poniedziałek, 3 grudnia 2012

BOMBKA ZE SZNURKA nr1

Witam !!

Zainspirowana bombkami Ani ( annakrucko.blogspot.com ) postanowiłam  spróbować stworzyć własną bombkę ze sznurka,wypełnioną oczywiście naturalnymi dodatkami,czego jestem ogromną zwolenniczką.I oto wyszło mi takie cudeńko.Ocenić musicie sami,ja osobiście jestem zadowolona,że udało mi się zrobić coś  takiego  ze skarbów  znalezionych na leśnych eskapadach.,Bombkę zrobiłam tak aby nadawała się do postawienia lub powieszenia.





Wewnątrz znajdują się 2 szyszki sosnowe, szyszki z modrzewia,kawałki kory z brzozy ,mini stroik z cienkich trzcinek i koralików imitujących bombki,suche kwiaty czarnuszki, mini makówka ,orzech włoski,mini aniołek,gałązka suszonych pączków,złote listki ,wstążki i motylek









Dziękuję wszystkim,którzy do mnie zaglądają ,mnie wspierają i motywacji dodają.A jeśli się podoba to słów nie oszczędzajcie i komentarze zostawiajcie
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :):):)

DANUTKA:(((


39 komentarzy:

  1. Ślicznie! Dziś moja siostra robiła podobny stroik, ja jej tylko podpowiadałam, co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest ja jestem w trakcie robienia takiej wykorzystam ją do prezentu pod choinkę:) a z innymi prezentami jestem w proszku ehh.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Danusiu:)Dziękuję za odwiedziny.
    Widzę,że zaczęłyśmy w tym samym czasie:)
    Jesteś wszechstronnie uzdolniona i robisz śliczne rzeczy.
    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga i na pewno będę tu zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jakie to cudne!! Jesteś pod wielkim wrażeniem :) Z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombeczka :)Dziękuję za odwiedziny u mnie,a ja biegnę zwiedzać Twojego blogusia :) Pozdrawiam ;)***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombeczka! Ma piękne kolorki! Dziękuję za odwiedzinki u mnie i oczywiście zapraszam częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bombeczka:)Super pomysł z tą korą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwzajemnić wizytę w swoim blogu! :) Dekoracje są piękne! Przepraszam za słabą polszczyzną, używam Google Translator. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pomysl na bombke:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani dziękuję za wszystkie miłe komentarze,jeszcze chwila i przedstawię wam mój kolejny pomysł ,także zaglądajcie do mnie i piszcie swoje opinie.Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prace, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała dekoracja i tyle detali:) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciłam się Twoimi dekoracjami :)Stroiki są obłędne :) Pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Danusiu, właśnie odkryłam Twojego bloga i mam zamiar zaglądać tutaj częściej ze względu na piękne prace. Bombka jest cudna - tyle w niej uroku i magii zarazem, a każdy jej element tworzy niepowtarzalną świąteczną atmosferę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu dziękuję za miłe słowa,zaglądaj do mnie kiedy tylko masz czas a teraz ja biegnę zwiedzać twojego blogusia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwe cacko,mam nadzieje,że i ja kiedyś taka sobie sprawię...
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca ;)
    Dziękuję za odwiedziny !

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest jednak coś nostalgicznego w takich stroikach. Może to dzieciństwo próbuje do nas zapukać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stroiki. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam często. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna :) dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna ta bombka... na przyszły rok spróbuję taką stworzyć. Genialna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie, aż sama chętnie bym coś takiego stworzyła, ale to już na następne święta:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Danusiu, tworzysz istne cuda. Są śliczne i niepowtarzalne. W dodatku wykorzystujesz różne skarby natury - bardzo mi się to podoba. Sama zbieram różności: gałązki, szyszki, liście i suszę rośliny z ogrodu. Często wykorzystuję je w swoich pracach. Chętnie dołączę do Twoich obserwatorów. Zapraszam Cię serdecznie na swoje blogi i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa ,na pewno będę zaglądać do Ciebie i obserwować Twoje zmagania:)

      Usuń
    2. Chyba ta sama osoba nas inspirowała, ale ja tylko dwie skromniutkie sznurkowe bombeczki poczyniłam. Są w moim poście Fabryka Mikołaja (tag. bombki). Twoje są takie radosne, strojne, wypracowane. Śliczne.

      Usuń
  26. Danusiu ja dopiero teraz znalazlam Twoj blog!!! Ale mi wstyd,przepraszam,Ty tak aktywnie komentujesz mojego bloga (za co serdecznie dziekuje!!!),a ja nie umialam nawet znalezc Twojego!!! Mam nadzieje,ze mi wybaczysz!!!
    Obserwuje juz blog i zostaje na dluzej!!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny stroik! pięknie tu u Ciebie :O)
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie!
    Bombka cudowna!Tworzysz wspaniałe rzeczy, jestem pełna podziwu.Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu dziękuję za udział w zabawie :) Proszę Cię tylko, żebyś podała mi swój adres @ i którą niespodziankę wybierasz :) Zapraszam do siebie :)
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysłowa bombka i ładnie zrobiona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna bombka inne prace również piękne:)Dziękuję a odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)