czwartek, 1 czerwca 2017

Cykliczne Kolorki 2017

Witajcie kochani

Ależ ten maj szybko zleciał :(

Aż nie chce się wierzyć ,że lada dzień (haha całe 30 dni) nastaną upragnione wakacje,wymarzone urlopy ,na które chyba wszyscy czekamy z utęsknieniem .

Zanim jednak zaczniemy napawać się wakacyjnym nastrojem,trzeba najpierw odrobić zadanie czerwcowe z CK :)

Kochani dziękuję wszystkim za majowe-ogniste śliczności,oczywiście post podsumowujący pojawi się lada dzień ,także wypatrujcie jego codziennie.
A dziś zapraszam znowu do kolejnego tematu jaki dla Was przygotowałam.
Najpierw tak dla przypomnienia ogólnoroczny temat zabawy


Kochani przygotowałam bardzo sympatyczny kolorek i zapewniam ,że będzie bardzo wakacyjnie,z powiewem morskiej bryzy i  wody o cudownym  kolorze.
A mianowicie coś takiego :)



Brakuje mi takiego klimatu,tęsknię za wodą, spokojem, oderwaniem się od wszystkich codziennych spraw.
Coś mi podpowiada,że Wy też tak macie.
Człowiek kiedyś w końcu musi naładować akumulatorki ,a nadchodzące lato jest do tego idealne.
Już nie mogę doczekać się choć kilku wolnych dni.
Pobujać się w hamaczku,poczytać dobrą książkę i zapomnieć o bożym świecie,gapiąc się w niebo i licząc białe obłoki:)
Nie za długo co prawda,ale tzw. pół godzinki dla słoninki by mi spokojnie wystarczyło.


Kochani kilka wytycznych  zapodaję ,aby już nie przedłużać: 
1.Robimy pracę w dwóch wariantach do wyboru
- 100% w kolorze lazurowym 
     lub
-lazurowy łączymy z kolorem (tu chwila zastanowienia......haha) z wakacyjnym  słoneczkiem ,czyli żółtym:) 
-5% jak zawsze mogą stanowić inne kolorki,byle nie było ich więcej niż 3-4.

2.Pod pojęciem "lazurowy"(tak na chłopski rozum ,aby nie było niedomówień) mam na myśli kolorki jasno niebieskie,jasno turkusowe itp.
W jednej pracy mogą być ich różne odcienie.

3.I kilka inspiracji z sieci 




No to jak moje zdolne artychy damy radę ?
Jestem pewna ,że tak:)
Dla Was nie ma rzeczy niemożliwych!!!

Buziaki Wam posyłam  i bardzo gorąco pozdrawiam :)
















42 komentarze:

  1. Super kolor, taki mój!;) Jeszcze nie wiem co powstanie, ale mojego ulubionego nie mogłabym odpuścić;)
    Do wakacji tylko 23 dni, juz odcinam centymetr;) Strasznie potrzebny mi odpoczynek, juz jadę na oparach, albo raczej siłą woli;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest zadanie i kolor. Super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się "pół godzinki dla słoninki" - hahaha :) Ale o lazurowej pracy też pomyślę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i mi się uda coś stworzyc , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto ma urlop ten ma, ja o nim mogę tylko pomarzyć...
    Super kolorek wybrałaś, już czekam jakie piękne prace powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha, kobieca intuicja podpowiedziała, że powinnam się wstrzymać z kolejnym postem, dzięki temu już mam pracę na lazurowe zadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Ten kolor mi się podoba, nawet bardzo :D Muszę znaleźć dla niego choć trochę czasu. Wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i wreszcie jedyny słuszny kolor sie pojawił. Uważaj na te słoninke. Na słoneczku może sie wytopić. Buziaczki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niebieski, nie mogę doczekać się lazurowych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny temat, piękny kolor. Napewno coś zrobię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. czyżby mi sie udało w tym miesiącu??
    cudny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu uwielbiam to zdjęcie z lazurowym morzem , więc banerek porywam z wielka radością. Kolorek lubię , zresztą ja lubię wszystkie kolorki ALe lazur z ze słoneczkiem to dla mnie kwint esencja lata więc z przyjemnością cos tam machnę :-) Dzięki ze prosto i przyjemnie bo czasu jak wiesz mam mało w czerwcu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieńdoberek! :) Ale mnie tutaj dawno nie było... Odpuściłam sobie z bólem serca kilka miesięcy zabawy, jednak najwyższa pora wziąć się w garść i zacząć twórczo działać z jeszcze większym zapałem, prawda? :D

    Lubię kolor niebieski, granaty, kobalty, lecz ostatnio do lazurów i turkusów również mam słabość. I nawet mam gdzieś schowaną lazurową włóczkę - coś czuję, że odkurzę ją na to wyzwanie. :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Adrianna - Adzik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wdzięczny temat Danusiu, oczywiście bawię się dalej!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wakacyjny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Danusiu cudny kolorek wymyśliłaś :)
    I choć mam zadane zwolnienie tempa w sieci,to zapewne tego nie odpuszczę ;)
    Tym samym Ciebie Danutko Moja Kochana zapraszam na wyzwanie " UKWIECONE ",tym razem do mnie ;) Miło mi będzie,gdy chociaż raz weźmiesz udział w wyzwaniu zorganizowanym przeze mnie ;) Dla odmiany ;) He he :) Zapraszam serdecznie :)
    Pozdrawiam Cię Kochana i posyłam buziole :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  17. To jedne z tych moich najulubieńszych kolorów, zatem nie ominę tego tematu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi w tym miesiącu dogodziłaś Danusiu :-) O tygodnia pracuję nad czymś w takich właśnie kolorach - choćby dziś mogłabym pisać posta :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, taki błogi, wakacyjny - na pewno już samo oglądanie prac to będzie uczta dla oka :)
    Miłego słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Damy radę! Kolorek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Och Danusiu, świetny kolorek nam wymysliłaś. Chyba nawet wiem co zrobie, bo jak zwykle kilka lat miałam to w planach:) No i doczekało sie! Buziaki kochana mocne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek będzie na tapecie w tym miesiącu. Widzę, że sporo dziewczyn jest zachwycona tym lazurem. I czemu się dziwić, jak to taki wakacyjny rozleniwiacz 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu - rewelacja, cudownie i wakacyjnie nas nastrajasz, uwielbiam lazur ze wszystkimi jego odcieniami i pochodnymi i mam już pomysł, ale musi poczekać do długiego weekendu, wcześniej chyba nie znajdę chwilki żeby się za niego zabrać. Pozdrawiam miluto i życzę pięknego, słonecznego weekendu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie kolorki :) i pomysł mam już też :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krásna farba. Jednu vec v tomto tóne už mám, robila som ju minulý mesiac, jednu ďalšiu som urobila a ešte možno dačo v tej farbe sa podarí. Páči sa mi táto výzva a mám aj rada túto farbu. Posielam horúci pozdrav z tejto horúčavy u nás. Nech sa darí :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż wierzyć mi się nie chce, że jestem pierwsza z tym cudownym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak widzę wszystkim kolorek się podoba, a mi jakoś średnio, choć nigdy nie wybrzydzałam. Teraz też nie będę, biorę się do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczaki, a ja akurat nic lazurowego nie przewidziałam w tym miesiącu, pojawi się coś o tematyce wakacyjnym ale w granacie :( no szkoda, za miesiąc inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorek cudny. Na pewno ... musi mi się udać Danusiu. I już zakupiłam odpowiednią niteczkę. Będzie sie działo. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek. Uwielbiam wszystkie niebieskości :) Mam już pracę, mam nadzieję, że jej lazurowość będzie dość lazurowa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor. mam nadzieję, że jeszcze zdążę coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknisty kolorek!
    napatrzyła się na lazurowe morza to i ładny kolorek wydumała ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lazurowy fajny kolorek,mam już pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu, udało mi się "cosi" zdziałać. Komp przekłamał moje lazurowe dzieło i pokazuje szarolazurowe. Może być?

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusia musiałam dodać na fejsie, bo po przeprowadzce nie mam w domu neta a pisanie na telefonie to nie lada wyczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. W końcu kolorek który mi podpasił :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu,nie wiem czy moja praca się nada,w razie czego to mnie pogonisz.a ja z przyjemnością dołączam ponownie do Twojej zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej, nie wiem jak to się stało, ale żabka już zamknięta, tutaj jest mój post: http://tiny-handmade.blogspot.com/2017/06/hurtowo.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Danutko zrobiłam pracę na lazurek , ale nie potrafię jej dodać co robię źle nie wiem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze ja :))))
    http://plonacemotyle.blogspot.com/2017/06/lazurowe-bizutki-i-kartki-do-ulci.html

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)