niedziela, 3 marca 2013

BARDZO PROSTE JAJKA WIELKANOCNE -KURSIK DLA ZAPRACOWANYCH

Witam!!!

Na początku dziękuję wszystkim za  przemiłe komentarze pod postami,witam nowych obserwatorów ,których znów mi przybyło w ostatnich dniach.Cieszę się bardzo,że jesteście ze mną i wspieracie dobrym słowem.

Najpierw podziękuję Tereni od której dostałam wyróżnienie.Jest mi bardzo miło tym bardziej ,że  sama nazwa mówi za siebie .Dobrze ,że nie trzeba nikogo wyróżniać,odpowiadać na pytania,gdyż blogów wspaniałych jest masa i wciąż poznaję inne ,bardzo ciekawe.wszyscy zasługują na wyróżnienie.A do Tereni serdecznie zapraszam jeśli ktoś jeszcze nie poznał jej wspaniałych prac .



A teraz z innej beczki.
Postanowiłam ,że co jakiś czas będę dodawać pomysły jak ja to nazywam dla "zapracowanych"
Nie wszyscy mają zdolności manualne albo po prostu czas na tworzenie różnych ozdób.
Pokazywałam już kilka postów wcześniej wersję kartek świątecznych wielkanocnych dla zapracowanych.

Dzisiaj chcę pokazać jak można zrobić w prosty sposób jajka wielkanocne.Nie trzeba ich malować ,wycinać przyklejać.

Zaczynamy:

Potrzebne materiały:
jajko styropianowe
siatka taka po cebuli,cytrynach,czosnku itp. którą nabędziecie w każdym sklepie spożywczym
szpilki 
jakieś kwiatki,kaczuszki, zajączki ,których pełno ich jest w sklepach z pasmanterią i można kupować na metry
wstążeczki
kto nie ma kwiatów może zrobić sam z krepiny,czy nawet z kolorowych kartek


jajko należy włożyć do siatki


Następnie związujemy z obu stron


końcówki nie ucinać za blisko niech wystają po będzie się nam sznurek zsuwał 
Powstanie taki śmieszny cukierek

w szerszej części  jaja czyli na dole rozchylamy na boki wiązanie i na moment łapiemy szpilkami bo bokach


Dalej ucinamy kawałki wstążki  i przyczepiamy je najpierw na samym dole ,a potem ciągniemy na boki


Końcówki wstążki przyczepiamy do jaja za pomocą szpilek ,pamiętając aby zrobić zakładkę ze wstążki aby się nie pruła.Następnie doczepiamy gotowy kwiatek.


I znów przyczepiamy  kolejne kawałki wstążki ,pamiętając o zachowaniu symetrii.Można tak jak ja zrobić różne długości wstążki.
Tu pole do popisu mają osoby robiące jajka karczochowe

Tak wygląda po przypięciu wstążek i kwiatków


Następnie rozchylamy górną część siatki i przyczepiamy kokardkę


Dalej doczepiamy według gustu i mamy gotowe jajko


Takie jajka moim zdaniem robi się w mgnieniu oka i prezentują się świetnie w tych siatkach,a ozdabianie ich jest sprawą indywidualną

Podobnie zrobiłam kolejne jajko używając krepiny na kwiatka oraz  innego koloru siatki


A tak prezentują się oba jajka w siatkach



Serdecznie dziękuję za uwagę i zapraszam niebawem na drugą część jaj dla zapracowanych

Pozdrawiam Was mocno i życzę kolejnych pomysłów na nowy tydzień.

DANUTKA:)))



41 komentarzy:

  1. Prezentują się rewelacyjnie,jesteś kopalnią pomysłów.Pozdrawiam ,miłego wieczorku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoje pytanie mam prostą odpowiedź - TAK :) Niby wszystko proste i dostępne w domu, a sama bym nie wpadła, że można tak przyozdobić jajko, a na dodatek jaki wspaniały efekt końcowy!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy Dobromir;))Pomysłowe,szybkie i jakie efektowne;)Faktem jest,że zadziwiasz;)
    Gratuluję wyróżnienia.Ja również lubię Twój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kursik! ale fajny pomysł i taki prościutki!dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jajka, tak niewiele pracy, a efekt... super :) Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudne te jajka ,gdzie Ci się mieszczą te wszystkie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu świetny pomysł z tymi jajkami, no rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu kolejny bombowy pomysł , na prawdę rewelacja te Twoje Jajeczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo pomysłowa Danuśko. To naprawdę ślicznie wygląda. Jak Ty to wszystko wymyślasz? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już gdzieś takie jajka i prezentują się fantastycznie:) a co najważniejsze, szybciutko się je robi:) Pomysł z kursami dla zapracowanych- rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu jak zwykle pomysły super , urocze jajka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś kopalną wspaniałych pomysłów dziel się z nami nimi .

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i pomysłowe te Twoje prace Danusiu,dołączam do obserwatorów, dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, dziękuję za "krok po kroku" :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowe i proste. Jestem za takimi kursikami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł,mało pracy , a efekt rewelacyjny.Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomyslowe :) Rewelacja :) Piekne swiateczne ozdoby :) No i gratuluje wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, pomysł dla zapracowanych jest znakomity! Prosimy o więcej:) Jajka są rewelacyjne:) Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowy i przydatny kursik. Pisanki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. dobry pomysl z jajkami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł i do wykorzystania w mojej pracy z pacjentami...DZIĘKUJĘ!!!POPIERAM pomysł pokazywania propozycji dla zapracowanych ,aby niewielkim kosztem,wykorzystując recykling,i niezbyt skomplikowane ,każdy mógł spróbować swoich sił...POZDRAWIAM...!!!
    SZAFIREK 58

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł:) Jajka wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł ! Efekt rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu, skąd Ty czerpiesz te wszystkie pomysły? Pewnie z głowy... życie jest niesprawiedliwe...ja takich nie mam ...

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę...!!! Genialne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW, ale super pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pomysłów! Też jestem za takimi kursikami. Dołączam do obserwatorów i zapraszam z wizytą do mnie. Cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. REWELACJA. Ja naleze do tych co maja lewe rece do takich pieknosci ale ten sposob jest fantastyczny , mam nadzieje ze mi sie uda . POZDRAWIAM .

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale proste i jakie piękne te jaja wychodzą .Muszę koniecznie porobić takie na święta w tym roku.Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za pomysł ,zrobię napewno i się pochwalę:)
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ha ha ha
    rzeczywiście dla zapracowanych

    OdpowiedzUsuń
  33. już się biorę za te super jajo takie pomysłowe dziękuję
    NINKA

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobry pomysł na taki kursik:) wszystko gotowe, tylko poskładać w całość:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze takich nie widziałam. Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe jajka wychodzą z takiego prostego połączenia materiałów.
    Dziękuję za inspiracje ,nie tylko te ale wszystkie jakie tu widziałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Są świetne jesteś moją inspiracją.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem fajny pomysł, podobają mi się takie jajeczka :D

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)