sobota, 24 listopada 2012

CHOINKI MAKARONOWE

WITAM SERDECZNIE

Już od jakiegoś czasu dużo osób robi choinki makaronowe.Ja też takie robiłam i na ten pomysł wpadłam nie widząc go nigdzie ,po prostu kiedyś spróbowałam pomalować makaron i dalej już samo poszło.To było dobrych kilka lat temu i dobrze ,że zostały mi po nich te zdjęcia,które za chwilę Wam pokażę.





A tutaj makaronowa gwiazdka 





Myślę,że nie wyszły aż tak źle.
Szkoda tylko ,że wiele moich prac nie fotografowałam.Wtedy nie czułam takiej potrzeby.Ale na pocieszenie będę tworzyć nadal więc będzie co cykać i zaprezentować.


Cieszę się ,że zostawiacie miłe słowa pod moimi  postami,co działa motywująco  :)
Witam również nowych obserwatorów ,rozgoście się kochani u mnie na blogu

Miłego wieczoru

DANUTKA:)))





5 komentarzy:

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)