poniedziałek, 18 marca 2013

JAJKA DECOUPAGE

Witam!!!

Wielkanoc coraz bliżej ,a ja  jestem uparta, dlatego pomiędzy innymi pracami powróciłam do tematu decu.Moja pierwsza  próba z tą techniką nie była zbyt udana,więc spróbowałam ponownie.Wiem ,że tym jajom , które zaraz Wam pokażę jest  daleko do ideału,ale co mi tam .Poddaję je  Waszej krytyce i mam nadzieję,że mnie wesprzecie w tym początkowym zmaganiu z decu.


















A tak prezentują się w koszyczku z resztek kolorowych rurek





To chyba mój najkrótszy post jeśli chodzi o gadatliwość,ale od kilku dni boli mnie głowa i nie mogę zebrać myśli.


Dziękuję za ciepłe i miłe komentarze pod moimi poprzedniemi postami.

Życzę miłego popołudnia :)


DANUTKA:)))

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te jajeczka Ci wyszły. Super prezentują się w koszyczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem Danulko czy mój komentarz Cię pocieszy bo żaden ze mnie autorytet jeśli chodzi o decu. Ale jako potencjalny odbiorca zachwycam się Twoimi pisankami. Są śliczne, radosne i bardzo świąteczne. A z bólem głowy mam podobnie. Myślę, że ta przypadłość to zbyt długa zima. Może amolek pomoże? Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bolała wczoraj i bałam się,że mój ból znów powróci na kilkanaście dni,ale jest spoko.
    Kochana ja też na decu się nie znam,ale dla mnie są rewelacyjne,a co najważniejsze w moich ukochanych wzorach;))Miałam zrobić jedno jajo w kogutki,ale chyba się nie odważę,więc pomyślałam,że tę najcenniejszą serweteczkę przeznaczę na koszyk;))Działaj dalej w temacie,bo pięknie Ci wychodzi;))

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj Danusiu,jaja co tu dużo mówić-piękne-też własnie się zabieram do próby z Decu,i nie wiem jakie będą efekty,ale jak wyjdą mi takie jak twoje to będę zadowolona-mi się bardzo podoba-pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu,co jedno to piekniejsze!!! gdybym miala wybrac tylko jedno..mialabym wieeelki problem,bo wszystkie sa przecudne! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajeczka. Jeszcze decu nie robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Decu ,dla mnie to ciemna magia, ale Twoje jajeczka są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne jajeczka. Ja też próbuję swoich sił w decu i wychodzi mi to z różnym skutkiem ale się nie poddaję. Na płaskim to nie problem ;) gorzej np z jajcami a one mi się strasznie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podziwiam bo wiem że sporo z nim zabawy a tym bardziej podziwiam Twoje drugie podejście ja na razie zakończyłam zabawę z decu - niestety chwilowo wygrało ze mną :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Ja Cię wspieram, bo tez raczkuje w tym temacie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajka to trudny kształt w decu. Wyszły całkiem, całkiem i można śmiało powiedzieć, że pierwsze koty za płoty. Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, gratuluję wspaniałych efektów:) Widzę, że ta technika jak najbardziej Ci służy:) Czekam na kolejne dzieła:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)