sobota, 24 listopada 2012

STROIKI BOŻONARODZENIOWE

Witam wszystkich ,którzy mają pasję tworzenia.
To mój pierwszy post więc nie wiem od czego zacząć.Ale jakoś trzeba,więc spróbuję  z tym ruszyć do przodu a Wy trzymajcie kciuki :)

Przeglądając  prace w necie i na różnych blogach  postanowiłam  podzielić się z Wami  moją pasją i pracami  tworzonymi już od dawna.Ponieważ zbliżają się święta to zacznę od moich prac bożonarodzeniowych.Mam nadzieję,że spodobają się wam moje pomysły.Dodam ,że jestem zwolenniczką natury.Lubię stosować wszystko co natura daje człowiekowi.Czyli zbieram różne gałązki ,patyczki,piórka ,kamyczki,szyszki itp.Trudno wszystko wymienić bo sama nie wiem kiedy co przyniosę z wypadu do lasu czy ze spaceru.

A oto i moje pierwsze stroiki zrobione kilka lat temu.






Czasem robiłam stroiki na 3 świeczki ,tyle,że to zdjęcie jest zdobyczne i nie mam innego  ładniejszego ,ale chyba mi to wybaczycie 



Do kolejnych stroików czasami  używałam trzciny z pobliskiego jeziorka a stroiki robiłam w różnych tonacjach kolorystycznych .

boże narodzenie






boże narodzenie






ozdoby bożonarodzeniowe




Ufff jakoś poszło ,chyba mi się jakoś  udało napisać pierwszy post z czego ogromnie się cieszę:) 

Pozdrawiam wszystkich ,którzy tu zajrzą 

DANUTKA:)))







10 komentarzy:

  1. Cześć :)
    bardzo ciekawe stroiki,
    pozdrawiam :-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,Twoje ręczne robótki też są super pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczne stroiki , bardzo ładnie się prezentują , Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy bardzo serdecznie nową, utalentowana koleżankę w blogosferze:) Prace są obłędnie piękne a te stroiki z wykorzystaniem trzciny są fenomenalne! pierwszy raz widzę coś takiego i nad nie mogę wyjść z podziwu:) Bardzo dziękuję za odwiedzinki i zapraszam do mnie jak najczęściej:) Dodaje Pani blog do obserwowanych, bo widzę, że zapowiada się fantastycznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe przywitanie.Cieszę się ,że prace się podobają i dziękuję wszystkim z góry za wsparcie ,którego będzie mi potrzeba na początek jak najwięcej.Dlatego piszcie i wyrażajcie swoje opinie.Pozdrawiam wszystkim gorąco.:)

      Usuń
    2. Początki są troszkę trudne, sama mam bloga niecałe dwa miesiące:) I ciężko mi było troszkę było się połapać we wszystkich funkcjach na stronie:) W razie pytań bardzo chętnie służę pomocą:)

      Usuń
  4. Интересные работы! Нам понравились! Будем к Вам заходить почаще!

    OdpowiedzUsuń
  5. Для удобства комментирования Ваших работ отключите проверку по слову (в настройках), а то не очень удобно. Или Вы так сделали специально?
    А если добавите кнопку ПЧ, то мы к Вам запишемся (так гораздо удобней для общения). И приглашаем Вас записаться к нам в читатели. Будем рады Вас видеть у себя!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Niecodzienne prace masz. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stroiki
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)