sobota, 16 marca 2013

JAJKA WIELKANOCNE DLA ZAPRACOWANYCH CZ.2 -KURSIK

Dobry Wieczór!!!

Miałam dziś kończyć to co wczoraj zaczęłam , a zrobiłam zupełnie co innego.Wszystko przez to ,że wpadła mi w ręce fizelina po kwiatach z 8 marca.Ponieważ ja takich skarbów nie wyrzucam więc postanowiłam szybciutko zrobić dla Was propozycję jaj,jak zawsze bardzo prostych i przy użyciu minimum materiałów.A ponieważ uwielbiam wszystko co jest związane z papierem ,od razu zabrałam się do pracy.Często u mnie pomysł pojawia się w trakcie tworzenia i nigdy nie wiem do końca jak dana praca będzie wyglądać.

Jedynie przepraszam za jakość zdjęć,bo  przy tym sztucznym oświetleniu kiepsko wychodzą.

Potrzebne materiały to;
kolorowe kartki
jajka styropianowe
fizelina
szpilki
wstążeczki
biała lub inna farba,ale nie koniecznie
dziurkacz


Z fizelinki wycinamy kwadrat



Jeśli ktoś chce może pomalować najpierw jajko,ale ja nie malowałam tego.
Stawiamy jajo na środku naszego kwadratu



I owijamy jajo tak nieregularnie jak kwiaty w bukiecie



przyczepiamy w niektórych miejscach szpilkami
i tak wygląda upięte jajo


Następnie wstążeczką opasamy jajko,od czasu do czasu przypinając aby nam się nie zsuwała

Dorabiamy sobie kokardki i upinamy wkoło na fizelinie


Dziurkaczem wycinamy kolorowe kwiatki


kwiatki fantazyjnie upinamy na jajku i nie przejmujemy się,że widać główki  od szpilek, bo one będą stanowić środki naszych kwiatków

i mamy jajko gotowe


a tu widok z lotu ptaka  lub jak kto woli od góry


w podobny sposób wykonałam kolejne jajko w kolorze różowym



Dla porównania różowe pomalowałam farbą białą,abyście zobaczyli,że dużej różnicy nie ma


Jak widzicie moja propozycja jajek jest bardzo prosta,bez użycia kleju,wycinania nożyczkami,wystarczy ponieść się fantazji a  jajka  wychodzą kolorowe i oryginalne.

Ale faktycznie przyznaję ,że na żywo o wiele lepiej się prezentują niż na zdjęciach.

Mnie osobiście bardzo się podobają te jajeczka i jakże proste są w wykonaniu.

Kochani próbujcie i eksperymenujcie, a swoimi  pomysłami dzielcie się również  z nami, do czego gorąco zachęcam.

Bardzo dziękuję za chwilę uwagi,mam nadzieję,że propozycja takiego wykonania się spodobała i zapraszam niebawem na kolejne "Pomysły dla zapracowanych".



Jeśli ktoś ma do mnie jakieś pytania ,bądź chciałby zobaczyć jakieś inne proste rozwiązania to proszę piszcie,a ja postaram się w tym pomóc.
Życzę spokojnej nocki i przyjemnej niedzieli:)

DANUTKA:)))


25 komentarzy:

  1. super pomysł-jaja czadowe-koniecznie muszę się zaopatrzyć w taki dziurkacz,i na pewno spróbuje je zrobić-pozdrawiam Cię i do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusia Ty jak zwykle zadziwiasz pomysłowością;))Myk ,myk i takie cuda cudeńka powstają:)Grunt,to nic nie wyrzucać,a Ty jesteś mistrzynią w wykorzystania różnych materiałów;)
    buziole;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczka, Danusiu u Ciebie pomysły to się z głowy wysypują, zawsze coś fajnego pokażesz i można się od razu nauczyć. Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jajeczka Zawsze masz fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaja naprawdę extra,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł bombowy ,,, lubię takie prace powstałe -coś z niczego- są wyjątkowe ,,, bardzo ładne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne,i chyba faktycznie proste:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się też podoba. Według tego kursiku można stworzyć mnóstwo niepowtarzalnych wzorów. Myślę Danusiu, że powinnaś wydać książkę ze swoimi pomysłami. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu piękne jaja. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jajka:) Ja ostatnio całe opięłam kwiatkami z dziurkacza, bo innego pomysłu nie miałam, a tu proszę, kawałek fizeliny i już jakie eleganckie jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyszły sama wiosna.Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajeczka maja niepowtarzalny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł,Danusiu jesteś jak Pomysłowy Dobromil,z niczego zrobisz coś,a te jaja sa rewelacyjne.Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł:) Proste a efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na ozdobienie szybko i ładnie jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne jajeczka, nie dużo pracy a efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne , wiosenne i kolorowe ..super pomysł jak się ma dzieci , które wiecznie się nudzą ...

    Danusia zapraszam do mnie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł:) Prosto, szybko i jak przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusia zawsze przychodzi z ciekawym pomysłem:) Piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Pięknie i szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne jaja to w żółciach i pomarańczach jest niesamowite od razu cieplej się robi gdy widzę takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  22. A ma Pani moze pomysl na ozdobienie wydmuszki,bo moja corka ma zrobic do szkoly ozdobione wydmuszke nie moze byc jajko styropianowe:( prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. prosze o pomysl jak ozdobic wydmuszke bo w nia nie da sie wbic szpilki a w szkole jest wymog zrobienia na wydmuszce.Prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać do mnie na maila lub formularz kontaktowy z lewej strony bloga,postaram się coś podpowiedzieć.Pozdrawiam :)

      Usuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)