wtorek, 2 września 2014

Lipiec i sierpień -podsumowanie cyklicznych kolorków ,ważny komunikat i mała niespodzianka

Witam !

Kochani czas na szybkie podsumowanie dotychczasowej zabawy w kolorki.
Obiecuję ,że będę się  streszczać ,bo sporo ostatnio pisałam .
Z braku czasu oba miesięce będą ujęte w jednym poście.

Lipiec
W tym miesiącu bawiliśmy się kolorem różowym i jego odcieniami oraz  łączyliśmy go   z innymi barwami.
Prace ,które zostały wykonane na tą zabawę zadziwiały pomysłami,wykonaniem,prostotą bądź techniką ,że tak powiem wyższej szkoły  jazdy.
Wszystkie były cudowne,przepiękne i zasługiwały na nasze uznanie.
Wybaczcie kochane, ale nie mam czasu aby zrobić kolaż tegoż miesiąca,ale jeśli ktoś ciekawy wszystkie linki do Was znajdują się u mnie na blogu tutaj.
Dziękuję za zabawę wszystkim tym co wzięli udział w tym miesiącu ,komentowali nie tylko u mnie ,ale przede wszystkich u swoich różowych koleżanek .
Jesteście kochane  !!!!

Sierpień
A w sierpniu malowaliśmy świat na czarno,inspirując się zwierzętami:tukanem,łabędziami i zebrą.
I tutaj dopiero pokazaliście co potraficie i wzajemnie się zaskakiwaliście swoimi wykonami.
Wszystkie powstałe prace zasługują na ogromne brawa i pokazanie ich całemu światu jeszcze raz ( no może nie całemu,bo aż takiej siły przebicia nie mam  haha)
Dwóch czy trzech prac nie mogłam podkraść bo zaraz na mnie warczało,że zablokowane i takie tam .

Dlatego mam do Was pytanie .
Wiem że powinnam je zadać wcześniej ale po prostu mi to gdzieś umknęło ,pewnie wina urlopowania i potem tego ogarniania blogowych spraw..
Uwaga!!!!!
1.Jeśli ktoś sobie nie życzy ,aby fotka jego pracy była wykorzystana do naszych comiesięcznych, podsumowujących  postów to proszę  o zostawienie informacji w postaci komentarza pod tym postem .
2.Jeśli ktoś nie wyraża zgody na publikację swojej fotki  w kolażach  poniżej proszę również o zgłoszenie tego do mnie,a ja zrobię edycję kolaża i usunę   .

A teraz już milsza część   ,którą podzieliłam tematycznie w sposób jaki były robione "czarne" banerki.

 Wybrałam opcję losowego robienia kolaży.

Na pierwszy ogień idą zeberki,których  powstało  najwięcej .
Ze względu na ilość zeberkowych wytworków zrobiłam 2 losowo wybrane  kolaże,aby było widać wszystkie prace 




Tworki inspirowane czarnymi łabędziami


I przepiękne prace inspirowane tukanem 

Spójrzcie kochani jakie wszystko jest śliczne,pomysłowe i świetnie wygląda razem .

Jeszcza na koniec mała niespodzianka.
Pisałam Wam podczas różowych kolorków,że przewiduję małe zwroty akcji i zawirowania.
Dziś jest ten czas.
Dobrze wiecie,że zabawa ta nie przewiduje  żadnych nagród rzeczowych,ale....
Aby zdopingować Was do dalszej pracy i zabawy postanowiłam ,że nowy kolor na miesiąc październik  zwalę na jedną z Was haha:)
Mówiąc ładną polszczyzną   chcę wynagrodzić jedną osobę,której praca mnie zachwyciła i zaskoczyła najbardziej.
A nagrodą jest wybranie przez nią  koloru na kolejny miesiąc -październik , podanie do niego  inspiracji  i zrobienie banerka .
Resztą ,czyli czarną robotą (pisaniem )zajmę się sama .Oczywiście  podam u siebie link do osoby ,która jest pomysłodawczynią  październikowego kolorku.
Mam nadzieję,że taka forma  uatrakcyjni naszą zabawę i zmotywuje Was do dalszej pracy.
A podobnych  niespodzianek przewiduję kilka podczas trwania kolorków,także kochani zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy.

No i najważniejsze ,tą osobą ,która zrobi banerek i wymyśli kolejny  kolorek jest 
       MARIWON
Martuniu Twój obraz z koniem  totalnie mnie zaskoczył .Nie wiedziałam, że potrafisz tak cudnie malować i rysować .
Kochana pisz mi na maila swojego pomysła ,czekam do 20 września.

Obiecuję ,że kolejne posty będą  o wiele krótsze.

A teraz zmykam kochani ,bo za dużo siedziałam ostatnio na kompie ,a robota goni robotę .
Buziaki-pyszczaki:)



30 komentarzy:

  1. Przepiękne dzieła powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja pinkolę, nie myslłam , że az tyle tych prac powstało. Dopiero teraz widac tą złotą pięćdziesiątkę. No a prace rzeczywiście na wspólnym kolażu prezentuja się rewelacyjnie !! Danusiu wykonałaś kawał dobrej roboty, pzry czynnym udziale Twoich Artystek !!!. Gratuluje wszystkim,
    Mówisz ża Marta wybiera kolorek na pażdziernik :-))) Fakt zaskoczyła nas tym koniem , nikt nie myślał że w niej takie ukryte talenty drzemią. Ale jak ją trochę znam , to październikowym kolorkiem zaskoczy nas po raz drugi . Martusiu błagam tylko miej litość dla nas !!! Oczywiście gratuluję Marcie tego wyróżnienia , należało się jej jak nic.
    Też zmykam do prac wszelakich . Pozdrowienia i buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje fotki se możesz wrzucać na swojego bloga do woli masz moje pozwoleństwo :-) Toż to darmowa reklama jest jak nic !!!

      Usuń
  3. Ja się Danusiu zgadzam na wykorzystanie zdjęć moich prac do Twojego kolażu. Swoją drogą bardzo ładnie Ci wychodzą. Jest taka funkcja, że można się podlinkowywać wrzucając swoje zdjęcie, miałabyś przegląd naszych prac. Na zrobienie kolażu naszych prac też trzeba chwilę poświecić, a to nie są trzy czy pięć zdjęć tylko kilkadziesiąt i to sporo pracy jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wszystkie nasze prace ! Ta zabawa jest cudowna aczkolwiek nie wiem czy się będe wyrabiać na kolejne , ale to czas pokaże. Dziękujemy złociutka że jesteś taka Kochana ! Ciekawa jestem co MAriwion wymyśli :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają takie podsumowujące kolaże! Widzę swoją prace, dlatego mam nadzieję że u mnie nie warczało na Ciebie, żadnego rottweilera nie postawiłam hehe. Gratuluję Marcie wyróżnienia, a w skrytości ducha mam nadzieję że nigdy takowego nie otrzymam hehe, współczuję wyboru koloru, a przede wszystkim tworzenia banerka, to nie dla mnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty się kochana tak nie asekuruj, jak będzie potrzeba to kazdej się dostanie :-)

      Danusia ma rację, najwyższa pora delegować część roboty,
      bo tytaniczną pracę dziewczyna tu wykonuje

      Chwała ci Danusiu za to!

      Usuń
  6. Danuś podziwiam twoją chęć i zapał, bo ogarnąć to wszystko to jest co robić:) a Marion gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem możesz przestać informować czy będzie długo czy krótko, wszysty już się przyzwyczaili że nie ma lekko ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale narobiłyśmy prac,jak chodziłam pojedynczo podglądać koleżanki to się tak dużo nie wydawało :) Mariwon gratuluję wyróżnienia i czekam czym tez nas zaskoczy. Co do wykorzystania zdjęć, to uważam że, biorąc udział w zabawie automatycznie zgadzam się na publikację zdjęcia na innym blogu np.organizatora. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. O żesz w mordeczkę, no ja nie wiem teraz czy się cieszyć, czy płakać. Wyróżnienie miłe, dziękuję Ci kochana serdecznie. Wiedziałam, że zaskoczył Cię mój ko ko ko kuń, ale żeby od razu mi taki ciężar na barki wrzucać, no nie wiem, nie wiem. Kolor wybrać, toż to odpowiedzialność straszetna. Dzięki bogowej mieszkam na szkopskim wygwizdowe, więc raczej nikt mnie tutaj ścigał nie będzie, ale jak komuś kolor nie będzie odpowiadał? Yyyyy, Aaaaa..... No ja już właśnie wpadłam na pomysła, więc niebawem się do Ciebie zwrócę z propozycją. Od razu nawet banerek mam w zamyśle, pomyśle, domyśle i tam jeszcze też, hihi. Oj, zastanowię się tylko nad tą Anuleńką naszą, bo tak prosi o litość, a ja taka wredota jestem przecież, hihi.
    Kochana wszystkie prace na kolażu wyglądają przepięknie. Podziwiam Cię na prawdę za cierpliwość i całe serducho, które wkładasz w tę zabawę. Muszę nadrobić wszystkie komentarze u Artystek Kolorystek, więc kończę marudzenie i raz jeszcze wielkie dzięki za przemiłe wyróżnienie. I że tak powiem na zakończenie - I CHA CHA CHA !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prace, ale się napracowałaś z tymi kolażami

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty się Danutka nie streszczaj,bo nie umiesz;)))Pisz ile wlezie bo fajnie Ci to idzie;)
    Tyle prac pięknych powstało,że może zakręcić się w głowie.
    Pomysł z wybraniem koloru przez inne uczestniczki jest świetny.Gratuluję Marcie tego zaszczytu i błagam jednocześnie o litość;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zgadzam na prezentowanie moich prac u Ciebie, bo mam wrażenie, że na Twoich kolażach wyglądają jakby ładniej :) To niesamowite, że już tyle prac razem zrobiłyśmy, dopiero przy zestawieniu ich wszystkich razem widać jaki to ogrom :) Jeszcze nie zrobiłam mojej pracy na wrzesień, a już czekam co też wymyśli Marta - hahaha :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, zauważyłaś Aniu różnicę , masz dobry wzrok kochana.Powiem Ci ,że niektóre fotki troszkę dopieszczałam ,przycięłam tu i ówdzie, aby kolaże lepiej się prezentowały.Chyba nikt mi za to nie przywali,jak myślisz kochana?

      Usuń
  13. Jejciu, ile wszystkich prac. Nawet nie wydawało się, że aż tyle ich powstało. Jest rzeczywiście c podziwiać, bo Dziewczyny tworzą prawdziwe cuda za pomocą swojej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Danusiu taki kolaż to dopiero fajna rzecz, świetnie wyglądają nasze wszystkie prace tak razem :)
    A moje prace możesz publikować gdzie tylko chcesz i ile chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze ,prace sa przepiekne i swietnie sie prezentuja :)
    Dziekuje Danusiu za zabawe:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, podziwiam twój ogrom pracy przy zabawie w kolorki i Bardzo ci dziekuję:)
    Banerki są śliczne i pokazują tą wielką ilosć wspaniałych prac. Jakże mogłabym się nie zgodzic na publikację, oczywiscie, ze masz moją zgodę.
    I gratuluję Mariwon wyróżnienia :)
    Pozdrawiam ciebie i wszystkie artystki kolorystki serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ktoś będzie miał za złe robienie kolażu z ich pracami?- może powinnaś dopisać to w regulaminie (coś w stylu "dodając pracę wyrażasz zgodę na umieszczenie jej w kolażu podsumowującego dany kolor) i problem z głowy. Ja nie mam nic przeciwko :) Kolaże wyszły świetnie i może lepiej że na lipiec zabrakło czasu bo "za dużo różu to niezdrowo" że tak przeinaczę powiedzonko haha, ściskam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Danusiu jesteś niesamowita i pracowita z Ciebie pszczółka!!! Wkładasz we wszystko co robisz, tworzysz i organizujesz całe swoje złociutkie serduszko, ogrom pracy i czasu. Podziwiam Cię!!!
    Kolaże zrobiłaś piękne - mam okazję podziwiać w jednym magicznym miejscu tyle wspaniałych prac Artystek - Kolorystek:))) Dzięki Tobie malujemy świat na różne kolorki, a każda z nas robi to na swój własny i indywidualny sposób. Ten sam kolorek a powstają prace takie piękne , oryginalne i z nutką fantazji - to jest niesamowite , fantastyczne i wspaniałe.
    Gratuluję Martusi wyróżnienia - zaskoczyła nas i to bardzo pozytywnie:) Teraz to ja się już boję październikowego kolorku hi hi hi :))) a jeszcze czerwoności do zrobienia. Teraz muszę sobie wszystko dobrze zorganizować, aby udało się coś stworzyć, bo czasu mi brakuje:( Z tego co wiem nie tylko mi;)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mamy zdolne kolorystki! Fajny pomysł z tymi kolażami, zebrane razem prace wyglądają fantastycznie. Martusi gratuluję i jestem bardzo ciekawa jej inspiracji - ja tam żadnych wyzwań się nie boję, to bardzo ekscytujące. Świetnie się bawię - dziękuję Danulko! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to cuda cudeńka i jaka różnorodność ale Wy wszystkie jesteście zdolne szczerze zazdroszczę talentów!!!! Czytanie Twoich postów to prawdziwa przyjemność i relaks więc jak dla mnie pisz pisz pisz.... ach i jeszcze pokazuj te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, Jesteś Wielka. Świetną zabawę wymyśliłaś, komórki mózgowe pracują, nie ma leniuchowania i dobrze im to robi ale jaaaaki ogrom pracy w to wkładasz mróweczko!!!!! Ile dzięki Tobie powstało pięknych prac a to dopiero widać na kolażach .I te prace wyglądają tu cudownie:) Gratuluję Martusi ale nie zazdroszczę jej tego. Marta to zdolniacha i z takim zadaniem się z łatwością upora . I powiem podobnie jak Ilonka - litości Danusiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super podsumowanie, a wszystkie pace na kolażach wyglądają przepięknie;)
    Gratuluję Marcie wyróżnienie, chociaż wcale łatwego zadania to nie ma. Ciekawa jestem co nam wymyśli;)
    A i ja się zgadzam, żebyś u siebie na blogu pokazywała moje prace, bo jak napisała Ania to w końcu darmowa reklama hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają te kolaże, taka różnorodność, że hej :-)
    Ciekawe jaki będzie kolor na październik... ale moment, ja jeszcze na wrzesień nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolaże wyglądają niesamowicie. Naprawdę, sznytu dodaje im to, że podzieliłaś je kolorystycznie. I faktycznie - dopiero teraz widać ogrom prac, które na twoje wyzwanie powstały. Gratuluję Martusi i absolutnie funkcji i odpowiedzialności nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O, na zeberkę się załapałam, a myślałam, że tukana zrobiłam, bo obróżka pomarańczowa, ale co tam, ważne że jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i ja, do tej pażdziernikowej zabawy w kolorki. Już wczoraj publikując swojego posta zapowiadałam, że jaki by ten kolor nie był, zapisuję się w ciemno. Dzisiaj stało się jasno i kolorek jak nabardziej mi pasuje. O tym dlaczego, napiszę solidnie w poście ze swoją pracą, zgodnie z wymogami regulaminu, a teraz zmykam powiesić banerek u siebie, z jakim skutkiem to się zobaczy.
    Pozdrawiam iście jesiennie w kolorach brązu.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)