czwartek, 1 października 2015

Podsumowanie wrześniowych oliwek

Obiecałam sobie ,że jak tylko nastanie początek miesiąca to na szybko uporam się z podsumowaniem wrześniowego koloru.

Nie mogę przecież  pominąć mojego ulubionego koloru  oliwkowego,to byłaby zbrodnia.
A jest co podziwiać i oglądać .
Jak zawsze dziewczyny spisały się na medal.Powstało tyle cudnych pomysłów ,inspiracji i zwariowanych prac.
Wszystkie bez wyjątku zasługują na najlepsze noty. 
To ,że potrafiłyście uporać się z tym trudnym kolorem dowodzi,że jesteście gotowe do kolejnych trudnych zadań, jakie co miesiąc będę Wam serwować .

Poza tym wrzesień był dla mnie miesiącem pełnym niespodzianek.
Dostałam od Was najwspanialszy prezent pod słońcem w postaci albumu tutaj.
Codziennie spoglądam na niego i jestem z Was dumna,że potraficie się zjednoczyć i wykonać takie cudne karty.Oczywiście po części była to sprawka naszej Lidzi .
Także kolejny raz dziękuję Wam kochani .

A teraz już przechodzę do wszystkich zgłoszonych prac 






Kochani to nie koniec bo zostało jeszcze szybkie podsumowanie części carvingowej.
Może i dużo prac na nią nie powstało,ale za to jakie wspaniałe.
Zresztą sami zobaczcie jak jest pięknie,estetycznie,apetycznie,pomysłowo ,wesoło a nawet strasznie w postaci krwiożerczego smokodyla:)


Takie prace to  tylko u nas 
Cyklicznych Kolorach Artystek Kolorystek !!!!!!!!!!!!!


No to sprawy związane z zabawą wrześniową uważam za zakończone.

Do zaś moje mróweczki :)




31 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace. Dziękuję Danusiu, że motywujesz nas do działań. Co prawda z czasem krucho, ale jak wyżej widać, większość artystek stanęło na wysokości zadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale różnorodność, wszystkie prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedzając kolejne blogi w trakcie dodawania prac do zabawy, widzimy co w nas drzemie. Każdy stara się jak może, by zrobić coś na miarę, albo ponad miarę swoich możliwości. Nie zawsze udaje się to, co zamierzamy, ale w końcu robimy i się chwalimy.
    Danuś, Królowo nasza, generale w spódnicy, jak to słusznie zauważyła Beatka / Ranya/, zgrupowałaś wśród swojej osoby armię rękodzielniczek i chwała Ci za to. W tym podsumowaniu jesteśmy wszystkie, które nie dość, że świetnie się bawimy, to jeszcze dużo się od siebie wzajem uczymy. To wszystko dzięki Tobie, moja Imienniczko.
    Buziaczki.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie :) Jak zwykle dopiero teraz widać ile pięknych prac powstało :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, tym bardziej że wiele z nas nie czuło tego koloru, by nie powiedzieć że go nie lubiło hehe.
    Buziaczki dla wszystkich Artystek-Kolorystek i oczywiście dla Ciebie Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne oliwkowe prace powstały Danusiu masz dar do motywowania ludzi pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne te prace, dziewczyny na prawdę potrafią pięknie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe prace, wszystkie mi się podobają, niektóre szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem sie zastanawiam ile jeszcze drzemie w nas pomyslów i zapału. To chyba nieograniczone pokłady energii i weny. Gratulacje dla wszystkich artystek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wszystkie prace, które trafiły do Twoich wyzwań. Podziwiam Ciebie , że tak doskonale opracowujesz wszystko z perfekcją , by to poukładać w całość. SZACUN WIELKI. Teraz "grzeje mi się czerep " na nowy temat fioletów, ale jak znam siebie to pewnie coś wymyślę. Nie lubię iść na skróty i pewnie się napocę przy tworzeniu. Pozdrawiam , buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace powstały, brawa dla wszystkich Artystek :) a ja nie zdążyłam we wrześniu ;((( ale października nie odpuszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i kto by pomyślał, taki mało popularny kolorek a tyle pięknych prac powstało, a już carving pobił wszystko .Super się dziewczyny spisały . Dzięki Danusiu za kolejną porcję świetnej zabawy .
    Pozdrowienia dla Wszystkich wytrwałych !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Danuś nie wiem jak Ty to ogarniasz, ale roboty masz kupę !
    widziałam większość prac, ale dopiero na kolażach widać ich ogrom i różnorodność:)
    Podziwiam i pozdrawiam:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak wiele prac i technik:) Wszystkich odwiedziłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu dziękuję za tak wspaniałe podsumowanie oliweczek :) Mam ogromne zaległości, a tutaj u Ciebie mogę sobie podziwiać wspaniałe, pomysłowe prace wykonane przez Artystki Kolorystki. Dziewczyny spisały się na medal :) Wielkie brawka ode mnie dla każdej z Was - Wasze oliweczki są piękne i mam nadzieję, że śliweczek będzie jeszcze więcej ;)
    Pozdrowionka i buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same śliczności !!!
      Wszystkie bez wyjątku :)
      Ostatnio nie miałam czasu,sposobności być tak jakbym chciała,odwiedzać,komentować te cuda :(
      Tutaj mogę je pooglądać dzięki Tobie Danusiu :)
      Naprawdę robicie kawał dobrej roboty :)
      Pozdrawiam Wszystkie Artychy i Ciebie Danusiu :)

      Usuń
  16. Piękne pracy w pięknych kolorach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponujące zestawienie ;) W części kulinarnej wydaje mi się, że brakuje pracy Agatki, coś mi gdzieś migało, że zgłaszała swoje ptaszysko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Że tak nieskromnie powiem zdolne bestyjki jesteśmy :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Staram się odwiedzać wszystkie blogi które podają swoje prace:)))jest i różnorodność i niesamowita pomysłowość:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek ciężki tym bardziej podziwiam prace dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i tyle komentarzy już tu się pojawiło, a mojego tu nie było?! No, ten oliwkowy kolorek, który akurat źle mi się kojarzy z uwagi na ,,przemarsz wojsk" u mnie i u nikogo więcej, to patrząc na wszystkie prace, wygląda bardzo ładnie i sympatycznie;) No cholera, oliwek nie cierpię, bo w smaku ohydne, ale te wszystkie prace są fantastyczne?! A jak się ucieszyłam, że mój ,,żaboludek"na pomidorowych wrotkach się wyłonił... A myślałam, że przejdzie ten z ,,figurką z brązu";) Danuś, wiem że cieszysz się albumikiem z podziękowaniami za zabawę , ale jakoś tak ,,wujowo" wyszło, że... Ale otrzymasz moje podziękowania zapewne w poniedziałek czyli 05. października;) Także z opóźnieniem,ale dołączę się do albumu;) Ha, ha, ha, ha,te aligator Ani wciąż mnie bawi;););) Pozdrowionka i cmokasy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace! Przyglądam się, podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak oglądam te podsumowania to zawsze jestem zadziwiona pomysłowością w podejściu do tematu. Gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię twoje posumowania - jak fajnie wygladają wszystkie prace zebrane razem ! tym razem udało mi się zobaczyć wszystkie i ciągle jestem pod wrażeniem, jak dziewczyny poskromiły oliwki. Super !

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne prace. I jakie apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejny miesiąc wspaniałych prac, cieszę się że każdy kolor potrafimy tak pięknie i różnorodnie przedstawić. Brawa dla Ciebie za świetną robotę :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. lubie te twoje kolaże, można jeszcze raz popodziwiać cały przekrój i różnorodność prac
    dzięki ci Pani za ten wysiłek :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne prace powstały:) Tobie dziękujemy za prowadzenie takiej wspaniałej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)