niedziela, 25 października 2015

Ogłaszam nowe wyzwanie ,,Bliżej natury"

Czołem pracusie !!!!

Po tytule posta widać od razu po co tu przybywam .
Pomysł na ten konkurs chodził mi po głowie już od kilku miesięcy ,ale nie było okazji, aby się za to porządnie zabrać .
Teraz nabrałam sił ,aby poprowadzić zabawę jakiej u nas jeszcze nie było.
Pewnie niektórzy pukają się w czoło co ta baba znów wymyśliła.
Ano wymyśliła nie byle co ,nie o byle czym ,jednym słowem ogłaszam wyzwanie-zabawę pt.
,,Bliżej Natury"



Kochani zasady są bardzo proste o czym za chwilkę przekonacie się sami

1.W konkursie może wziąć udział każdy kto zajmuje się rękodziełem i prowadzi aktywnie bloga od conajmniej 3 miesięcy.

2.Osoba biorąca udział  zostawia komentarz pod tym postem z chęcią  udziału w zabawie.

3.Zgłaszana praca musi być nowa,nigdzie nie publikowana i robiona specjalnie na tą zabawę.
Jedna osoba może zgłosić tylko jedną pracę .

4.Najważniejsza sprawa - temat.
Każda praca powstająca na zabawę powinna składać się z min. 40%  jednego lub kilku elementów,jakie dała nam matka natura .
Za naturalne dodatki uznaje się :
-suszone lub żywe kwiaty,liście ,trawy i zioła 
-dary jesieni: kasztany,żołędzie,szyszki,orzechy itp.
-kora drzew,łuski,łupiny,nasiona,ziarna 
-kamienie,muszle 
-gałązki,witki,patyki,deski  itp
-słoma,siano,wiklina(papierowa nie będzie brana pod uwagę )
-sznurki i materiały  lniane oraz jutowe

5.Technika pracy jest dowolna,ważne aby zawierała ona coś naturalnego w/w ilościach .
Mogą to być dekoracje świąteczne,ogólnoroczne,bukiety, ozdoby choinkowe, różne kompozycje,kartki   itp.wszystko zależy od Waszej fantazji i kreatywności

6.Swoje prace,a dokładnie jedno wybrane zdjęcie  w poziomie wysyłacie na maila 
dana.38@o2.pl 
do dnia 5 grudnia 2015 ,do godz. 24:00

Proszę wpisywać w  mailu  :
Jako temat -  Konkurs ,,Bliżej natury",
a w wiadomości proszę o 1 zdjęcie w poziomie ,
nazwę  lub tytuł  pracy  oraz link do swojego bloga.

7.Zdjęcie nie powinno zawierać żadnych oznaczeń,stempelków,nazw bloga i autora  itp.

8.Swoich prac nie publikujemy aż do momentu ogłoszenia wyników.

9.Po upływie terminu zgłaszania prac napiszę osobnego posta ze wszystkimi zdjęciami zgłoszonych regulaminowo prac,które będą anonimowe i ponumerowane w kolejności ich zgłaszania.Następnie  odbędzie się kilkudniowe głosowanie mające na celu wyłonienie zwycięskiej pracy .

Kochani zawsze marzyłam o tym, aby przeprowadzić zabawę zakończoną głosowaniem ,w której to nie wiemy kto za jaką pracą się kryje.

Celem takiej zabawy jest w miarę obiektywna ocena pracy.
Wszyscy będziemy mogli skupić się na pomysłowości,kreatywności ,sposobie wykonania i walorach estetycznych .

10.Prace nie spełniające warunków zabawy nie będą brane pod uwagę i zostaną zdyskwalifikowane 

11.Organizator zabawy nie bierze udziału w głosowaniu, choć pracę inspirującą z pewnością stworzę, aby zmotywować i zachęcić innych do wspólnej zabawy.

12.Osoba biorąca udział w zabawie zgłaszając swoją pracę jednocześnie wyraża zgodę na umieszczenie jej na blogu Moje Cuda Cudeńka.

13.Zapomniałabym o nagrodzie haha:)
Cóż ja mogę Wam kochani zaproponować ,aby namówić do  zabawy?
Po pierwsze osoba której praca zostanie przez Was wybrana otrzyma banerek zwycięzcy,który zawiśnie u mnie na blogu na bocznym pasku przez okres 30 dni.
Po drugie nie będę nikogo uszczęśliwiać na siłę swoimi pracami,więc zwycięzca otrzyma ode mnie porcję różnych przydaśków w zależności od tego jaką techniką się zajmuje .

14.Oczywiście podlinkowany banerek umieszczacie u siebie na blogu,na bocznym pasku.
15.Zapomniałam wczoraj dodać ,że wysyłka na terenie PL, także osoby z zagranicy podają adresik do zajomych czy rodzinki w kraju
Uff no to chyba już wszystko odnośnie zasad:) 

A na zakończenie kilka fajnych inspiracji naturalnych jakie znalazłam w necie

Jeszcze tylko dodam ,że fajnie  byłoby abyście stworzyli pracę, która nie będzie kojarzyć się z Waszymi pracami , co jeszcze bardziej podkręci emocje i uatrakcyjni zabawę .

A teraz z wielkim niepokojem będę oczekać  pierwszych  uczestników zabawy.

 Kochani mam cichą  nadzieję ,że zachęciłam Was do nowej  zabawy.
Czasu jest dosyć sporo,bo ponad miesiąc,więc można na spokojnie przemyśleć,wykonać  i zaskoczyć każdego. 

Ciekawe kto pierwszy podejmie to wyzwanie i zgłosi się na ochotnika?

Żegnam się już z Wami życząc wszystkiego dobrego na nadchodzący czas.

Buziaki :)))





41 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza chętna zgłaszam się do zabawy :)
    Pomysł fantastyczny. Buziaczki, banerka wieszam jutro bo już dziś wyszłam od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu! czy Ty w ogóle śpisz? oj muszę Ci chyba podesłać soku z aronii ( obniża ciśnienie i może troszkę pośpisz ). .... zanim stworzymy coś oryginalnego na tę nową zabawę wyzwaniową. Jestem chętna, banerek już wieszam , co bym nie zapomniała przypadkiem, Buziaczki pracusiu Ty nasz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Zgłaszma sie z miłą chęcią, choc jeszcze nie mam pomysłu. Co tam w końcu coś wymyślę. Buziaki no i " chodźcie z nami"....... kurde!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to staje w kolejce , może druga ??
    Powiem jedno Kobieto jesteś szalona ,a ja razem z Tobą :-) Niedługo zaryje nosem w glebę z niewyspania, ale co tam wyspie się na starość .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam napisać , że trochę mi to przypomina wyzwania siódemkowe z tym głosowaniem , ale ... bardzo mi się podoba głosowanie anonimowe, w końcu coś będzie po sprawiedliwości a nie po znajomości . Świetnie sobie to wymyśliłaś.
      Buziaczki

      Usuń
  5. Temat świetny, chętnie się zgłaszam, chociaż będę musiała męża zmolestować, by mi coś z lasu przytargał, bo ubożuchno u mnie z takimi rzeczami. Zobaczymy co mi w głowie tym razem zaświta, bo haft odpada w przedbiegach. Jeszcze tylko banerek i do myślenia się zabieram.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętna :)
    Kurcze a gdzieś Ty Danusiu była z ta zabawą rok temu jak stworzyłam ramkę na zdjęcia całą z darów natury? Nawet ważki zrobiłam z listków klonowych :) No nic, trzeba będzie pomyśleć nad czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochaniutka Moja! Powiem CI, że bardzo mnie zachęciłaś do tej zabawy i się normalnie zgłaszam hihihi, mam już pewien pomysł i strasznie się cieszę, że dałaś taki długi termin, dzięki temu będe mogla go spokojnie i precyzyjnie realizować. Ale się cieszę!Lecę na bloga wywiesić banerek :* Buziaczki Moja Kochana, uwielbiam Twoje pomysły i bardzo mi się podoba to głosowanie na prace 'bez autorów'.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstępnie zgłaszam sie do zabawy - mam nadzieje, że wyrobię się i zdążę na czas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Zaraz wyciągnę uzbierane skarby i coś się zmajstruje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia Danusiu jak Ty to wszystko ogarniesz - kolejna zabawa? Trudno mi będzie wcisnąć cokolwiek w napięty do granic grafik ale takiej okazji nie odpuszczę. Natura!!!! To fantastyczny pomysł i coś co kocham. Już zaczynam główkować. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na zabawę Ci sie urodził, zgłaszam sie i już zaczynam myśleć co też zrobić mam haha na razie pustka w głowie, ale na pewno coś wymyślę. Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasu jest jeszcze trochę, więc jak ogarnę nadchodzące szaleństwo i odetchnę, to mam nadzieję stworzyć coś specjalnie na to wyzwanie. Jego natura jest mi bardzo bliska, więc się postaram :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj, gdy po cudnym parku chodziłam ,wszystkie kasztany ominęłam, nawet liścia nie podniosłam...
    Pomysł świetny, strasznie jestem ciekawa jakie będą jego realizacje. Oficjalnego akcesu nie zgłaszam - nie weim, w co ręce teraz włożyć, ale może coś się jednak przytrafi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy nie przestaniesz zaskakiwać... i całe szczęście :) Wstępnie się piszę, cociaż jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, pomysł świetny, będę z niecierpliwością czekać na wszystkie cudowne naturalne prace, bo sama to zupełnie nie mam do tego smykałki :)
    Choć powiem szczerze, że tak całkiem w te anonimowe prace, ale może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku to może i ja w końcu coś pokażę;) Świetny pomysł,a las mam w ogrodzie,więc chyba dam radę;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu nie zarzekam sie, ale też nie obiecuję, że cokolwiek przygotuję,
    wiem że z niektórych spraw będę musiała teraz zrezygnować,
    ale będę zaglądać i kibicować:)
    miłego tygodnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem krótko: zgłaszam się! I chyba z pracy muszę się urwać, żeby po ciemku po lesie nie łazić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też stanę sobie w kąciku i spróbuję :) Może mi się uda, na wszelki wypadek się zapiszę.
    Bardzo mi się takie zabawy podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Panią Danutę oraz Wszystkich tu którzy piszą na blogu Pani Danusi . Bardzo chciałabym dołączyć do Waszego grona . Lubię rękodzieło i trochę potrafię dlatego bardzo proszę Pani Danusiu jak mogę się z Panią z kontaktować byłoby mi bardzo miło .

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam tu konta tylko na FB ...pozdrawiam Stanisława D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam .
      Pani Stasiu ta zabawa jest tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga .
      Proszę przeczytać uważnie post ,tam znajduje się adres mailowy,po drugie można mnie znaleźć na fejsie,na bocznym pasku bloga są do mnie namiary.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. O kurcze, ja dopiero zaczęłam blogować na początku października. Nie stykną mi trzy miesiące niestety. Co prawda, miałam już kiedyś bloga, ale nie wyrabiałam, choć i tak wiele tam nie było.. :))
    No nic, będę podziwiać wasze prace, mam nadzieję, że zrobisz kolejną "rundę" tej zabawy, to na pewno wezmę udział!! :)) Jak na razie próbuję coś na cykliczne kolorki zmajstrować... Może jeszcze zdążę! ;)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Bardzo fajny konkurs :) I ja postaram się coś zrobić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Danuś, bardzo się cieszę z Twojego pomysłu, bo uwielbiam takie prace;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kobieto, kusisz człowieka hehe. Nie wiem czy dam radę, ale na wszelki wypadek wieszam u siebie banerek;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysł jest fantastyczny! I temat i sposób głosowania. I chociaż w takie klocki nie jestem tak dobra, to potrakutuję to jako prawdziwe wyzwanie dla siebie i coś spróbuję wymodzić. Podziwiam twoją energię! (i moce przerobowe ha ha) Pozdawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu,o byłabym przeoczyła Twoją zabawę, gdyby nie ten klik w ostatnim poście. Wstępnie się zgłaszam, bo kocham naturalne ozdoby. Ale moje życie chwilowo się wywróciło o 180 stopni, nie mam zbyt wiele czasu, albo lepiej wcale nie mam:) Jednak postaram się jak zdrówko dopisze:)
    Banerek wstawiam i Ciebie ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł bardzo ciekawy! Więc nie ma opcji, że nie wezmę udziału (już teraz coś mi świta w głowie;). Ale szkoda, że opcję z liśćmi już wykorzystałam... Będę musiała wymyślić coś innego i równie fajnego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy uda mi się Kogokolwiek zaskoczyć, czy się moja praca Komukolwiek spodoba, ale z ogromną przyjemnością spróbuję coś zrobić :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł Danusiu ;-)))
    Ja na Wszystkich Świętych stworzyłam stroiki na groby w w dużej mierze ubogacając je naturą ;-)))
    Zapraszam http://catarina-brujita.blogspot.com/2015/11/zaduma-nad-zyciem.html#comment-form
    uściski zasyłam jesienne ale słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  31. Hm ciekawy pomysł na taką zabawę więc i ja się zgłaszam na nią. Banerek już wieszam i zaczynam myśleć co tu wykombinować. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj chciałabym, chciała ale z czasem kiepsko i nawet jesiennych skarbów mi brakuje. Konkurs jest świetny i aż mnie ręce świerzbią by coś zmajstrować. Pomysł z tajnym głosowaniem jest świetny, jestem zwolenniczką głosowania bez wiedzy kto zrobił pracę.

    OdpowiedzUsuń
  33. o kurczaki!
    taki chytry plan.... :-D
    chyba trzeba będzie las zanawiedzić poki śniegu nie nasypało ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny temat :) szczerze mówiąc to pierwszy tego typu konkurs, w którym wezmę udział ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :) pozdrawiam serdecznie Iwona

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze, że tu trafiłam, bo cos malutkiego ale z darów jesieni mam:) Banerek porywam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ileż Ty masz pomysłów, Danusiu :) Zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja w ostatniej chwili ... uf zdążyłam i jakże się cieszę bo skarbów natury u mnie sporo ... na pewno coś zrobię więc zgłaszam się Danusiu do wyzwania z przyjemnością . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)