niedziela, 1 lutego 2015

Cykliczne kolorki -Luty i zwiastun niespodzianek

Witajcie moje mróweczki.

Na samym początku uprzedzam  wszystkich ,że dzisiejszy post będzie bardzo słodki i wysokokaloryczny,także osoby o słabej woli proszone są o zaciskanie zębów ,zamykanie oczu i szybkie przełykanie śliny ,aby nie zachlapać klawiatury :)

Niedawno wybiła północ i pewnie wiele z  Was czatuje i wypatruje  nowego kolorku?
Ale o tym będzie za małą chwilkę .

*******
Na początku dziękuję Wam za tak liczny udział w styczniowej zabawie.
Kochani  wspólnymi siłami ustanowiliśmy  rekordowy wynik prac ,bo aż 117.

Właściwie to nie jest jedyny  rekord jaki padł w tym miesiącu.
Jest pewna grupa artystek,która skomentowała  prace wszystkich uczestników ,a i ja nieskromnie powiem ,że do nich też należę.

Także mróweczki moje  mamy co świętować na początku lutego.
Szampan już był,część z Was wypiła za dalsze  powodzenie zabawy KLIK,a kto się nie załapał 
to dziś zapraszam na słodkości 

TORT PIĘTROWY- dla każdego ,proszę się częstować 


Kochane moje ,ale to nie koniec niespodzianek w dniu dzisiejszym .

Miałam napisać o tym w podsumowaniu niebieskiego koloru,jednak nie mogłam się powstrzymać i muszę to zrobić już teraz .

Chcę Was poinformować ,że dwie wspaniałe artystki-kolorystki postanowiły włączyć się jeszcze aktywniej do zabawy i przygotowały pewne niespodzianki dla uczestników zabawy.

Pierwszą niespodziankę przygotowała dla Was Kasia z Dziupli Artystycznej ,u której już niedługo odbędzie się pewne losowanie.Wybaczcie, ale nie  zdradzam szczegółów,Kasia Wam sama  wszystko wytłumaczy i to  już niebawem .Także kochane zaglądajcie do niej, bo na prawdę warto.

Drugą artystką-kolorystką  jest Ania,która kiedyś w jednym ze swoich postów napisała cyt.
A jeżeli tak się stanie to osoba która zgłosi setną pracę otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę.

Kilka dni temu  Ania napisała do mnie ,że jej postanowienie  jest nadal  aktualne i tym samym dla osoby setnej przygotuje małą niespodziankę .


*******************************
A teraz już przechodzę do tematu głównego.
 Pewnie nie jedna z Was zastanawiała się i spekulowała jaki wymyślę kolor na luty.
Ale jedno powinniście wiedzieć na 100% ,walentynkowego-czerwonego  koloru nie będzie .I to z  prostej przyczyny,bo już był we wrześniu.
Myślę ,że   nic strasznego się nie stało ,bo  mam głowę pełną pomysłów ,a gama kolorystyczna jest tak ogromna,że możemy się bawić przez wiele miesiący haha.

Kochane pomysł na inspiracje powstał  jakiś czas temu,a dokładnie wtedy,kiedy robiłam swoją niebieską pracę TUTAJ ,którą był tort z zimnej porcelany.
Pomyślałam, że to będzie bardzo sweetaśny tamat na lutową zabawę.


Ale nie myślcie ,że będziemy robić torty haha,będziemy się w tym miesiącu jedynie nimi  inspirować ,więc nadwaga raczej nam nie grozi.
No chyba,że któraś z Was będzie chciała zbadać temat  smakowo i organoleptycznie haha:)

Nadal nie wiecie co to za kolor?
Troszkę Wam ułatwię sprawę w punktach

1.Macie dość koloru zimnego,więc zapowiada się nie tylko ciepły,ale bardzo gorący kolorek.
2.Może być tak ,że Ty tego koloru nie lubisz.
3.Jest chociaż jedna rzecz o tej barwie ,którą lubisz,smakujesz bądź się nią otaczasz.
4.Może być do lizania,schrupania,gotowania,wypicia czy malowania.
5.Nie ma dnia abyś tego koloru nie zobaczył/ła,

Podpowiedziałam Wam troszkę ?
Hahaha,mam nadzieję ,że tak 

Jeśli nie to jedziemy dalej z tym koksem i znów podpowiadam .
To kolor o barwie ciepłej,powstały z połączenia dwóch barw.
Jest radosny i kojarzący się z wakacjami.
Często stosowany jest w restauracjach i punktach usługowych, bo uprzyjemnia chwile i zachęca do ponownego odwiedzania.
Wprowadza w dobry nastrój i powoduje,że częściej się uśmiechamy.
Jest kojarzony  z żywnością ,często stosowany do dekorowania potraw.

No teraz to już chyba wszyscy wiedzą o jakim kolorku mowa.

A jeśli nadal ktoś ma wątpliwości to proponuję wierszyk dla przedszkolaka:

Marchewka nasz kolor kryje
Mają go też  pomarańcze i dynie....

I teraz już wszystko jasne :)

Pozostało jeszcze tylko dodać ,że jest to barwa pozytywnych myśli,bo motywuje do działania i podnosi poczucie własnej wartości.
Czyli coś  czego  nam artystkom jak najwięcej  potrzeba .


Wytyczne do koloru
1.Cały regulamin znajduje się w zakładce pod fotką główną bloga tutaj.
Osoby biorące udział po raz pierwszy proszone są o bardzo dokładne zapoznanie się i przestrzeganie regulaminu.
U mnie nie ma lekko  haha:)

2.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem.

3.Zabawa potrwa od 1 do 28 lutego 2015 do godz.23:55

4.Technika pracy dowolna .

5.Podczas prezentacji pracy odpowiadacie na pytanie :
Jaki kolor proponujesz na marcową zabawę ?(podajemy tylko jeden)
Oczywiście o upodobaniach do tego koloru też wspominacie w kilku słowach.

6.Linki do swoich prac wrzucacie jak zawsze na pożarcie niebieskiej żabci.
Tych ,którzy nie wiedzą jak to zrobić odsyłam do posta tutaj

7.Dopuszczalne odcienie koloru pomarańczowego
-morelowy
-brzoskwiniowy
-oranż
-ceglasty 
-rudy
-tycjan

8.Życzę udanej zabawy

Pozostała jeszcze tylko sprawa banerkowa

Tym razem przygotowałam  3 banerki do wyboru,które podlinkowane umieszczacie na bocznym pasku i w poście podczas prezentacji swojej pracy

Kochani, aby nie było znów zbędnych pytań  pamiętajcie ,że najważniejszy w tym miesiącu jest kolor pomarańczowy i to on powinien być dominujący w każdej pracy

Kombinacja nr. I
Praca wykonana w  min.95% -100%  w jednym lub wielu odcieniach
 koloru pomarańczowego,
dopuszczalne max .5% innych kolorów



Kombinacja nr.2
Praca w min.  50% koloru pomarańczowego(jeden lub różne odcienie),ok.40 % fioletowy, 10% inne kolorki


Kombinacja nr.3
-Praca zawierająca  min.50% koloru  pomarańczowego(jeden lub różne odcienie),40 % stanowią kolory różowy i zielony w dowolnych proporcjach,10% pozostaje na dowolne kolorki

Ciekawa jestem jak zaopatrujecie się na ten kolor?
Czy znajdą się chętni ,zadowoleni ,a może wkurzeni i wściekli,że ich ulubieniec znów się nie pojawił?
Osobiście myślę ,że kolor jest superaśny,wiosenny i wart zmierzenia się z nim .
Czy będzie nas aż tyle co w styczniu?
Nie wiem ,bardzo bym sobie tego życzyła.
Nie piszę o nowym rekordzie, bo to raczej  niemożliwe.
Chyba aż tak dużej siły przebicia nie mam,jednak zrobię wszystko aby było nam miło,ciekawie,wesoło a przede wszystkim rodzinnie i przyjaźnie.
Coś dużo dziś tych znaków zapytania haha.

Jednak wszystko okaże się już niebawem.
Luty szybko zleci ,więc trzeba od razu brać się do pracy .

Przy okazji zapraszam również na mój nowy konkurs walentynkowy <KLIK>,tam też się sporo dzieje,więc nie czekajcie tylko do dzieła
Na sam koniec dziękuję wszystkim tym, którzy przeczytali cierpliwie całość i  nie zjeżdżali od razu do banerków :)

To co kochani !

Bierzemy byka za rogi???

Ja już zmierzyłam się i stanęłam  do walki z tym rogatym  zwierzakiem .Moja praca już jest prawie skończona ,także niebawem wrzucę ją na pożarcie żabci.


A Wam kochani życzę 

POWODZENIA  !!!!!!!!!!


ZANIM DODASZ LINK ZAPOZNAJ SIĘ DOBRZE Z WYTYCZNYMI W TYM POŚCIE ORAZ REGULAMINEM KLIKAJĄC tutaj


118 komentarzy:

  1. Przeczytałam od dechy do dechy :) Lubię pomarańczowy, ale z daleka :) Nie będzie łatwo. Za to lubię torty i robić i jeść... hmmm. Mam cały miesiąc, więc może coś wymyślę :) Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danuś, chyba wymarzyłam go sobie, bo właśnie siedzę nad czymś pomarańczowym hihi, więc nie ma innej opcji - zgłaszam się;)
    Co do odwiedzin to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że często po terminie, ale wszystkich z danego miesiąca odwiedzam. Mam jedynie problem z komentowaniem na blogach, gdzie trzeba przedstawiać się nazwiskiem:( A co jeśli nie chcę? Może można to jakoś obejść, ale jeszcze do tego nie doszłam.
    Buzialki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można edytować swój profil na Google, tylko trzeba się uprzeć i nie dać sobie wmówić, że trzeba imieniem i nazwiskiem, że konto firmowe, że cośtamcośtam. Ja mam LandOfLaces a w drugim okienku tam gdzie nazwisko mam kropkę i już. Próbowało mi wmówić, że nie zmienia się nazwiska, że są limity zmiany.. doobra, rozumiem, trzeba wpisać sobie przemyślaną nazwę i będzie ok.

      Usuń
  3. Czymże by było nasze życie bez kolorów. Ja kocham je wszystkie. Oczywiście jedne bardziej drugie mniej, ale wszystkie :) Może więc być i pomarańczowy, tylko co to wymyślić w tym kolorze? :)
    Buziaki dla Ciebie Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorek ;-) trzeb się brać do roboty luty krótki szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, wspólna zabawa z Tobą i Artystkami- Kolorystkami w malowanie świata to czysta przyjemność :) Panuje tutaj wspaniała, ciepła, rodzinna i przyjazna atmosfera:) Jest wesoło - zawsze możemy pożartować, jest ciekawie i nuda nam nie grozi !
    Kochana rozpieszczasz nas ha ha ha:) Był szampan, który piłam z rana, a dziś częstuję się torcikiem;)
    Danusiu już mnie na tyle znasz ;) i wiesz,że ja czytam od dechy do dechy:) Piszesz świetnie, z poczuciem humoru a ja czytam Twoje pościki z ogromną przyjemnością .A to,że nie odpuszczę malowania kolorkami - też już wiesz. Powiem Ci szczerze ,że prawie trafiłam w kolorek hi hi hi... Idąc tropem Twoich "krętych dróżek" ;) na myśl przyszły mi dwa ciepłe kolorki - pomarańczowy i żółty. No i proszę ... mamy pomarańczowy w trzech wariancikach. Pierwszy z przykrością muszę pominąć z barku odcieni, ale pozostałe dwa wchodzą "do gry";) Gdy tylko zdecyduję się na odpowiedni wariancik, to wrzucę banerek do siebie:) Luty, krótki więc muszę się szybko zdecydować, a serduszko czeka i nie tylko ;)

    Specjalnie dla Was moje wspaniałe "styczniowe" Artystki- Kolorystki przygotowałam niespodziankę:) Obdarowałabym z ogromną chęcią każdą z Was, jednak to nie jest możliwe :( - same dobrze o tym wiecie ... Dlatego też niedługo odbędzie się pewne losowanie i zdradzę szczegóły;)

    Kochane ! Bierzemy pomarańczowego byczka za rogi ;) Pokażmy,że i z nim damy sobie radę:)

    Pozdrawiam cieplutko Ciebie Danusiu i Was - Artystki Kolorystki:) Życzę Wam miłej niedzieli:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na ogłoszenie nowego kolorku. Jeszcze nie wiem, co będzie tą pracą, ale ogólnie podoba mi się. Staję w szranki z innymi, bawię się dalej.Oj będzie się działo, może nie tak, jak w przypadku kolorku niebieskiego, ale czas pokaże, zwłaszcza że luty to najkrótszy miesiąc w roku.
    Wszystkim kolorystkom, sobie również gratuluję przekroczenia magicznej setki, miejmy nadzieję, ten wynik uda nam się utrzymywać, a wręcz przekraczać z miesiąca na miesiąc. Niech żyje kolor pomarańczowy i jego dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O raaaany, ja właśnie "wyszłam" z pomarańczowego! Narazie nie bardzo mam ochotę i potrzebę zmajstrowania czegoś w pomarańczach! Ale przejrzę swoje "prace" wczesniej wykonane i niepokazywane i może, może... kto wie....
    Jakby co, narazie się nie deklaruję!

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie to w ogóle nie spodziewałam się koloru pomarańczowego:) nie wiem czemu ale jakoś mi wypadł z głowy. Ale jako że nie odpuściłam jeszcze ani jednego kolorku to oczywiście się zapisuję:) Pozdrawiam wszystkie kolorystki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek bardzo fajny! I już teraz trzeba zacząć główkować co zrobić, bo to wcale nie będzie łąwte :) Ale na pewno się nie poddam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to mój ulubiony kolor, ale obiecuję coś wykombinować. Piękne inspiracja i śliczne banery. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam i miłego dnia życzę Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort godny rekordu!!! Pięknie nam się ten rok zaczął. Obejrzałam tyle pięknych, niebieskich prac, że nie wiem jak uda mi się teraz przestawić na pomarańcze. Ale wyzwanie mi się podoba i za nic nie opuszczę kolejnego miesiąca. Jesteś Danusiu prawdziwą, godnie panującą, kolorową królową!
    Miłej niedzieli słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. NAD CZYM JA SIĘ ZASTANAWIAM!!!!! Biore udział i już! I nie będę szła na skróty! Zrobię cosik nowego pomarańczowego! Pomysła już mam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu dziękuję za pyszny torcik już się częstuje. Super wypadł twój pomysł na niebieski kolorek w styczniu. Teraz znowu nas zaskoczyłaś. Po cichu liczyłam na jakiś ciepły kolorek i jest pomarańczowy jeszcze w trzech wariantach, to jest wyzwanie. Bardzo lubię ten kolorek może i mi przyjdzie do głowy coś fajnego. Napisałaś w poście, że niektóre artystki skomentoaly wszystkie prace nie wiem co prawda czy udało i mi się też wszystkie skomentować ,ale się starałam bo uważm, że każdy nawet najmniejszy komentarz jest ważny i pobudza takie duszyczki jak my do działania. Dziewczyny do dzieła niech zabawa trwa. Ale się rozpisałam pozdrowionka dla wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, piłam szampana, teraz częstuję się tortem, chociaż słodkości mi nie wolno. Zabawa jak zwykle u Ciebie jest fajna, a kolorkami umiesz zaskakiwać. Ten pomarańcz??? No cóż i tak coś wymyślę, chociaż pewnie zauważyłaś że za każdym razem chcę zrobić coś czego jeszcze nie robiłam, więc pomysły mi się chyba kończą, hihi. U wszystkich dziewczyn byłam, oglądałam wszystkie niebieskości, i chyba wszystkie skomentowałam.
    A teraz miłego dnia, bo mój dopiero się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu i znowu mmnie zskoczyłaś . Pomarańczowego się nie spodziewałam. Zielony, żółty to były moje typy:-) Ale jak ma być pomarańczowy to będzie zgodnie z życzeniem :-) Co do wariantu kolorystycznego przez mój łeb przeleciało już mnóstwo pomysłów, ale póki nie zdecydowałm sie jeszcze co wybiorę , kazanie było dzisiaj za krótkie :-)
    Pościki oczywiście przeczytany od początku do końca nie mogło być inaczej :-)
    Mam nadzieję, że Kolorystki zamelduja się w 100% z pomarańczowymi pracami.
    To do dzieła , życzę Wszystkim genialnych pomysłów i cudnych pomarańczowych prac.
    Słoneczne pozdrowienia dla Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i pięknie :) Człowiek czeka na ten nowy kolorek i doczekać się nie może, a potem ma problem co też tu wymyślić - haha :) Kolorek jak najbardziej cieplutki i już prawie Wielkanocny. Oczywiście zapisuję się bo jako artystka-kolorystka nie mogę odpuścić - to nie wypada - haha :)
    Nie wiem tylko czy uda mi się dotrzymać punktu "5.Podczas prezentacji pracy odpowiadacie na pytanie : Jaki kolor proponujesz na marcową zabawę ?(podajemy tylko jeden)"
    To trudne pytanie, bo łatwiej wybrzydzać jak ktoś wybierze - haha :) Ale i tak bawię się dalej razem z tak bardzo dużą już rodzinką artystek :) Pozdrawiam serdecznie i dzięki Danusiu za super zabawę :) Całuski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no uwielbiam twojego bloga, niedziela rano, kawa i otwieram bloggera i jest post u Danusi;) od razu dobry humor. A generalnie ja to jestem zakręcona czasu nie mam tu wyjazd potem przeprowadzka a mimo to czytam i już główka pracuje co by tu zrobic na wyzwanie Haha i jest pomysł znowu !!! Serce sie robi a tu jeszcze by sie wcisnęło gdzieś w wolnej chwili coś pomarańczowego. Ja uwielbiam ten kolor bo jest radosny a pamietam jak byłam mała miałam taka bluzę ostro pomarańczowa co aż raziła po oczach Haha. Dobra ja tu gadu gadu a robić trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny kolorek,ciepły,wiosnę mi przypomina,szczerze mówiąc,to mi się kołatało po głowie,że może żółty,a to dlatego,że za wiosną tęsknię,więc i pomarańczowy jest dobry.Jeżeli chodzi o komentowanie,to staram się zaglądać wszędzie,ale jeżeli wyskakuje mi okno i muszę założyć publiczne konto na google,żeby coś skomentować,to się wycofuję,mam taki wredny charakter,że nie lubię,jak się mnie zmusza do czegoś,czego nie chcę robić,więc będę komentować tylko tam,gdzie nie muszę tego robić.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest co świętować! Wynik jest fantastyczny! Cieszę się, że w tym miesiącu nasze grono tak mocno się poszerzyło, jest szansa że koło tej setki będziemy się kręcić niezależnie od koloru.
    Akurat pomarańczowy to kolor, który lubię w dodatkach, a poza tym nie wyobrażam sobie nie brać udziału w tej zabawie, więc jestem jak zwykle :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, bardzo mi się wyzwanie podoba! też skomentowałam prawie wszystkie prace, oprócz tych wczorajszych (zaraz nadrobię) i tych, gdzie kazali podać imię i nazwisko, tak jak nawanna nie bardzo chcę, a obejść nie umiem.
    Pomarańczowy fajny kolor, a ja po obejrzeniu ponad setki blogów mam niesamowity wysyp pomysłów, postanowiłam koniecznie rozszerzyć swoje umiejętności o nowe techniki. Co z tego wyniknie, pokażę niedługo. Szkoda tylko, że w wyzwaniu może być jedna praca, ja mam już skonkretyzowane pomysły na kilka, a mgliste na jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam słonecznie i do zobaczenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej! Pomarańczowy, taki ożywczy kolor! Lubię go i wszystkie ciepłe:) Będę się starała, jak najbardziej coś zrobić!
    Danusiu, ja też starałam się obejrzeć i skomentować wszystkie prace, ale chyba kilku nie skomentowałam:) Tak jak napisała Joasia, dla nas najmniejszy komentarz jet ważny.
    Cieszę się, że tyle osób wzięło udział w zabawie!
    No i miło mi, że nagroda dla 100 - nej pracy trafi do mnie:))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tez cieszę, że niespodzianka poleci własnie do Ciebie !! Miło mi będzie znowu cos dla Ciebie przygotować. Mam nadzieję że Ci sie spodoba.

      Usuń
  23. Tak sobie myślę o tym pomarańczu i myślę....póki co ,to na ten, jedyny plan z pomarańczem, to planuję przemalować mój pomarańczowy pokój na jakiś inny ;-)
    Może pomaluję go w paski z fioletem ???? ;-)))
    A tek całkiem poważnie, to lubię ten kolor i chętnie podejmę wyzwanie. Pomyślę tylko który wariant wybiorę i wtedy zamieszczę banerek. Pozdrawiam pomysłodawczynię i wszystkie uczestniczki zabawy

    OdpowiedzUsuń
  24. no to ja upiekę tort:) mogę??
    wiem co odpowiesz, to muszę pokombinować nad czymś innym, tym bardziej że jest kilka wariantów i odcieni:)
    co do banerka to się wstrzymam, bo nie mam pojęcia co wymodzę:)
    buziam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ wymyśliłaś; trudno mi się odnieść w tej chwili- papierów w odpowiednich kolorach moc, ale za to totalna pustka w głowie :p zero pomysłów na coś godnego zainteresowania :p I na dodatek 3 propozycje! Ech!!! Pozdrawiam i lecę myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. no tak, torty smakowite niezależnie od koloru, ale kolor trudny na ten miesiąc wybrałaś, przynajmniej dla mnie, nie jest to mój ulubiony kolor, chociaż ma niewielkie dodatki w tym kolorze nawet lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, będzie ciężko :) To jeden z tych kolorów, za którymi nie przepadam, ale postaram się coś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tym razem bez wahania zgłaszam się i zapewniam że dołączę:) Danusiu piękne banerki zrobiłaś i tym bardziej utrudniłaś mi zadanie, bo wszystkie warianty piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, dla mnie też ciężko. Ale nie zamierzam się poddawać! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Strzał w dziesiątkę!:) biorę pomarańcze za rogi i do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię pomarańczowy i postaram się wyrobić również w tym miesiącu. Czas pokaże, co będzie, bo pomysłu póki co nie mam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię pomaranczu :-/ kolorystyka nie powinna tego mówić, bo cała paleta barw jest piękna i każda ma w niej swoje miejsce, a jednak nie przepadam. Pracę jednak zrobię i mam nawet bardzo pomarańczowy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  33. żesz kurczaczki... miotła się nie spisała, nic mi nie podpowiedziała...chyba wymienię na lepszy model...
    obstawiałam zielony :-)

    z pomarańczowości to ja tylko dynie... a hallowen juz był! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojejku, nieźle dałaś popalić. Pół dnia kombinowałam. Już mam koncepcję. Jutro biorę się do roboty, więc oficjalnie zgłaszam się do zabawy :) Zaraz banerek ląduje na bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj będzie sie działo pomarańczowy hymmm przyłączam sie z chęcią ale co tu wymyslić :) jestem ciekawa innych prac czy będą pomarańcze czy może dynie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, najpierw abym nie zapomniała - oczywiście, że się zgłaszam, zapisuję, co tam sobie jeszcze wymarzysz, abym tylko mogła wziąć udział :-)
    No to już, oficjal zrobiony ;-) A teraz Cię zaskoczę Kochanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. No wreszcie trafiłam tu, gdzie trzeba... Ale się nałaziłam, aż mnie nogi bolą;) Czyli kwiatuszki oceniłam w dobrym miejscu;) No cóż...,,sclerotico de clamote forte clape";) Czułam, że będzie ten kolor... Ale jakie mam wyjście? Skoro dołączyłam do artystek-kolorystek, to muszę wlec się za wszystkimi;) A ze mnie taka artystka, że ho, ho;) A raczej ha, ha;) Jedynie co mam z artystów, to że ..,,lubię śpiewać , lubię tańczyć";) Buziaki Danusiu;) Czy ja tu potwierdzę udział, czy nie , to i tak zawsze coś tam wrzucę do pożarcia temu Twojemu płazowi;) No bo szkoda mi tych głodomorów...

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo energetyczny kolorek! Akurat jak znalazł na sam środek zimy. Na pewno sobie nie odpuszczę, choć na realizację pozostaje mi tylko ostatni tydzień lutego, ale nikt mi przecież nie zabroni myśleć na ten temat przez pozostałe trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tu właśnie pierwszy raz, chociaż zabawy "w kolorach" są mi znane :)
    ale pomarańcz jest ciekawym wyzwaniem, nigdy nie miałam go okazji użyć w jakiejś dominującej ilości, więc temat jest bardzo kuszący i chciałabym spróbować się go podjąć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Danusiu :) Zgłaszam się do zabawy i mam nadzieje że moja praca spęnia wszystkie kryteria, jest tylko jedna zmiana u mnie. Z powodu tego że ni jak nie mogę dostać się na mojego bloga prace zamieszczam za pośrednictwem mojego fotobloga o tej samej nazwie "zielona szuflada". Niestety nie ma tam możliwości wstawienia baneraka w boczną szpaltę :( Mam nadzieję że to nie jest wielki problem ? Jak coś to usunę moją pracę.
    Pozdrawiam Amaretto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko już Ci odpiweidzialam u Ciebie na blogu.
      Nie rozumiem jednego .
      Piszesz komentarz jako Agata Fleszar ,a nagle link wstawiasz jako Amaretto czyli z tego co się orietuję jako Twoja siostra
      Ale najważniejsza sprawa,skoro bierzesz udział ze swojego bloga kreatywnykuferek,to tam powinna się znaleźć Twoja praca i banerek.także ja spokojnie poczekam aż uporasz się ze swoimi problemami i dodasz link do swojego bloga jak zawsze.
      Mam nadzieję ,że rozumiesz dlaczego na razie Twój link usuwam.
      Jeśli jest coś o czym nie wiem ,to proszę pisz na maila .
      Pozdrawiam

      Usuń
  41. Witam :)

    Zgłaszam ponownie mój udział w zabawie ponieważ nie wiem dlaczego moja praca została usunięta :( W istocie poprzedni komentarz zgłoszeniowy zostawiałam pod nazwiskiem mojej siostry ale to przez pomyłkę... nie zauważyłam ze jest zalogowana. Jeśli chodzi o mnie to jeszcze raz wyjaśnię: Prace zgłaszam z mojego drugiego bloga (fotobloga) zielona-szuflada.flog.pl . Blog ten powstał wcześniej i jego treść jest taka sama a nawet bogatsza. Robię tak ponieważ nie wiem co się stało z moim blogiem zielonaszuflada.blogspot... mogę się zalogować na konto Google lecz po wejściu na stronę bloggera mam tylko informacje że nie posiadam jeszcze blogów. Wiem że mój blog nadal istnieje bo mogę go przeglądać ale nie jako jego administrator :( Z tego powodu zgłaszam pracę z mojego fotobloga ponieważ mój blog na blogerze jest dla mnie niedostępny i nie wiem czy odzyskam do niego dostęp. Co do zgłaszania prac to w regulaminie zabawy nie doczytałam że należy to robić tylko z jednego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jeszcze raz .
      Mi nie przeszkadza z jakiego blogu wrzucasz swoją pracę ,skoro jest z zielonej szuflady to może być .Tylko wytłumacz mi i innym uczestniczkom ,bo też mogą nie wiedzieć ,dlaczego podpisałaś się znowu jako Twoja siostra ,a nie witaminka tak jak do tej pory to robiłaś .

      Tu cytuję Twoje słowa z powyższego komentarza.
      W istocie poprzedni komentarz zgłoszeniowy zostawiałam pod nazwiskiem mojej siostry ale to przez pomyłkę... nie zauważyłam ze jest zalogowana. Jeśli chodzi o mnie to jeszcze raz wyjaśnię:
      Skoro zdajesz sobie sprawę ,że wtedy nie zauważyłaś zalogowania ,to znów popełniasz ten sam błąd i podpisujesz się tak samo ?

      Czemu np. nie napisałaś Agata Fleszar i od razu wiele osób by Cię od razu kojarzyło.
      Wypełniając żabkę możesz spokojnie ręcznie wszystko wpisywać .
      Poza tym jeśli teraz będzie chciała dodać link Twoja sister i też napisze Amaretto to inni mogą pomyśleć ,że jedna i ta sama osoba wrzuca podwójne prace do zabawy.
      Więc proszę wytłumacz nam to jaśniej jeśli możesz.

      I jeszcze jedno na koniec ,bo już nie wiem komu odpowiadam Tobie czyli Agacie Fleszar czy Amaretto?Bo raz wyskoczyło jedno ,raz drugie .
      I jakim cudem odpowiadasz na komentarze na blogu http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/02/pierwsze-wyzwanie-kwiatowe.html#comment-form jako Agata Fleszar skoro ,niby nie możesz wejść i zarządzać tam jako administrator.
      Także proszę o odpowiedź i ustosunkowanie się do tego co sama piszesz ,bo jakoś nie rozumiem o co w tym wszystkich chodzi.

      Kto w końcu zgłasza tą pracę ? Agata czy jej siostra?Na jaki blog nie można wejść
      Bo już się pogubiłam .

      Bardzo chciałby wyjaśnić to zaistniałe nieporozumienie

      Usuń
    2. Hahaha chyba już się połapałam o co kaman .
      To nie Aga dodaje swoją pracę ,ale Amaretto,jej siostra.
      Oj dziewczyny mieszacie z tym zalogowaniem jak cholerka haha.
      Także Amaretto witaj w zabawie,a następnym razem proszę się pilnować z zalogowaniem na konto,aby znów nie wyszły jakieś cyrki .
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ciesze się że ktoś już coś załapał chociaż nie do końca czuje że zrobiło się zamieszanie z mojej winy. Pierwszy komentarz zgłoszeniowy zostawiłam niechcący jako moja siostra Agata Fleszar ale komentarz był podpisany Amaretto. W takim układzie to logiczne że zalogowana jest Agata ale pisze Amaretto. Komentarz zostawiłam pod loginem Agaty ale do żabki załączone były moje dane (login Amaretto i adres mojego bloga zielona szuflada) Nie wiem też po co te oskarżenia co do mojej siostry Agaty bo nikt nie zgłaszał że nie ma dostępu do kreatywnego bazarku... Ja (Amaretto) zgłaszałam że nie ma dostępu do mojego bloga zielona-szuflada. Tak po prawdzie to wcale nie musiałabym zgłaszać tego że tym razem zgłoszę prace z innego mojego bloga gdyż nie jest to niezgodne z regulaminem... zgłosiłam tylko dlatego gdyż mój drugi blog o tej samej nazwie ( zielona szuflada) to fotoblog i różni się trochę od normalnych blogów. Osoby które znają mój blog mogłyby poczuć się zdezorientowane tą zmianą i zastanawiać się czy nazwa bloga to zbieżność nazw czy jest to jednak również mój blog. Mama nadzieje że wszystko jest jasne :) Wystarczy uważnie czytać :)

      P.S.Ja to Amaretto z zielonej szuflady .blogspot...lub flog.pl....
      Agata Fleszar z kreatywnego bazarku to moja siostra :)

      Usuń
  42. Zgłaszam chęć udziału, zabieram sobie banerek żeby promować akcję, praca w przygotowaniu, a póki co mam jeszcze do skomentowania trzeci rządek zgłoszonych prac pod niebieskim miesiącem i nie odpuszczę póki nie skończę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lada wyzwanie, zapisuje się i ja, dobrze, że takie obrazkowe torty nie tuczą, zagarnęłabym z chęcią wszystkie:) pozdrawiam wszystkie "koloromaniaczki"

    OdpowiedzUsuń
  44. Grzecznie się zgłaszam i w tym miesiącu, za nic na świecie nie odpuszczę sobie zabawy z Tobą Danusiu i innymi artystkami kolorystkami:). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Danusiu, oczywiście że zgłaszam sie do zabawy, bez względu na moje upodobania do pomarańczowego (które są różne) bo co to byłoby za wyzwanie, jeśli byśmy robili tylko to co łatwe:)
    Torcik pyszny:) Życzę, by grono artystek się nie zmniejszało, tylko ciągle rosło:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. wszyscy tutaj tacy jacyś zgodliwi a ja powtarzam nie nawidze pomarańczowego koloru ale chcę się bawić więc wkraczam tu w te wojsko pomarańczowych robaczkół i mróweczek pozdrawiam was wszystjie i tortci jest cudowny Danutka - serdeczności śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja również chętnie dołączę do zabawy :)
    gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam chęć udziału w zabawie bo lubię ciepłe kolorki mam nawet pomarańczową kurtkę na zimę i jestem w trakcie tworzenia swojej pracy do lutowego wyzwania jak skończ to nakarmię żabcię-serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chętnie pokażę swoje cudaki :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj będę się męczyć w tym miesiącu i to bardzo :P Jak ja nie lubię tego koloru. Na szczęście pracę mam prawie skończona i mam cichą nadzieję że spełni wytyczne

    OdpowiedzUsuń
  51. Danusiu zgłaszam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przeczytałam post od góry do dołu i powiem szczerze, że nie bardzo mogłam odgadnąć kolorek. Pomarańczowy i jego odcienie lubię jeśli chodzi o jedzenie, ale tak poza tym to niekoniecznie. Przejrzałam swoje materiały robótkowe i tam pomarańczu też prawie jak na lekarstwo, ale może jak się sprężę to coś wymyślę. Na razie będę bacznie obserwować poczynania koleżanek:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Już szyję coś mocno karotkowego na zabawę, nie wiem tylko czy się biedulka nie zachłyśnie, taką ilością witamin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak najbardziej bawię się dalej. to dopiero będzie trzeba użyć wyobraźni. na razie więc lecę mieszać farbę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomarańczowy to zdecydowanie nie moja bajka, ale jak się bawić to się bawić na pewno coś wymyślę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uporałam się z pomarańczem dlatego też żabka dostała już jedzonko:)
    Pozdrawiam i czekam na kolejną 100!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się już drugi raz :-))
    Jestem 13 - ciekawe czy to szczęście czy pech :P
    Pozdrawiam, teraz Danusiu do 150 wyczekujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Już miałam zrezygnować z lutego bo jakoś brakowało mi pomysłu na ten kolor ale skoro zaczęłam się bawić to szkoda by było przerwać zabawę,więc zgłaszam się.Pozdrawiam Cię cieplutko Danusiu i życzę dalszego zapału w organizowaniu takich zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Post poprawiony i zgłaszam sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem początkująca w blogowaniu, ale bardzo chetnie się zgłoszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny kolor na luty wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dołączam do tej "kolorowej zabawy" po raz pierwszy. Obejrzałam wszystkie zgłoszone prace, pokomentowałam i kombinuję, co by tu wymyśleć. Bardzo lubię pomarańczowy kolor, ale to co zrobiłam, to już opublikowałam, no i "kicha". Będę kombinować dalej .... :)

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja lubię pomarańczowy. I coś na pewno zrobię. Tym razem przeczytam regulamin dwa razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Post posłałam żabci. Nie wiem czy jej smakuje. Oby sie nie przeżarła, bo nam pęknie i co bedzie?
    Danusiu dzięki za zabawę . Troche nadrabiam w komentowaniu:

    OdpowiedzUsuń
  66. Przespałam, ale chyba zdążę jeszcze coś wymłodzić....

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo chętnie pobawię się z wami w kolory po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo chętnie wystartuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. i ja chętnie coś wymyśle ; )

    OdpowiedzUsuń
  70. pomarańcz? Ciężko, bo kolor twarzowy, ale dla mnie mało oblatany. Ale spróbuję ..............buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  71. Pracę już zgłosiłam ale dziś dopiero komentarz wpisuję bo się zagapiłam :D gapa jedna hahah Pozdrawiam wszystkie artystki kolorystki i dziękuję Danusi za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  72. W końcu udało mi się wymyślić i zrealizować pomarańczowe małe co nieco :)
    Więc zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Danusiu ... widzę , że nie tylko ja zgłosiłam pracę wcześniej niż należało ... tak jakoś obowiązek ten wyleciał mi z głowy ... niniejszym czynię to teraz i zgłaszam swoją pracę do wyzwania Cykliczne Kolorki .. luty. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  74. No i udało mi się dołączyć również w tym miesiącu do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj mnie tez udało się coś zrobić i wrzucam żabci na pożarcie, ale Danusiu na 100% nie wiem czy te warunki Twoje spełniam. jakby co to zrobię jeszcze jedną pracę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Zaglądam na Pani blog już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz udało mi się zebrać i zmajstrować pracę na wyzwanie (w styczniu już nie zdążyłam opublikować u siebie czegoś w niebieskim kolorze). Jest to pierwszy mój udział w takim wyzwaniu (i wyzwaniach ogólnie!) i mam nadzieję, że nie ostatni. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakoś przypadkiem wpadłam na Pani blog i chyba już zostanę. Fajna zabawa z tymi kolorkami. Mam ochotę dołączyć, tylko muszę coś wykombinować pomarańczowego - na początek. Troszeczkę czasu jeszcze mam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Udało mi się stworzyć coś na luty. Regulamin przeczytany i zaakceptowany. Banerek na stronie :D brunlandia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Niniejszym i ja zgłaszam swoją prace na wyzwanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Przyłączam się do pomarańczowej zabawy i ja!

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się do zabawy w kolorki! Mam nadzieję, że wyrobie się w terminie, szkoda, że wcześniej tu nie dotarłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabcia ze smakiem pożarła mój post z głośnym mlaskiem :)

      Usuń
  82. Już myślałam, że udało mi się wstrzelić z kolorkiem (pomarańczowy) ale znów zestawienie nie takie - moje jest z brązem, buuu.... czekam na kolejny miesiąc....

    OdpowiedzUsuń
  83. Z radością dołączam do pomarańczowej zabawy (dzięki Danusie dwie za wsparcie!)

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie byłam pewna co do tego koloru, więc się nie zgłaszałam wcześniej, ale praca powstała i żabka zaraz będzie nakarmiona;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z radością dołączyłam do zabawy:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście, zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Danusiu zgłaszam sie do zabawy . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam :) Również chcę dołączyć do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj kochana, bardzo chętnie dołączę do zabawy i tym miesiącu. Jednak zanim podrzucę linka na jęzor żabki, proszę o ewentualne zatwierdzenie mojej pracy. Nie chciała bym wprowadzać zamieszania w przypadku nie do końca wypełnionych kryteriów zabawy. Pozdrawiam cieplutko Ania

    OdpowiedzUsuń
  90. Dałam radę, pomarańczowy pokonany:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Najpierw autorce bloga i wszystkim innym blogującym ciepłe "dzień dobry". Jestem chorobliwie zapracowaną i mało bywającą na rękodzielniczych blogach-przyznaję się na wstępie. Ale ostatnio pospacerowałam w blogosferze i trafiłam tu. Super zabawy dostrzegłam, a więc zostaję i podejmuję się wyzwania. Moja praca w pełni pomarańczowa, ale czy komuś się spodoba? Zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie:)) Alina

    OdpowiedzUsuń
  92. Pomarańczowy nie jest moim ulubionym kolorkiem.... ale drobiazg pomarańczowy zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie coś stworzę pomarańczowego :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pozdrawiam zdolne rączki i ten wyjątkowy umysł wymyślający te wszystkie piękne prace. Z zaciekawieniem poczytałam o Waszych zabawach... Fajnie :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. myślałam, że nie podołam, ale dałam rade i melduję się ze swoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Danutko, jest tak miła atmosfera na Twoim blogu, że piszę się od razu na wszystkie zabawy, które wymyślisz ;) Myślałam ,że nie znajdę czasu na pomarańczowy, ale się udało. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak na taki nielubiany kolor to sporo osób się zgłosiło.

    OdpowiedzUsuń
  98. Witam! Właśnie dołączyłam do zabawy. Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam ,ja też się przyłączam :)))

    OdpowiedzUsuń
  100. Debiutuję u Ciebie, uratował mnie ten dodatek fioletu, bo pomarańczowy lubię tylko w mandarynkach i klementynkach ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Przekroczyłyśmy magiczną seteczkę po raz kolejny :) Brawa dla wszystkich Artystek Kolorystek - to dzięki Wam to się udało:)
    Danusiu jak tak dalej pójdzie to co miesiąc będziemy pić szampana i częstować się torcikiem ;) Dbając o nasze zdrowie proponuję nową magiczną liczbę :)
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  102. O sziet zapomniałam się zapisać, biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Uuuufffff! Jestem, zdarzyłam :) Ale tak się przy tym zmachałam, że szok:) Ale cudnie się czuję, że moge w lutym być razem z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  104. A teraz czekam na marcowy kolorek! Bo odetchnełam z ulgą. Herbatkę zrobiłam i sie odprężam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Trochę po czasie ale chyba udało mi się odwiedzić i skomentować wszystkie prace. Jeżeli kogos ominęłam bardzo przepraszam. Czas brać sie za kolejny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Danuśka piecz kolejny tort!
    następna setkę trza nam opić ;-D

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)