piątek, 14 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNE OBRAZKI BOŻONARODZENIOWE Z PAPIEROWEJ WIKLINY

            
Dzień dobry!

  Na początku dziękuję wszystkim  za to,że zaglądacie do mnie i że  jest was coraz więcej.Zakładając bloga nie myślałam ,że  znajdę tu tyle życzliwych osób ,które posiadają pasję ,dzielą się swoimi pomysłami  i dają niezły zastrzyk energii do dalszego działania. 
                                                                                    Dziś przedstawię  Wam moje obrazki z wykorzystaniem papierowych rurek.Bardzo prosty w wykonaniu,wystarczy zrobić trochę rurek z gazet,mieć serwetki z motywami świątecznymi,złotą farbę, klej i lakier.Niby nic ciekawego a jednak zawsze są inne doświadczenia,a ja lubię podejmować różne wyzwania i nie zawsze muszą to być skomplikowane prace.Czasem wystarczy trochę wyobraźni , chęci  i coś tam zawsze wyjdzie.Zresztą oceńcie sami i piszcie co sądzicie o takim pomyśle.

papierowa wiklina








Będzie mi miło jeśli wypowiecie się na temat tych prostych obrazków i gorąco pozdrawiam tych co do mnie zaglądają i słowem mnie wspierają.

POZDROWIONKA :)

DANUTKA:)))



6 komentarzy:

  1. Mi się podobają bardzo, są naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki są piękne:) Również spróbuję zrobić taką świąteczną dekorację:) Ciekawe co mi z tego wyjdzie?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu,Ty zawsze masz super pomysły.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu obrazki sa super. Proste i efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu mi się również bardzo podobają, nawet kiedyś próbowałam taki zrobić ale niestety coś mi nie wychodziło :-)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)