wtorek, 12 marca 2013

PRZEBIŚNIEGI Z KREPINY - KURSIK

Dzień Dobry!!!

Ponieważ mój kursik na  krokusy z krepiny cieszy się dużym powodzeniem, postanowiłam podzielić się z Wami innymi kwiatkami,które również  są piękne i nie sprawiają wiele problemów.
 W necie możecie znależź masę  masa kursików na  różyczki ,natomiast ja chcę pokazać przebiśniegi z krepiny,za którymi wszyscy tęsknimy przez te opady śniegu.Może dzięki temu wiosna przyjdzie do nas szybciej.

Zaczynamy jak zawsze od potrzebnych materiałów:
-krepina biała i zielona
-słomki do napojów,takie które się zginają
-patyczki higieniczne
-zielony pisak
-nożyczki
-klej,najlepiej na gorąco

Dodam tylko ,że podane wymiary mogą się różnić od tych podanych w zależności od grubości i długości  słomek



Z białej krepiny wycinamy wzdłuż pasek


dzielimy go na kawałki  3cm




Z tych kawałków wycinamy płatki,na jeden kwiatek potrzebne są  3 płatki





Dalej wycinamy z białej krepiny  prostokąty 1,5 x 2,5 cm ,których końcówki malujemy zielonym pisakiem lub markerem





Patyczki higieniczne przecinamy na pół




i ich końcówki malujemy też na zielono





Następnie zwijamy razem z prostokątem  jak pokazują rysunki













wkładamy do słomki








końcówkę ładnie rozszerzamy palcem  i zaczynamy doklejać płatki











Wzdłuż krepiny wycinamy 0,5 cm paseczki i owijamy kwiatka zaczynając od góry














Dalej wycinamy paseczki  pamiętając, że tym razem  na szerokość krepiny,




i z tego wycinamy różne podłużne listki




Nie musicie zwracać uwagi na to  aby liście były równe,niech mają nieregularne kształty, to nawet lepiej wygląda i na bardziej naturalne





 listki poprzyklejać do kwiatków i gotowe







 Postanowiłam moje przebiśniegi włożyć do czegoś oryginalnego.Przypomniało mi się,że mam w piwnicy kawałek kamieni dekoracyjnych,które  zostały po niedawnym   remoncie, więc spróbowałam coś wymyśleć dla moich kwiatów.U mnie nic nie może się zmarnować ,więc zbieram przeróżne rzeczy na które kiedyś przyjdzie odpowiednia pora i je wykorzystam.

I oto co mi wyszło











A tak wygląda moja kompozycja na tle ścianki w kuchni oczywiście z tych samych kamieni


BUKIET,WAZON

Mam nadzieję,że pomysł się spodoba ,a kursik zainspiruje Was do różnych przygód i prac z papierem i krepiną.Ja osobiście jestem zadowolona z efektu końcowego pracy.


JEŚLI KORZYSTASZ Z MOJEGO KURSIKU, TO PROSZĘ PODAJ LINK DO MOJEGO BLOGA ,BĘDZIE MI MIŁO JAK MNIE O TYM POWIADOMISZ, A JA Z PRZYJEMNOŚCIĄ ZOBACZĘ TWOJĄ PRACĘ




Dziękuję za wszystkie komentarze,bo to bardzo motywuje do działania i możecie być pewni,że  wrócę niebawem do Was z nowym pomysłem:)


Osobom które wiernie zostawiają mi komentarze  bardzo,ale to bardzo  dziekuję i wiem ,że na Wasze zdanie zawsze mogę liczyć.

Wszystkim życzę udanego wtorku i do zobaczenia na kolejnych postach:)

DANUTKA:)))



48 komentarzy:

  1. no piekne one sa i jak ladnie wykonane...pozdrawiam , ela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudo ,będę próbować na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, pięknie wyszły te przebiśniegi a kursik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże ... cudne, muszę takie zrobić :)Krokusy mi wyszły to i przebiśniegi wyjdą :)Jak dobra nauczycielka ( Danutka ) to i uczeń głąb się nauczy, ha ha :) dzięki Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśne będę je z dzieckiem robiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kompozycja wspaniale wyglądająca na tle kamieni:) Świetnie to wymyśliłaś Danusiu:) A kursik bardzo pomocny - ja też muszę spróbować zrobić jakieś kwiaty dla poprawy nastroju, bo wiosna coś nie ma zamiaru w tym roku przyjść;) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kurs chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne przebiśniegi - super kursik :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły piękne! Chyba spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. No co ja Ci Danutka mogę napisać:)Pogratulować kreatywności i pomysłowości;)Wazonik z kamienia,bomba!!Kwiatuszki,bomba!
    Trzymaj się ciepło;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Доступно и понятно!!! А какой красивый результат!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!!! Na pomysł ze słomką bym nie wpadła nigdy :D Na prawdę super. Zapraszam również serdecznie na wiosenne rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danutka prześliczne przebiśniegi :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny kursik na przywitanie wiosny.Bardzo ładnie to pokazałaś krok po kroku. Dzięki na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik. Dzięki niemu, a konkretniej zastosowaniu słomki już wiem jak zrobić żonkile ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kursik dziękuję,krokusy wyglądają świetnie,jak w moim ogródku oczywiście dopiero jak zakwitną:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu one są bombowe, extra doniczka :). Przy ściance w kuchni wyglądają jak z jakiegoś czasopisma :)). Dziękuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne! Wazonik jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu kursik super. Są piękne te kwiatuszki w tej doniczce.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu wspaniały kursik , rewelacyjne zastosowanie słomek jestem pod wielkim wrażeniem Twojego mega talentu , pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I jakie śliczne kwiatki wyszły:)
    Super kursik.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiatuszki. Super kursik. Super się komponuje z wystrojem mieszkania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I kto powiedział, że zbieractwo nie popłaca? Cudnie to wymyśliłaś Donuśko! Idealnie dopasowane, wiosenne i śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. bajeczne przebiśniegi! robiłam takie niedawno, ale nie pomyślałam o użyciu słomki jako łodygi. Teraz już będę wiedziała, dziękuję :)
    dodaję do obserwowanych i na pewno będę zaglądać tu częściej.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. takie śliczne i takie łatwe do zrobienia. Dzięki za kursik. Zapraszam do siebie: kokartkowakraina.blogspot.com akurat trwa candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne przebiśniegi,fajny i na pewno będzie bardzo przydatny kursik, który świetnie pokazałaś Danusiu:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kursik i super efekt końcowy. Niesamowity pomysł z tymi słomkami!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne :-) Tylko czemu nie mam w domu słomek... :-(

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu,wciąż mnie zadziwiasz i zachwycasz♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Super..masz kobietko bombowe pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super. Aż podeślę pomysł naszym przedszkolankom
    niech popracują z dzieciakami. Popieram bardzo samodzielne ozdoby!!!!!!
    I renkodzieła

    OdpowiedzUsuń
  32. Kursik znakomity, a efekt ostateczny bardzo pomysłowy i ładnie wkomponowany w tło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Krysia M.super przebiśniegi,
    dzięki za poradę,gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. No pieknie Ci to wyszło jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny bukiecik wczesnowiosenny:) Doniczka oryginalna. Wszystko pięknie i klarowny opis:) Dziękuje Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu świetny kursik :) Ty to masz zawsze świetne pomysły :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne przebiśniegi (takie jak w moim ogródku)
    i urocza kompozycja
    kursik wspaniały - aż muszę popróbować
    dziekuje Danusiu :)
    ula

    OdpowiedzUsuń
  38. Super moje dziecko skorzystalo

    OdpowiedzUsuń
  39. Super moje dziecko skorzystalo

    OdpowiedzUsuń
  40. Można też użyć słomek papierowych :) A jeżeli ktoś potrzebuje za darmo słomek papierowych na cele DIY (za koszt przesyłki) zapraszamy do kontaktu. Niestety część z naszych produktów nie nadaje się do sprzedaży ze względu na delikatne rozklejenie lub błędy w nadruku. Wolimy dać im drugie życie niż oddawać do utylizacji. Jak coś zapraszamy do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)