niedziela, 1 stycznia 2017

Kreatywne bombardowanie nr.3

Witam w dniu dzisiejszym po raz drugi .

Kochani ,ale zaczęłam pracowicie Nowy Rok!!!
W porze obiadowej pojawił się kolejny temat na Cykliczne Kolorki,a teraz popołudniową porą zasiadłam z kawusią ,aby naskrobać kilka zasad odnośnie Kreatywnego Bombardowania.

W grudniu dałam Wam spokój z zabawą ,bo wiadomo jakby to się skończyło.
Ale teraz jest już odpowiednia pora i czas ,aby zacząć robić coś innego,nowego i jeszcze nie znanego .

Ta zabawa przecież jest po to, aby w Was jeszcze bardziej pobudzić ogromną kreatywność,wycisnąć jak cytrynę nieodgadnione pokłady Waszej twórczości.
Poza tym poprzez taką zabawę poznajemy siebie nawzajem,odkrywamy inne utalentowane duszczyczki i przy okazji dobrze się bawimy.


A teraz już do rzeczy .
Obowiązujący banerek 



Kochani a teraz  szybciutko przedstawiam zasady.

1.Chęć udziału w zabawie jak zawsze zostawiacie w komentarzu poniżej .

2.W każdej chwili można się do nas przyłączyć lub zrezygnować z zabawy.

3.Zabawa trwa od 1 stycznia  do 15 lutego 2017.
Potem nastąpi znów krótka przerwa i do zabawy powrócimy w marcu.

4.Najważniejsza sprawa,co będziemy bombardować ?
Na ten czas wymyśliłam ,że zajmiemy się różnymi pudełeczkami z tzw.okienkiem .
W moim przypadku na pewno to będą pudełka po herbatkach czy ziółkach,bo tego mam pod dostatkiem :))
Ale Wy możecie szukać jakiś innych np. po kawie czy też kosmetykach,pudełka po zabawkach itd .Ważne aby było widoczne okienko.


Takie pudełko można rozłożyć na czynniki pierwsze,wykorzystać "lewą "stronę ,lub okleić fronty ,gdy komuś zawadzają jakieś napisy,rysunki itp.


Robicie z tymi pudełkami co tam chcecie,ale okienka mają być widoczne .
Co tam w nich umieścicie Wasza sprawa,mogą być puste,ukwiecone ,podklejone folią czy nawet oszklone haha :)
Ale przypominam o jednym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W tej zabawie nie robimy żadnych karteczek .
Ale  czekoladowniki,notesy ,pudełka w formie boxów czy albumy,które ostatnio tak lubicie robić są bardzo mile widziane.

5.Można do swojej pracy wykorzystać jedno lub nieskończoną ilość pudełek z okienkami .

6.Jak w poprzednich miesiącach proszę, abyście w swoich  postach umieszczali  jedną fotkę z Waszego  bombardowania.

7.W razie  pytań proszę o komentarze poniżej,będę odpowiadać najszybciej jak tylko można .

8.Żabka będzie pracować od połowy stycznia,także póki co na razie można myśleć i kombinować .

A na zachętę takie dwie śliczne inspiracje z sieci 



Sama mam na razie pustkę w głowie,jedno co wiem na 100% to to ,że nie poddam się za nic w świecie i zbombarduję te pierońskie okienka :)

Bardzo jestem ciekawa Waszych odczuć odnośnie takiego tematu,więc piszcie śmiało,zniosę każdy cios:)

I jak kochani?
Jest ktoś chętny na takie zadanie ?

Jeszcze raz wszystkiego dobrego na cały Nowy Rok 2017. 






45 komentarzy:

  1. Danusiu, jak trzeba zbombardować pudełko z okienkiem, to tym bardziej jestem chętna :)
    Całuski :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... trudne zadanie ;) zobaczę co uda mi się zmajstrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danutko mam pytanie czy pudełko musi mieć okienko w oryginalnym pudełku czy np można takie okienko samemu dopiero w nim wyciąć. Mam na myśli pudełka po herbatach, w których nie ma okienek. I jeszcze jedno pytanie czy pudełko po czekoladzie z okienkiem też można być użyte w zabawie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko mamy bombardować gotowe okienka z pudełkami,a nie dopiero je wycinać .Nadają się wszystkie pudełka,które mają okienka,więc po czekoladkach też .
      Powodzenia w bombardowaniu
      Buziaki

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź Danutko i zaczynam włączać kreatywne myślenie 😉

      Usuń
  4. Ja tam dzisiaj nic nie wiem, nie wiem czy dam radę, tym bardziej że jeszcze niczego nie zbombardowałam, ale banerek zawsze wieszam;) Widzę że termin obejmuje ferie zimowe, więc moze czasem coś się uda odstrzelić;)
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że chętni się znajdą :) Jeszcze nie wiem co, jeszcze nie wiem jak, ale już się zapisuję - hahaha :)
    Pozdrawiam w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem że znowu mnie zaskoczyłaś .. jak przeczytałam początek od razu mi przyszedł pomysł na shaker boxa a tu znowu ZONK bo karteczek nie przyjmujesz :-(
    No ale u Ciebie nigdy nie jest łatwo . Dałam radę "dziurze" to i okienko się zbombarduję :-), więc oczywiście jestem .
    Pytanie jedno mam , czy pudełko musi być kartonowe, czy może być np drewniane?
    Więcej pytań nie mam idę se banerek powiesić.
    Buziaczki i nie chce Ci martwic ale tak pracowity 1 styczeń wróży , że będziesz tak zaiwaniać cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wolałabym papierowe,kartonowe,ale jak zrobisz drewniane to też się nie obrażę Buźka :)

      Usuń
    2. Wzorem ,,ZAiwańskiej" ha ha ha ha ;)

      Usuń
    3. Kurczę! Napisałam komenta, ale przecież pokusiło mnie , żeby zajrzeć na to zielone pole?! I to , co napisałam, poszło się j.... Dlatego tu oznajmiam, że biorę udział w zabawie ,,window and windows:)Zrobię to okno, żeby nie wiem co?!Albo i dwa...;)Może dzięki temu żabon ujrzy ten paskudny świat;) Pozdrawiam cię Danuś gorąco;)I buziaki też przesyłam;)

      Usuń
  7. HM! Najpierw się przeraziłam skąd ja takie pudełko wyczaruję. A potem zobaczyłam zdjęcie z podpowiedzią i stwierdziłam, że w sumie w kuchni sporo takich z przyprawami leży, więc... Postaram się coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się rozpędziłaś! Okienko rzecywiście od razu kojarzy się z shaker boxem, ale nie można... no trudno... może spłynie na mnie jakieś oświecenie pudełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obiecuje kibicować i obserwować...mogę? Pozdrawiam Danutko noworocznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku mam trochę inne plany, prywatne. Są rzeczy które w końcu muszę ogarnąć dlatego też będę tylko tworzyć kartki świąteczne z dziewczynami a inne zadania raczej odpuszczę. No chyba że mi coś podpasuje do tego co akurat zdążę sama zrobić. Ale będę Wam wszystkim mocno kibicować i podziwiać Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz to mówisz, kurna chata, jak ja w ferworze szaleństwa wypierdzieliłam genialne okienkowe pudełka, jeszcze się zastanawiałam na co mi to i żeby się nie rozmyślić, to podeptałam !!! ... Postaram się :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja podobnie jak Bożenka! Spaliłam w kominku! Takie miałam śliczne, długo je trzymałam i w końcu postanowiłam zrobic porządek na moich przydasiowych półkach. I co ja teraz przerobię? Muszę udać się do sklepu i coś kupić... Dobrze, że długi termin, bo ja ostatnio słabuję na zdrowiu i nie chodzę:( Mąż się nie zna:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pudełkami to mi nie po drodze. No ale spróbuje nie odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu ciekawy pomysł, teraz muszę zaopatrzyć się w takowe pudełko bo nawet jednego grama nie mam w domu, jakoś takie zawsze wyrzucam bo po co mi one a tu proszę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem pewna czy mam jakieś pudełko z okienkiem, takich raczej nie zbieram. Ale czasu sporo, coś się wymyśli. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa efektów tego bombardowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj będzie się działo z tymi pudełeczkami z szybką. Może gdzieś znajdę w szufladzie , bo nigdy nie wyrzucam i dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam i życzę:365 szczęśliwych dni,52 cudownych weekendów,
    12 wspaniałych miesięcy, 4 kolorowych pór roku
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, nie ułatwiasz, oj, nie ułatwiasz:) Ale postaram się ruszyć konceptem:)
    Buziaczki już noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. O i wymyśliła! Okienek jej się zachciało tym razem..Oj Danusiu Danusiu Ty to nam dajesz popalić. No dobra. Póki co nie mam pudełka z okienkiem, ale do zabawy chetnie sie przyłączę i mam nadzieję że wena wróci i cos uradzimy. Całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnoscia dolaczam do zabawy, pudeleczek ci u mnie dostatek bo przeciez wszystko sie przyda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na bombardowanie, choć niestety muszę przyznać się, że ostatnio też się pisałam i nic nie zrobiłam, ale... Szansa zawsze jest.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to tamto, bawię się dalej. Teraz tylko trzeba będzie zlokalizować odpowiednie pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łatwo nie jest, ale może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już pudełeczko mam i nawet zaczęłam z nim działać:)) Bardzo mi się temat spodobał:)) Pozdrawiam nowo rocznie Danusiu!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja pustka na pewno zamienia się w ogrom pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd tyle pomysłów ? Co jeden to ciekawszy. Pewnie nie dam rady, ale z przyjemnością popatrzę, co dziewczyny wymyslą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam swoją gotowość i lecę szukać takiego pudełeczka. Danusiu czy może to być np. pudełko po Rafaello? A może być tylko 1 ścianka użyta - z tym okienkiem? Hmmmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu może być ,jeśli tylko ma okienko to w porządeczku.
      Oczywiście ,że może być użyta jedna ścianka ,tylko nie zapomnij zrobić fotki w trakcie tworzenia .
      Powodzenia w bombardowaniu,buziaki

      Usuń
  28. No cóż... Łatwo nie będzie, ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełeczko już mam,nawet dość ciekawe i nietypowe,teraz ylko trzeba się zastanowić,co z nim zrobićpozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Postanowiła, że i ja się przyłączę, bo pudełeczko już mam i pomysł też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej... nie mam pudełka z okienkiem! idę szukać u siostry, mamy lub teściowej... mam pomysł na takie pudełko ah!
    postaram sie wrocic jak znajde pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmuszona nagłą sytuacją dokonałam bombardowania:) Więc się zgłaszam do zabawy.
    Buziaczki, kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusiu, stworzyłam nowa wersję pudełka. Okienko ma nie okrągły i nie kwadratowy kształt. Obejrzyj i oceń. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł. Też od kilku dni noszę się z takimi myślami przemiany pudełka i opakowania po słodyczach... Może Twoja zabawa mnie zmobilizuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście jestem i ja, broniłam się przed kolejną zabawą a tu jednak biorę udział od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Danutko zgłaszam na wyzwanie mój album i mam nadzieję, że spełnia warunki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Choć moje pudełko powstało przed akcją i nie do końca jestem pewna czy się kwalifikuje, ale co tam ryzykuję i się przyłączam ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)