czwartek, 9 października 2014

Muszę to powiedzieć i świecznik dla wyjątkowej osoby



Kochane moje artystki!
Dotarła do mnie informacja,że zabawa w Cyklicznych kolorkach"zrobiła się nieprzyjemna ,poprzez ciągłe zwracanie uwagi odnośnie  regulaminu i jego przestrzegania.
Nie chcę się dużo rozpisywać na ten temat bo pisałam o tym nie raz.
Powiem tak ,w innych zabawach jeśli coś ktoś nie doczytał,nie zastosował to wylatuje od razu i nikt się nie czepia,nie ma o nic pretensji.
Ja daję moim artystkom coś więcej,daję  kolejną szansę,mimo że regulamin nie doczytała,czy nie zrozumiała.
Ktoś kto prowadzi jakąkolwiek zabawę na blogach wkłada w to mnóstwo pracy,czasu i serca wie doskonale o czym mówię .
Sama  układam pewne zasady ,wytyczne aby uatrakcyjnić jeszcze bardziej zabawę.Robię podsumowania ,kolaże i piszę komentarze,stoję na straży jak ktoś ma problemy  z dodaniem linka itp. Rozumiem,że skoro ja daję  tyle to wypada nie tylko brać, ale też włożyć coś od siebie,choćby w postaci zaznajomienia się z ogólnymi zasadami i wytycznymi do danego koloru .
Jeśli kolorem miesiąca jest brąz a nie inny kolor, to chyba mam prawo zareagować.Jeśli ktoś wyraża chęć wzięcia udziału w zabawie, niech dokładnie przeczyta regulamin i się do niego dostosuje,a jeśli nie jest w stanie się dostosować to po prostu rezygnuje .
Czyż nie jest to proste?
Po to są zasady,aby je  przestrzegać, bo inaczej każdy mógłby pokazywać prace jakie tylko chce,a wtedy jaki sens miałaby taka zabawa?!

Ja chcę więcej,chcę  aby cykliczne kolorki służyły nie tylko do zabawy,ale też promowały Wasze  blogi,abyśmy poznawali kolejne nowe fantastyczne osoby i ich twórczość.

W zabawie każdy może wziąć udział,wystarczy stosować się do zasad,nie odrzucam nikogo od razu,upominam ,piszę co ma poprawić i daję kolejne szanse wzięcia udziału w zabawie,a to jednak kosztuje trochę czasu,same wiecie ile bo ostatnio wszystkim go brakuje.
Jeśli piszę i wspominam o pewnych sprawach w kolejnych postach to tylko dlatego,aby zaoszczędzić swój czas, bo ileż można odpowiadać na pytania i maile ,które są  zawarte przecież w regulaminie.

Wybaczcie tą nagłą moją wypowiedź i powtarzanie się ,ale musiałam odreagować i napisać co myślę.
Chyba zgodzicie się ze mną ,że ciągłe powtarzanie tego samego nie jest ciekawym zajęciem. 
Rozumiem,że nie każdemu człowiek dogodzi  i z tym podsumowaniem kończę moją wypowiedź.

Wiem też na 99% ,że przeczytają to i tak osoby, których sprawa nie dotyczy ,które z reguły czytają co mam do powiedzenia.Ale mnie w ten sposób ulży,a po drugie zastanowię się nad sensem prowadzenia dalszej zabawy.

Mam nadzieję,że dokładnie wytłumaczyłam moje postępowanie i upominanie.

******
A teraz zmiana tematu .
Niedawno zrobiłam niespodziankę w postaci  świecznika dla fantastycznej Oli,która w okresie mojego hardangerowania  wsparła mnie pewnymi materiałami.
Wiem ,że przesyłeczka już dotarła i mogę ze spokojnym sumieniem pokazać Wam świecznik specjalnie robiony  dla niej .
Tu nie ma co opisywać ,bo wszystko jest widoczne na obrazkach.
Was kochani zapraszam do Oli na cudowne zamkowe inspiracje  ,a jest  naprawdę na czym oko zawiesić.




Skoro się już wygadałam i pokazałam co nowego,to zmykam do zajęć .
Co złego to nie ja :)

Trzymajcie się moje mróweczki :)

Danutka:)))


50 komentarzy:

  1. Rozumiem Danusiu Twoją irytację, też bym się wkurzyła, w końcu chcesz dla nas wszystkich jak najlepiej, wkładasz dużo serducha i cennego czasu w prowadzenie zabawy. Jeśli ktoś został upomniany w taki czy inny sposób powinien mieć pretensje sam do siebie,a nie do prowadzących,przecież regulamin jest udostępniany co miesiąc i można się z nim dokładnie zapoznać. Kochana ja tam jestem bardzo zadowolona z udziału w cyklicznych kolorkach,mam nadzieję że się nie zniechęcisz i będziemy się bawić dalej w kolejnych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY, delikatny, subtelny...a co do pisania - czasami człowiek musi inaczej się udusi :) a tak serio - masz rację to zabawa, ale zasady być muszę i być muszą przestrzegane....:):):) nawet dla samego dobra uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o mnie to przyjmuję z pokorą Twoją wypowiedz, masz rację że musisz włożyć w te zabawy sporo serca i czasu a mogłabyś w tym czasie zająć się czymś innym, mam nadzieję że dalej będziesz prowadziła takie zabawy, bo ja dopiero się wdrażam i mam nadzieję jeszcze w kilku chociaż wziąść udział, pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, takie powiedzenie mi się nasunęło ,, daj palec to wezmą całą rękę'' a rozwijając myśl to za dobra byłaś z przymrużeniem oka na wiele rzeczy patrzyłaś i teraz to się odbija że tak powiem czkawką. Zabawa w cykliczne kolorki jest świetna, pomysł rewelacyjny, doceniam to że poświęcasz swój czas i dziękuję za to. A świecznik śliczny co jeden to ładniejszy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się porobiło! No jak można mówić, że zabawa nieprzyjemna, skoro we wrześniu to była jedna wielka rodzinka! To będziemy wspólnie wychowywać nowe artystki, które idą na skróty!
    Danusiu, sądzę że te 99% które to przeczytało nadal widzi sens w dalszej zabawie, bo udział w niej daje nam bardzo dużo (mnie na pewno!). I za każdym razem mój mózg pracuje na wysokich obrotach, żeby wymyślić coś ciekawego i odmiennego, bo gdybym była leniwa to co miesiąc robiłabym taką samą bransoletkę szydełkowo-koralikową tylko w odpowiednim kolorze i odhaczała udział :-). Mimo notorycznego braku czasu staram się jak mogę!
    No dobrze, to już pora na kolejną pochwałę świecznika :-). Po prostu śliczny i delikatny!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie denerwuj się.Ja wiem,łatwo się mówi,gorzej to wykonać.
    Super ,że napisałaś tego posta,że wywaliłaś z siebie,bo od razu lżej.
    Gdyby nie zasady ta cała zabawa nie miałaby sensu.Nie może być tak,że jedni będą się starać ,główkować nad pracą,kombinować,żeby dostosować się do wytycznych,a inni tego nie zrobią.
    jeśli chcemy się wypromować ,musimy trochę nad tym popracować.
    To trochę jak z krzyżówką,nudzą nam się te łatwe w których hasła się powtarzają,my chcemy czegoś trudniejszego i dlatego chętniej sięgamy po jolki.
    Nie przejmuj się mniejszością,rób dalej swoje.
    I uśmiech na twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa no świecznik jak ta lala;)
    Nie będę się nad nim rozpisywać,bo ile razy można powtarzać to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności kolejne! Ola na pewno się cieszy (ja na jej miejscu skakałabym z radości). A co do upominania w kwestii regulaminu - masz rację - zasady są po to, żeby ich przestrzegać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ktoś musi stać na straży regulaminu, a jeżeli innym to nie odpowiada, to trudno. Nikt ich nie zmusza, to brania udziału w Twoich zabawach
    świecznik cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie romantyczny ten świecznik:) ...:) romantik na maxa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bardzo rozumiem co tu może być niezrozumiałe??? Współczuję Ci Danusiu, każdego by to zdenerwowało. Żal mi tylko, bo to świetna zabawa. Mam nadzieje, że będzie trwała dalej.
    Świecznik jak zwykle - rewelacyjny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kobieto, co Ty się z nami masz :) myślę że biorący udział nie mają prawa mieć Ci za złe odrzucenie pracy która nie spełnia zasad. Od czegoś one są, zabawa zabawą ale musi być jakiś porządek.

    Świecznik jest wspaniały, cała kompozycja i wygląd rewelacja, o różach nie wspomne bo tu dane ochy u achy. Aż mnie zazdrość ściska :) buziaki i już się tak nie denerwuj bo to niezdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, nie irytuj się :) Za wiele masz serca dla innych a są osoby które tego nie doceniają. Ale również (i tych chyba więcej) są osoby które wiedzą ile wkładasz pracy i są Ci za to bardzo wdzięczne :*
    A świecznik jak zawsze śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świecznik uroczy , dopracowany w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutne jest to co piszesz, zabawa jest wspaniała i powoli zawiązują się nowe przyjaźni wirtualne dzięki Tobie. Jednak masz rację, żeby dobrze się bawić trzeba przestrzegać zasad, po to one są ustalone. Inaczej będzie jak w piaskownicy, każdy sobie a może po prostu usuwaj z żabki te prace które nie spełniają kryteriów:) pozdrawiam cieplutko a świecznik cudownyyyyyy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu , widać jak wiele dajesz od siebie i robisz to dla nas. Wymogi muszą być i dobrze, ze są własnie takie. Bo czyż to nie jest miłe? Cześć osób nie czyta co napisane w poście , czasami wychodzą z tego dziwne komentarze ale stosowanie się a najpierw czytanie regulaminu to ważne . A w tym wypadku stajemy się faktycznie fajna rodzinką. Nie zawsze nadążam za wszystkim , szczególnie ostatnio ale stopniowo wszystko uzupełniam, Chcemy się dalej bawić , póki co myślę o brązie, Zaglądam stopniowo na blogi z pracami i naprawdę podziwiam je, a powstały dzięki Tobie , przynajmniej część z nich.
    Świecznik śliczny, a o swoim / mojej uroczej niespodziance napiszę u mnie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. To się sprawa zrobiła nieprzyjemna... zostaw w odpowiednim poście, informację, że nie odpowiadasz na maile dotyczące zabawy... odpowiedzi proszę szukać w regulaminie, a prace nieregulaminowe będą usuwane bez osobnego powiadamiania. i koniec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też jestem za. Regulamin jest bardzo jasno napisany od A do Z i jak ktoś go nie potrafi zrozumieć to już jego strata :)

      Usuń
  18. Danusiu kolejna Twoja praca, która trafia do moich zmysłów. Taka subtelna, delikatna...
    taka akurat :)
    A co do regulaminu, no cóż nie jest łatwo jak widać.
    Może to lenistwo, lub zwykłe pójście na "łatwiznę" powoduje takie a nie inne sytuacje. Owszem jest to okazja by się wypromować, ale litości.... te zasady nie są aż tak skomplikowane by ich przestrzegać. Mam tylko nadzieję , że u Ciebie kochana są jeszcze zapasy cierpliwości (choćby niewielkie) i dasz radę i nie zrezygnujesz z prowadzenia zabawy . Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu dziewczyny już napisały wszystko to co chciałam i ja powiedzieć.
    Wiadomo, że coś można zapomnieć- każdemu się zdarza, ale poprawiam się i bawię dalej, no chyba że ktoś wychodzi z założenia, że zasady są po to żeby je łamać:)
    Kolejny świetny świecznik Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu droga... świecznik po prostu, boski- zresztą jak wszystkie Twoje. Co do reguł; powinny być przestrzegane, jak w każdej zabawie- mnie też się zdarzyło (niestety) nie doczytać kiedyś ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze to nie wiem o co uczestnikom chodzi. Zasady są bardzo jasno przedstawione i tylko trzeba się ich trzymać.
    Ja dopiero zaczęłam u Ciebie zabawę i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :) Nie chciałabym byś jej zaprzestała.
    Mam nadzieję, że co niektórzy po tym poście się zastanowią troszkę.
    Jest fajna zabawa są i zasady według których się bawi. I tyle.
    A świecznik śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Danutko no ba zdarzają się tacy ludzie, ale myślę że nie powinnaś się tłumaczyć tylko po prostu nie przyjmować takich zgłoszeń, zwłaszcza że trąbiłaś o zasadach jasno i wyraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zacznę od tyłu, czyli od ochów i achów , albo jak wolisz od ohów i ahów, albo ochuf i achuf, hihi..... To tak na rozluźnienie napięcia. Ja nie wiem kochana okres będziesz miała czy jak? Masz ZNP chyba, przecież każdy tak ze zrozumieniem czyta regulamin, każdy tak super się dostosowuje do wytycznych, no ja nie wiem czego Ty się czepiasz. Ja bym już dawno rypnęła całą tą robotą, bo ludziom to naprawdę się we łbach pierdzieli i czepiają się nie wiadomo czego. Normalnie sama się wkurzyłam, bo myślałam że artystki to takie mądre kobietki są, a tu jednak widać nie. Za dobra jesteś, za grzeczna, a jak ktoś się czepia o zwracanie uwagi na błędy, to niech się w doopę cmoknie. bo to przecież są działania dla dobra tej konkretnej osoby. Aj idę stąd, bo mi ciśnienie skoczyło i mnie nerwa rozwala od środka.
    A świeczniczek kochana cudny, no jakże przecież to oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi,hi,hi... Widzę, że nie tylko ja wywalam z siebie ,,gorzkie żale";) No i tak powinno być, a nie udawać, że wszystko jest ,,cacy", jak nie jest? Dobrze zrobiłaś Danusiu;) A świecznik dla Oli po prostu ,,miodzio". Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję że zabawa będzie jeszcze długo trwała , a jak ktoś ma problem z czytaniem i odróżnianiem koloru to po prostu niech nie bierze udziału i nie robi zbędnego zamieszania .
    Świecznik super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu kochana, i bardzo dobrze, że to napisałaś. Może dzięki temu będzie Ci lżej na sercu. Kurcze jak mnie zawsze denerwuje jak ktoś mówi, że zasady są po to żeby je łamać! Gdybyśmy tak mieli żyć to na świecie byłby jeden wieki chaos i każdy by robił to co chciał. Twoja zabawa jest świetna i wszystkie ją uwielbiamy. I bardzo dobrze, że ma zasady bo inaczej ona nie miałaby sensu. A jak komuś się coś nie podoba to niech nie bierze w niej udziału i już. Błagam Cię tylko kochana nie rezygnuj z tej zabawy, bo dlaczego my wszyscy, którzy grzecznie się bawimy i wypełniamy wszystkie punkty zadań jak należy, mamy być przez kogoś tam pokrzywdzeni... Dzięki Tobie Danusiu i Twoim zabawą tworzymy taką fajną blogową rodzinkę i niech tak zostanie, proszę :)
    A świecznik jest cudny, kolejna szczęściara będzie mieć twoją cudną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż się speszyłam, ale moim skromnym zdaniem, to nie ja tu jestem wyjątkową osobą... ten świecznik choć niezwykle piękny i wręcz idealny do mojego wnętrza i zewnętrza całkowicie niezasłużenie mnie się dostał - autorka wyjątkowo uparta i pamiętliwa była... ;-). Jak tu się nie cieszyć i podziwiać! Raz jeszcze dziękuję :-))) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Danutko kochana, Jaglana ma rację.
    A ja się przyznam, że mam wyrzuty sumienia , że tak zażartowałam w "różowym", Ale zaraz sama się wywaliłam :(. Mam nadzieję, że to nie ja ruszyłam lawinę, bo zaczynam mieć kaca moralnego.
    Czytałam również wypowiedzi dziewczyn, Wszystkie Cię popierają i to jest najważniejsze ! :)

    Świecznik jak zwykle cudny ! :), moja masa porcelanowa zrobiona i czeka na moją odwagę :))) ale czym dłużej patrzę na Twoje śliczności to mam coraz większe wątpliwości czy nadaję się do tego.
    Moc buziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie widze problemu!!! Może dlatego że prawie zawsze jestem zasadnicza! Na co sie obrażać? Że się nie doczytało albo przekombinowało???? Toż to tylko zabawa, a nie mistrzostwa świata!!!! Albo się dostosujemy, albo wypadamy z gry - przecież to logiczne, uczciwe i przede wszystkim sprawiedliwe!!! TAK TRZYMAJ KOCHANA I NIE ODPUSZCZAJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba już nie muszę chwalić świecznika, bo jak zwykle jest śliczny :) Twoje różyczki wyglądają jak prawdziwe i prawie czuję jak pachną :) Co do zabawy, to po prostu trzeba się zmobilizować i wymyślić coś ciekawego zgodnie z wytycznymi regulaminu i już - co tu jeszcze pytać i kombinować :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uf... doczłapałam wreszcie , jestes oststnia dzisiaj , więcej juz nie napisze u nikogo . Zawsze sobie zostawiam Twojego posta na deser, na miłe zakończenie dnia. Aczkolwiek oko nacieszyłam Twoim kolejnym cudnym świecznikiem, ale cisnieni mi skoczyło chyba do 200. Kurna skęt te ludzie sie biorą ?? sroce z pod ogoa wylatują Czy jak ??? No kurcze przeceiż piszesz po polsku i duzymi literami i co nie rozumieją??? To może napisz szyfrem jak bedzie trzeb oszyfrować to może się bardziej utrwali !!!
    To jest już Twój trzeci post dotyczący zasad pażdzirika , na miły BÓg BASTA Danusiu prosze nie pisz już ani słowa na ten temat i sie nie denerwuj. Widzisz coś co jest niezgodne z regulaminem po prostu usuwasz z żaby bez komentarza. Jak się komus nie podobają zasady to niech sie idzie bawic gdzie indziej .Tu nie ma przymusu . A jak sie taka delikwentka obrazi jej sprawa . Po co nam tu ktoś taki ???
    No musze sie chba ewakuowac bo podobnie jak Marcie cisnienie mi jeszcze podskoczyło.
    U OLI byłam toż to imenniczka moje córki to musiałam tam zajrzec . Faktycznie nic nie cyganiłas piekne prace robi.
    Buziolki kochna i sie nie denerwuj. !!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Danusiu - złość piękności szkodzi ;) Mnie wywalono z wyzwania na jednym blogu bez wyjaśnienia. Dopiero jak napisałam zapytanie dlaczego, to raczono mnie sucho objaśnić, że zamiast jednej pracy pokazałam dwie i nieistotne było, że to jeden komplet - dla mnie jedna praca. Poza tym, wszystko pasowało do wymogów. Popieram przedmówczynie, które uważają, że rozpieściłaś uczestniczki :) Nie przejmuj się malkontentami, zawsze się jakiś znajdzie.
    I proszę, nie rezygnuj z kolorków! Daj mi szansę na kolejny miesiąc :)
    Pozdrawiam ciepło i ślę wyrazy uznania za kolejna doskonałą pracę. Cudne różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusiu bardzo dobrze, że o tym wszystkim piszesz. Jak są zasady to trzeba się ich trzymać. Jak komuś nie chce sie czytać regulaminu, tylko zgłasza pracę, aby nagłośnić swojego bloga, to niestety tak bywa... Ale miejmy nadzieję, że już więcej takich problemów nie będzie.
    A świecznik dla Oli cudowny! Taki delikatny i kobiecy:)
    Do Oli zajrzałam i rzeczywiście same piękne cudeńka tworzy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świecznik jest śliczny, a z pilnowaniem przestrzegania regulaminu w pełni się zgadzam. Po to to jest w końcu. :) Po to się zgłaszamy, żeby wypełnić okreslone zadanie... :) Zabawa w kolorki jest bardzo fajna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu, zdenerwowałaś się kochana. Masz we wszystkim rację. Trzeba dokładnie czytać. Ja w poprzedniej zabawie nie raz wracałam do tematu, bo ja jestem osobą baaaardzo roztargnioną i bałam się zrobić coś nie tak.
    Swiecznik jest bardzo ładny, doszłaś do takiej perfekcji w robieniu róż, że aż zazdroszczę:) Pozytywnie oczywiście. Ola na pewno zadowolona. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  36. Danuśka, ale ty się tak nie denerwuj kochana, bo nie ma po co.

    Jak to powiadają starzy indianie: "mój zamek moje zasady",
    a jak sie komuś nie podoba ... to niech nie zwiedza! :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaglana- super pomysł. Powiem Ci szczerze, że lusdzie sa jacy są i zawsze znajdzie się ktoś z pretensjami! Olac to, bo szkoda tej całej cudownej zabawy!(uczestniczę w zabawie - kartka na imieniny- i z mojej grupy 2 osoby do nikogo nie napisały- po co się zapisywać? Ale my i tak cieszymy się z tych kilku kartek, które otrzymujemy :-)) Buźka! Bardzo mi się u Ciebie podoba na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świecznik jak zwykle śliczny. Bardzo mi się podobają te subtelne, różowe różyczki otoczone mgiełką bieli.
    O zabawie kobietki napisały już wszystko co można napisać - jest prosto - Twoja zabawa, Twoje zasady. Przymusu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze podziwiam, że organizujesz taką zabawę - bo to naprawdę spory wysiłek i nerwy. Organizator ma zawsze najgorzej :) Trochę to smutne, że ludzie nie czytają regulaminu... może nie mają czasu, albo im się nie chce, ale przecież czasu jest cały miesiąc, zawsze można dokładniej doczytać i dopiero potem się zgłaszać. Ja akurat problemów z tym nie mam i wręcz nałogowo czytam regulaminy - żeby się czasem nie okazało, że gdzieś między wierszami wyrażam zgodę na sprzedaż nerki :-)
    A świecznik cudeńko - romantyczny i delikatny :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. no dziś Danusiu trafiłyśmy - swój na swojego - kochana a czym ty się przejmujesz - jak toś nie umie czytać niech wogóle nie bierze udziału w takich zabawach - takie jest moje zdanie - piękności znów pokazałaś - ja biegnę bo mam dziś dzień nie taki jak powinnien być papapa - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecudny świecznik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Już Ci pisałam, że robisz różyczki perfekcyjne.
    Ślicznie dobrałaś kolory róż i biel. Świecznik idealny.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wytyczne co do wyzwania kolorami są tak czytelne ,że nawet ja je zrozumiałam,więc nie rozumiem skąd te wątpliwości:))))
    Twoje świeczniki urzekają :))co jeden to ładniejszy:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Świecznik śliczny, mam nadzieję że nie powiesz basta koniec kończymy zabawę bo było by smutno jak powiedziały poprzedniczki poznałam dzięki Tobie wiele nowych bloggerek tworzących cudowne prace a to chyba najważniejsze :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Się porobiło... Świecznik przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)