sobota, 1 października 2016

Cykliczne Kolorki-październik 2016

Czołem !


Jak już wiecie III sezon C.K. będzie przebiegał  pod znakiem "Piękna natury".



Tematów jest mnóstwo ,inspiracji ogrom ,dlatego też ciężko zdecydować co tu Wam wymyśleć tak, aby nie było ani za trudno ani też za łatwo.
Ponieważ ostatnio było bardzo cętkowo i drapieżnie,to  dla równowagi postanowiłam poszukać czegoś delikatnego,pięknego i również świetnie  inspirującego .
Uprzedzam temat wcale do łatwych nie będzie należał,w końcu kolorystki mają już duży staż w zabawie i byle jakim kolorkiem się nie zadowolą ,prawda?

Bez owijania i zbytniego gadania przechodzę do konkretów.
Zapewne poznajecie tego dostojnego gościa ,który zachwyca swą urodą


Pawia co prawda nie będziemy robić,choć kto wie,może ktoś się pokusi na tego ptaszka :)
 My w październiku oskubiemy go z piórek:)
Zatem temat na ten miesiąc to:


I kilka wytycznych :
1.Praca powinna zawierać kolory  w dowolnych proporcjach,ale muszą być to :
-3 różne odcienie niebieskiego
-zielony(jeden lub dwa odcienie)
-jasne brązy, beże, żółty-jeden do wyboru
Jak zawsze max.10% mogą stanowić inne kolorki
2.Kochani nie musimy robić w pracach pawich oczek,choć i takie są mile widziane.
Skupiamy się głównie na użyciu wszystkich kolorów jakie podałam w wytycznych .

3.Fajnie byłoby, aby osoby robiące kartki zachowały układ kolorów jak w pawim oczku,ale nie jest to warunek konieczny.

4.Kilka ciekawych inspiracji z netu 






I jak moi drodzy?
Zadowoleni czy przerażeni tematem?
Obstawiam to drugie haha:)
Od dziś zaczynam móżdżyć nad tematem i
Wam radzę zrobić to samo :))))

Na koniec zapraszam również do innej zabawy jaką prowadzę KLIK ,w której robimy wielkie bombardowanie pudełek po słodkościach.


To już wszystkona dziś .

Aż strach się bać co w tej chwili myślicie :)Błagan nie linczujcie mnie za mocno  i nie krzyczcie za głośno .

Do zaśki kochani :)






56 komentarzy:

  1. Hahaha... mam kubek w pawie oczka i tak ostatnio na niego patrzyłam i sobie pomyślałam, że może tym razem w zabawie u ciebie będą pawie oka - i są! Jestem medium :D
    Fajny temat, dla mnie znacznie lepszy niż cętki choć wcale nie łatwiejszy do zrobienia. Co wyzwanie to wyzwanie :D
    Zdecydowanie zadowolona z tematu! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to poleciałaś po bandzie! Zaszalałaś na całego! Kurcze, spodziewałam się różnych różności, ale paw nawet mi nie przemknął przez myśl. No cóż, miesiąc długi, może coś się wymyśli, chociaż na razie czarna dziura.
    Spokojnej nocy i kolorowych snów, może nawet w odcieniach pawich piór;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiadasz pawie piórka.Pierwsze wyzwanie nowego etapu dało nam w kość, ale z tym nowym to powinnyśmy też dać sobie radę. p.s. dziękuję Danusiu za przymknięcie oka na moje pudełko ( no gdzieś mi umknęło, że to ma być po słodyczach. A tak się cieszyłam, że wszystko ok, a tutaj zonk) Dobra kobitka z ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten temat na pewno przemawia do mnie znacznie bardziej niż cętki :) Ha, ciekawe czy można trochę iść na łatwiznę i po prostu oprawić prawdziwe pawie pióra - bo taki pomysł chodzi za mną już od dawna, tylko ciągle go przekładałam, bo brakowało mobilizacji :)
    Pozdrawiam już październikowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aa, temat super! :D I może zabawa w końcu zmotywuje mnie do przerobienia sukienki dorwanej dawno temu w lumpeksie - jest właśnie w pawie oczka, z beżowym tłem, więc kolorki się zgadzają. Pozostaje mi już tylko zadziałać i powrócić po dłuższej nieobecności do zabawy! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także się zastanawiałam co tym razem wymyślisz,ale pawie pióra mi do głowy nie przyszły.Ale temat super i kolorystyka zabójcza,oczywiście się piszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pawie oczko-a czemu nie;) Zmierzymy się i z tym wyzwaniem;) Już nawet mam pewien pomysł, poszukałam we wzorach i może tradycyjnie w karteczkę pójdę:) Ale bardziej wezmę kolorki niż motyw:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie ślicznie i kolorowo. To fajny pomysł Danusiu, bardzo mi się podoba.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na razie pustka totalna, ale sie zapisuję :)
    buziaki na weekend

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat super, Danusiu!
    Ja mam wielką ochotę na Twoje zabawy, ale muszę najpierw kilka innych spraw ogarnąć.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie znowu zaskoczenie , ale bardzo miłe zaskoczenie, Ceki były ciężkie , myślę że z pawim piórkiem pójdzie mi łatwiej i szybciej. Fajny temat Danusiu będzie ślicznie kolorowo.
    Buziaczki wielkie na weekend

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie jak już przygotuję pracę, to będę dumna jak paw - hahaha :)
    Fajne wytyczne, już jestem ciekawa co dziewczyny wymyślą :)
    Temat przyjęty, idę kminić co zrobić. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny temat, a już myślałam że kolory tęczy nam zaserwujesz, i nawet wiele się nie pomyliłam. Coś wydumamy, bo ja nie odpuszczam, to nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danuś, ja tam się bawię dalej, choć nie powiem - trochę mnie ten paw przeraził. Ale coś tam na pewno uda się wymyślić.
    Buziaczki i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu! trafiłaś idealnie, własnie paw mi się zamarzył! będę mieć pawia:D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha, mi znów w to graj bo właśnie jestem w trakcie tworzenia rzeczy, która idealnie mi do tego tematu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poszłaś po bandzie, to prawda,ale kolorki są bardzo ciekawe i myśle, że powstanie bardzo dużo interesujących prac. Mnie pasuje,choć jeszcze nie wiem co tam podziałam. Buziaki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknieee ..teraz tylko czas muszę wyskrobać

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny temat ,od poniedziałku odliczałam dni do końca i miesiąca i niecierpliwie wypatrywałam kolejnych wytycznych .Teraz w głowie tylko pytanie co by tu wymyślić ?Bawię się Danusiu , kolorki pokonam gorsze z tymi banerkami .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszalałaś, i to bardzo. Temat wciągający, może i ja znajdę jakiś pomysł. Świetne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznaje ze nie zgadywankami co tam wymyślisz:) zobaczymy czy cos przyjdzie mi do głowy, pomysł bardzo fajny, zapewne piekne prace powstaną!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w zabawie, dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalona kobieto ! Fajne, ale po cętkowej wpadce ( bo że tak powiem się nie wyrobiłam ) wolę zrecykligngować pudełko, za pawia podziękuję ... chyba :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cętki mi nie wyszły, to może z pawim oczkiem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna podziwiam prace Artystek biorących udział w Twojej, Danusiu zabawie.Obecna edycja zabawy, inspirowana pięknem natury szczególnie mi się podoba. Przymierzałam się już do cętek, ale wrzesień miałam bardzo pracowity i nie dałam rady. Za to w pawie oczko wchodzę bez dwóch zdań! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dałam ciała z cętkami, ale teraz biorę się do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  27. No no konkretne wyzwanie :). Trzymam kciuki za wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam w planach matematyczną zakładkę z pawiem, ale że wzór niewielki, to wszystkich kolorów nie zmieszczę, jednak chętnie pooglądam prace innych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna pawie oczko chodziło za mną więc w końcu się zmobilizuję :) Mam nadzieję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Co raz , to wyższa poprzeczka... ,,Nawalić" nie wypada, skoro powiedziałam ,,tak";) Coś wykombinuję;) pozdrawiam Cię Danuś gorąco;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł świetny - bardzo mi się podobają Twoje słowa, że kolorystki byle czym się nie zadowolą :). Nie ma to jak dobre, inspirujące wyzwanie. Kolory przez Ciebie wybrane są śliczne, myślę, że wiele prac z nich powstanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię motywów z pawiami, ale te kolory owszem i to bardzo, więc ufff... mała ulga ;-). Ale aż strach pomyśleć co wymyślisz następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisałam tu w niedzielę?! I coś mi pożarło komenta?! Pewnie te Twoje głodne żabony Danusiu... Może nie spodobało im się to, co napisałam?! A co pisałam, sama już nie wiem?! I dobrze, że zajrzałam tu jeszcze raz? Wyzwanie, jak wyzwanie...Zobowiązałam się, to wrzucę Ci tu jakiegoś ,,pawia";););) Albo puszczę ,,pawie oczko";) To ostatnie lepiej brzmi, bo poprzednie zdanie może spowodować u Ciebie dziwne skojarzenia, nie wspominając o pewnym, bezwarunkowym odruchu ha ha ha;)Oczywiście, że bawię się z Tobą dalej;)Pozdrawiam Cię gorąco i przesyła buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A myślałam, że cętki były trudne :)))
    No ale poddać się nie mogę i bawię się dalej :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No i znowu coś pożarło mój drugi komentarz?!!! Czyli dzisiaj piszę trzeci raz?! No, co jest grane do cholery? Tym razem napiszę krótko: biorę udział w zabawie. O! I tyle. Nie będę już pisała czwartego komenta. Całe szczęście, że tu zaglądam, bo byś pomyślała Danuś, że unikam oceny Twojego pomysłu;););) Pozdrawiam Cię cieplutko;)Buziaczki;)
    P.S. Jak ten komentarz znowu się nie pojawi, to... napiszę piąty raz ha ha ha ha;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu wszystkie komenty są ,nie miałam kilka dni neta ,więc nie miałam dostępu do moderacji.
      Ale jak chcesz możesz pisać kolejny,ja tam lubię Cię czytać ,nawet jak czasem pokrzyczysz:)
      Buziaki

      Usuń
    2. A to net był winowajcą...Ale się ,,naprodukowałam"...Ha ha ha ha ha! Buziaki Danuś;)

      Usuń
  36. Kradnę banerek i idę pisać posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Centki to była dla mnie ,,bułka z masłem,, pawie kolory dały popalić ... Planowałam użyć jedynego pawiego pióra, które mam ponad 40 lat ale ... ale chwilowo się gdzieś ukryło. Ze względu na wyjazd i związane z nim przygotowania chciałam odpuścić sobie ale znalazłam dzisiaj piękną ,,pawią,, włóczkę i w niecałą godzinę broszkę zrobiłam. Po 6-tym listopada wszystko wraca do normy więc i do prac wyzwaniowych się solidniej przyłożę (i nadrobię wizyty na blogach :) ).

    OdpowiedzUsuń
  38. To "Piękno Natury" sen z powiek mi spędza!
    I wcale nie jest pocieszający fakt, że autorce też ;-P
    Ale mając nauczkę po cętkach których nie zdążyłam opublikować bo "chrześniak" na Bahamy wyjechał, się sprężyłam i pawie oczko juz popełniłam! ;-)

    Nie lubię zostawiać rzeczy na ostatnią chwilę bo zawsze coś się wydarzy niespodziewanego...a mnie ktoś ukradł 31 września! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja z pytaniem ;) Myślę, myślę i na ostatniej prostej coś wymyśliłam, ale tu pytanie do Szefowej - a można jednak użyć po prostu pawich piór, niekoniecznie pawich kolorów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że możesz coś zrobić z ptasich piór,także czekam cierpliwie na podziwianie tego co tam sobie umyśliłaś .
      Pozdrawiam

      Usuń
  40. ja zrobiłam aż 3 prace, bo tak mnie zainspirowałaś Danusiu :) musisz sobie wybrać która będzie do zabawy, bo wszystkie 3 są dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. to i ja się przyłączę, Praca już jest, jeszcze fotki i podłączam link :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam milutko ! Temat bardzo mnie dotyczy , bo moje nazwisko to Pawelska.Jak mam się zarejestrować .Do kiedy mam czas na pracę ? W jaki sposób przesyłanie i do kogo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu,miło ,że chcesz do nas dołączyć .
      Wszystkie informacje odnośnie zabawy znajdziesz w zakładce Regulamin pod główną fotką bloga.
      Temat z pawiem dotyczy miesiąca października.
      Swoje prace linkujemy w żabce Inlinkz pod tym postem .
      Czekamy zatem na Twoją wersję pawich oczek.
      Baw się dobrze z nami,mam nadzieję ,że nie będziesz żałować.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  43. Dołączyłam do zabawy w ostatniej chwili, coś mi nie szło, nie mogłam się jakoś zabrać za temat choć w głowie mi chodził prawie codziennie. No cóż, czasami tak bywa, że wystarczy godzina i wszystko idzie inaczej. Zatem Danusiu jestem ze swoją pracą 2 w jednym i mam nadzieję, że Twoja żabka mi ją przyjmie. Pozdrawiam serdecznie i Pięknych, radosnych dni życzę

    OdpowiedzUsuń
  44. Udało się, zdążyłam :-) Chociaż pracę zaczęłam niemalże od razu jak tylko przeczytałam jaki temat jest w tym miesiącu to istniały pewne obawy, że nie zdążę. Dzisiaj spięłam wszystkie siły żeby w końcu zrobić zdjęcia i jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Za pięć dwunasta ale jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No niestety ze swoimi bombkami nie zdążyłam, ale nie wiedziałam czy się nadają bo nie spełniały wszystkich wymogów kolorystycznych... Nastepnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)