sobota, 24 listopada 2012

CHOINKI Z PIÓREK ,DZWONEK I RAMKI TRZCINOWE

Witam wszystkich blogowiczów!

Ponieważ jestem w tych kręgach nowa  to muszę jeszcze wszystkiego uczyć się. Więc wybaczcie jeśli coś nie tak zrobię czy źle napiszę.To tak na wstępie.
A  chcę Wam pokazać choinki z piórek w moim wykonaniu.













A teraz nie choineczki a dzwoneczki,które mam już chyba z 15 lat i  mam do nich wielki sentyment.
Pewnie teraz bym zrobiła je inaczej ,ale 15 lat to kawał czasu a i materiały do ozdabiania były wtedy inne i był ich miejszy wybór.Teraz to można dostać zawrotu głowy oglądając wszelkie dodatki ,jedyne co to pełną kieszeń mieć .


A na koniec dzisiejszego posta ramko-obrazki z trzciny.Może nie są proste,trochę skrzywione ale ja je takie właśnie lubię,bo są takie naturalne.






Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze,które szalenie motywują.
Pozdrawiam serdecznie:)


DANUTKA:)))



9 komentarzy:

  1. I znów spaniały fiolet:) Wszystkie prace są przepiękne! Z czego zrobione są te dzwoneczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka jest niesamowita, zachwyciły mnie ozdoby z trzciny. Dziękuję za odwiedziny, wkrótce pokażę kolejną kartkę z rybką, wiele serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się choinka z piórek!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne i te pamiątki z czasów gdy się z dziećmi robiło ach ( ja też przechowuje)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super! A choinki z piórek fantastyczne!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinki są śliczne;)Ja gdzieś kiedyś miałam kolorowe piórka,ale poszły w kosz,bo nie wiedziałam do czego je wykorzystać.Teraz wiem,ze nie wolno wyrzucać niczego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne choineczki, uwielbiam te z piórkami :D
    Dziękuję za miłe odwiedziny mojego bloga :) Pozdrawiam Emka

    OdpowiedzUsuń
  8. Te choinki są prześliczne sama również myślałam by w tym roku zrobić taką ale okazało się że miałam zbyt mało piórek ;/ niestety i choinka pozostała jedynie w fazie planów :)))) ale Twoje są cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu Twoje zeszłoroczne choineczki z piórek są prześliczne! I nie wiem dlaczego, ale dopiero trafiłam na Twój fanpage na FB ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)