niedziela, 1 stycznia 2017

CYKLICZNE KOLORKI -STYCZEŃ 2017

Witajcie cieplutko :)
Ponieważ dziś 1-szy dzień Nowego Roku,to pozwólcie ,że złożę  wszystkim skromne życzenia.

Kochani Stary Rok 2016 należy już do przeszłości.
Od teraz nie skupiajcie się na tym co już było i minęło.
Lepiej cieszcie się tym ,co może Wam przynieść Nowy Rok .
Wejdźcie w niego radośnie,pełni wiary,nadziei i dobrych myśli.
Niech w tym szczególnym dniu otoczą Was najbliżsi,Ci których kochacie,niech staną się niewyczerpalnym źródłem siły na każdy dzień Nowego Roku 2017.
Tego Wam wszystkim życzę z całego serca.




Wraz z Nowym Rokiem przychodzę do Was z kolejnym tematem do naszej cyklicznej zabawy w kolorki.
To już  5 zadanie w III sezonie.Zobaczcie jak ten czas zasuwa,jeszcze chwila i będziemy znów na półmetku.

Szukając tematów do tej edycji ,inspiracji szukam w  naturze.
Tym razem wybrałam się hen,hen  daleko,bo aż za ocean .


Grudzień sprzyjał bardzo ciepłym ,świątecznym i złocistym  kolorom.
Było sielsko i bardzo anielsko.
Powstało mnóstwo przeróżnych aniołków i masa pozytywnej energii .
Zatem czas na obrót o 180 stopni.
Jestem ciekawa jak podejdziecie do kolejnego tematu,który już nie będzie miał tak nastrojowego klimatu.
Inspiracją do niego jest Wieża Diabła,która położona jest we wsch. części Wyoming w St.Zjednoczonych.
Góra ta jest pierwszym Pomnikiem Narodowym tegoż kraju.
Chcąc dowiedzieć się więcej na ten temat wystarczy wygooglować ,informacji na ten temat jest bardzo dużo.

Kochani, a teraz kilka krótkich zasad odnośnie naszego zadania.
Zaznaczam ,że nie będzie wcale tak prosto jakby się Wam wydawało .
A co ?
Poczujcie w kościach,Waszych mózgownicach wspaniałych, że Cykliczne Kolorki to solidna firma i do tego wymagająca haha:)
No dobra już nie straszę więcej ,bo Wy pewnie jesteście jeszcze oszołomieni sylwestrową nocą  .

Zasady:
1.Najpierw banerek dla Was,który umieszczacie w postach ze swoją pracą i na bocznym pasku bloga.


2.Robimy prace w różnych odcieniach szarości,które powinnny stanowić  min.50% pracy.
Do tych szarości dorzucamy  jeden  kolor do wyboru :
żółty lub czerwony.

Uwaga!!!!!!!!!!!!!!
Tym razem obowiązkowo musimy dodać minimalne ilości różnych kolorów,w postaci choćby jakiejś wstążeczki itp.
Ale jest jedno ale.
Jeśli ktoś wybierze opcję szaro-żółtą to nie może stosować koloru 
czerwonego i niebieskiego.

Kto wybierze opcję szaro-czerwoną rezygnuje  z dodatku kolorów:
żółtego i zielonego.

3.Gotowe prace linkujecie na dole posta,do niebieskiej żabki zwanej potocznie Stefanem .

4.Osoby nowe,proszone są o zapoznanie z regulaminem tutaj .
Oczywiście zachęcam do zabawy wszystkich bez względu na płeć,wiek czy wzrost i wymiary haha:) 
Z nami nigdy nie będziecie narzekać na nudę ,Artystki Kolorystki nigdy na to nie pozwolą ,prawda dziewczynki?

6.Gdyby ktoś miał ochotę zrobić dwie czy nawet trzy prace na zabawę ,nie mam nic przeciwko.
Im więcej prac i nas w C.K. tym lepiej :)
 W końcu musimy rozbujać nasze kolorki,pokazać ,że nic nam nie straszne,nawet to ,że jesteśmy starsi o kolejny roczek. 

I to chyba wszystko,mam nadzieję ,że o niczym nie zapomniałam.
W razie pytań piszcie i pytajcie w komentarzach,postaram się odpowiedzieć jak najszybciej .

Jeszcze raz wszystkiego dobrego na cały rok .

Buziaki kochani :)))



Wasze "diabelskie szarości"

49 komentarzy:

  1. Pomyślności Danusiu w Nowym Roku.
    O matko i córko ale żeś zagwozdkę dała. Trzeba nieźle szare komórki uruchomić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusia, banerek już porwałam i oczywiście biorę udział. Szarość bardzo lubię i wbrew pozorom ma ona wiele odcieni.
    Buziaczki noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Lubię szarości. Fajny wybrałas kolorek Danusiu. Ruszam głową...co by tu wymyslic:)
    Danusiu szczęśliwego Nowego Roku i cieszę się, że zabawa trwa nadal. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze raz jeszcze Szczęśliwego Nowego Roku, Danusiu :) A po drugie, ależ uruchamiasz już od pierwszego dnia 2017 roku nasze szare komórki ;) świetny temat, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto bez serca hehe, liczyłam na coś łatwego a tu zasady, zasady, zasady... to bez tego, tamto bez tamtego...ech, wrócę jak będe miała świeższy umysł, chociaż zabawy nie odpuszczę;)
    Wszystkiego najlepszego w 2017 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, to ci wyzwanie :D Super temat, zobaczymy jak z realizacją ;)
    Wszystkiego dobrego w tym roku Danutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie!!! Mój ulubiony kolor! Z tymi dodatkowymi trochę gorzej, ale moooże będę mieć urlop, to coś wymyślę. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, wszystkiego najlepszego na ten nowy rok!
    Widzę, że na dzień dobry niezłe zadanie nam zaserwowałaś. Jest nad czym myśleć!
    Sądzę, że mimo szarości będzie pięknie dzięki dodatkowym kolorom.
    Ale zaskoczyłaś mnie, że znowu możemy szaleć i zrobić więcej niż jedną pracę - pamiętam jak cierpiałam kiedy nam to niegdyś ukróciłaś :-). Ano zobaczymy czy teraz jestem w stanie wykrzesać z siebie coś więcej ;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też Danusiu życzę Ci super roku, z masą pomysłów z czasem na ich realizację i oczywiście zdrówka :)
    Kolorek fajny, miesiąc długi to pewnie uda się cosik zmajstrować :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to niezłe myślenie mnie czeka jak na pierwszy dzień roku :-) Ale inspiracja jest piękna. Swoją drogą natura jest niesamowita i piękna.
    Danusiu wszystkiego w Nowym Roku niech moc będzie z Tobą :-)
    Buziaczki i lecę banerek wieszać

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanieńka, chyba się skuszę, bowiem właśnie skończyłam pewną pracę, która, mam nadzieję, odpowiada wytycznym; diabelskim szarościom z niuansami innych kolorków. trudne stawiasz warunki, toteż tak bardzo rzadko karmię Toją żabę :p Serdeczności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu! Zdrówka i energii do działania, przynajmniej takiej jak w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że poprzeczka się podnosi :), nie będzie już tak łatwo. Z chęcią bedę podziwiać :). Szczęśliwego Nowego Roku )

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku CI Danusiu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)
    Nie musimy dodawać wstążki?? Wystarczy,że wybierzemy kombinację szaro-żółtą lub szaro-czerwoną plus dodamy inny kolor nie zakazany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko nie trzeba żadnej wstążeczki,ja tylko przykład podałam na uzupełnienie minimalnego koloru.
      Tak wybierasz jedną z opcji.
      Życzę powodzenia i czekam na Twoją pracę .Buziaki

      Usuń
  16. Z przyjemnością pokibicuję Kolorystko w tworzeniu prac w moim ulubionym kolorze.

    Życzę Ci, aby każde Twoje dziś było lepsze niż wczoraj, a każde Twoje jutro piękniejsze niż dziś. Pomyślnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor szary jest w porządku ale pomysł z inspiracją nieziemski. Aż mam ochotę namalować tego diabła od wieży. Jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów i oczywiście nie odpuszczam!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam w nowym roku, oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i aby spełniły Ci się wszystkie Twoje marzenia nawet te o których jeszcze nie wiesz. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to szaro nam będzie :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja pierwsza myśli gdy zobaczyłam posta na głównej- jakieś góry i pagórki matko Co Ona wymyśliła haha :)) no ale jako że grudzień był łatwy to rozumiem utrudnienie no i zawsze to jakieś wyzwanie :) będę przy końcu jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim życzę Ci Danusiu wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    A co do zadania..., cóż szarości to nie jest to, co śni mi się w środku zimy, o tej porze roku preferuję zdecydowanie wyrazistsze barwy, ale nie mówię nie. Powinnam coś wymyślić, a w każdym razie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego Danusiu w Nowy Roku - temat to trudny dałaś ale coś pomyślę - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana Ci życzę :****
    Toż to iście diabelskie zadanie :P Hmmmmm..... będzie trzeba ruszyć szare komórki :) Ciekawa jestem co powstanie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepsze noworoczne życzenia;) oj, trudny temat wybrałaś, trzeba pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwości w Nowym Roku! :-D
    Zadanie nieliche, ale kolory fajne. Jest jakiś ogranicznik z liczbą użytych kolorów? Nie, nie mam jeszcze pomysłu, pytam zachowawczo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku: zdrówka, nowych pomysłów i czasu na ich realizację :)
    Szarości bardzo lubię i na pierwszy rzut oka zadanie wydaje się łatwe, ale te dodatki i wytyczne... Hmmm, może coś mnie natchnie w międzyczasie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danuś dziękuje za życzenia i również Tobie i całej Rodzinie życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)
    szary uwielbiam - wiec bawię się dalej:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię szarości. Zabieram się do pracy.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. A właśnie ostatnio myślałam o szarościach... Biorę się do roboty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Po pierwsze to wszystkiego dobrego w Nowym Roku Danusiu:)
    Po drugie oczywiście, że bawię się dalej :)
    Po trzecie, to szarości nie muszą być diabelskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danuś, czy myślisz, że opuszczę zabawę Artystek- Kolorystek? Nie! Bawię się dalej;) Czy to szarości, biele, czy zieloności, nie odpuszczę;) Stanę na głowie, a wszystko zrobię;)Pozdrawiam Cię gorąco i buziaki przesyłam;)Z Tobą nie da się nie bawić...

    OdpowiedzUsuń
  32. Szary ostatnio u mnie króluje :) na pewno coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szary nie jest zły :) Chodzi już od dawna za mną pomysł z 100% szarościami, ale widocznie nie nadszedł jeszcze jego czas :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szarości i czerwienie,cóż za piękny zestaw,w sam raz dla mnie,zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  35. kurczaki.....zawiesiłam się...ide przeczytać jeszcze raz wytyczne
    chyba jeszcze nie doszłam do siebie po sylwestrze ;-P

    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szary w połączeniu z innym kolorem super. Właśnie coś takiego zrobiłam. Przyłączam się.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku życzę Tobie i wszystkim uczestniczkom!

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu, czy moge w tym samym poście co praca z szarosciami ogłosic candy? Bo tę pracę chciałabym przeznaczyć w prezencie na walentynki:) Buziak. Wysłałm maila , ale chyba nie doszedł do Ciebie, bo ja mam zawsze takie szczęscie:))) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  38. Własnie dzisiaj robiłam pudełeczka w tym kolorze, w międzyczasie buszowałam po blogach i trafiłam tutaj z czego bardzo się cieszę :)
    Z chęcią przyłączę się do zabawy, zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawno mnie tu nie było, ale na Nowy Rok chyba trzeba coś postanowić - np. więcej szyć na wyzwania kolorystyczne :) Wszystkiego dobrego na ten 2017, niech Tobie Danutko i wszystkim Kolorystkom nie zabraknie sił i pomysłów na kolejne wyzwania :) Dołączam do styczniowej zabawy, banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/ a ja już likuję do żabki co trzeba :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uffff . Zdążyłam
    Mój ulubiony kolorek , gorzej z dodatkami :)))) Mam nadzieję a przede wszystkim chciałabym się dalej bawić. Danusiu , dzięki Twojej wyobraźni , chęci i dużego wkładu pracy nie wspomnę o czasie mamy wciąż wspaniałą zabawę i powstaje dużo pięknych prac.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze no... zadowolona, że pracę udało się zrobić, a tu teraz doczytuję, że tych szarości, to min 50%... aaa... nawet kwiatkowi środek na czerwono zababrałam, żeby żółtawe pręciki zakryć... no i chyba pierwszy raz nie dam rady... :( buuu. Nic, posta i tak napiszę, jedynie nie zgłaszam, bo nie ma sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Danutko mam nadzieję, że kotek może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Danutko to znów ja,ale mnie zaskoczyłaś. Otwieram drzwi 🚪 i odbieram pocztę od pani listonosz. A tu niespodzianka przesyłka do mnie. Danutko bardzo dziękuję za tą niespodziewajkę postaram się dobrze ją wykorzystać. Bransoletka w fiolecie cudowna. I zupełnie nie wiem z jakiej okazji taki super prezent. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję Danutko bo kto nie lubi niespodzianek 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. uff zdążyłam na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Co prawda nie do końca skończona ale tego nie widać. Najważniejsze, że zdążyłam w tym miesiącu zrobić i obfotografować :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć, w tym roku dołączam się i ja :) I przy okazji życzę Wam wszystkim Kreatywnego 2017 Roku ;) (lepiej późno niż wcale...)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)