czwartek, 20 grudnia 2012

STOJAK NA BOMBKĘ Z PAPIEROWEJ WIKLINY

Witam !!!
Dzisiaj wreszcie udało mi się skończyć stojak na bombkę.Leżał sobie i czekał na wykończenie ,aż się doczekał. Mam wrażenie,że wyszedł trochę krzywo,ale i tak jestem w miarę zadowolona.Pomalowałam go lakierobejcą,a bombkę  zrobiłam z kulki  styropianowej.I to na razie koniec moich prac przed świętami,czas zająć się przygotowaniami.Spakowałam wszystkie swoje szpargałki,pistolet  i klej ,posprzątałam stanowisko pracy i zobaczymy jak długo wytrzymam bez tworzenia ozdóbek.Pewnie niedługo,ale teraz trzeba skupić się na kulinariach,wymyślaniu wigilijnych potraw i pieczeniu ciast.A to też jest bardzo wciągające zajęcie ,a tym bardziej jeśli jest ktoś kto to doceni.

ozdoby świąteczne



Serdecznie dziękuję wszystkim odwiedzającym ,obserwującym i komentującym.To dzięki wam chce się tworzyć więcej i więcej:)

Dobrej nocki!!

Danutka:)))



6 komentarzy:

  1. Piękny i stojak i bombka! Nic krzywego w nim nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stojak jest wręcz idealny - nic krzywego nie widać:) Bardzo ciekawy sposób wykonania bombki. Ogółem całość jest cudna:) Na pewno pięknie będzie się prezentował w domku na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z nas patrzy na swoje dzieła bardziej krytycznie niż inni.Stojaczek jest ekstra nic mu nie brakuje;)
    Danusia ja dalej Cię nie widzę,ale co jakiś czas sprawdzam co u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia. Ja również składam Tobie i Twojej rodzinie życzenia radosnych Świąt w magicznej zimowej atmosferze:)
    Cieszę się, że odkryłam Twojego bloga - bardzo lubię tutaj zaglądać i obserwować działania ludzi, którzy mają podobne pasje:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusia życzę Ci Wesołych Świąt,niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi i pięknych prezentów pod choinką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, zobaczylam ten wpis na fb , mysle sobie, sliczna bombka,, Wchodze na bloga, czytam i cos mi nie pasuje..
    Jak to ,,juz w pazdzierniku konczysz z ozdobami swiatecznymi?? Juz zaczynasz myslec i przygotowaniach kulinarnych do swiat??
    Dopiero spojrzalam na date posta....i wszystko stalo sie jasne :):):)
    Stojaczek piekny :):):)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)