czwartek, 29 listopada 2012

STROIKI ŚWIĄTECZNE Z NATURALNYMI DODATKAMI

Witam !

Dzisiaj chcę Wam pokazać cząstkę mojego  tegorocznego zamówienia na stroiki,które robię zawsze w różnych tonacjach kolorystycznych i zawsze na wymienne wkłady,także mogą one służyć kilka sezonów.Do ich wykonania używam tektury  falistej i to co natura stworzyła.
Wszystkie pudełeczka jako prezenciki  jakie stosuję w moich stroikach są ręcznie robione, roślinki uprawiane na działeczce,szyszki  natomiast z pobliskiego lasu.Kocham wszystko to co naturalne,dlatego taki obrałam styl w moich stroikach.   











 Miło mi  będzie jeśli ktoś  z Was zostawi tu jakiś ślad po sobie i wyrazi swoją opinię w postaci komentarza .Z góry dziękuję za wszelkie słowa krytyki i pozdrawiam wszystkich lubiących tworzyć ręczne dzieła.

Miłego wieczorku:)

DANUTKA:)))




13 komentarzy:

  1. Mi już brakuje słów, żeby wyrazić, jak piękne są te wszystkie prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i tak obiecałam jestem i z podziwu wyjść nie mogę piękne stroiki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroiki! oby tak dalej.super prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ale niebieski podoba mi się najbardziej, bo to mój ulubiony kolor ;) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! I tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, dodam tutaj poradę z obserwatorami:) Po zalogowaniu na bloga, pojawi się pulpit nawigacyjny bloggera:) Trzeba wejść w opcje, to taka strzałeczka przed napisem "wyświetl bloga". Należy wejść w "układ" a potem w "dodaj gadżet" a z listy należy wybrać gadżet "Obserwatorzy". A teraz jak dodać się do obserwowanych. Ja na pulpicie nawigacyjnym pod "Listą czytelniczą" wybieram "dodaj" i tam wklejam link tego bloga, którego chcę obserwować:) Myślę, że w miarę zrozumiale wytłumaczyłam, jakby coś było niejasne, to proszę śmiało pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely creations !
    Have a nice weekend.
    Thanks for the visit.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stroiki, takie kolorowe i naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe dekoracje świąteczne! jakie różnorodne i jak dużo! a ja jeszcze nic nie zrobiłam:( muszę sobie pooglądać Twojego bloga to może się wezmę w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, wszystkie Twoje prace są tak piękne, że aż trudno od nich wzrok oderwać:) Stroiki są zachwycające i pełne uroku. Będę tutaj częściej wracać do Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)