wtorek, 5 listopada 2013

CHOINKA Z KREPINY NR.2

Witajcie !

Za wszystkie przemiłe słowa odnośnie mojego kursiku na gwiazdki bardzo dziękuję i nadal zachęcam do ich robienia .Kto jeszcze  nie widział  gwiazdek to zapraszam serdecznie  klik .
Dziś wpadłam po to, aby pokazać Wam choinkę z krepiny ,ale inną niż pierwsza wersja  jaką robiłam jakiś czas temu .Lubię bawić się różnym materiałem,nawet krepiną,dlatego  wymyśliłam i taką wersję  choineczki Jest dosyć wysoka bo całość ma ponad 0,5 m.Jeśli chodzi o kolory to wybrałam zielony ,który jest najbardziej zbliżony do naturalnego.Oczywiście nie obyło się bez psikania krepiny farbą srebrną , aby uzyskać  efekt cieniowania.
Jako dodatki zastosowałam zielone, brokatowe bombeczki ,naturalne szyszki i moje ulubione  żółędzie.Cieszę się z nich jak małe dziecko ,bo nazbierałam  w tym roku bardzo pokaźne okazy żołędzi,są duże i długie.

Postawiłam całość na kolory srebrzyste ,które uwielbiam bardziej niż złoto.Pewnie złota choinka też byłaby ciekawa ,ale ja  raczej  drugiej takiej już nie zrobię, więc  siła wyższa kazała mi robić w takiej kolorystyce a nie innej.

Jak całość wyszła to poddaję Waszej ocenie po krótkiej prezentacji 

boże narodzenie



  Tutaj są widoczne moje srebrzyście świecące żołędzie








 Na koniec nocna odsłona choinki

boże narodzenie

Jeśli ciekawi kogoś jak wyglądała  moja pierwsza choinka z krepiny zapraszam na posta klikając tutaj

Dziś się nie rozpisałam ,więc nie musicie czytać dużo, przez co zachęcam do napisania kilku słów odnośnie mojej choinkowej inspiracji świątecznej.

Niebawem przedstawię Wam kolejne  nowe  pomysły,jakie cały czas realizuję pomiędzy innymi pracami, które do tej pory pokazywałam .Zachęcam do zalądania i podglądania .

Spokojnej nocki życzę :)

DANUTKA:)))



29 komentarzy:

  1. Danusiu, super pomysł na świąteczną ozdobę! Jak dla mnie ta choinka wyszła znakomicie :-) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu śliczne choineczki. Ja też życzę Tobie spokojnej nocy Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka piekna.
    Zapraszam do siebie na rozdawajke.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/2013/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż Danusiu , moja Kochana zaskakujesz mnie ,,,,, ale ciekawa jestem,,,, czym mnie i chyba nie tylko mnie zaskoczysz w Konkursie na najlepszy tutorial u Ilonki????? Mi sen z powiek spędza i myślę wciąż o zadaniu, nie wiem czy dam rade ale na Ciebie liczę ... Buziaki ogromniaste ślę... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dana heśli tak mogę będzie mi łatwiej tak moja bratowa też ma Danuta powiem szczerze ja jestem szczęśliwa że jakimś cudem cię tu znalazłam w tym gąszczu mieszkań blogowych że tak to nazwać można - ty jesteś dla mnie inspiracją jak wiele innych wybranych spośród tysięcy blogowiczów - a dlaczego jak wgłębisz się w moje pisanie ma moim blogu na pewno zrozumiesz bo umieć można dużo ale chęci również są bardziej ważne niż umiejętności - z krepiną miałam tyle wspólnego co w szkole podstawowej kilkadziesiąt lat temu ale człowiek ciągle dojrzewa i ciągle się uczy oraz czerpie nauki od innych dziękuję ci za każdy twój post bo są one pisane dla nas ściskam mocno i życzę dobrej nocy Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kolorystyka bardzo mi odpowiada;)
    Choinka prześliczna;)Wiesz,że ja za krepiną nie przepadam,ale jakbym ją widziała w takich odsłonach jak ta choinka ,pewnie bym się do niej przekonała;)
    W Twoich apkach wszystko zamienia się w złoto...z srebro znaczy;))
    Oczywiście czekam na Twój kursik na coś pięknego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wolę srebro niż złoto. Świetnie wygląda ta choineczka. Bardzo ładnie ją ubrałaś - subtelnie i ze smakiem. Jest bardzo dekoracyjna i jednocześnie elegancka. Pomyślałaś o wszystkim - takie detale jak te srebrne żołędzie zdecydowanie dodają uroku. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna, pomysłowa i urokliwa jest ta choinka. Żołędzie same w sobie mogą być wspaniałą dekoracją choinki. Zaglądając do Ciebie wiadomo, że znajdzie się coś nowego i pomysłowego. Muszę pamiętać, żeby w przyszłym roku nazbierać żołędzi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna,pani to ma ciągle rewelacyjne pomysły dlatego wracam tu ciągle.Dziękuję za wszystkie posty i kursy /Pozdrawiam Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest jak wszystkie twoje prace. Na choinkę się raczej nie porwę , ale gwiazdki będą na pewno. Też wolę srebro, ale w komórce znalazłam złotą to pewnie jak by co to było by na złoto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu zaczynam dochodzic do wniosku, ze masz leb jak kun :) Gdzie Ci sie te wszystkie pomysly mieszcza ?? No niesamowita jestes kobietko kochana. Buziam Cie cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choineczka jest śliczna !!!!
    Udało ci się łądnie ułożyć krepinę no i te dodatki.
    Bombeczki, perełki, gwiazdeczki, żołędzie....
    No poprostu cudo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choineczka. Będzie świetną świąteczną ozdobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna choinka i jeszcze z taką się nie spotkałam. Jak dla mnie idealna i świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinka śliczna:) Też wolę srebro niż złoto. Piękne ozdoby a żołędzie w tym kolorze świetnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, kształt choinki to mi sprzed nosa sprzątnęłaś, chyb a w mojej głowie siedzisz ;) Wyszło rewelacyjnie, choć ja do krepiny przekonać się nie mogę to ta "spódniczka" na choince wyszła tak słodko! :) Pięknie ją wykończyłaś, mi żal ściska 4 litery, bo nie mam ani jednej szyszki :( Rób dalej mróweczko!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super pomysł :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna choineczka!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Choineczka wyszła Ci ślicznie. Będzie sie pięknie prezentować jako ozdoba świąteczna. Taki duże żołędzie też z dziećmi i w tym roku zebraliśmy- obrodził tak dąb czerwony. Pozdrawiam
    www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Danusiu, Danusiu, ciągle zaskakujesz, ciągle pokazujesz takie cuda, cudeńka, ze..brak słów aby opisać.PRZECUDOWNA CHOINECZKA no i Twój pomysł. Jesteś rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Danutko ! Ależ Ty MASZ ENERGIĘ I ZAPAŁ TWÓRCZY, tylko podziwiać! Choineczka może być bardzo interesująca dekoracja domu na święta! Podoba mi się! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu ja już swoje "achy" i "ochy" napisałam na Fb. Mogę tylko powtórzyć, że Twoje pomysły są dla mnie niesamowite, bo z rzeczy czasami wręcz nieciekawych potrafisz wyczarować prawdziwe piękno. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Choineczka jak sukieneczka:)))) Wyszła bardzo fajnie, elegancko:) Ależ Ty masz głowę pełną pomysłów! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna choineczka, bardzo mi się podoba taka wersja, ponieważ jest inna niż wszystkie, a przy tym wyjątkowa i bardzo oryginalna :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Idziesz jak burza, wciąż zachowując świeżość pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty Danutko zawsze mnie czymś zaskoszycz - pięny efekt uzyskałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)