środa, 18 lutego 2015

Wyniki głosowania niebieskiej żabki

Witam kochani.
Troszkę późno wrzuciłam Wasze głosy,ale od dwóch dni jestem nie do życia,
dlatego bez zbytniego rozpisywania chcę Was poinformować jak ono przebiegało.

W głosowaniu tutaj wzięły udział 63 osoby z czego jeden głos okazał się nieważny,bo takiej nazwy nie było pośród 4 przeze mnie wybranych
A jak przedstawia się to punktowo:
Stefan         -24
Linkojadek -16
Żabolinda   -13
Blogołaz     - 9
---------------------------------------------
                             r-m 62 + 1 głos odrzucony

Innymi słowy od dziś nasza niebieska żabcia od linków będzie nosiła imię Stefan,Stefcio,Stefek itp
Mam nadzieję ,że weźmiecie to pod uwagę przy pisaniu nowych kolorystycznych postów.

Dorotce od kota dziękuję za trafne imię i od dziś możesz kochana czuć się matką chrzestną naszego Stefanka .


Coś ta nasza Dorcia ma dar do nazywania rzeczy po imieniu, bo u Anuli też ostatnio jej propozycja została wybrana jako najtrafniejsza.
Jak pisałam nagrody w tym głosowaniu nie przewiduję ,miała to być czysta zabawa ,choć jeśli się Dorcia uprze to spokojnie może banerek zakosić  do siebie.

Bardzo dziękuję wszystkim kolorystkom za udział w tej zabawie,cieszę się, że głosowała  w nim  aż prawie połowa styczniowych kolorystek.
Jesteście kochane,że pomagacie mi w tym, aby zabawa nabrała odpowiedniego rozpędu i rozgłosu.
W końcu jesteśmy jedną ,wielką, blogową rodziną i tego się kochani trzymajmy.

Buziaki dla wszystkich 


Danutka:)))



30 komentarzy:

  1. Brawo dla Doroty co ma kota. Ma dziewczyna szczęście do wymyślania, tego co fajne. Od dzisiaj, już nie żabka niebieska, tylko Stefan będzie rządził naszymi linkami. Świetny wybór głosujących.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Dorotce;) Czyli żabka jest samcem? To 1 czy 2 września będzie obchodził imieniny? Pamiętaj o nich mamo chrzestna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha baner dla Doroty jest mega, aż się popłakałam ze śmiechu :-D, będziemy karmić Stefka..luks :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo jakby inaczej Stefana można było nazwac))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro lud tak chciał, niech i tak będzie. Nie powiem że mi się taka nazwa jakieś specjalnie podoba bo wolałabym linkojadka ale liczy się głos większości :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurna, znam jednego Stefka i go nie lubię:( buuuuuu
    może żabul załagodzi ta anty miłość:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Stefan to jest to ! Gratuluję matce chrzestnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam że to żabka ale okazało się że żabulec. I fajnie jak Stefan to stefan. A Dorota faktycznie mazdolności do przezywania lub nazywania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To rozumiem ,że teraz Stefan będzie" porzeżerał" nasz dzieła fajnie tylko moja córka ma już Stefana ,ale on jest pająkiem -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dzisiaj nasza żabeczka nazywa się Stefanek fajnie .Gratulacje dla Dorotki za pomysłowość :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No w końcu nasza żabka została ochrzczona. Stefek na pewno teraz rechocze z radości :)

    A propos Rechocze, przypomniał mi się teraz taki dowcip.
    Jaka to jest pozycja na żabę?
    - On leży, jemu leży, a ona rechocze.
    Jest jeszcze druga wersja:
    -On leży, jemu stoi a ona nie kuma.

    O rany Danutko, tylko mnie nie bij za te dowcipy, najwyżej usuń mój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Stefano został wybrany! Dorota to utalentowana bestia! :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz Dorota ma i kota i Stefana,a inne nie mają nic;(((

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo dla Doroty od kota... :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jego wysokość Stefan :) przystojniak Stefan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Stefanka !! Przynaje , że był to mój drugi typ. A Dortka niewątpliwie ma fajne pomysły , skoro wygrała i u mnie i u Ciebie . Trzeba by ją zgarnąć do Knocika , szkoda żyby sie taki talent marnował :-)
    Dzieki Danusiu za miła zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mamy Stefanka! W końcu jakiś facet w tym babskim towarzystwie. Gratulacje dla Dorotki!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Imię Stefan bardzo pasuje do niebieskiej żaby.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra!!! Chciałam się rzucać Stefanowi na jęzor, no to mam na życzenie hihi. Gratuluję Dorotko!
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widać, Dorota ma nie tylko kota, ale i " łeb na karku ", jak to się troszkę brzydko mówi. Gratuluję, jesteś niesamowita ! :)
    A teraz, jak obiecałam, powiem co jeszcze nosi imię Stefan. Jak wiedzą ludzie, odwiedzający czasem lotnisko, lecą z megafonów różne zapowiedzi, czasem są to wiadomości czytane na bieżąco przez kogoś z obsługi, a czasem " Stefan " mówi :)
    Cmok jak smok, Stefana też cmokam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to teraz będzie Stefan, A może Stefania;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stefcio tylko Stefan! Brzmi dostojnie, a jednocześnie zabawnie, żabie o tak poważnej funkcji pieszczotliwe zdrobnienia nieprzystoją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Dorocie! Od dziś moje prace będę robić zawsze z myślą o Stefanie :) Pozdrawiam wszystkie artystki kolorystki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie ,że jest Stefan:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chyba nie zdążyłam zagłosować , gratuluję Matce Chrzestnej :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba nazwa. Stefan brzmi bardzo dostojnie:) Moje zwierzaki mają imiona ludzkie to i wspólna żabka również.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przegapiłąm losowanie jasny gwint ale nic imię dobre- Stefek, Stefan hihi dobrze jest

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiedziałam, że Stefan.
    A Dorotę cechuje niezwykła celność w komentarzach i opisywaniu rzeczywistości - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak Dorota ma talent w slowach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypisz wymaluj Stefan, a nie kto inny.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)