środa, 4 lutego 2015

Podsumowanie styczniowego koloru


Witajcie moi drodzy.
Czas na krótkie podsumowanie styczniowej zabawy.
W tym miesiącu wszyscy bawiliśmy się tworząc prace w kolorze niebieskim.
Powstało aż 117 cudnych i bardzo kreatywnych śliczności.
Wszystkie artystki spisały się na medal i każdej z osobna pragnę  bardzo mocno  podziękować za udział.

Bardzo dziękuję Eli za kolorek jaki wymyśliła na styczniowe wyzwanie.

Dzięki ciągle  powiększającej się  rodzince artystek-kolorystek  udało nam się przekroczyć magiczną setkę .
Mam nadzieję,że nasza zabawa utrzyma się nadal na takim poziomie i będzie oscylować co mieciąc w okolicach setki,czego chyba byśmy wszystkie sobie życzyły.
Poza tym wspólnie świętowaliśmy ten rekord,popijając szampana i zajadając pyszny, wirtualny torcik.

Po raz pierwszy 2 uczestniczki postanowiły jeszcze  aktywniej przyłączyć się do zabawy .
Ania przygotowując mały upominek dla autorki 100 zgłoszonej pracy oraz Kasia  organizując losowanie dla jednej z artystek-kolorystek,biorących udział w styczniowej zabawie.
Kochane moje mróweczki ,Kasia prosi o chwilkę cierpliwości jeśli idzie o losowanie,ponieważ musi to zrobić w troszkę późniejszym terminie,ze względów osobisto-rodzinnych.

Dziewczyny moje drogie  jeszcze raz ogromnie Wam dziękuję za  niespodzianki.

A teraz spójrzmy jak było na blogach  niebiesko i debeściarsko 

Kolaże jak zawsze ułożone tematycznie ,a prace w nich są losowo przedstawione

Biżuteryjnie

Wydziergane 

Kartki,obrazki ,zakładki

Różności niebieskie

Pudełka ,pojemniki,koszyki

Postaci bajkowe i nie tylko 

Uszyte 

Kochane  z mojej strony muszę dodać,że wszystkie powstałe  prace są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju .

W  szczególności pragnę  wyróżnić  smerfa Paulinki z bloga Kuferek z pasją,oj te paluszki smerfa to mistrzostwo:)
Paulinko dla Ciebie specjalnie przygotowałam ten oto banerek.


Kochana w nagrodę poproszę Cię o wymyślenie koloru na kwiecień  i przygotowanie banerka wyzwaniowego,przesyłając mi dane na maila .

Kochani to tyle jeśli idzie o podsumowanie.Teraz wszyscy skupmy się na pomarańczowych kolorach i liczę ,że w tym miesiącu również  mnie nie zawiedziecie.

Przy okazji pragnę powitać nowych obserwatorów,których znów mi przybyło.Kochani rozgoście się i czujcie jak u siebie w domciu.

Buziaki i do następnego klikania:)

Danutka:)




44 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie tyle cudownych oryginalnych prac tyle wspaniałych Artystek: ) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę: ) Gorąco pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, brawo, brawo. Jeszcze raz brawo i dziękuję za wspaniałe podsumowanie i zabawę oczywiście. Emocji było co nie miara, ale pokazaliśmy na co nas stać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa. Lubię Twoje kolaże z prac, bo na nich widać ten ogrom pracy zaangażowanych osób :)
    Odwiedziłam sobie wszystkie kolorystki i mam największą korzyść z tej zabawy - poznałam wiele ciekawych i interesujący blogów, do których zapewne nigdy bym nie trafiła w inny sposób.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakończenie koloru. Napatrzyłam się na te rozmaitości. Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem:))i ilości i jakości prac:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna galeria niebieskiego :-) Fajnie być częścią tak pozytywnej artystycznej drużyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę :) niesamowita ilość prac jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu cudne kolarze i to na nich najlepiej widać ile nas się bawi i jakie różnorodne rzeczy tworzymy:)
    buziaki i miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale to wygląda! Takie piękne, niebieskie prace razem robią wrażenie:) Chyba zacznę lubić niebieski kolor:) Jest na co popatrzyć!
    Dziękuję Ci Danusiu za te zabawy i fajnie, że nie są oceniane, bo chyba łatwiej je robić:)))
    Mam nadzieję, że pomarańczowy też będzie tak obfitym kolorem. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się zaszczycona widząc swoją serwetę w tak wspaniałym zestawieniu! Będąc od 10 lat aktywnym forumowiczem na forum rękodzielniczym nie spodziewałam się, że jeszcze jakieś techniki mnie zaskoczą. A zaskoczyły i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, do której dołączyłam własnie teraz, kolaże prezentują się okazale, a prace cudne. Myślę nad pomarańczowym, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy :) ale mam jeszcze troszkę czasu, może mi się uda coś wykombinować
    Pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy i dziękuje Danusi za ogarniecie tego wszystkiego
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilość prac powalająca; nie wiadomo na której zawiesić oko, są bowiem przepiękne. Co do smarfa, o którym wspominasz, droga Danusiu, rzeczywiście jest uroczy z tymi swoimi paluszkami. gratuluję wyróżnienia "Kuferkowi z Pasją :))) Dziękuję za wspaniałą zabawę :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ile wspaniałości powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj teraz jak tak wszystkie prace są razem to dopiero robi wrażenie:) Olbrzymia ilość przepięknych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie prace piękne a najlepiej mi się podobają te kaputy w szyjątkach - dopowiem że niebieskiego też nie nawidze =brrrrrrrrrrrr. odrzuca mną - ale ty się masz ze mną Danusiu - jedyna chyba w swoim rodzaju jestem - ale serdecznie dziękuję za zabawę i cieszę się że mogę się powściekać u ciebie bo ty też jesteś taka jakaś inna znaczy jedyna w swoim rodzaju - mam nadzieję że czytając wczorajsze komentarze miałaś paszczydło uśmiechnięte - serdeczności ślę Marii - brrrrrrrrrrr. aa tera jakiś pomarańczowy - skąd ty wynajdujesz te kolorki jakieś nie z tej bajki = brrrrrrrrrrrr zaś będę musiała myśleć

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękności!!! Świetna zabawa. Jesteście wszystkie takie utalentowane;) cieszę sie ze odkryłam Danusiowe cudeńka i was wszystkie dzięki temu. Chętnie przyłącze sie do zabawy z pomarańczowym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie to wygląda w calości

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieska fala... ależ wspaniałości! Podziwiam i gratuluję uczestniczkom i organizatorce niesamowitego wyniku. Już się przymierzałam do granatowego, żeby pomóc dobić setki, ale setka stuknęła zanim się obejrzałam, a kapryśny kamyk jakoś skrzętnie mnie unikał...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje - za rekord, za wspaniałą kolorową rodzinkę, za wielką Twoją Danusiu pracę włożoną w całą naszą zabawę :) Wielkie dziękuję :) Twoje piękne kolaże w całej krasie pokazują naszą wspaniałą zabawę kolorkiem niebieskim :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rety rety.... Nie mogę uwierzyć! Ja tu sobie spokojnie oglądam kolaże i ponownie podziwiam, jakie piękności stworzyły nasze koleżanki a tu takie miłe zaskoczenie! :D Nigdy bym się czegoś takiego nie spodziewała :) Dosyć długo zbierałam się, żeby coś stworzyć na kolorowe wyzwanie, bo chyba aż od września ale wtedy jakoś mi albo dzierganie nie szło albo pomysłu na dany kolor brakło. Niebieski jest jednym z moich ulubionych kolorów więc wena była ;) I bardzo się cieszę, że zdecydowałam się zgłosić mojego smerfika :) Ogromnie dziękuję Ci Danutko za to wyróżnienie :D Cieszę się jak małe dziecko :D
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieskie prace udały się wszystkim wspaniale. Danusiu kolaż superowy dopiero teraz widać ile ich było i jakie były śliczne. Teraz mamy do zrobienia prace w koloże pomarańczowym ciekawe ile ich będzie tym razem pozdrowionka i do dzieła artystki kolorystki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Królowo coś dziś późno jestem, cały czas sie zbieram żeby napisac coś z sensem . Mój nowy szef wymaga ode mnie cięzkiego myślenia i jak wracam z pracy to mam mózg całkowicie wyjałowiony . Jedna wielka czarna dziura :-)
    A teraz jeszcze ... niebieskość widzę... No niesamowite ie tego jest . Dopiero na kolażach widać mnogość i różnorodność prac. A wszystkie cudne .
    Danusiu chciałam Ci podziekowac za trud i czas jaki poświęciłas na przygotowanie zabwy , jej prowadzenie i podsumowanie . Ale tak sobie myslę, że warto było !! Mamy coraz więcej Artystek - Kolorystek i tak po cichutku myslę , że juz niedługo znowu pobijemy kolejny rekord.
    Nie mama siły sprawdzac literówek więc dziś będzie kabaretowo :-)
    Buziaczki i pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to fajnie wygląda na tych kolażach, same super rzeczy. Kurcze, jaka to fajna zabawa :)
    No i gratulacje dla wszystkich wygranych i wyróżnionych w związku z tym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju ja ze względu na lenistwo zwane urlopem blogowym dopiero rozpoczynam buszowanie po niebieskich pracach, ale teraz jak zobaczyłam ten ogrom cudeniek to aż ręce rozłożyłam ... Wszystko takie cudownie niebieskie, mmmm, super! A ile w to pracy włożone to wiemy tylko MY :-)
    Buziaki!
    Ps. Gdzie jeszcze nie mnie nie było, to prosze o chwilkę dojdę napewno, nie wiem kiedy, ale dojdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Powalająca ilość niebieskich cudności :) Gratuluję wyróżnionej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te podsumowania - dopiero na nich widać ogrom tych wszystkich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie, że udało się przekroczyć ten "Rubikon" z seteczką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał. Ale wiele niebieskiego :) Przecudne prace i ten smerfik Paulinki jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne prace i na dodatek tyle ich powstało, w kolażu dopiero widać, gratuluję wyróżnionej smerf jest super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale te prace wspólnie pięknie wyglądają:) Każda jest oryginalna i cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne prace. Aż trudno uwierzyć jakie piekności dziewczyny tworzą. może i ja dołacze kiedyś do Waszej zabawy. Gratuluje pomysłowości i zapału. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Danuś kolaże bardzo fajnie sie prezentują, ale coś chyba mi padło na wzrok bo swojej pracy nie mogę dojrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu juz się robi,nawet nie wiem jak mi ona umknęła .
      Buźka :)

      Usuń
  33. Cudownie zbierać takie plony. Ślicznie to wszystko pozbierałas w swych kolażach. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. W styczniu powstało rekordowo dużo przepięknych prac. Super zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj Danutka, jak to wczoraj czytałam to mi uśmiech z buźki nie schodził, po pierwsze to kolaże są niesamowite, ilość prac, pomysłów jest niesamowita. A wyróżnienie dla Paulinki ( nie uwierzysz ale to jest siostra moja :-D ) sprawiło mi ogromną radość jak ja się cieszę z tego :-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu u Cie pękła setka i u mnie też, mój koszyczek dostał 100komentarzy!
    Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu, dziękuję za zabawę, świetnie zebrałaś prace wszystkich dziewczyn, cały przegląd super!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudne niebieskości !!!! Nie biegałam po blogach niestety, na szczęście z Twoimi kolażami wiem co i jak :) I zauważyłam nawet, że jest jeszcze jedna dama w niebieskiej kiecuni, hihi. A może by tak jakiś lalkowy bal, hihi. Kochana na bieżąco widzę co tam działasz wpadając na fb, więc tutaj komentuję mało. Choróbsko dopadło mnie ponad 2 tygodnie temu i męczy masakrycznie. Za to mam przyjaciela na dłuższy cza, któremu na imię paciorkowiec. I nie jest on sam, fifi. Cała armia się nagromadziła w ilości na dzień 30 styczna sztuk 904 :) I jak tu narzekać na samotność, wrrr. No nic, laryngolog czeka jutro, wymazy, antybiotyki znowu. Jak mnie nie ukatrupią, to żyć będę. LEdwo łażę ostatnio, pracuję godzinę dłużej, bo w normlanym czasie nie wyrabiam z ruchami. Masakra jakaś. A w domu jeszcze robótki powstają kolejne i z terminami też nie wyrabiam. Taka słaba jestem, że mi się krzyżyki mylą i głupoty haftuję. Aj, masakra normalnie. Kwiatuszki do Ilonki chciałam, no ale nie dam rady, szans nie ma. Buziam cmok cmok !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super prace, super zabawa :) dziękuje Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  40. Danusiu nie wiem jak się to stało... Wiem ,że byłam ,podziwiałam, dużo się "naskrobałam" ;)
    Więc dziś krótko i na temat;)
    Dziękuję Tobie Kochana za wspaniała zabawę, ogrom włożonej pracy a przede wszystkim serca w jej prowadzenie:)
    Cieszę się, że mam możliwość bawić się z Wami w malowanie świat różnymi kolorkami, świetnie się z Wami bawię. Jest ciepła, przyjacielska atmosfera. Poznajemy się coraz bliżej oraz cieszę się razem z Tobą jak "rodzinka" się powiększa.
    Powstało wiele fantastycznych niebieskich prac i mam cichą nadzieję,że pomarańczy również będzie wiele.
    Gratuluję wyróżnienia Paulince:)
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie oraz Wszystkie Artystki Kolorystki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie niebieskie prace są piękne i niepowtarzalne. Paulinie gratuluję wyróznienia.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)