poniedziałek, 5 września 2016

Wakacyjne wspomnienia 2016

Witajcie moi drodzy

Obiecałam Wam ,że pokażę i opowiem, gdzie byłam wtedy, kiedy mnie nie było .
Zatem spięłam się ,zostawiłam zaprawy pomidory,przeciery ,powidła i zasiadłam do kompa,aby pokazać cząstkę pewnego raju na ziemi.
W tym roku z przyjaciółmi postanowiliśmy ruszyć na jedną z wysp kanaryjskich, Teneryfę .
Kochani powiem jedno ,było warto lecieć samolotem ponad 5 godzin,aby zobaczyć ten zakątek świata .

Na sam początek Teneryfa z lotu ptaka.
Gosiaczku i Haniu ,specjalnie dla Was ten widoczek,może się odważycie;)

Zamieszkaliśmy w północnej części wyspy(niby tej chłodniejszej)w miejscowości Santa Ursula ,niedaleko  miasta Santa  Cruz.
Nasz hotel, La Quinta Park ,był pięknie usytuowany,z jednej strony z widokiem na Atlantyk ,a z drugiej na 3 baseny z podgrzewaną wodą .
Jedzenie smaczne ,obsługa bardzo miła ,jednym słowem 4 gwiazdki jak najbardziej się należą.
Dziś  zapraszam Was na obrazkową opowieść  z tego magicznego zakątka .

Oczywiście rodzinka zakazała zdjęć z ich udziałem ,zresztą zawsze tak robię .

Czasem ja się tylko na nich ujawniam ,ale przecież mnie już znacie ,można się śmiać do rozpuchu z mojej paszczy i figurki haha:)

No, modelką nigdy nie byłam i nie będę ,nawet nie mam zamiaru .
Powiem Wam ,że wybór fotek był bardzo trudny,bo sama zrobiłam ich ponad tysiąc  i wybrać z tego choćby garstkę  była nie lada wyczynem .

Uzbrojcie się w cierpliwość ,sporo tego będzie .
Mam nadzieję ,że nie pożałujecie tej podróży wirtualnej .

No to kochani jedziemy z koksem :)

Moje pierwsze na lądzie zderzenie z Oceanem Atlantyckim wyglądało tak

Zaraz na drugi dzień pobytu umilono nam czas uroczystą i przepyszną kolacją  w rytmach Flamenco.
Muszę przyznać ,że  na żywo super ogląda się ten hiszpański taniec.
Nogi same podskakiwały pod stołami,gotowe pójść w tany .

W drodze przez Park Narodowy Teide na nawyższy szczyt Teneryfy jakim jest czynny wulkan El Teide o wys. 3718m.n.p.m.

Mieliśmy  to szczęście ,że widok z naszego pokoju,a właściwie tarasu co rano pokazywał coś takiego

W międzyczasie szlifowałam język angielski z przesympatycznymi dziewczynami .
Haha cała ja,zawsze gdzieś sie wkręcę i na nudę nie narzekam .

Zrobiliśmy też nalot na pewną winiarnię ,gdzie degustacjom wina nie było końca :)

Oczy mogliśmy również nacieszyć przepięknym widokiem

Na wyspie ,w mieście Icod de los Vinos znajduje się najstarsze i największe na świecie smocze drzewo ,które liczy aż 1000 lat. Zwane jest smoczą draceną i z ciekawostek dodam,że szerokość pnia w najszerszym jego miejscu wynosi 6m.

W miejscowości gdzie mieszkaliśmy udało nam się znaleźć również piękny okaz takiego kolosa i obowiązkowo musiałam uwiecznić go na zdjęciu ,ukazując moja filigranową postać haha w porównaniu do tego smoczyska :)
To wyobraźcie sobie jakby wyglądał z bliska ten tysiącletni gigant.

A co jeszcze ciekawe oglądaliśmy ?

Ogromne klify - Los Gigantes

Kompleks basenów z wodą oceaniczną
Aby pokazać ich wielkość wrzucam pocztówkę ,a potem lecą już moje foteczki

Tu dopiero mieliśmy czad,woda zimna ,prosto z oceanu,mocno słona ,ale rewelacyjna .

I z pozycji leżaczka :)

Kilka najciekawszych foteczek z Loro Parku.
Pokażę Wam tylko foty z pokazów ,bo nie chcę zawalić bloga zdjęciami, których jeszcze trochę będzie

Delfiny od zawsze mnie zachwycają i nadal  to robią.
Tym razem też się nie zawiodłam.

Pokaz z fokami był rewelacyjny.

Na zakończenie ruszyliśmy na pokaz orek,no tam to dopiero było wesoło i bardzo,bardzo mokro :)

Gdyby komuś znudziły się pokazy i zwierzaki Loro Parku można wybrać się do kosmetyczki na peeling stópek haha:)

Kochani troszkę roślinności z Teneryfy chyba też nie zawadzi .
Zatem specjalnie dla naszych pań ogrodniczek i nie tylko wrzucam kilka foteczek roślinnych .
Zacznę od tego co miałam za oknem ,czyli palemki

W tych kwiatach  zakochałam się na amen ,cudne są

Oczywiście banany były na wyciągnięcie ręki

Myślę ,że tyle egzotycznej roślinności wystarczy .

Na sam koniec do pokazania zostawiłam  rejs katamaranem, który trwał prawie 5 godzin.
To było niesamowite przeżycie .
Tak wyglądała nasza łajba :)

Wypłynęliśmy hen daleko,gdzie głębokość  oceanu pod nami wynosiła ponad 3km  i udało nam się zobaczyć na żywo pływające DELFINY BUTLONOSE i WIELORYBY PILOTY.
Wrażenia nie do opisania,myślę ,że każdy powinien choć raz w życiu to przeżyć .
Luknijcie zresztą sami

Woda  była cudna i udało mi się świetnie uchwycić jej kolor z czego jestem mega zadowolona .

Haha ,znajome z wcześniejszej foteczki  girki :)Chyba nie muszę pisać czyje to ?

Jako,że jestem jak ta rybka to wskoczyłam do tego cudnego Atlantyku i troszkę popływałam.
Jestem szczęśliwa ,że się odważyłam na taki zwariowany zeskok z katamaranu.To była moja pierwsza w życiu kąpiel w oceanie i mam nadzieję ,że nie ostatnia.

Jeszcze tylko takie cudne widoczki

Mam nadzieję ,że nikogo nie zanudziłam tą fotorelacją .
Na samo zakończenie chcę Wam polecić tę wyspę ,warto tam być ,zobaczyć i przeżyć .

A teraz niczym z Dynastii,cała i zdrowa ja we własnej osobie :)

Pozdrawiam cieplusieńko wszystkich

Do zobaczyska :)

1. Cudna fotorelacja Danusiu :) Piękne widoki i przeżycia :)

2. A ja napiszę po prostu AH!!! Wspaniałe wakacje, piękne widoki. Dziękuję, że mogłam przeżyć tą zdjęciową podróż razem z Tobą.Pozdrawiam ciepło!!

3. Fajnie było i się skończyło. Fotki rewelacyjne, ważne, że cała, zdrowa i szczęśliwa wróciłaś do naszej rzeczywistości. Tylko pozazdrościć takiego urlopu, ale żyje się raz, więc czemu nie pozwolić sobie na tę odrobinę szaleństwa. )

4. O Dżizas, ło matko, ale było bosko! Szkoda, że mnie tam nie było. Prawie czuję to powietrze, wodę i roślinki. W takich okolicznościach to można wypocząć na maksa, a końcowa fotka tylko o tym świadczy! Wyglądasz jak milion dolarów, co najmniej ;-)
    Dzięki za relację. od dzisiaj zbieram na wyjazd :-)

5. Relacja godna najlepszego fotoreportera, każdy znajdzie coś dla siebie, fauna, flora i ekstra rybka na deserek ;) Dziękuję pięknie, warto było obejrzeć, bo wiem, że w życiu tam nie pojadę.
    Buziaki :)

6. Ja pierniczę, kochana toś się wywczasowała😆 na całego. Ja tam sie wybiorę jak samoloty po ziemi będą latać, a na katamaranie to bym się ob....ała ( wszystko co tylko tam wyjdzie😆) taki ze mnie bohater😁
    Miło popatrzeć :) tulam.

7. To się nazywa wypoczynek!!!! Piękne miejsce, śliczne zdjęcia. No i Ty taka wypoczęta, uśmiechnięta. Masz tak wiele wspomnień, zdjęć. Dziękuję za fotorelacje bo dzięki nim i ja tam byłam. Buziaczki Pozdrawiam

8. Super fotorelacja, aż chce się to samemu zobaczyć. Pozdrawiam

9. Piękne wakacje :) Widoczki, występy i roślinki piękne i egzotyczne :) Fajnie, ze odpoczęłaś i super, że cała i zdrowa powróciłaś do nas :) Pozdrawiam cieplutko :)

10. Och Kochana Danusiu Moja ! Przede wsystkim dziękuję Ci za tak miłe słowa na moim blogu i strasznie mi Ciebie szkoda, że i Ty uderzyłaś się w głowę i to z rościęciem :( Bidulka Moja Kochana :( Złociutka, my też byliśmy na teneryfie w 2014 roku i było cudownie, byliśmy w tej południowej części, ale chciałabym pojechać następnym razm pojechać do północnej zobaczyć ten wodny park zwierząt. Fotorelacja cudowna i z wielką przyjemnością obejrzałam z Moim Szymciem wszystkie zdjęcia, przywołałaś nam wspaniałe wspomnienia o tych wspaniałych wakacjach :) Buziaczki Kochana :*

11. O jejku ale tam jest pięknie i jakie cudne zdjęcia. Bum mogła tak oglądać i oglądać w nieskończoność. Cudny miałaś Danusiu wyjazd, fantastyczne widoki i atrakcje, ach tylko pozazdrościć :)

12. Danusiu byłaś w pięknym miejscu, jak dla mnie RAJ na ziemi. Zdjęcia przepiękne, uwielbiam takie widoki i klimaty. Cieszę się, że miałaś takie cudowne wakacje i że wypoczęłaś i naładowałaś akumulatory. Dziękuję za piękną fotorelację.
    Buziaczki

13. To był fantastyczny i niezapomniany urlop. Cudne miejsce, pełne atrakcji a rośliny - istny raj na ziemi. Wspaniała fotorelacja Danusiu a ostatnie zdjęcie jak z plakatu!!!
    Buziaczki.

14. Cudowne wakacje! Już od samego patrzenia na zdjęcia robi się człowiekowi lepiej, a co dopiero przeżyć to osobiście :) Pozdrawiam cieplutko :)

15. Wspaniała fotorelacja, aż mi się cieplej zrobiło od samego patrzenia (bo od dwóch dni zimno i leje). Pozytywnie zazdroszczę takich spotkań z delfinami i tą niesamowitą roślinnością, że o Atlantyku nie wspomnę :)

16. Niezapomniana podróż, miałaś przepiękne widoki a wypoczynek pierwsza klasa :)

17. Piękna fotorelacja. Z pewnością był to wspaniale spędzony urlop.Pozdrawiam :)

18. Piękne widoki, Danutko!
    Miałaś cudowny urlop :)
    Pozdrowionka :)

19. rewelacyjne wakacje, do pozazdraszczania :) cudne zdjęcia,

20. Ech, kochana... Ech... Co tu kryć, poleciałabym tam nawet na skrzydle samolotu.
    Zdjęcia fantastyczne i wyobrażam sobie, że urlop był boski - nie mogło byc inaczej.
    Buziaczki ciepłe posyłam:)

21. Danusiu miło było zobaczyć, gdzie Cię wywiało. Wakacje miałaś pierwszorzędne, ale kto ciężko pracuje, ten pięknie odpoczywa. Prawda, że świat wokół nas jest cudowny? Delfinami zawsze jestem zauroczona, gdziekolwiek je widzę. Mają w sobie coś boskiego. Teraz skoro juz raz posmakowałas tego klimatu, wierzę, ze znowu wyruszysz w tajemnicze zakątki globu, czego życze Ci z całego serca. Buziaczki Danusiu.

1. A ja się wpiszę pod Hanią, bo wygląda na to , że jesteśmy ,,strachobździle";) A wcale tak nie jest. Bo ja, jako osoba zwiercona, nie usiedziałabym w tym samolocie pięć godzin, tylko poprosiłabym o spadochron. Dla mnie i dla Hani. I wylądowałybyśmy tam, gdzie nie ma skał;) Odnośnie fotek, to nóżki bardzo ładnie wyglądają;) Ale, gdzie mój liść z palmy, o który prosiłam?! Nie ma , tak? To poczekam do przyszłego roku... Hani było miło zobaczyć , gdzie Cie ,,wywiało".... Mnie też było miło, ale żeby nawet jednego liścia z palmy nie ,,zaiwanić"?! No dobra... Dam sobie na zatrzymanie i przejdę do konkretów... Fotki cudowne! Ty Danuś, jak widać wypoczęta, zadowolona i uśmiechnięta;) I o to chodziło! Cieszę się razem z Tobą, że fajnie spędziłaś wakacje;)Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam moc buziaczków;)

22. O rany, jak tam pięknie. Wspaniałą fotorelację nam zaserwowałaś. Jakby mój synuś tam był to musielibyśmy być codziennie przy tych delfinach i fokach. Troszeczkę zazdroszczę tego wyjazdu, ale tak pozytywnie oczywiście. Pozdrawionka :)

23. Ojejku !!! Tyle wrażeń ?! Wspaniałe miałaś wakacje !!! Klimat , roślinność i okoliczności przyrody niezwykłe i całkowicie odmienne od naszych rodzimych. Super !!! A Ty wyglądasz kwitnąco !!! Pozdrawiam :)

24. Danusiu,piękny urlop,piękna pogoda,piękne zdjęcia,a na koniec cała Ty piękna:))
    Też bym tam chętnie poleżała na tym foteliku,tylko najpierw musieliby mnie upić i wsadzić do samolotu,hi,hi
    Serdeczności przesyłam.

25. Danusiu! Zdjęcia są Cudowne, Jest tam bardzo pięknie - Wypoczynek miałaś uroczy - Pozdrawiam Cię serdecznie

26. To miałaś wspaniałe wakacje! Widać, że się nie nudziłaś, a i pięknie wypoczęłaś na co wskazuje Twoja rozhahanej buźka:)
    Całuski!

27. Super wakacje! Cudne widoki! Nic dziwnego, że wróciłaś z masą nowej energii!

I dracena draco! <3

28. Nie, nie znudziłaś taką rewelacyjną fotorelacją :) Bardzo mi się Twopje zdjęcia podobają - cudnie uchwyciłaś kolory, przyrodę, aż czuć "tchnienie oceanu". Piękne wakacje - mam nadzieję, że naładowały Cię energią na cały rok, i że uda Ci się jeszcze tam wrócić.

29. Urlop rewelacyjny, widoki na zdjęciach również. A tą smoczą dracenę to chyba mam w domu, tylko mikroskopijną - jest nie do zdarcia, przeżyła trzy (albo i więcej) miesięcy bez wody, więc coś z tej tysiącletniej w sobie musi mieć.

30. Świetna fotorelacja, aż chciałoby się tam być. Super Danusiu że wypoczynek udał Ci się w 100-u % pozdrawiam cieplutko :-)

31. nie wiem dlaczego moje komentarze pisane na telefonie wylatują w kosmos?
    Piękne zdjęcia, miło było pooglądać krajobraz a Ciebie jeszcze milej:)
    widać że odpoczełaś i dobrze sie bawiłaś, a to najważniejsze:)
    buziaki

32. Wspaniałe wakacje i piękne wspomnienia :)))
    Pozdrawiam słonecznie:)))

33. Danusiu wspaniały czas, cieszę sie ze odpoczęłam i odwiedziłas tyle wspaniałych miejsc, wspomnienia masz na zawsze a ja dziękuje ze sie nimi z nami podzieliłam! Pozdrowionka śle:)

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)