie bomba;)
    buziaki przesyłam i zdrówka życzę
    nie daj sie cholerze;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, zdrowka przede wszystkim, jak cie zarzucimy perlami to musi byc dobrze. Z komfntarzami to ja tez Mam zaleglosci niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu nie daj się chorobie, dużo zdrówka życzę
    Zabawa podoba mi się, kolor jak najbardziej i chyba tym razem nawet coś będę miała, wiec chętnie się przyłączę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Danulku, przede wszystkim szybko nam wracaj do zdrowia.
    Kolor perłowy jest super! Oczywiście biorę udział w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu dużo dużo zdrówka Ci życzę z całego serducha, trzymaj się!!:) Oj jak dobrze, że w tym miesiącu postanowiłaś dać nam nieco luzu kolorkowego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, zdrowiej szybko, bo trzeba ze słońca korzystać :) trzymam kciuki, żeby szybko przeszło.
    Fajny kolorek nam wymyśliłaś w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu -zdrówka życzę:) Kolorek fajny, więc na pewno powstanie wiele zachwycających prac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolorek na pewno wyjdą same perełki :) - zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten pomysł i tym razem nie mam dylematu co zrobić.
    Współczuję Ci Danusiu, mam nadzieję że szybko ból minie i wrócisz do formy.
    Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście chętnie zabiorę się do pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. no masz!
    nie ułatwiasz... ;)

    Łączę się w bólu..tez leżę i kwiczę...i dokładnie z tym samym...epiedemia jakaś? O_0

    OdpowiedzUsuń
  19. Perełko zdrowiej szybko i wracaj do nas. Wiem co przezywasz bo ja tak mam średnio dwa razy w roku :-)
    w porównaniu do biskupa to te perełki są jak miód na moje serce. Danusiu przepiękne to zdjęcie na banerku.
    Będziesz miała dużo perełek, bo my Kolorystki to wszystkie jak perełki jesteśmy :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu, przede wszystkim zdrówka i wypędź ta gadzinę;)
    Może i w tyym miesiącu też sie mi uda coś zrobić, wszak perełek u mnie dostatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, Twój pomysł na wyzwanie bardzo przypadł mi do gustu, to po prostu PEREŁKA ;-))) Współczuję takiej bolesnej dolegliwości i życzę Ci, Kochana, szybkiego powrotu do zdrowia i dobrej formy. Przesyłam serdeczne, wiosenne i pełne optymizmu pozdrowienia:-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Danutko dużo zdrowia życzę.
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Szybko wracaj do zdrowia! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie wreszcie kolorki. Cudnie. Tak mogłoby być . Wszelkie odcienie bieli bardzo mi pasują i mam sporo rzeczy do zrobienia w tych kolorkach. Wracaj szybko do zdrowia. Ty wiesz jak to zrobić. Pozdrawiam Danusiu serdecznie i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny kolorek, na pewno powstaną śliczne prace :) A Ty Danusiu leż spokojnie, odpoczywaj i niech ta gadzina jak najszybciej zostawi Cię w spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusia, tak kończą wszystkie rękodzielniczki-pracoholiczki ;-). Wracaj szybko do zdrowia i dbaj o siebie.
    Kolor bardzo fajny - moja perełka zrobiła się sama od razu, tylko też muszę się zmobilizować i napisać posta :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiej Danusiu, zdrowiej. Żeby jak najmniej bolało i jak najszybciej przeszło.
    Najpierw się wystraszyłam kolorku - bardziej niż biskupich zestawów. Potem poczytałam i ufff, nie jest tak źle. Dam radę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka!!! Coby paskudne łamanie przeszło w p... 😉
    Co do koloru, uwielbiam wszystkie Toho Ceylon, czyli właśnie z powłoką perłową więc jupiii 😃

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś się wymyśli, choć przydał by mi się jakiś "kop" , bo cos mnie wena chyba opuściła. Zdrowiej Danusiu! bo będzie sporo biegania i zwiedzania na wyjeździe. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Perłowego rzeczywiście jeszcze nie było. Kolor kojarzy mi ze ślubem, ciekawe, jak zinterpretują go Artystki-Kolorystki. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojojojojoj :( przesyłam uściski :****
    Perełki perłowe jakieś się znajdą :) nie będzie tak źle :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się , że zdążyłam . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)