niedziela, 26 maja 2013

ŻYCZENIA DLA BLOGUJĄCYCH MAM I KOSZYCZEK Z FIOŁKAMI:)



Kochane mamuśki blogerki ślę Wam dziś najserdeczniejsze życzenia w dniu Waszego święta.Niech  Wam się spełnią wszystkie marzenia,  a uśmiech niech z twarzy nie znika nigdy, nawet wtedy  gdy trafiają się w życiu jakieś wpadki czy niepowodzenia.

A mojej kochanej mamusi zrobiłam kiedyś  koszyczek z przeplataną  rączką, którą  wtedy po raz  pierwszy  robiłam, jeszcze przed świętami Wielkanocy,a do niego wstawiłam żywe fiołki.
 Moja mamusia ten koszyczek juz dostała wcześniej, jak byliśmy u niej na majówce więc cieszy się tym już od jakiegoś czasu :)
Nawet, gdy życzenia jej  dziś składałam to mi powiedziała ,że nadal kwiatki pięknie kwitną i cieszą jej serce:)





Jeszcze raz wszystkiego naj... i pozdrawiam Was serdecznie:)

DANUTKA:)))







13 komentarzy:

  1. Dołączę do życzeń:) A koszyczek cudny i w fioletach, które tak uwielbiamy:) Miłego dnia Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu dziękuję za życzenia i również Tobie życzę wszystkiego dobrego a w szczególności wiele uśmiechu na co dzień :)
    A koszyk rewelacyjny jak wszystko co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak radosne życzenia :) Śliczny koszyczek i dużo optymizmu i radości płynie od Ciebie, Danusiu :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i szczerze odwzajemniam :)A ten koszyczek i fiołek są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę wszystkiego naj, naj..., koszyczek dla mamy cudny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam te kolory :)
    Piekny zestaw..

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem mamą i dziękuję za życzenia. Tobie również tego samego życzę. Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny koszyczek! I ta rączka przeplatana bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest ten koszyczek. Dotarłam oczywiście spóźniona ale dziękuje za piękne życzenia. Mam nadzieję Danusiu, że miałaś wczoraj wspaniałe święto i mnóstwo radosnych wzruszeń. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koszyczek dla mamy :) Dziękuję za piękne życzenia i Tobie również składam najserdeczniejsze życzonka, chociaż tak mocno spóźnione. pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)