wtorek, 12 lutego 2013

JAJKO Z PAPIERU NA WIELKANOC JAKO ZAWIESZKA LUB OBRAZEK - KURSIK

Witajcie kochani w ten mroźny,ale i słoneczny poranek!!!



Chyba pierwszy raz uda mi się napisać posta z rana.A chcę pokazać jak w prosty sposób można zrobić jajko z papieru,które nie koniecznie musi być przestrzenne czy w 3d.Pomysł i wykonanie są mojego autorstwa i może ktoś kiedyś z tego skorzysta.Będzie mi bardzo miło.Wykonanie jest bardzo proste,więc nawet ci którzy nie mają zdolności manualnych dadzą radę.Przecież zaglądają do nas też tacy którzy  tym się nie zajmują,albo potrzebują pomysłu dla dziecka,choćby do szkoły.

Potrzebne materiały to:
-kolorowa kartka techniczna,nożyczki klej magic
-klej na gorąco bo szybciej klei sznurek
-krepina
-sznurek jakieś ozdoby np.koraliki ,kwiatki co kto ma
-wstążka lub rafia  jak w moim przypadku


Najpierw wycinamy jajo z papieru




  Przyklejamy poziomo  kawałki sznurka   ,naciągając go do odpowiedniego napięcia,tak aby nie wisiał,a ładnie przylegał do kartki



i tak do dołu jaja przyklejamy



  A teraz kleimy pionowo kawałki sznurka,pamiętając o jego napięciu




I tak powstaje nam kratka czy też siatka.Dalej należy obciąć wystające kawałki sznurka


 

Następnie przykleiłam pasek krepiny zwinięty tak jak do różyczek  metodą cukierkową.Mam nadzieję,że wiecie jak bo zapomniałam zrobić zdjęcia





Tak wygląda po przyklejeniu całości,a ten krążek obok to nie do tej pracy tylko przez przypadek znalazł się w zasięgu aparatu.



Na koniec ozdabiamy nasze jajko według gustu i pomysłu,przyklejamy co tam mamy w naszych zasobach


 A jeśli ktoś ma ochotę to może dalej pociągnąć pracę i zawiesić na takiej ramce z papierowych rurek ,tak jak ja to zrobiłam i powiesić na ścianie.


ZAWIESZKA,OBRAZEK,JAJO





Może takie proste wykonanie komuś się przyda lub zainspiruje do kolejnych prac z papieru.

JEŚLI KORZYSTASZ Z MOJEGO KURSIKU, TO PROSZĘ PODAJ LINK DO MOJEGO BLOGA:)


Ślicznie dziękuję za uwagę i czekam na Wasze opinie  .

Miłego dnia!!!

33 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, proste ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne w swojej prostocie. Świetny pomysł na wykonanie dekoracji wielkanocnych z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło,aby było jak najmniej skomplikowane.Dzieci uwielbiają takie rzeczy robić,a nie tylko nauka.Zresztą jak widać dorośli również to lubią

      Usuń
  3. Ty jesteś pomysłowy Dobromir;)Jajo proste a świetnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Kursik przejrzysty i zrozumiały:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne i przypomina mi to serduszko z zapałek:) No pod wrażeniem jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste a takie piękne.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie proste , a efekt super !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kursik Może wykorzystam go na zajęciach z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajo prezentuje się super! I te wiosenne kolorki-brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jajko w pięknych wiosennych kolorach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł :) wygląda to niesamowicie aż chce się już wiosny z dnia na dzień jesteśmy bliżej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajowy pomysł na zabawę

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze jajeczko, świetny pomysł na świąteczny stroik w oknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dekoracja świąteczna:) Uwielbiam takie pomysły, a dekoracje na papierowej wiklinie niezwykle mi się podobają - muszę się w końcu z anie zabrać:) A tu ciągle jakby doba była za krótka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł,a jajeczko jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna pisanka zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kursik, pozwolę sobie go umieścic u siebie w linkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolenie zatwierdzone hehe,będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  18. Bardzo pomysłowy obrazek.Wszystkie prace super
    http://www.artimeno.pl/category.php?id_category=9&p=2
    http://www.oficio.pl/paski-do-quillingu-297-mm-c-1_3.html?page=3 a to stronki do sklepu z paskami.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała! wykorzystam pomysł przy tworzeniu z corka ozdob wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz wspaniale pomysły na rózne dekoracje.Zawsze bedę podgladac i podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  21. No i to jajko tez bardzo pomysłowe..Będę do Ciebie zaglądać po nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe. Myślę, że wykorzystam w pracy do wykonania z dziećmi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. A jak zrobiłaś tę falbankę dookoła jajka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko falbanka zrobiona jest metodą cukierkową z krepiny włoskiej .
      POzdrawiam

      Usuń
  24. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  25. When this occurs, you are more prone to draw his opposition.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)