czwartek, 27 czerwca 2013

KOSZYK KAWOWY Z PAPIEROWEJ WIKLINY I NIESPODZIANKI

Dzień dobry  !!!!

Dziś mam do zaprezentowania taki sobie zwykły koszyczek ,który zrobiłam w upalny wieczór jeszcze przed niedzielą.Nie jest za duży ,   wkomponowałam   w niego mój ulubiony sznurek w kolorze ecru i dorobiłam wieczko .Koszyk pomalowany jest kawą,a  sznurek jest tylko związany i bez żadnych kokardek, aby było  jak najzwyczajniej i prosto.Do dekoracji wieczka użyłam wybielonego kwiatka  z szyszki.






KOSZYK MALOWANY KAWĄ






koszyk malowany kawą



Całość   bardzo mi  się podoba ,bo ja kocham takie naturalne kolory .
A przeznaczeniem jego jest gromadzenie moich miniaturkowych skarbów.
Mam nadzieję,że Wam również przypadnie do gustu takie wykonanie:)





Kochani ja strasznie nie lubię się chwalić,ale wiem że panują na blogowisku pewne zasady i trzeba się jakoś do tego ustosunkować.

Więc pomimo tego,że mam  straszne opory przed takim chwaleniem się  to  spróbuję jakoś  zaprezentować 
 coś co sprawiło mi ogromną niespodziankę.

Otóż dostałam paczuszkę od Ilonki,tak po prostu,  zwyczajnie i bez okazji.
Nie chcę pisać o radości jaka mnie ogarnęła,bo to była piękna chwila i  pełna wzruszeń.
Żadne słowa nie wyrażą tego co czułam Jedynie co mogę zrobić  to podziękować jeszcze raz Ilonce za te prezenty a przede wszystkim   za naszą blogową przyjaźń, co czynię to  teraz
 DZIĘKUJĘ:)))

A teraz zobaczcie czym mnie ta kobitka o dobrym serduszku zaskoczyła

Nie mogłam się oprzeć,bo tak  piękne prace potrzebują fajnej oprawy ,więc zrobiam z części z nich kolaż



Śliczna sowa robiona na szydełku


Bransoletka szydełkowa z kamyczkami turkusowymi ,która szalenie mi się podoba i świetnie  pasuje na moją rękę 




Dostałam również słynne quillingowe jajo,które na żywo dopiero pokazuje z jakich Ilonka cienkich paseczków robi swoje prace.Dla mnie to mistrzostwo świata i  koronkowa robota


szydełkowe kwiatki,a ten kolorowy i  cieniowany jest boski



kolczyki quillingowe w moim ulubionym zetawianiu kolorystycznym 




Tulipanki  quillingowe ,w których się zakochałam  


i storczyki, w których zakochała się moja córka




Poza tym  przepiękne puzderko- szkatułka szydełkowa, które jest fantastycznie zrobione i  usztywnione






A na koniec przecudną ozdobę quillingową  w moich kolorach ,którą już oprawiłam w ramkę pasującą kolorystycznie do całości





Dostałam pozwolenie
 od Ilonki,że mogę wykorzystywać te wszystkie piękności  w swoich pracach ,więc pewnie jeszcze się spotkacie z  szydełkowymi kwiatuszkami w moich późniejszych  pracach.

To jeszcze nie koniec niespodzianek ,bo dostałam  przepiękną karteczkę od Dobrosławy z ręcznie robionymi kwiatuszkami ,za którą kochana jeszcze raz bardzo,bardzo dziękuję.



Także dziewczyny bardzo Wam za wszystko dziękuję ,za ciepłe słowa i pamiątki na całe lata.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was, bo post faktycznie długi coś wyszedł.

Pozdrawiam  wszystkich serdecznie, dziękuję za życzenia imieninowe ,za wszystkie słowa które tu zostawiacie,za maile,lajki  i ściskam Was mocno:))

DANUTKA:)))



25 komentarzy:

  1. :)))) Miło jest dostać upominki zrobione z serca....top pamiątka na całe lata.:))) Świetne i pięknie..nie wiem co jest naj naj:)))
    Twój koszyczek szkatułka jest śliczna,a także lubię naturalne kolory:))) więc Twój koszyczek przypadł mi do gustu.:) Czasem trzeba tak niewiele...aby..aby było to arcydziełem:)))) Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe wykorzystanie sznurka wplecionego w koszyk, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamorduję Cię Danutko;)))
    Prosiłam,błagałam,a Ty nic;))
    Miało być drobnym druczkiem i pod gwiazdką;)
    Wiesz,że zrobiłam to bo Cię uwielbiam i cieszę się,że Cie mam;)))
    Jesteś wielka!!
    Koszyczek jest cudny.Takie dodatki i taką prostotę lubię najbardziej;)))
    Ściskam mocno i buziaki przesyłam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk naprawdę fajnie przymalowałaś. Jest taki stonowany. Prezenty swietne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczek kawowy bardzo mi się podoba :)
    A te niespodzianki, które otrzymałaś są na prawdę cudowne i pięknie zrobione! Gratuluję Tobie tak wspaniałych blogowych znajomych :) Sama wiem, jak to jest :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, Twoje puzdereczko to prawdziwe dzieło sztuki :) A Ty w pełni zasługujesz na tak sympatyczne gesty ze strony innych. Prezenty dostałaś fantastyczne. Buziaki i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyk zwykły wcale nie taki zwykły. Baardzo ładny prosty naturalny . Prezenty przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje tyle niesamowitych prezentów!!! Piękności!
    Bardzo mi się podobają takie koszyczki w delikatnym kawowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No piekie :):) Zazdroszcze prezentow od Ilonki...Slicznosci same dostalas :)
    Karteczka tez fajna,no a koszyczek cudniasty. Podoba mi sie, malutki, fajnie zrobiony.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu zaskakujesz mnie coraz bardziej zaczynam Ci zazdrościć tych Twoich koszyczków :) (ale tak zdrowo :) ) ten taki malutki a piękny ja również lubię takie kolory :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu ,,,zadziwiasz ,,,,ciągle cos nowego ,,,,kiedy ty to robisz,,,,ale jesteś pracowita,,,,same cuda u ciebie ,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyk rewelacja, też taki styl lubię, nie wpadłabym ( chyba ) na to, żeby barwić kawą.
    Prezenty świetne, a najfajniej je dawać i dostawać tak z okazji - bez okazji - wtedy cieszą podwójnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny koszyczek na skarby - też lubię takie naturalne kolorki:) Wybielana szyszka to dla mnie nowość, ale trzeba przyznać, ze swietnie sie prezentuje:) A prezenty rewelacyjne:) Zarówno prace Ilonki jak i Dobrusi podziwiam z zapartym tchem i stwierdzam, że wiele mozna się od nich nauczyć:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyk przepiękny! Wspaniałe prezenty! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny i pomysłowy koszyczek.Prezentami to Cię rozpieszczają.Piękne prezenciki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczne.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałości koszykarek piękny a prezenty wspaniałe świadomość otrzymania takiej niespodzianki z pewnością uszczesliwia. Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny koszyczek a sznureczek dodaje mu uroku. Prezenty przecudne;))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekny koszyk, taki naturalny,a prezenty cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny koszyk , zresztą tak jak i wszystkie inne twoje prace ! Podarunki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczek jest przecudny,Twoje prace wciąż wprawiają mnie w zachwyt!Piękne prezenty,gratuluję♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyk wcale nie taki zwykły, a raczej powiedziałabym: niezwykły:) ja też uwielbiam takie naturalne plecionki. Prezenciki cudowne, miło jest otrzymać takie wykonane samodzielnie od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszyczek śliczny orginalny, też lubię takie cuda.A prezenty śliczne Danusiu otrzymałaś, i muszę przyznać że masz się czym chwalić, bo takie niespodzianki na co dzień się nie dostaje:) Danusiu Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Spisałyście się na medal :))

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)