poniedziałek, 26 stycznia 2015

Konkurs walentynkowy

Czołem mróweczki.

Nie uwierzycie ,ale ostatnio zatęskniło mi się za naszymi siódemkowymi zabawami.
Przypomniały mi się stare dobre czasy haha,bo jakby nie było w lutym upłynie rok od rozpoczęcia siódemek .
Mimo ,że  zakończyły się już  dawno temu,to wspomnienie i sentyment do nich pozostał. 

Z tej to okazji pomyślałam, że trzeba  jakoś uczcić rocznicę .
A jak lepiej to zrobić jak nie  kolejną zabawą .

Ale uprzedzam będzie to tylko jeden odcinek , bo na więcej na razie nie mam czasu.Zresztą sami dobrze zdajecie sobie sprawę ,że   cykliczne kolorki pochłaniają sporo mojego czasu.
Nie wiem czy znajdą się chętni ,nawet nie wiem czy nagroda będzie Wam pasować. Działam w pojedynkę ,nie mam żadnych  sponsorów, a wszystko co stworzę  i i chcę podarować komuś  robię  z dobrego serca .

Poza tym  potrzeba nam takich zabaw na blogach ,bo one dodają dużo sił do działania oraz dowalają porządnego kopniaka w dupsko,aby zacząć coś robić kiedy ogarnęło totalne lenistwo czy brak weny.

Bawiąc się wiemy,że gdzieś tam po drugiej stronie monitora jest ktoś kto również tak  jak my kombinuje ,aby czymś  zaskoczyć ,ktoś komu też zależy, nie tylko na wygranej, ale właśnie na wspaniałej zabawie.Ktoś kto lubi dreszczyk emocji i oczywiście moje wymysły i pomysły, takie 2 w1.

Wiem ,że wstęp może znów  wydać się Wam  przydługaśny,ale ja poprzez te słowa pragnę wyrazić swoje odczucia i emocje.

Jejku chyba zacznę pisać kazania haha,bo lepiej mi to wychodzi niż naszemu proboszczowi .

Kochani także jeśli ktoś ma ochotę zmierzyć się z moim nowym wyzwaniem ,stanąć w szeregu z innymi zdolnymi uczestnikami  to zapraszam do zapoznania się z zasadami,które jak wiecie ,u mnie są zawsze zaostrzone.

Zasady 
1.Udział w zabawie mogą brać osoby prowadzące aktywnie bloga z regularnymi wpisami  i tworzące rzeczy handmade.

2.Chętni na zabawę zgłaszają swoje uczestnictwo w komentarzu pod tym postem ,pobierają banerek i wstawiają go u siebie na bocznym pasku,linkując do tego posta.
Przy prezentacji swojej pracy banerek i link umieszczacie również w poście.

3.Każda osoba może zgłościć tylko jedną pracę .

4.Prace zgłaszacie  poprzez kliknięcie w niebieską żabę u dołu tego posta .
Ponieważ są osoby,które mnie często pytają jak to zrobić to tłumaczę  
Klikamy  w niebieską żabę ,a dokładnie to coś gdzie jest napis Submit link ,
wyskoczy nam takie okienko 

(Submissions close in 15d 6h 59m)
URL:(URL of your blog post)
Name:
Email:(Not visible)
Trouble linking up?
Try here
Jak je wypełnić  ?

URL - kopiujemy adres  posta ze zgłaszaną pracą,a nie adres całego bloga  (czyli musi być w kopiowanym adresie  zawarty html ) np.
http://danutka38.blogspot.com/2015/01/co-byo-kotem-w-worku.html
a nie tak 
http://danutka38.blogspot.com

Name -tu podajemy imię i nazwisko,bądź nick jakiego używamy 
E-mail -podajemy swój adres  gmail

Następnie  klikamy add your link i wyskoczy nam kolejne okienko ,gdzie wystarczy tylko kliknąć
skip this step -czyli pomiń ten krok  i gotowe :)

Kochani każdy ma możliwość usunięcia się  z  żabki  ,poprzez kliknięcie na taki mały koszyk,który znajduje się  obok Waszego  linku .Gdyby komuś coś nie tak poszło,możecie to sami poprawić  i ponownie dodać swoją pracę .

5.Praca ma być nowa i nigdzie wcześniej nie publikowana.

6.Zgłoszona praca nie może brać udziału w innych wyzwaniach ,zabawach i  konkursach .

7. Nie ma obowiązku dopisywania sie do obserwatorów,ale jeśli ktoś uzna ,że u mnie jest miło i przyjemnie to chętnie przyjmę pod swe skrzydła nowe duszyczki .

8.Tematem pracy jest serce 3d,czyli w formie przestrzennej 

Ale żeby nie było tak łatwo to pojawi się pewne utrudnienie.
Większość osób mnie zna i wie,że  czasem jestem przewrotna babka,dlatego i walentynki  nie będą  takie tradycyjne i ociekające czerwienią ,ale zupełnie inne.
Nie wolno  stosować koloru czerwonego ,dopuszczalny jest mały akcent( max 5%)  w postaci np.jakiegoś guzika ,kokardki,koralika  itp.
Wszystkie inne kolory mogą wystąpić w dowolnych proporcjach a praca może być jedno lub wielokolorowa 

Zatem  wszelkie poduszki,zawieszki,koszyki,biżuteria,origami 3d i inne tego typu prace są mile widziane.

9.Technika pracy  dowolna.

10. Praca musi  być zrobiona od podstaw tzn,że wszelkie ozdabianie gotowych  serc  nie będzie brane pod uwagę. Musimy sami sobie najpierw to serce zrobić czy  zbudować ,uszyć,wydziergać albo jeszcze coś innego i dopiero bierzemy się za ozdabianie lub zostawiamy w takim stanie jak powstało.

 11.Kartki są dopuszczalne pod warunkiem ,że będą miały formę przestrzenną .
Zatem przyklejenie serca na kosteczkach dystansowych nie jest formą przestrzenną ,ale serce wykonane np. z modeliny czy innej masy i przyklejone na kartkę będzie już  ok .
Aby rozwiać wątpliwości dla osób tworzących kartki podaję przykład zastosowania serca 3d w kartce

12.W poście mogą znaleźć się tylko prace dotyczące zabawy.

13.Zwycięzca zostanie wyłoniony metodą tajnego głosowania.

14.Na temat co i  jak głosować napiszę w osobnym poście ,po terminie zgłaszania Waszych prac

15.Termin zgłaszania prac od 27 stycznia  do 25 lutego  do godz.23:55.

16.Nagrodą główną będzie promocja Waszego bloga w postaci podlinkowanego banerka , zawieszonego u mnie na bocznym pasku ,przez okres dwóch  tygodni od momentu ogłoszenia wyników.
Poza tym osoba wygrywająca otrzyma ode mnie nagrodę w postaci niespodzianki,dlatego dziś nie będę zdradzać co to jest.
17.Prace nie spełniające warunków będą dyskwalifikowane, a  ich linki usuwane  z InLinkz 
18.Udział osób mieszkających poza granicami kraju jest jak najbardziej możliwy,ale w razie wygranej poproszę o adres do wysyłki na terenie Polski (znajomi,rodzina itp.),mam nadzieję ,że to doskonale rozumiecie .
19.Życzę udanej zabawy :)

Jeszcze tylko banerek do zabawy i niech Was nie zmyli kolor haha,także proszę o dokładne przeczytanie zasad.



Jednym zdaniem możemy powiedzieć   ,że robimy serduszka w 3d , kolorowe i  byle nie czerwone ,ot  tak na przekór wszystkiemu.


Kochani czy jesteście chętni i gotowi  na takie wyzwanie?

Jeśli tak to ogromnie się cieszę ,a jeśli będzie nas mało to też poszukamy pozytywów ,choćby takich jak ostatnio napisała  Beatka" Im nas mniej tym  są większe szanse na wygraną ".

Bo czy Walentynki muszą być czerwone ?


Ja w zeszłym roku robiłam walentynkową propozycję w zupełnie innych kolorach niż czerwień  i wyszło dość ciekawie klik  .
Wam też się to uda ,jestem pewna na 100%.

Także kochani liczę ,że i w tej zabawie mnie nie zawiedziecie,zaskoczycie pomysłowością  i zobaczę takie serducha jakich jeszcze nigdzie nie było  .


A teraz czekam na Was z otwartym blogiem,głodną żabką  i jestem ciekawa kto pierwszy  zgłosi swój udział.

Buziaki :)

Danutka:)))





137 komentarzy:

  1. Dzięki Danuś za termin:) Skoro do 25 lutego to zgłaszam się z ochotą, ale na pewno będę na szarym końcu hehe.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pierwszą ochotniczkę .Aniu bardzo się cieszę ,że się zgłosiłaś,już zacieram łapki na Twoje serduszko .
      Buźka :) .

      Usuń
  2. super już zaczynam myśleć nad moim przestrzennym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam drugą chętną ,Agatko czekam i na Twoje serduszko .
      Buziaki :)

      Usuń
  3. Oj Danusiu, aleś wymyśliła! 3D! A co ja biedna wymyslę, skoro nie mogę użyć gotowego serduszka do biżutka:( No cóż, będę główkowała... i próbowała, to nie lada wyzwanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu znając Ciebie to zrobisz wszystko pięknie i z palcem w ....,takie zdolniachy jak Ty potrafią czarować .
      Buziaki

      Usuń
  4. I ja jestem chętna, już mam "pomysła" tylko jeszcze nie wiem, czy uda mi się go zrealizować :) A jak nie to z pewnością wymyślę coś innego. Bo jak się bawić to się bawić :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu cieszę się na Twój udział i wierzę , że masz nie jeden a milion pomysłów na serduszka .Buziaki :)

      Usuń
  5. Ja też się zgłaszam:) Termin daleki wiec na pewno coś się wymyśli do tego czasu. Ale na pewno będzie to trudny orzech do zgryzienia, jeśli nie można używać czerwonego :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Milenko ,na Ciebie też czekałam i wiem,że nie zawiedziesz ze swoimi papierkami ,a może nagle zaskoczysz całkiem inną techniką ,co Ty na to ?
      Pozdrówka :)

      Usuń
  6. A co tam też się zgłoszę, kompletnie nie mam pojęcia co zrobić ale termin dość długi i na pewno coś do głowy wpadnie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia już Ty coś wymyślisz ,w końcu troszkę się znamy a i siódemki też razem przechodziłyśmy .
      Powodzenia i buziaki :)

      Usuń
  7. No Danusiu a to niespodzinka. no Ty tojuz nie umiesz swoich 4 .. spokojnie usiedzieć. Ale w sumie się ciesze , że masz takie fajne pomysły. Bo pomysł jest świetny. Ja też z sentymentem wspominam wyzwania siódemkowe, i az sie wierzyć nie che , że to juz rok prawie strzelił. Więc takie wyzwanie na rocznicę jest świetne. No mnie by miało tu nie być ??? O nie kochan choćbym nosem ryła po klawiaturze jestem czterema kończynami naraz. W końcu siódemek nie odpuścilam ani jednej to i z serduchem 3D se jakoś poradzę.
    A ten Twój niekonwencjonalny zestaw Walentynkowy pamietam doskonale.
    A wiec reasumując jestem ZA i dziekuję Ci , że znowu Ci sie chciało poświęcić swój czas dal nas .
    Buziaczki , literki smolę juz nie sprawdzam a niech tam i inni się troche posmieją , lecę wieszac te serca na moim blogu.
    Pozdrówka serdeczne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula na Ciebie to byłam pewna na tysiąc procent ,takie jak Ty ,babeczki z jajem nie odpuszczą zabawy ,choćby miały spać po 3 godziny.Nie jedno za nami kochana ,ale ile jeszcze przed to nawet nie masz pojęcia .Pomysłów u mnie od pioruna i ciut ciut.
      Buziaki :)

      Usuń
    2. No tak skleroza fajna rzecz , ale ile sie trzeba nachodzić:-).
      Miałm Ci jeszcze napisać, że Twoje kazania są również zdecydowanie lepsze od tych które glosi nasz Proboszcz.
      Ale swoja droga jak by tak kobiety mogły być księdzami ( kuracze jast damska forma tego ???) To jak amen w pacieżu z kościoła byśmy nie wyszli min. przez pół dnia. :-)

      Usuń
  8. no i masz babo placek, steropian nie może być, a ja już się cieszyłam:) , bedzie cieżko , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko styropian może być ,ale pod warunkiem że sama go wytniesz i mi udowodnisz że zrobiłaś to sama ,a nie ze sklepowej półki . .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Danusia- popłynęłaś... Powiadasz serce przestrzenne; postaram się sosik wykombinować przez ten miesiąc :))) Podpowiedz: czy album ze stronami w kształcie serc będzie spełniać warunki 3d?... Bowiem wpadł mi pomysł na album właśnie czytając tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu jeśli będziesz go sama wycinać ,a wiem że tak raczej będzie ,bo znam Twoje albumy nie od dziś, to jak najbardziej może być taka praca.
      No i cieszę się się bawisz z nami i tu i tam ,bo i w kolorkach też się pojawiłaś .Super,
      Buziaki :)

      Usuń
  10. Rzeczywiscie konkurs bardzo przypomina wyzwania siodemkowe ;) Moze cos wymsle :) czasu jest dosc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i przypominają siódemkowe ,ale w końcu jedne i drugie są moje ,dlatego mają taki a nie inny charakter te zabawy.
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w wymyślaniu serduszka :)

      Usuń
    2. Alez ja tez z sentymentem siodemki wspominam :) Dlatego chetnie wezme udzial :)

      Usuń
    3. Melduje, ze wzielam udzial :)

      Usuń
  11. Danutko Ty to masz zdrowie, tyle rzeczy przygotowujesz tyle w to wkładasz serca i pracy - niesamowita jesteś. Ja niestety nie wezmę udziału, powoli wracam do blogowego życia po mojej blokadzie nastrojowej jak już będzie lepiej na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu będę czekać na Ciebie,uporaj się ze swoimi sprawami i wracaj do nas szybko.
      POzdróweczka kochana :)

      Usuń
  12. Jeszcze nie wiem co, jeszcze nie wiem jak, ale przecież nie odpuszczę :)
    Kocham Twoje spontaniczne pomysły, które masz dopracowane do ostatniej kropeczki - haha :) Ale to też lubię, bo jasno określa co i jak i wiadomo na co się decydujemy - więc oczywiście się decyduję :)
    Pozdrawiam walentynkowo i nie czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i takie podejście mi się podoba.Wiedziałam że na Ciebie można też liczyć ,w końcu my już rodzina blogowa nie od dziś .
      Buziaki :)

      Usuń
  13. Ja nie mówię nie i nie mówię tak. Pożyjemy zobaczymy czy dam radę między pracą, przygotowaniem do wyjazdu i pobytem w sanatorium. Na razie ........poczekam na pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko trzymam kciuki abyś dała radę i też pojawiła się ze swoim przestrzennym serduszkiem
      Buźka:)

      Usuń
    2. Pomysł przyszedł i żabka właśnie dostaje kolację :))))
      Buziaki

      Usuń
  14. Kurczę kurczę postaram się bo i zabawa i "kazanie" i komentarze takie pozytywne. Choć jestem nowa tu i na blogu i nie wiem nic o tych konkursach siódemkowych a szkoda...:( co prawda mam mało czasu bo właśnie robię zaproszenia ślubne z sercem!!!! Ale nie do końca 3d chyba!!!! I mam na nie tylko 2 tyg a potem wyjazd na miesiąc. Postaram się mimo to sprężyć i coś wymyślić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Martuniu ,mam nadzieję ,że dasz radę i wszystko ogarniesz przez te dwa tygodnie.
      Zawsze masz możliwość przyłączyć się do zabawy kolorystycznej ,do której również gorąco zachęcam .
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Pomysl mam !!!!;) to połowa sukcesu, damy radę myśle ;) zabawy kolorystycznej och muszę się więcej dowiedzieć ;) ale tu fajnie dużo zabaw ;) akto się nie bawi ten nie żyje w pełni

      Usuń
    3. Danusiu zdążyłam i zaraz zgłaszam swoje serducho ;)

      Usuń
  15. Osz kurczę, wczoraj jak publikowałam u siebie posta to wpadłam na pewien pomysł dotyczący serduszek, dziś wchodzę do Ciebie i co widzę -kolejna zabawa, która jak ulał wchodzi w mój pomysł. Zaczęłam go realizować i niestety trochę czerwonego kolorku użyłam, ale po głowie chodzą mi inne kolory i one już będą zgodne z wymogami. Także zacieram ręce i ruszam do dalszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę skoro pomysł już jest to z realizają pewnie pójdzie szybciutko.Cieszę się ,że i w tej zabawie chcesz uczestniczyć .
      Pozdrówka i czekam na serduszka :)

      Usuń
  16. Kochana wiesz że jestem wariatka i nie-czerwone serce przestrzenne nie byłoby niczym dziwnym u mnie. Fajnie że dałaś dłuższy termin (byłam pewna że upływa w "walę tynki" :) ) już mam pomysł tyko zobaczę jak będzie z czasem i realizacją moich szalonych pomysłów. Jeszcze niebieskiej pracy nie zrobiłam a tu nowy konkurs haha. Pierwsza na pewno nie dodam pracy - taka sytuacja byłaby chyba tylko możliwa gdybym jako jedyna brała udział ale mam na to dobre wytłumaczenie i nie zawaham się go użyć- quilling nie należy do najszybszych technik. Może zdążę zrobić w miesiąc haha. Miałaś jak zawsze fajny pomysł na zdjęcie nas. Depresja mam nie grozi z braku czasu :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko no jakby Ciebie miało nie być byłabym mocno zasmucona,bo Twoje serduszko może nie jedną wbić w fotel i wprawić w osłupienie.
      Już się nie mogę doczekać co tam wykombinujesz z tych swoich zwitków i skrętasków papierowych .
      Buziaki :)

      Usuń
  17. Danusiu już jestem;) Melduję się na wyzwanie :) Jest to nie lada wyzwanie, ale Ty już wiesz,że ja właśnie takie lubię - im więcej "zakazów" i utrudnień tym lepiej :)
    Danusiu wspaniale umiesz "rozpalić w nas ogienek do tworzenia" :) Dziękuję:)))
    Pomysł na stworzenie przestrzennego serduszka w "nie czerwonym";) kolorze, wykonane własnoręcznie od a do zet jest świetny - znowu powyginamy śmiało ciało i umysł hi hi hi :)
    Wspólnie - świetnie się bawiąc - złamiemy stereotyp dotyczący "czerwonych walentynek" i pokażemy, że "nie czerwone" serduszka mają w sobie to coś :)
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu witam i Ciebie w kolejnej zabawie.Cieszą mnie takie słowa jak Twoje,bo mnie to również motywuje do dalszej pracy i solidny kopniak jest nie tylko Wam potrzebny,ale i mnie organizatorce zabaw.
      Czekam na serduszko ,wiem ,że będzie również wspaniałe i urokliwe .
      Buziaki kochana:)

      Usuń
  18. Danusiu a tak prosiłam, tak prosiłam żeby nie robić następnych wyzwań, bo mi spać nie dają
    ale i tak nie odpuszczę - zgłaszam sie i ja:D
    buziaki i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu i cóż mam powiedzieć ?
      No kurcze cieszę się jak głupia ,że też zrobisz swoje serduszko ,którym będziemy się zachwycać .Przepraszam ,że jestem przyczyną Twojego krótkiego snu i nocnych koszmarów haha.
      Buziaki kochana :)

      Usuń
  19. Hehe. Ja też coś stworzę, bo przecież lubię wyzwania. Ale Danuś zaskoczyłaś z tym nie czerwonym sercem. No cóż jak trza to trza, pewnie coś wpadnie do głowy i mam nadzieję że na zawsze tam nie zostanie, ale poleci do Twojej żabki :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu też liczę ,że doleci do żabci na pożarcie i już czekam niecierpliwie na Twoją wersję serducha .
      Pozdróweczka :)

      Usuń
  20. Wspaniale! Bardzo sie cieszę na kolejna zabawę bo cykliczne kolorki ogromnie mi sie spodobały a biore w nich udział pierwszy raz i obiecuje ze nie ostatni. To cudowne zobaczyć co tworzą inne utalentowane osoby i jak jest ich dużo! Jestem bardzo ciekawa jak zadziała wyobraźnia u Was, ja juz mam pomysł :))) temat sercowy jest genialny Danusiu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę ,że masz ochotę dołączyć do walentynkowego wyzwania.
      Także czekam na serduszko 3d w Twoje wersji i już coś czuję,że będzie wspaniałe.
      Pozdrawiam ciepluśko :)

      Usuń
  21. I tak wiedziałam, że nie odpuścisz choćby tu wszyscy płakali, że czasu już nie mają :-)
    Jak to mówią: mam pomysła i nie zawaham się go użyć!
    Jak widzę powyższe zgłoszenia, to tym razem dziewczyny zmniejszyły moją szansę na wygraną ;-)
    Ale i tak się nie poddam, chyba że ktoś mnie zwiąże :-)
    Buźka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko Ty pewnie z tych co żywcem podpalać będą a nie dasz się haha.
      Super ,że jesteś z nami ,już czuję jakie serducho śliczne wymodzisz.
      Powodzenia :)

      Usuń
  22. Wydaje mi się choć mogę się mylić, że nie padło jeszcze jak są Twoje ulubione kwiaty... co chyba paść miało. Serce 3d... jak się z odpowiedniej strony na serce spojrzy to widać jedno d. Można też nie nastawiać d na obce kultury...i zrobić niewidoczne serca. Ale że termin jest szerszy to się może zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jeszcze nie było odpowiedzi na to pytanie,czeka ono na swoje wejście ,choć to nie był żaden konkurs z tymi kwiatkami,ani podstęp z mojej strony..Ot taka zwykła ciekawość, jakie Wy kwiatki lubicie i jakie lubieć mogę ja .
      Czekam i na Twoje serducho jeśli tylko się zdecydujesz
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Bywałam u Ciebie na blogu podglądając cudeńka, które tworzysz. Skoro termin jest dość odległy, spróbuję podołać wyzwaniu. Zaraz banerek pojawi się w Robótkowym kąciku czytelniczym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie kolejną chętną duszyczkę .
      Baw się dobrze i przybywaj do żabki ze swoim przestrzennym serduchem .
      POzdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  24. I Ty Brutusie przeciwko mnie ? ! Jak ja - dwa posty wcześniej pokazałam wypisz wymaluj serducho, zgodne z zasadami - bo u mnie serce to nie kapiące czerwienią - to Danutka konkursu nie ogłosiła, no i teraz, że się tak brzydko wyrażę - się nie wyrobię - cokolwiek by to nie miało znaczyć. Chyba że nagniesz ciut zasady, w co wątpię, bo aż takich pleców to ja nie mam . Póki co zawisnę w czasoprzestrzeni, a jeśli, to polecę cmoknąć żabę w pychol.
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko cóż to dla Ciebie strzelić jedno serducho więcej.
      Masz głowę nie od parady,tworzysz w różnych technikach spokojnie i z palcem w d...dasz radę .
      Tak wiem ....czas nie jest zbyt łaskawy,ale jak się uda to z otwartym pyszczorem żabka Cię łyknie w całości.
      Powodzonka i pozdrowionka kochana :)

      Usuń
    2. W całości, mówisz ... to ją zaklinuję na amen ;)
      Buźka :)

      Usuń
  25. Oj Danutko, ale zadanie, nie wiem czy stane na wysokości zadania jak dojdę do wniosku,że tak będe klikac w żabę,pa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysł wspaniały i czasu sporo więc może i mnie się uda coś wykombinować. Jesteś Danulko niesamowita! Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś wiedziałam ,że nie odpuścisz,byłabyś nie sobą ,super .
      Buziaki :)

      Usuń
  27. Witaj Danusiu! Fajnie to sobie wykombinowałaś. Pogłówkuję i jak coś wymyślę i znajdę trochę czasu to się dopiszę. Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu liczę ,że szybko się namyślisz i i zgłosisz swoją pracę ,czekamy z żabcią :)
      Buziaki:)

      Usuń
  28. Danutko zabawa świetna spróbuję coś w tym temacie pomyśleć mam nadzieję że zdążę pozdrawiam miłego dzionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Joasiu ,razem z żąbką i innymi uczestnikami czekamy .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Obecna :) Znowu muszę się nagłówkować żeby coś wymyślić. Mam nadzieję, że i tym razem czasu mi starczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu już się cieszę na Twoje serduszko,super ,że też będziesz.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  30. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie mam nadzieję że się wyrobie w czasie bo dopiero po miesiącu wracam do życia blogowego po zmaganiu się z jakimś wirusem pora rozruszać szare komórki i zacząć działać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga super ,że jesteś w zabawie ,z nami nuda Ci nie grozi.
      Buziaki :)

      Usuń
  31. Danusiu ja się chętnie do zabawy przyłączę ;-)))
    Do zabawy dla zabawy ale... odkąd po raz pierwszy zobaczyłam Twoje świeczniki z kwiatkami z zimnej porcelany po prostu zakochałam się w nich...i wciąż o jednym takim marzę ;-)))
    Więc pomogę szczęściu i serducho stworzę i... nawet mam pomysła żeby to NIE była kartka - zobaczymy czy się uda ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu miło mi bardzo i jeszcze bardziej,że chcesz się bawić i robić swoje serduszko .
      Powodzenia i pozdrowionka :)

      Usuń
  32. Nie wiem, jak ja to zrobię i kiedy, ale się postaram :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu kto jak kto ale Ty wiem ,że nie zawiedziesz i zrobisz cudną walentynkę .Dzięki :)
      Buziaki :)

      Usuń
  33. Dobrze,moja droga:)bawimy się dalej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko ekspresem pojechałaś ,super ,że bawisz się z nami.
      Powodzenia i pozdrowienia :)

      Usuń
  34. Świetny pomysł Danusiu! Myślę, że się skuszę na tę zabawę, chociaż jeszcze nie mam pomysłu na pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z pewnością coś wymyśłisz.Witaj w grze i baw się dobrze.
      Pozdrówka :)

      Usuń
  35. Witam -wymyśliłam ,zrobiłam ,nakarmiłam żabkę i mam nadzieję ,że taka walentynka może być-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejną nie tylko chętną ale już wyrobioną z tematem.Super ,że jesteś w zabawie.
      Powodzenia życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  36. No rzeczywiście ,kazanie" długie Danusiu;) A gardło to Ty przepłukałaś jakimś winkiem od czasu do czasu? ,,Naszczebiotałaś" tyle, że już zapomniałam o co chodzi...;) A jak już przeczytałam te wszystkie komentarze, to dostałam całkowitego zaniku pamięci;) Muszę to wszystko przeanalizować... Jeszcze tu wrócę jak się uluźni, bo teraz tu strasznie tłoczno;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to była namiastka tego co mam do powiedzenia haha,nie mogę się zbyt rozgadywać bo mnie zlinczują haha.
      Wróć ,wróć z dobrymi wieściami, poczekam :)
      Buźka

      Usuń
  37. Ooo super! Akurat mam w planach zrobić takie serducho, więc się zgłaszam bez zastanawiania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu w zabawie,ale będzie super ,tyle Was się zapisuje.
      Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie brać udziału w zabawie u Ciebie, to były grzech!

      Usuń
  38. Nie wiem czy coś wykombinuję z koralików w 3D . Wow to będzie dla mnie wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko wykombinujesz coś ,ja wierzę w to,to i Ty uwierz.
      Powodzenia .
      Buźka :)

      Usuń
  39. Cosik po głowie mi chodzi,więc się zapisuję,trzeba mózgownicą trochę ruszyć,żeby jakoś pracowała,bo zardzewieje,a Ty masz talent do mobilizowania do "rozruchu" i dzięki Ci za to,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana,trzeba coś robić aby te trybiki ruszyły .
      Super,że też się dołączasz do zabawy.
      Powodzenia i buziaki :)

      Usuń
  40. Zgłaszam się do zabawy- już mam pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra ,ale powstanie dużo serduszek ,już nie mogę się doczekać .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam Gosiu ,że się skusisz,nie mogło być innej opcji.Powodzenia kochana :)
      Buziaki :)

      Usuń
  42. Zgłaszam się i ja!!!! Danusiu mam tylko malutkie pytanko: czy moze byc komplet tzn. 3 serduszka???? Tak się roozszalałam podczas metamorfozy sypialni, że jedno serducho to mało!!!!! jak dla mnie!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeśli to będzie komplet to czemu nie ,możesz zgłosić,tylko proszę zrób jedną fotkę ,na której będą te 3 serca,aby potem do głosowania pokazać .
      Powodzenia i buziaki Kasiula:)

      Usuń
  43. witam :)
    mam pytanie ws tego wyzwania.
    Bardzo chciałabym wziąc w nim udział i właściwie dziś zrobiłam pewną pracę ale nie wiem czy może to być efekt 3d?
    proszę rozwiać moje wątpliwości -otóż zrobiłam anioła z masy solnej,sukienkę ma w kształcie serca a na niej są mniejsze serca solne -czy to będzie 3d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że chcesz się bawić .Najprościej jest wrzucić żabie na pożarcie i wtedy będzie wszystko widać jak na dłoni.A skoro pytasz,to już odpowiadam ,że sam anoł z masy jest już frmą przestrzenną .Nie wiem jak to serce sukienkowe wygląda,także proponuję zgłaszaj i wtedy zobaczymy czy wszystko ok. skoro masz jakieś wątpliwości.
      Pozdrawiam i życzę powodzenia.

      Usuń
  44. Już mam pomysł :) Kolorowe serducha to świetny pomysł, jakoś trzeba rozgonić tą szarość za oknem :p Łapię za szydełko i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,witaj w zabawie,
      Szydełkowe serduszko powiadasz? Czemu nie i takich też oczekujemy .
      Pozdrawiam "_

      Usuń
  45. Nieśmiało i ja zgłaszam się z moim pudełkiem :-) Mam nadzieję,że będzie się nadawało. :-) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu tu nie ma coś się onieśmielać ,kochana witaj w zabawie.
      Baw się dobrze i z mojej strony życzę powodzenia.
      POzdrówka :)

      Usuń
  46. Brzmi ciekawie i nawet mialabym pomysł , mam tylko nadzieję że zdąze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko na Twoje serduszko też czekamy wszyscy coś czuję ,że też będzie extra.
      Życzę powodzenia
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  47. Hmmm... no niezłe zadanie... ale co tam... ja też spróbuję... coś mi tam zaczyna świtać w tej mojej niedospanej jeszcze głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że już naświtało odpowiednio i praca wre.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  48. Super zadanie :) ja też się zgłoszę i coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w zabawie kolejną chętną duszyczkę .Baw się z nami dobrze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  49. Kochana, nie wiem jak Ty to robisz, kiedy Ty to wszystko wymyślasz ... Ja chyba nie nadążam za Tobą Danusiu :-)
    Pewnie, że się zgłaszam, obiecałam sobie, że w tym roku żadnej zabawy u Ciebie oraz u Lidzi nie odpuszczę i bardzo będę się starała, aby wyjść cało z głową w tego mojego konopkowego postanowienia :-)
    Tak sobie myślę, że pracę już mam, zrobiłam ją na przełomie listopadaa/grudnia, tylko nie wiem jak ja teraz ma Tobie dobra kobieto udowodnić, że zrobiłam to sama, bez żadnych podkładów, musiałabym chyba zdewastować część swojej pracy ...
    Pomyślę nad tym jutro, bo dziś już zaszalałam z pomarańczami, a co za dużo to niezdrowo ;-)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko przecież nie będziesz burzyć pracy aby mi coś udowadniać.Skoro napiszesz ,że robiłaś od podstaw to nie mam prawa Ci nie wierzyć .Mam nadzieję ,że będę umiała ja ocenić ,także spokojnie możesz wrzucać i zobaczymy co i jak .
      Póki co życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  50. No skoro termin do 25 .02 to się zapisuję i ja może uda mi się coś sklecić.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko miło ,że chcesz wziąć udział w serduszkowej zabawie.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  51. Ja również zmierzę się z tym wyzwaniem. Pozdrawiam Danusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko super,że i tu będziesz się bawić z nami.Powodzenia
      Buźka :)

      Usuń
  52. Witam !
    już mam w głowie pomysł więc się zapisuję, tym bardziej mi się podoba zabawa że nie ma koloru czerwonego... bo nie przepadam za walentynkami więc serducha w innych kolorach jak najbardziej :)
    powodzonka dla wszystkich i miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się do zabawy późno, ale zrobiłam wreszcie serduszko. Ciekawe czy się spodoba? Gorąco pozdrawiam. Marianna

    OdpowiedzUsuń
  54. To też pokażę swoje serduszka. Mam wielką tremę nigdy nie brałam udziału w takich zabawach.
    Dzięki za mobilizację i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Danusiu, to żeby nie wejść na minę zapytam: nie czerwony, ale taki ciemny róż, czyli jakby fuksja może być? Według mnie tak, ale czekam na Twoją decyzję :-) Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko róż to róż,czyli nie czerwony ,mam nadzieję ,że będzie go widać jakoś na fotkach .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  56. jestem i tym razem , wymyśliłam, chyba nie sknoce znowu Danusiu niczego, uwierz jest pozno, padam ale ide pisac posta :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale ze mnie głupia blondynka ...zrobiłam serduszko i teraz dopiero doczytałam że nie może być na gotowcu :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jest jeszcze trochę czasu ,więc może uda Ci się zrobić kolejne serduszko.
      Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

      Usuń
  58. Danusiu, po raz pierwszy do Ciebie trafiłam i bardzo spodobała mi się ta zabawa, Chętnie dołączam do niej, bo jak przemyślałam sprawę, to mam w swoich zapasach serducho spełniające Twoje wymogi :)
    Więc nawet nie muszę niczego robić! Taki leń przeze mnie przemawia :)
    A ponieważ u Ciebie jest wesoło, to chętnie dołączam do grona obserwatorów :)
    Jutro sfotografuję swoje serducho i wrzucę bloga.
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Gosia
    P.S. Przejrzałam wszystkie zgłoszone prace, są wesołe i niebanalne. Jednym słowem - konkurencja duża :(
    G.

    OdpowiedzUsuń
  59. I my się zgłaszamy do zabawy.
    To się nazywa wyzwanie :)
    Pozdrawiamy...

    OdpowiedzUsuń
  60. Długo, długo się zastanawiałam, bo trudno jest coś konkretnego zrobić jak żyje się na walizkach. Cokolwiek przyszło mi do głowy zaraz musiałam z niej wyrzucić 'albowiem brakowało stosownych elementów czy materiałów. W końcu coś wykombinowałam - z mała obiekcją. Nie miało być czerwieni a ja wykorzystałam bordo jedwab z czarna poświatą. Czy to przestępstwo będzie?? Bordo to nie czerwień jak mawia moja córcia ;-)) Co Ty Danusiu na to???

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj Dnuto!
    Wiem, wiem ,że nie spełniłam warunku numer 6, ale jestem tak dumna z mojego brzoskwiniowego serducha 3D i dlatego postanowiłam je tu u Ciebie pokazać, bo przecież ciasto to taki fajny prezent, z czekoladowym afrodyzjakiem mmmmmm, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Troszkę późno jednak ustawiam się następna w kolejce w Walentynkowym Wyzwaniu ... może zdążę . Danusiu ... świetna zabawa . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja chętnie dołączę do Twojej zabawy walentynkowej Danusiu :)) Już biegnę pisać posta żeby wrzucić go na pożarcie niebieskiej żabce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeszcze ja zgłaszam prace w Walentynkowym Wyzwaniu,Mam nadzieję ,ze żaba przyjmie moje walentynkowe serce:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja z tego wszystkiego sama nie wiem czy dawałam komentarz czy nie? hmmm? Oczywiście też zgłaszam moje serduszko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja się skusiłam na to super wyzwanie. Mam nadzieję że sprostałam. Fajnie że tu trafiłam, mam nadzieję że będę mogła podziwiac jak jak najdłużej:))

    OdpowiedzUsuń
  67. Może późno ale czasu dałaś nam sporo, lista zgłaszających się długa ale może się zmieszczę ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe czy będę na końcu tej listy czy jeszcze ktoś zgłosi się później. Moje serducho już czeka, aby stać się posiłkiem żabci. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Tak na ostatnią chwilę, ale zdążyłam się Tu do Ciebie wkręcić z moim serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja chętnie spróbuję i wezmę udział, a co! :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)