niedziela, 25 listopada 2012

CHOINKI Z PAPIEROWEJ WIKLINY

Witajcie kochani:)

Jak ja lubię te przygotowania do świąt i te wszystkie ozdoby świąteczne.Ogromną radość daje wymyślanie nowych choinek ,bombek czy stroików.Teraz jest moda na choinki z papierowej wikliny,które ja również staram się robić na swój sposób. A więc maluję je lakierobejcą czy spryskuję sprayem złotym.A reszta według uznania ,materiału czy upodobań.










Na koniec życzę wszystkim wielu nowych pomysłów i dziękuję za odwiedziny mojego dopiero raczkującego bloga:)

DANUTKA:)))



9 komentarzy:

  1. Są przeurocze! A ta ostatnia zrobiła na mnie szczególne wrażenie, bo bardzo uwielbiam fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba ostatnia, ale ta z piórkami też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zachwyciła pierwsza :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej przypadła do gustu pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są ;-) A ileż to roboty kosztuje taka choineczka ;) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace.Wiem ile to zajmuje pracy.Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)