środa, 19 grudnia 2012

CHOINKA BIAŁA Z PAPIEROWEJ WIKLINY

Witajcie po dniu 
pełnym obowiązków,jak to bywa przed świętami.Mnóstwo roboty jeszcze mam ,a czas zasuwa strasznie szybko.Ale w święta będziemy leniuchować i zajadać smakołyki.Tylko najpierw trzeba je przygotować,z czym nie mam problemu,gdyż moją drugą pasją jest gotowanie.Tylko,że czasu jakoś coraz mniej,a roboty dużo.
A na razie   przedstawiam wam choinkę ,chyba już ostatnią w tym roku.Poproszono mnie o zrobienie zwykłej białej,niczym nie malowanej i oto co wytworzyłam.



Witam nowych obserwatorów,dziękuję za tyle ciepłych słów  i gorąco pozdrawiam wszystkich:)))


DANUTKA:)))





4 komentarze:

  1. Ale śliczna! Ja już dziś zakończyłam generalne porządki, jeszcze w piątek zrobię sobie szybki stroik na stół wigilijny:) Pierniczki już mam, śledzie w occie dziś zrobiłam, reszta smakołyków będzie w przygotowaniu od piątku:) Uwielbiam te wszystkie przedświąteczne przygotowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda taka biała- też jedną zrobiłam bez kolorków i bardzo mi się podoba:)mam nadzieję, że nowej właścicielce też- okaże się jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten rodzaj choineczko-świecznika:) Muszę go kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje plecionki są genialne. A takiego połączenia choinki ze stojaczkiem na świeczkę jeszcze nie widziałam. Gratuluję talentu. Witam również w zabawie u mnie. Dziękuję za odwiedziny i Twój pomysł. Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)