piątek, 27 lutego 2015

Królików sześć, mają co jeść....

Dzień doberek.

Jak się wpadnie w coś po same  uszy to potem nie ma jak się z tego wygrzebać.
Jak wiecie szlifuję zimną porcelanę  i w życiu bym nie pomyślała ,że będę lepić jakieś zwierzaczki i inne cudaczki.
Zawsze uważałam ,że nie mam do tego ani talentu,ani zwinnych łapek.
Ale skoro Wam się podobają moje śmieszne,bardziej bajkowe postaci niż rzeczywiste to ogromnie się cieszę i mam dalszą motywację do działania.
Co prawda już od ponad tygodnia nie ulepiłam nic ,bo jestem teraz zajęta zupełnie czymś innym ,to jednak wcześniej podczas lepienia drobiu próbowałam również zrobić coś innego,a zarazem pasującego do Wielkanocy.
Coś mi się zdaje,że gdyby nie ta zimna porcelana to pewnie w tym roku nie zrobiłabym nic pasujacego do tych zbliżających się świąt.Jakoś wolę robić prace ogólnoroczne ,bo można na spokojnie ,bez popędzania  oddać się temu co kocham.

Były kurczaki,kaczuszki a teraz  czas na coś kicającego  i nie ważne  czy to będzie wielkanocny zajączek czy króliczek,bo i tak oba są do siebie podobne i kojarzą mi  się z tymi świętami .
Małą migawkę mojego królisia mieliście u Ani ,która chwaliła się prezentem jajcarskim jaki jej zrobiłam podstępnie z Gosią tutaj .

Ale gdyby tego było mało to  na osłodę dzisiejszej pisaniny chwalę się moim królikiem -domownikiem ,który jest przesłodki ,zawsze grzeczny dopóki kable nie są w  zasięgu jego  pyszczka i ostrych ząbków.
Także jeśli wychodzi spacerować po mieszkaniu ,muszę dobrze sprawdzić czy czasem gdzieś jakiś kabelek nie zwisa.Kiedyś tak się dorwał do kabla od wentylatora,że gdyby nie to iż był wyłączony z prądu, to zostałaby pewnie po nim jedna wielka plama albo suchy i wiór.
A to nasz pupilek -Kajtek



Oczywiście po fotki poszłam do mojej córki i muszę przyznać, że nawet nie widziałam jak ma bogatą galerię z fotkami naszego  królika.
Poza tym bawi się programem graficznym i wymyśla takie oto głupotki,a to jedna z nich 


A teraz nadszedł  czas na pokazanie całej gromadki jaką  udało mi się ulepić z zimnej porcelany .
Wiem ,że marudzenie nic nie da ,dlatego nie napiszę ani słowa co o tym myślę ,Wy to zrobicie lepiej ode mnie.




W tytule posta jest 6 ,ale to dlatego,że kompletnie nie zauważyłam ,że tego brązowego gdzieś mi wcięło i potem zrobiłam fotki tylko tym sześciu.
Kolory takie jakie akurat miałam porozrabiane i zupełnie przypadkowe.

A że to są takie króliczki głodomorki to ulepiłam im też małe marchewki,tyle że nie zdążyłąm każdemu z osobna jeszcze podoklejać 

Starałam się aby każdy miał troszkę  inną minę i  wzrok skierowany w różne strony świata


A na sam koniec z resztek masy  dolepiłam  takie maluśkie jajeczka i stworzyłam małą dekorację swiąteczną .


Oczywiście nie może u mnie zabraknąć kolażu ,to już chyba jakieś zboczenie haha



I to tyle odnośnie kolejnych lepiszczy ,które sprawiają mi ogromną frajdę i na tym jeszcze nie poprzestanę .

Mam nadzieję ,że nie zanudziłam Was ,a nowe osoby(obserwatorzy i inni czytelnicy  ) odnalazły u mnie nie tylko nowe prace,inspiracje  ale i odrobinę humoru i z chęcią będą zaglądały do mnie na kolejne posty i szalone pomysły,których mam tysiące.

Ze spraw bieżących chcę przypomnieć o głosowaniu na serduszko 3d,liczę że frekwencja będzie równie duża jak i udział w tym wyzwaniu.
Także kto jeszcze ma ochotę zagłosować na śliczne serduszka jakie dziewczyny potworzyły to zapraszam bardzo serdecznie. Jeszcze do jutra można oddać swój głos na 3 najlepsze prace.


Do jutra też jest czas zgłaszania pomarańczowych prac KLIK 
Jak na kolor niezbyt lubiany zgłosiło się bardzo dużo prac i jestem strasznie  ciekawa czy do setki uda nam się dociągnąć w tym miesiącu ,czy też poprzestaniemy na liczbie 92 jaka jest aktualnie.

To tyle moje mróweczki.

Buziaki dla wszystkich czytelników moich wypocin .

Co złego to nie ja hahahaha:)

Do zaś :)




58 komentarzy:

  1. ten brązowy wygląda mi na gremlina...
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. no no króliki trewelacja zielony i niebieski są jak dla mnie idealne, bardzo mi się podobają, o j bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ale stadko, niebieskiego to ja poproszę:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dałaś czadu Danusiu, są oryginalne, piękne i możesz być z nich dumna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam kiedyś królika i wszystkie kable pogryzione :)
    A te lepione po prostu przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gremlin jest the best:) cudowne i jakie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu no odlotowe te kicajce. A te kolorki to im tylko uroku dodają. Jest wiosennie i kolorowo. Ale mnie chyba najbardziej do gustu przypadł ten zielony. Jest odlotowy. A oczy mają równie wielkie i wyłupiaste jak Gosi kogucik widać dodaje im to uroku o wielkich zębolach nawet nie wspomnę . No generalnie bardzo fajna zajęcza gromadka. Jednak ta zimna porcelanka Cię lubi bardzo. A ten stroiczek wielkanocny to by pasował na Ilonki wyzywanie :-)
    Buziaczki i owocnego weekendu życzę
    P.S. Jakoś mam chyba umysł kompletnie wyjałowiony po tym tygodniu, bo sama widzę, że ten komentarz jakiś dziwny wyszedł - jak nie mój :-( Ale to naprawdę ja mimo ze godzina trochę podejrzana .

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu przeszłaś samą siebie :) są rewelacyjne :) króliki wymiatają :) od rana mam pod górkę ale zobaczyłam Twoje kicaczki i uśmiech mam od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna czereda urwisów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszły te króliczki, z taką gromadką wielkanocny stół będzie wyglądać wesoło! :D A Kajtek jest cudny, sama mam króliczkę i muszę powiedzieć, że są to naprawdę urocze zwierzątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No rozwaliłaś mnie na łopatki i leżę;))
    Kocham je,kocham te królisie bardziej,niz kaczki,kurki czy inne zwierzaki!!!
    Ty masz taki talent,że mucha nie siada;)
    Ciagle mam przed oczami pewne napisane słowa i złość mnie zbiera jak je sobie przypomnę,bo bez tych Twoich prac nie byłoby tu tak fajnie;)Są obłędne ,piękne i poprawiające humor,więc czekam na dalsze lepianki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super króliczki i minki mają świetne. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Zające fajne, widać że je farbowałaś razem z jajkami. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz słodkiego króliczka, a na huśtawce wygląda świetnie :)
    A Twoje lepiszcze, jak to nazywasz, sa superanckie, świetne sa te ich ząbki :)
    Fajnie CI te figureczki wychodza Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czad miód malina, kobieto, ależ z Ciebie zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie szablozębne rozrabiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kicaje! Z tymi siekaczami po prostu tak pocieszne... uśmiałam się przyglądając im się i nie mogę się napatrzeć, jak one są fantastycznie "ulepione"
    Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna królicza gromadka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zajęczaki :).
    U mnie w domu rządzi dwóch świńskich przystojniaków i ostatnio okazało się ,że też ich fascynują kabelki - kamerka i głośniki przestały działać :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kroliczki sa fantastyczne, masz zreczność w lepieniu, nie ma co.....fjne są takie programy, gdzie mozna pobawić sie zdjęciem, pozdrowienia Danutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jakie masz paluszki, ale cieszę się, że zdjęcia powiększają to co te paluszki zmajstrowały, bo pewnie bym nawet nie zauważyła - haha :) Cudnie wyszły kicajce, ząbki mają obłędne i w ogóle baaardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetna gromadka! :) "Gremlin" jak zwiał to chyba zjadł marchewki swoim kolegom, bo zostało tylko 5 :) uważaj Danusiu żeby teraz zające się nie pogryzły o te marcheweczki tymi swoim ślicznymi ząbkami :) hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziak, też mam królika, ale mój nie gryzie kabli, generalnie nigdy nic nie zniszczył i wyglądał podobnie do Twoich porcelanowych gdy mu zęby przerastały, dlatego musiał mieć usunięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne te królisie. Wyglądają mi na niezłe rozrabiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kolorowe, śliczne słodziaki. Ale ty masz pomysły Danusiu.
    Nie wiem co napisać, jestem normalnie zaskoczona czym jeszcze zaskoczysz:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. "Superaśne" Danusiu, to już świąteczne ozdoby na stół masz z głowy. Pieknie ulepiłaś wszystkie zajączki i kurczaczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Są świetne, mają fajne kolorki i fajne minki. Najśmieszniejszy jest ten różowy z ooogromnymi oczami. Świetnie Ci Danusiu wychodzi to lepienie, nie dziwię się, że nie możesz się oderwać. Zupełnie jak ja od masy. Ciekawa jestem jakie będzie kolejne stworzonko? Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajne królasy :D najbardzie mi się podobają zielony i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wasz pupilek Danusiu czarujący. Piękne zdjęcia, ale c to co wyczarowujesz z zimnej porcelany to prawdziwe cudeńka. Jeju, jak świątecznie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu kiedy Ty masz na to czas? bo zrobić takie stadko to jednak trzeba przysiąść spódnice :D
    Piękne wszystkie i nie będę wybierać która bardziej mi sie podoba
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Króliczki są super:) Pięknie Ci wychodzą:) Kurczaczki również przeurocze, a Wasz pupilek ... sama słodycz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No i co ja mam teraz zrobić? Też chciałam pokazać zajączka, ale wszyscy pomyślą, że ,,papuguję";) tyle, że mój styropianowy... A twoja ,,zajączkarnia" jest superowska Danusiu;) Są śliczne! A najbardziej podobają mi się marchewki;););) Dzisiaj ja nie mam weny do pisania... Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie słodziaki kolorowe!!! marcheweczki takie apetyczne że sama bym schrupała:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu ty kochana to masz jednak talent te króliczki są świetne, bardzo fajne mają minki super ozdoba świąteczna pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj Danusiu wyczyniasz takie cudaśne króliczki, kaczuszki i inności z tej porcelany. Moje serducho skradł ten fioletowy. z błagającym spojrzeniem, które zdaje się mówić: " No dostanę tę marchewke czyniedostanę." Jest niesamowity. Mam w pokoju podobnego króliczka, a raczej królika wielkoformatowego, którego dostałam od przyjaciółki. hahaha stara baba ma króliczka? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrobiłaś stado rozrabiaków :) Charakterki w tych ślipkach widać - jakby kombinowały, co spsocić.
    Cuda lepisz, coraz większe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co za cuda ulepiłaś Danusiu! Przeurocze są te króliczki, uszko zwisające super no i te zęby! Są to wspaniałe sierściuszki.
    Śliczny króliczek! Ten żywy:))) Moja wnuczka marzyła o króliku, mając w domu suczkę seterkę, tak jej się manił królik, że trudno było wytrzymać:) Ale rodzice nie wyrazili zgody, bo pies i królik, to zbyt dużo, gdy się ma wiele obowiązków. Wyobraź Sobie, że Luna, tak ma na imię psinka, uwielbia surową marchewkę. Dałaby się za nią pokroić. Śmiejemy się, że Luna to dwa w jednym...Pies i królik i marzenie wnuczki spełnione:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe króliczki !!!
    I nawet mają marchewki :)
    A gniazdko z jajeczkami pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No i moim oczom ukazało się "7-miu wspaniałych " :) Tylko kurka wodna jeden nawiał ;) Pewnie kolejnej marchewki dla siebie poleciał szukać ;) Kolorowa i wesoła gromadka, a mi się do nich buziuchna uśmiecha od ucha do ucha :) Uwielbiam Twoje "abstrakcyjne tworki" - mają w sobie to "coś" i nie sposób przejść obojętnie obok nich - "oryginały" przy nich wymiękają ;)
    Pozdrowionka i buziaczki :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna gromadka króliczków. Wesołe, kolorowe wyglądają super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowity talent :)
    Podziwiam precyzje w wykonywaniu króliczków :) są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Danusiu, TY zacznij budować jakieś pomieszczenie gospodarcze, królikarnię, kurniczek, bo Ci te stworki musza przecież gdzieś mieszkanko mieć :)
    Śliczne są. I kurczaczki z loczkami i kaczuszki żółciutkie no i zające z zębiskami w sam raz na duże marchewy :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo się cieszę, że poprzez "pomarańczowe wyzwanie" trafiłam na Twojego bloga. Milutko, z humorem i jakie ciekawe nowości rękodzielnicze można poobserwować. Świetny klimacik stworzyłaś, brawa!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe ulepiutki :) Świetne te króliczki, a ja się zakochałam w ich ząbkach :) Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana kurczaki są super ale zajęcami mnie zagięłaś- są boskie i takie słodziutkie, jestem pod mega wrażeniem :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Danusiu wszystkie Twoje "zimniaczki" są wspaniale, a zające są bombowe, te ich zębole, ekstra:) Ten co nawiał, zapewne kica już do mnie, ciekawe czy zabrał marcheweczki na drogę?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe, wesołe cudaki!!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam króliczki a Twoje są po prostu świetne! Wszystkie są rewelacyjne a ten pomarańczowy z nieznanych przyczyn zauroczył mnie najbardziej ;)
    Dekoracja wielkanocna także fajnie wygląda.
    Kajtek jest śliczny, Sama miałam króliki w domu w sumie od podstawówki i wiem jak trzeba kabelki pilnować ;). Jednak potrafią być słodkie, kochane i urocze zupełnie jak Twoje ulepione króliczki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Króliczki przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  50. wydawało mi się że już tu pisałam ale jakoś nie mogę znaleźć swojego wpisu, to pewnie tylko pooglądałam i poszłam sobie. Twoje króliczki są boskie i jak sie przyglądam tym zwierzakom, to robisz coraz piękniejsze :)
    Koty na pewno będą mistrzowskie !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  51. Kajtek bardzo sympatyczny, a jego porcelanowi bracia cudowni.

    OdpowiedzUsuń
  52. Każdy królik uroczy i słodki, ale żaden z nich nie przebije Kajtka, podbił moje serducho :)

    Kiedyś dostałam pod choinkę królika, radość wielka, ale na rozpakowanie czekały inne prezenty, więc królik został pozostawiony sam sobie. Wszyscy siedzą, rozmawiają i nagle konsternacja - gdzie jest królik? :) Znaleźliśmy go za telewizorem przy kablach, kiedy zaczynał swoją 'wigilijną ucztę' ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)