wtorek, 15 września 2015

Chwile wzruszeń

Kochane moje dziewczyny nie wiem od czego zacząć ,bo to będzie bardzo długi post i  zdecydowanie sentymentalny .
Wszystko jest za sprawką naszej kochanej Lidzi ,która uknuła spisek i ogromnie zaangażowała się  w zrobienie mi niespodzianki.
Biedne dziewczę napisało się do Was tych maili aż  ponoć 2 -setki
Zastanawiam się jak jej się chciało  to wszystko ogarniać, liczyć, pisać ,tłumaczyć każdemu z osobna.
Sama nawet nie wiem ile było przez ten rok wszystkich uczestników naszej zabawy,a ona najzwyczajniej w świecie  to zrobiła i się doliczyła!!!!!!
Mało tego z tych wszystkich przesłanych kart stworzyła przeogromny album ,którego sam grzbiet liczy 30 cm.

Pewnie chcecie wiedzieć jaka była moja mina otwierając tak ogromną paczkę ?
Nosz kurcze stałam jak wryta ,gapiłam się jak sroka w gnat nie wiedząc co mnie za chwilę czeka.
Jednak po otwarciu pudła i po ukazaniu się takiego wspaniałego prezentu w gardle poczułam ścisk a   łzy same leciały mi na podłogę .
Tego się nie da opisać to trzeba przeżyć .

Kochani mogę  śmiało powiedzieć ,że mam najpiękniejszy album pod słońcem ,jedyny ,unikatowy i nikt takiego nie ma i nie będzie mieć .
Składa się z wielu dziesiątek Waszych prac w formacie A4.
W nim zawarte jest to co najcenniejsze,to czym wszystkie się zajmujemy.
Mam tak przeogromny przekrój różnych technik,bo jest śliczna frywolitka,,decu,scrapki,malarstwo ,rysunek,szydełko,pergamo.Jest makrama,są koraliki krzyżyki,quilling.
Mało tego niektóre z Was uwzgędniły moje ulubione kolory,moją kochaną jutę czy  konwalie .
Brak słów aby opisać co czuję .

Życzę każdemu tak cudnych doznań i tak pięknych chwil jakie zafundowały mi moje Artystki-Kolorystki.

Kochane moje mróweczki mogę powiedzieć tylko jedno :
Pozwólcie ,że zacznę od podziękowań dla Lidzi - organizatorki tego "niecnego spisku"

LIDZIU JESTEŚ WIELKA !!!!!!!!!!!!!!
OGROMNIE CI DZIĘKUJĘ ZA POŚWIĘCONY TRUD,CZAS I CHĘCI 

Lidzia od siebie dołożyła wspaniałe pudełeczko z żabką, szydełkowe serduszko z kapelusikiem zamiast korony



Nie zabrakło też trunku wyskokowego,który cudnie ozdobiła wstążeczkami 

Mam też  od niej wspaniałą karteczkę z życzeniami  


Kochane wiecie ,że potrafię się rozpisywać ,ale dziś niech te wszystkie fotografie mówią za siebie .

Kochani starałam się jak mogłam ,aby każda karta była jak najlepiej widoczna,bo każda z nich zasługuję na to aby być pokazana Wam i całemu światu .
A co?
Niech ludziska nam zazdroszczą tak wspaniałej zabawy i tak kapitalnych dziewczyn jakie mamy wokół siebie .








Kochana Lidzia pomyślała o wszystkim i pod tymi szydełkowymi kwiatami kryją się wszystkie miesiące z kolorami .


Na poczatku albumu znalazł się również znany wiersz jaki sama kiedyś napisała o naszej zabawie 

Zobaczcie ile dziewczyn bawiło się kolorami przez ten rok 2014/2015



A teraz oprowadzę Was po pozostałych kartach,w kolejności takiej jaka jest w albumie
































Ania oprócz karty podarowała mi taką śliczną bransoletkę  ,dziękuję kochana :)







Agatko rozwaliłaś mnie tą niebieską żabcią ,nawet nie masz pojęcia jak się cieszę ,że powstał krzyżykowy Stefan w niebieskich barwach.
Dziękuję kochana :)




Od Moniki z Moje wszelakie różności jest taka śliczna żabcia,dziękuje :)


































Marzenko dziękuję również za śliczne kolczyki jakie dołączyłaś do karty 








Moje kochane zasługujecie na medale,gdybym tylko mogła Was wszystkie nagrodzić zrobiłabym to bez mrugnięcia okiem, ale jest to raczej nie do przeskoczenia:(

Zdradzę Wam ,że to będzie teraz moja najulubieńsza lektura i zapewniam Was,będę o nią dbać i pokazywać wszystkim którzy w me progi zawitają .
A jest co pokazywać ,jest nad czym się zadumać ,jest co poczytać ,pooglądać i zatęsknić kiedyś w przyszłości za taką zabawą i Wami wszystkimi.

Jeszcze raz ogromnie dziękuję 


Buziaki moje mróweczki :)





62 komentarze:

  1. Kochana Danusiu
    Bardzo miło było wziąć udział w tym wielkim przedsięwzięciu dla Ciebie.
    Przesyłam buziaczki i dzięki za to, że jesteś
    Pozdrawiam cieplutko
    Dobrosława

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cieszę się , że nasza wspólna niespodzianka przyniosła Ci wiele radości, pozdrawiam Cie serdecznie i mam nadzieję że ten rok w zabawie będzie równie udany, a nawet lepszy. Buziaki i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidzia wpadła na genialny pomysł, z pewnością będzie to od dziś, jedna z Twoich bardziej ulubionych lektur . Gdyby Wszystkie dziewczyny , które w ciągu tego roku brały udział w Cyklicznych kolorkach zrobiły pamiątkową kartkę, chyba byś zwariowała ze szczęścia :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Rany. Danusiu kochana a to Ci niespodziankę dziewczyny zrobiły. Nie ma co, są najfajniejszymi, najwierniejszymi przyjaciółkami na swiecie. Szkoda, że nie było mnie z Wami od początku. Gratuluję z całego serca takich blogowych "Przyjażni".

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu kochana, tworzenie tego albumu dla Ciebie było dla mnie czystą przyjemnością.
    Ciesze się ogromnie, że udało się ten projekt zrealizować i że sprawił On Ci tyle radości.
    A wiesz, że wzruszyłam się teraz czytając tego Twojego posta? Tak ładnie o tym napisałaś...
    A ja uczuciowa dziewczyna jestem i łatwo się wzruszam. W każdym bądź razie cała przyjemność
    po mojej stronie a podziękowania należą się wszystkim dziewczynom, bo bez Nich ten album by nie powstał. Buziaki gorące dla Ciebie i kochana aż Ci go zazdroszczę he he :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Danusiu otrzymałaś wspaniały prezent od wszystkich dziewczyn biorących udział w zabawie w kolorki. Lidzia spisała się na medal. Gratuluję albumu i cudnych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźne tomisko ;) Poplątałam się w rachunkach, ile tych kart jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100 % zasługujesz na taki prezent wprowadziłaś w nasze życie kolory dosłownie i w przenośni Jesteś Królową naszych serc :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu nie jestem z Wami od początku zabawy, ale odkąd wpadłam na Stefana co miesiąc go dokarmiam . Jeszcze raz wielkie dzięki za zabawę ,dzięki niej miałam przyjemność poznać wiele ciekawych osób i podziwiać wiele wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, ze Ci się podoba niespodzianka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu zasługujesz na wszystko co dobre za tą swoją pozytywną energie ktòrą nam przekazujesz i za to ci dziękujemy a Lidzia to super osoba ktòra fajnie cały album złożyła w całość pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że spodobała Ci się nasza niespodzianka :)
    Jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę w kolorki i miłego oglądania życzę :)
    Piękny przegląd różnych technik w tym albumie i można oglądać w nieskończoność :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To była czysta przyjemność robić kartę,choć nie myślałam,że takie tomisko z tego wyjdzie,dzięki za ten czas który minął i już się szykuję na następne wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu ciesze się , że Lidzia wpadła na taki genialny pomysł. Bedziesz miała piekna pamiatkę. SDama się wzruszyłam czytając Twoja i Lidzi relację i oglądając karty. Dziewczyny spisały się na medal. Wsystkie karty sa piękne i wszystki od serca dla Ciebie w podziekowaniu , że tak nas połączyła Twoja zabawa w kolorki.
    Dziekuje raz jeszze i mam nadzijeę w tym roku przybęcie Ci jeszcze więcej Artystek Kolorystek.
    Buziaczki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba przyznać, że Lidzia miała genialny pomysł i bardzo się cieszę, że mogłam być częścią tego projektu. Album prezentuje się niesamowicie i w pełni sobie na taki prezent zasłużyłaś. Miło mi również, że przypadł Ci do gustu mój krzyżykowy Stefan. Postaram się w najbliższym czasie zamieścić u siebie schemat na niego.
    Pozdrawiam Królowo serdecznie i życzę kolejnych lat wspaniałej zabawy z nami :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Opasłe tomisko wyszło z tych naszych prac:)) Ale mówiąc serio - piękny album, wspaniałe kartki - każda oryginalna i śliczna. Pozdrawiam Artystki-Kolorystki i Ciebie Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danuś wiesz, ze ja nie z tych co kartkujące i nie ma się czym chwalić, ale też chciałam dołączyć sie do podziękowań :)
    Widziałam jak bardzo cieszyłaś sie z kartek które dostałaś na roczek i byłam bardzo ciekawa jak zareagujesz gdy dostaniesz to wspólne dzieło, które Lidzia tak pięknie zorganizowała i oprawiła:D
    dlatego i tutaj dziękuje Wam obu za całą pracę włożoną.
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny albumik wyszedł z tych naszych karteczek i on jak najbardziej się Tobie Danusiu należy, za te wszystkie wysiłki, które włożyłaś, żeby ta zabawa się udała :) Lidzia miała świetny pomysł, zeby podarować Ci taki upominek, na pewno będzie Ci o nas przypominał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, cieszę się,że i ja mam maleńki wkład w kolorki i w album oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaki sliczny Albumik wyszedl, ciesze sie Danusiu, ze CI sie podba :) Lidzia jest naprawde wielka, ja bym chyb atak nie umiala ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wyszło pięknie! :) życzę przyjemnej lektury, miłych wspomnień i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobienie dla Ciebie karty było czystą przyjemnością.
    Szacun dla Lidki, że tak pieknie ogarnęła temat logistycznie.

    Album robi naprawdę wrażenie, rozmiary ma imponujące!
    Udała nam się niespodzianka :-)

    A ty teraz czytaj i się wzruszaj. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam się doczekać kiedy będzie złożony, przepiękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że niespodzianka się udała :)
    Powstał naprawdę niesamowity album :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super albumik Danusiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwa razy się wzruszyłam oglądając album , najpierw u Lidzi, teraz u Ciebie :-)
    Pięknie Lidzia to wszystko ogarnęła! A Tobie po prostu chciałyśmy podziękować i cieszę się, że miałam swój mały wkład w ten cudny album.
    To teraz do roboty, znaczy bawimy się dalej!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidzia jest wielka :) Też jestem pełna podziwu, że udało się jej tak nas zmobilizować.
    I nikt bardziej nie zasługuje na taką pamiątkę, jak Ty :)
    Świetnie się ogląda te karty wykonane tak rożnymi technikami, jak różne są Kolorystki.
    Dziękuję jeszcze raz za świetny pomysł i zebranie wokół siebie tak wielu cudownych kobietek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością (i niepewnością jak to wyjdzie, bo była to nasza pierwsza taka praca) tworzyłyśmy kartkę... Teraz możemy odetchnąć z ulgą, że wszystko się udało i powstał tak piękny, pamiątkowy album.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo się cieszę że za pomocą Lidzi mogłyśmy się przyczynić do uśmiechu na Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zasłużyłaś a Lidzia masz rację jest wielka, a Tobie za doglądanie prowadzenie i pilnowanie zabawy dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały album, ryczałabym jak bóbr. Dziewczyny są niesamowite, Ty Danusiu jesteś niesamowita, pamiątka nad pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały album i piękna pamiątka. Cieszę się, że i moja karta tam się znalazła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie karteczki takie śliczne ... piękną masz pamiątkę Danusiu ... a teraz się przyznam , że ozdobienie mojej kartki zajęło mi masę czasu bo próbowałam aż cztery razy he he . Wielkie słowa uznania dla Lidzi . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Serce się ściska;) Piękna pamiątka złożona z pracy wielu artystek;) Wspaniała wspólna praca;) Muszę się w końcu zmobilizować i przyłączyć się do zabawy;)Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamo, ale grubas, prawie taki tłusty jak ja, hihi. Oj dałabym wiele za ten widok Twojej buzki,kiedy zaglądasz do paki. Cieszę się niezmiernie, ze niespodzianka się udała. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu, jeszcze raz gorące podziękowania za "kolorki". Bardzo się cieszę, że niespodzianka ci sie spodobała. Rozmiar albumu i jego oprawa jest imponująca, ale to przecież twoja kolejna zasługa, że się wokół ciebie potrafiłyśmy zjednoczyć:)
    Lidzia Jesteś wielka:) Sacun dla ciebie:)
    Pozdrawiam wszystkie artystki kolorystki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu cieszę się, że mogłam dołączyć do tego zacnego grona, zasłużyłaś na podziękowania :)
    Lidka zorganizowała wszystko wspaniale, włożyła w ten album wiele pracy i serca
    Dziewczyny jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Danusiu gratuluję tak WSPANIAŁEGO albumu. Twoje artystki są ,, WIELKIE ".
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Imponujące przedsięwzięcie. Aż trudno uwierzyć, że tak wspaniały pomysł udało się tak pięknie i z powodzeniem zrealizować. Wielki podziw dla Lidzi i dla wszystkich dziewczyn. Wzruszające, tyle kart zrobionych od serca zamkniętych w jednym bezcennym albumie. Wielkie gratulacje dla wszystkich i dla Ciebie Danusiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny album będzie wyjątkową pamiątka Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Do pozazdroszczenia! Niepowtarzalne cudo!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz absolutnie najpiękniejszą pamiątkę z blogowego świata jaką można dostać:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszę się Twoją radością. Każda z nas wie ile czasu i pracy trzeba poświęcić na organizację takiej zabawy. Jesteś naszym dobrym duszkiem i jestem dumna, że mogę być częścią tej cudnie zakręconej społeczności. Jeszcze raz dziękuję za wszystko i proszę o więcej! Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  44. :) Też zaczęłam robić dla Ciebie stronę do tego albumu, ale wylądowałam przed jej ukończeniem w szpitalu, i aż do porodu w nim zostałam :( termin w ten sposób mi minął na wysłanie mojej strony :( ale też bardzo chciałam w albumie się znaleźć, i podziękować, za cudną zabawę, chodź rzadko trafiam w "reguły kolorystyczne" :) to jest miło patrzeć co inni wymyslili :) i poznawać mnóstwo cudownych osób. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hihi, szkoda że nie widziałam Twojej miny, udała się niespodzianka;) Lidzia miała świetny pomysł, zebrała nas, przydzielła zadanie i zrobiła z tego piękną pracę - dziękuję Lidzu:)
    Danuś, wiesz że w tych kartach są nasze serducha;)
    Kiedyś chciałaś mnie zobaczyć, więc masz dodatkowy bonusik w postaci mojej facjaty;) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cieszę się niesamowicie, że mogłam być częścią tego projektu. Tak samo jak cieszę się, że znalazłam kolorkową zabawę, gdyż nie raz myślenie o konkretnym kolorze przegoniło precz niemoc twórczą. Jeszcze raz: dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakże było mi przyjemnie wziąć udział w tymże spisku :)
    Czytając tego posta, widząc Danusiu Twe wzruszenie - było warto,oj warto !!!
    Dziękuję Danutko za wszystko :)
    Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten album jest wspaniałą pamiątką i świadczy o tym, że w tym wirtualnym świecie jest dużo ludzkiej przyjaźni i dobroci:) Jest to bardzo budujące:)
    Ty Danusiu, jesteś niesamowitą kobietą, że potrafiłaś w nas wzbudzić chęci do tej wspaniałej zabawy. Lidzia z kolei jest cudowna, bo wpadła na ten fantastyczny pomysł z albumem i pięknie całość oprawiła. Cudna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepięknie Ci Artystki podziękowały, nic dziwnego, że łzy lały się strumieniami.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspanialy, niepowtarzalny prezent nie do podrobienia to na pewno. Gratuluję tej cudnej pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lidzia konkretnie określiła czego oczekuje i do kiedy. Do dziś pamiętam, jak nie zdążyłam wysłać kartki przed wyjazdem na wakacje i zabrałam ją ze sobą. Co sił w nogach pognałam na rowerze na najbliższą mazurską pocztę, żeby zdążyć :) A tak na poważnie, to bardzo fajny pomysł. Cieszę się, że Ci się Danusiu podobało. Choć nie zawsze czas mi pozwala wrzucić coś Stefciowi, to bardzo się cieszę, że mogę brać udział w Twojej zabawie. Oby trwała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochane moje to ja Wam ogromnie dziękuję za tyle miłych słów,pięknych gestów i tak ogromnej niespodzianki na całe lata.
    Buziaki dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Album Lidzi powala na kolana! Praca wykonana na szóstkę z plusem! A karty wszystkich kolorystek zachwycają różnorodnością i oryginalnym wykonaniem. Wszystkie piękne i wyjątkowe :)) Jeszcze raz dziękuję Danusiu za to że jesteś, mimo że jestem od niedawna to zdążyłam już przekonać się o Twoim wielkim i barwnym serduchu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Brałam udział tylko w kilku kolorkach ale jak Lidzia napisała z pomysłem albumowym, nie mogło mnie zabraknąć :***** Album jest cudny :* Lidzia tak to wszytsko pięknie ogarnęła i poskładała :**** Cieszę się, że bransoletka Ci się Danusiu podoba :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Cieszę się ogromnie, że zostałam zaproszona do zrobienia dla Ciebie Danusiu karty albumowej.
    Gratuluję pomysłu "Cyklicznych kolorków", wytrwałości w realizacji wszystkich zamierzeń i punktualności.
    W pierwszym roku "kolorowej zabawy" zdążyłam tylko jeden raz na czas zrobić coś we wskazanym kolorze. Potem udało mi się wziąć udział w zabawie rocznicowej. Dziś już mam przygotowane małe co nieco w kolorze bieżącym, czyli oliwkowym. Dzięki, że mogę bawić się u Ciebie wraz ze wspaniałymi osobami. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana dostałaś fantastyczny i najbardziej oryginalny album jaki widziałam. Lidzia to wspaniała kobieta i miała genialny pomysł na pamiątkę dla Ciebie. Mam nadzieję że nawet gdy nasze blogi zgasną będzie dla Ciebie czymś wspaniałym, kawałkiem historii który dostarczy Ci wiele radości i wzruszeń. Mi tworzenie karty dostarczyło wiele radości ale nawet nie wyobrażam sobie co bym zrobiła będąc na Twoim miejscu- pewnie zalałabym się łzami. jesteś wspaniałą osobą i cieszę się że dostałaś od nas takie podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjny album powstał! I w pełni zasłużony!!! Choć jestem z Wami od niedawna, cieszę się, że mogłam się znaleźć w tak zaszczytnym gronie:) Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  58. jeszcze raz dziękujemy za twórczą zabawę jaką organizujesz! wieeeeelkie brawa! wcale się nie dziwię że będziesz go pokazywała każdemu! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna niespodzianka, tyle miłości i serca spiętych w jedno jest czym się chwalić. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniała pamiątka dla wspaniałej osoby,cieszę się,że i ja ja dorzuciłam swoje trzy grosze ;)
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu ♥

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)