niedziela, 2 grudnia 2012

CHOINKA I ROŻEK Z PAPIEROWEJ WIKLINY DLA BASI


Za dwa dni idę na imieniny do mojej znajomej Basi,więc postanowiłam  zrobić jej prezent w postaci choinki,oczywiście w kolorze pasującym do wystroju jej salonu.Do tego jakieś kwiatki i zobaczymy czy sprawi jej to przyjemność.Więc z tego miejsca już dziś życzę wszystkim Basiom wszystkiego co najlepsze i przesyłam buziaczki :)









Jeszcze do tej choinki dorobiłyśmy z córką bukiecik róż z krepiny i mamy prezent urodzinowy w komplecie dla naszej Basi.




I jak Wam się pomysł mój podoba?
Pozdrawiam  i do zobaczenia na kolejnych postach:)


DANUTKA:)))


14 komentarzy:

  1. Śliczna choinka, znajoma na pewno będzie zadowolona z prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Danusiu, śliczności tutaj są :) dziękuję za odwiedzinki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię serdecznie,
    stroiki, dekoracje, ozdoby - są przepiękne, a choinka dla Basi śliczna. Gratuluję takich wspaniałych zdolności
    pozdrawiam Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na Basiowy prezent, myślę, że obdarowana będzie zadowolona. Czy to papierowa wiklina?
    Serdeczności ślę i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to z wikliny papierowej,dziękuję za wizytę:)

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINKI :) śliczny prezent oryginalny i świąteczny :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Choinki z wikliny są teraz bardzo popularne,ale Ty tak ślicznie je ozdobisz,że są niepowtarzalne;)
    Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka , oczywiście bukiecik również, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno choinka jak i bukiet są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful!!!Очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta choineczka, teraz żałuję, że nie popróbowałam też zrobić takiej dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze sa twoje twory z wikliny papierowej . Miałam zamiar wsiąknąc w tą technikę ,ale w między czasie zakochałam sie w scrapbookingu i zostawiłam na później. Ale nic straconego....

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)