wtorek, 7 października 2014

Brązowy październik w obrazku


Kochani może znów będę upierdliwa i powiecie,że się czepiam ,ale proszę szczególnie całkiem  nowe  osoby ,chcące się przyłączyć do naszej zabawy o przestrzeganie regulaminu,a przede wszystkim jego czytanie.
Jeśli chcecie się bawić czytajcie zasady,to naprawdę zajmie tylko chwilkę a mnie zaoszczędzi czasu i nerwów.

Dziękuję mojej "Strażniczce Texasu" - Anuli  za pilnowanie porządku podczas mojej nieobecności

*****
A teraz już będzie w miarę miło i przyjemnie,bo czyż tworzenie na te wyzwania nie jest przyjemnością ?
Dla mnie tak,a im ostrzejsze zasady tym lepiej.
Martuchna nieźle dała nam popalić z tymi wytycznymi co do kolorków,ale też i o to chodziło.
Wreszcie uporałam się i ja z nowym kolorkiem .
Nie było łatwo,bo niby pomysły kotłowały się w głowie,ale jak robić skoro na warsztacie cały czas powstają różyczki z zimnej porcelany .
Jak to jak? Zrób coś z nimi powiedziała moja dobra znajoma ,która zawsze mnie wspiera w moich wymysłach.

Zawsze mi się podobały obrazki z jutowym tłem  i haftem wstążeczkowym.
No tak ale ja nie hafciarka tego stylu,więc trza zrobić z zimną porcelaną.Juta gotowa czeka tylko na moje pomyślunki .
Zabrałam się do pracy ,zaczęłam tworzyć i wszystko grało do czasu kiedy nie pomalowałam ramki .No za jasną cholerę taki brąz mi nie pasował do moich róż.Już miałam pierdyknąć ten obrazek i robić coś innego na wyzwanie,ale nadarzyła się okazja zakupów i chcąc nie chcąc,narażając się znów na koszty fundnęłam sobie brązową farbę ,ale dla przyspieszenia rezultatu w sprayu,aby nie wściekać się na kolejne mazianie .
Po takiej akcji musiałam skończyć to co zamierzałam i muszę stwierdzić że nawet mi się podoba.
Doniczka powstala z pudełka po jakimś jogurcie,którą pomalowałam taką samą  farbą jak ramka.Na niej znajduje się taśma ozdobna,niedawno nabyta w bardzo atrakcyjnej cenie,która idealnie wpasowała się w brązowe klimaty.
Tak sobie myślę ,że będę chyba  musiała dorobić jakąś kolekcję obrazków jutowych ,bo bardzo są w moim guście.
Poczekam tylko jeszcze na nową dostawę juty (Bożenko jesteś kochana ) i zabiorę się za działanie .

Oczywiście banerek do zabawy również i ja  umieszczam 



Mam nadzieję,że Marta i mnie zaliczy to zadanie.
Także masz Martuchna brązowo-beżową  wersję pracy z małymi akcentami innych kolorków.
Chyba "mechowe "zielenie należą do tych zgniłych ? haha,chociaż wcale takie nie są ,bo suszone od wakacji.
A co by  nie marudziła ,że brązu za mało to gratis wrzucam świecę kawową ,także w tej tonacji kolorystycznej.A co niech dziewczę się cieszy :))
Nawet tło masz brązowe gdyby zbrakło jakiegoś %.

Zanim jednak pokażę uprzedzam że fotki nie są najlepszych lotów,jakoś mi ostatnio nic nie wychodzi jakbym chciała










A teraz aby dopełnić kolejnych punktów regulaminu ,jaki sama stworzyłam i też staram sie go przestrzegać , kilka słów o moich upodobaniach względem brązowego.

Kocham go wszędzie,w ubiorze,wystroju domu,w przyrodzie i gdzie tylko spojrzę przykuwa moją uwagę.Buty,bluzeczki,torebki czy nawet paznokcie lubię w beżowo-brązowych odcieniach.

Jest mi w nim do twarzy i dobrze się w nim czuję .


No i to na tyle ,skracam pisanie jak mogę .
Teraz czekam na Wasze opinie i komentarze,dziękując jednocześnie za Wasze ciepłe słowa jakie zawsze piszecie.

Do zobaczenie już wkrótce :)


86 komentarzy:

  1. Pięknie!!! Cudna kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW WOW WOW !!!!!! Stworzyłaś piękności, cudne cudności, normalnie opadła mi szczęka i słów mi brakuje na opisanie tego zajebiście przepięknego dzieła. Kochana podoba mi się bardzo bardzo i jeszcze bardziej. No.... nioe wiem co napisać normalnie, słów brakuje kochana. A różyczki przecudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, to co udało Ci się stworzyć w tej jakże ciężkiej kolorystyce, jest idealne i Martusia nie będzie miała do czego się przyczepić. Zresztą Ty sama świetnie wszystkiego pilnujesz i nie popełniłabyś takiego błędu. Bardzo oryginalne brązowe różyczki, a co , w naturze to może nie występują, ale są piękne. Nie tylko Tobie ten kolorek spędza sen z powiek, a myśli kłębią się jak szalone, by stworzyć coś na odpowiednią miarę, bo jakże by to było inaczej. Jestem zachwycona tym obrazkiem przestrzennym i mogę powiedzieć, że poddałaś mi pewien pomysł do tego, co w mojej / tym razem głowie / się kotłuje od kilku dni. Jestem pewna, że dziewczyny również docenią Twój trud i zbierzesz tylko same ochy i achy.
    Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imienniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dech mi zapadło Danusia, cuuuudowna praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu cudny obrazek. Kolorki wspaniale dobrane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obrazek jest po prostu niesamowity! Bardzo oryginalny pomysł, zwłaszcza z tą doniczką z pudełka po jogurcie :) Różyczki cudne jak zawsze. Ja również jestem zdania, że takich obrazków powinno powstać więcej i będę ich wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna praca, jeszcze nigdzie nie widziałam takiego obrazka, bardzo mi się podoba i powodzenia Ci życzę

    co do przestrzegania regulaminu odnośnie nowych osób, mam nadzieję ,że nie mnie to tyczyło, wydaje mi się , że wszystkie szczegóły spełniłam a jeżeli nie to poprosze o wytyczne , bardzo dziękuję
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kompozycja .....aż w szoku jestem że za doniczkę robi kubeczek jogurtowy:) ktoś ma niesamowitą wyobraźnię, nietuzinkowy podarek zrobiłaś :) z tych prac co się przewinęły do tej pory jesteś numer jeden za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to cudeńka! :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, słów mi zabrakło, zazdrość zaczęła mnie zżerać, że Twoje utalentowane rączki potrafią zrobić takie cuda.
    Twoje różyczki są coraz piękniejsze, gotowa jestem uznać, że brązowe występują w naturze. Taśma dobrana idealnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem całej kompozycji!
    Jeśli mogę zapytać czy wszystkie elementy przyklejałaś klejem na gorąco czy to inny patent?
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie! te różyczki są cudne!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna praca z checią bym sobie powiesiła na ścianie(gdyby w innej kolorystyce była ;)), niemniej jednak muszę stwierdzić dwie rzeczy: po pierwsze takie zestawienie jest niestety smutne(może te małe kwiatuszki zamiast beżowych trzeba było zrobić pomarańczowe lub czerwone to więcej życia by w tym było), ale ponoć nie zawsze może być lekko :), po drugie tło zdjęcia i dodatki się nie liczą, a dzięki tłu z juty jest wizualna dominacja beżu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowity pomysł. PIĘKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczny obrazek Danusiu :) Brązowe róże wyszły dość ciekawie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazek jest rewelacyjny. Juta jest fantastycznym tworzywem. widzę, że ostatnio na nią popyt. :) Sama też bym pewnie popytała o jutę w naszej pasmanterii, gdyby nie fakt, że jak już wreszcie udało mi się do niej dojść to tylko przeczytałam napis REMANENT :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne różyczki,ale to już pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejciu obrazek jest przecudny i całkiem brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oż, ale ładne! Cudny bukiecik. A różyczki wyszły niczym czekoladowe, do schrupania. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowita Danusiu :) Obrazek z juty z różyczkami rewelacyjny :) Na pewno Marta zaliczy Ci zadanie ;) CUDO!!! Pozdrowionka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudeńko :) Piękny obrazek i oczywiście Twoje różyczki. A kolorki zdecydowanie brązowe i pięknie pasują do siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obrazek , a różyczki po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu pięknie! :) Te Twoje różyczki są prześlicznie - normalnie napatrzeć się nie mogę! :)

    Ps. Danusiu nie wiem czy tylko mi się tak dzieje, ale jak klikam na link pod żabą do Twojej pracy to wyskakuje mi, że "Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje. "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ,już poprawiam szybciutko :)
      Pozdrówka :)

      Usuń
  23. Jedyne co mi przyszło do głowy, gdy zobaczyłam obrazek - O w mordę!! tym razem Danuś położyłaś nas na łopatki!!! Cudny obrazek
    Buziam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale podniosłaś poprzeczkę Danusiu. No nie , toż każdy mój pomysł nie jest warty pokazania przy takich pracach. Piękny obrazek , nie spodziewałam się , że w takich kolorach taki będzie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci tak,pierwszy raz miałam ochotę siarczyście zakląć na blogu.Wywaliłaś mnie z butów i wejśc w nie nie mogę;)
    REWELACJA!!!!!!!Mega ,cudo,super !!!
    Więcej nic nie napiszę,bo padam na twarz po 10 godzinach tarabanienia się autem.
    Cmokam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna praca :)))zarąbiście wyszedł ten krzaczorek różyczkowy:)))pomysł z doniczką super:))jestem pod wrażeniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. O jezusiczku, Danusiu toż to kolejne cudeńko. Ja nie mogę, ja się w tej rameczce już zakochałam, ale to są śliczności. Normalnie ukłony wielkie kochana, a ja Ci zazdroszczę takiego talentu i tych cudeniek, które możesz sobie sama zrobić. Buziaki wielkie kochana i pięknie dziękuję zażyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu obrazek jest fantastyczny, podniosłaś poprzeczkę bardzo wysoko, jestem w głębokim szoku:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu, toś mnie zaskoczyła :) Stworzyć coś tak pięknego: I gdzie ja mam się pchać do tych kolorków, z czym????

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne! Bo cóż więcej mogę napisać, skoro to jedno słowo zastępuje wszystko, co ma do powiedzenia;) Nie kojarzę już wszystkich Twoich pięknych prac Danusiu, ale ta chyba jest najpiękniejsza;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chylę czoła Danusiu! Tak pięknej pracy jeszcze nie widziałam! Jesteś bardzo zdolna, ale przerosłaś samą siebie:) Cudne! Kocham brązy tak jak Ty, stąd jeszcze większy zachwyt nad obrazem!

    OdpowiedzUsuń
  32. No i tu jesteś fantastycznym przykładem jak wykonywać prace kolorystyczne !!!! Dokładnie dobrane kolory a nie praca, która kiedyś tam robiłyśmy..a nuz się uda to wstawiamy może "przejdzie".
    Może ja jestem za bardzo przewrazliwiona, kiedy biore udział w jakiejs zabawie- kolor czerwony- to robię czerwoniaste:) brązy- to poczyniłam brązowe- nie kombinowałam jak by tu coś "pościemniać"
    Może jak przeglądasz niektóre komentarze pod pracami niektórych kolorystek-moje sa okrutne-ale kiedy widzę większość beżowego-to właśnie tak piszę. Trzymam się regulaminu- zaglądam do każdej kolorystki- ale czasem... no nie mogę dodać żadnego komentarzyka, a to jest smutne:)
    Może tym razem nasza"rodzinka "postąpi uczciwie, i dobrniemy do super 100!!!!
    Ale wtedy to koniecznie pomyśl o czekoladkach i ew. jakieś truskawki?????
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą w 100%,wystarczy trzymać się wytycznych i na prawdę cudów nie trzeba robić.Nic na siłę,że może się uda wcisnąć prace pod wyzwanie,bo nie taki jest jej cel.Jeśli nie pasuje kolorystka w tym miesiącu ,to poczekać będa kolejne tematy,może bardziej wpadające i podpasowujące .
      Dziękuję za tak dobre zrozumienie tematu i podejście do zabawy oraz przemiłe komentarze :)
      Buźka Myszeczko :)

      Usuń
  33. Pisałam, pisałam.. a napisałam,że prace odwaliłaś kosmicznie powalającą, i podniosłaś poprzeczkę pod niebiosa:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja to pinkolę , niech se dziewczyny pisza co chcą.
    A mnie się nie podoba , jest tak szaradny , że aż piękny !!!
    hihi pomyślałaś że Anuli coś na łeb spadło . No zasłodzą Cie te koleżanki , że azż Cię zemdli .
    Ale to wszystko za karę, że znowu Ci sie udało nas zaskoczyć !!
    No dobra , Danusiu szczęki szukam , bo gdzieś mi wypadła jak zobaczyłam ten obrazek to mi sie japa za mocno rozdziawiła. :-)))
    I czego ja sie niby spodziewałam ??? no własnie spodziewałam sie , że znowu nas zaskoczysz na maksa i myśę że sama sobie musisz przyznać wyróżnienie za inerpretacje koloru brązowego !!!
    Danusiu przestrzenny obrazek jest ZAJEBIŚCIE PIĘKNY
    Buziolki .

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem ... fantastyczny pomysł na obrazek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu, przepiękny obrazek, wszystko tak idealnie dograne, różyczki przepiękne, w zaskakującym kolorze :) ale wyglądają ślicznie, może szkoda, że w naturze nie ma brązowych róż :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Ja za brązem nie specjalnie przepadam, ale taki obrazek chętnie bym przygarnęła. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Danusiu padłam z wrażenia jak zobaczyłam to cudo!!! Pozbierałam się - od wczoraj hi hi hi:) i teraz mogę napisać co nieco;) o Twoim cudeńku.
    Zaskakujesz swoimi pracami , a ta jest niesamowita!!! Kolorystyka bardzo trudna do ogarnięcia, a Tobie wyszła cudna kompozycja w tych kolorkach brązu i beżu. Fantastyczny pomysł na wykonanie obrazka - mam nadzieję, że będzie ich więcej:) Potrafisz umiejętnie i w niesamowity sposób połączyć różne techniki w jednej pracy - jest to coś wspaniałego i niesamowitego.Jestem zachwycona:) Są tu śliczne różyczki z zimnej porcelanki, twórczy recykling - doniczka wygląda obłędnie z wyhaftowanym wzorkiem. Wszystko świetnie połączyłaś z jutą.
    Pozdrawionka i buziaki:?) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czy mogę nabyć u pani taki obrazek?
    Napisałam wiadomość w formularzu kontaktowym .
    Pozdrawiam .
    Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  40. nooo Danutka teraz poprzeczka jest wysoko ..oj wysoko ..genialnie ten obrazek wyszedł ... nie wiem na co tak się wściekałaś

    OdpowiedzUsuń
  41. niesamowity obrazek, przepiękny naprawde, a ja rozmyślam nad tym brązem

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam Twoje różyczki, są zniewalające.
    Kompozycja kolorystycznie jest mistrzowska.
    Dziękuję też za przyjęcie do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie Ci to wyszło! :) Te różyczki tak iCi zgrabnie wyszły, że w pierwszej chwili nie zastanowiłam się, że są przecież brązowe! :) Świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Danutka poszalałaś :)!!! Ten obrazek prawie 3D genialnie Ci wyszedł. Wygląda niesamowicie. Te różyczki są przepiękne i t doniczka... Ah... Istne cudo wszystko razem...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie to wszystko razem się komponuje. Najpierw zwykle oglądam zdjęcia, więc pomyślałam - haft wstążeczkowy, ale jak to ? tak nagle, bez porcelany ? Doczytałam, powiększyłam zdjęcie i mogę gratulować udanej konsekwencji w posługiwaniu się materiałem :) Piękny Ci obraz wyszedł, aż się prosi o kontynuację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny ten obrazek....oj Danusiu ja niezmiennie podziwiam Twój wszechstronny talent.

    OdpowiedzUsuń
  47. No ja kolejny raz spadłam ze stołka i szczękę zbieram z podłogi :) Toż to cuda nad cudami, praca po prostu na wernisaż. Śliczna i takie pochwały mogłabym wymieniać bez końca! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  48. Danusiu, biję pokłony do samej ziemi - toż to dzieło sztuki!!! Twórz następne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie sobie z wyzwaniem poradziłaś, bardzo pomysłowo, czekam na więcej takich obrazków :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja to wiem! obie z Martusią uknułyście ten kolorek. Napewno, miałaś tę swoją brązową pracę przygotowaną tak by powalić pozostałe uczestniczki na kolana. Tak więc zgłaszam sprzeciw wszem i wobec, bo mnie wena twórcza odeszła po oglądnięciu Twojej Danusiu pracy!!!
    Oczywiście żartowałam . Obrazek z brązowymi różami jest naprawdę przepiękny. I tak jak poprzednie Twoje tworki z zimnej porcelany owszem podobały mi się, to ten obrazek po prostu mnie zachwycił . Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Aż słów brak, żeby opisać to dzieło. Przepiękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba się zakochałam w tym obrazku jest wystrzałowy a ja uwielbiam brązy. Różyczki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  53. O wow coś takiego widzę pierwszy raz, przeszłaś sama siebie. Genialny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja poproszę o więcej! :) Piękne! Rewelacyjne! Oczu nie mogę oderwać! Uwielbiam brązy, a w takim wydaniu... ach... Gratuluje pomysłu i talentu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Danusiu,jestem pod wielkim wrazeniem Twojej pracy,az nabralam checi pobawic sie zimna porcelana ,ale kazdy ma inny przepis na nia i sama nie wiem ktory jest dobry :)
    Praca piekna .Gratuluje pomyslu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Obrazek jest przecudny! Pomysłowy i pięknie wykonany :)
    A świeca... cudo! Aż żal byłoby ją zapalić, choć podejrzewam, że pachniałaby obłędnie ;-))
    Bardzo mi się to wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Naprawdę MEGA :) Zimna porcelana w twoim wykonaniu mistrzowska :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. obrazek jest niesamowity ! nie tylko w ogole ślicznie wygląda ale jeszcze te ciekawie połączone detale :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się kompozycja:D:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękny, trójwymiarowy obrazek! A różyczki są rewelacyjne! Widziałabym taki obrazem u mnie w domu na ścianie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Oooo! Jak fajnie że tu wdepnęłam. Jeszcze nie widziałam tego typu obrazków. Dobrze, że nie trzeba do oglądania go zakładać tych specjalnych okularów do 3D. Śliczny. Ciekawa technika. Pzdr :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiem co napisać, aż mnie zatkało! Taki obrazek to jest coś, bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obrazek bardzo udany. Już od jakiegoś czasu obserwuje Twoje poczynania z różyczkami z zimnej porcelany. Podejrzewam, że na żywo stroiki są cudne, natomiast ten obrazek pobija wszystkie inne Twoje prace. Super! Praca zaliczona, wszystkie punkty zabawy zaliczone - hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Och Danutko,Danutko :)
    Oczy mi wyszły z orbit,gdy ujrzałam tę pracę po raz pierwszy :)
    CUDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie mam słów by ją zachwalić bardziej :)
    Jesteś Mistrzem :)
    Buziolki :)****

    OdpowiedzUsuń
  65. Zachwycający obrazek i kolorki i kwiatki i wszystko razem po prostu cudo!!!!!!!!,w każdym najmniejszym detalu

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne!!
    tak jak zachwycają mnie Twoje świecie tak teraz zachwycił obrazek... odczułam coś na kształt zazdrości.ehh... podziwiam talent ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  67. Ależ pięknie to zrobiłaś Danusiu! Jestem zachwycona tym obrazem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  68. Obrazek wyszedł super dlatego właśnie lubię kolor brązowy rezczy zrobione z niego sa taki cieplutkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. prześliczne to drzewko - z chęcią bym takie powiesiła na ścianie w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow! Super niesamowity obrazek. Od dawna podglądałam Twoje róże i uważałam, że są piękne, ale w tych brązowych po prostu się zakochałam:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Danutkę zostawiłam sobie na deser
    no i patrz, nie pomyliłam się :-)

    toż to same delicje! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  72. czas na danutkę- organizatorkę :))) obrazek jest fantastyczny, piękne róże, świetne wykorzystanie juty, obrazek ładnie prezentuje się przestrzennie- wszystko mogę opisać jednym słowem BOSKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  73. NIESAMOWICIE śliczne!!!! Jak wszystko co powstaje pracą rąk Twoich:)

    OdpowiedzUsuń
  74. różyczki jak zwykle piękne, a sam pomysł, by umieścić je w formie obrazka na jutowym "podobraziu" - rewelacyjny. no i do tego recykling pudełka po jogurcie - jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem pod wrażeniem :) Bardzo piękny obrazek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Obrazek robi wrażenie jest inny ale jaki uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Fantastyczny obrazek. Jakież to cuda można wyczarować z tej zimnej porcelany, która za nic w świecie nie chce ze mną współpracować. Jak jeszcze raz zobaczę takie cudo to na pewno nie popuszczę bo kusi mnie bardzo zrobienie czegoś z niej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)