czwartek, 15 października 2015

Kolejna szansa w Zgadywance i królewskie pudełko

Czołem kochani:)

Zanim przejdę do opisu mojej kolejnej pracy chcę Wam powiedzieć ,że na razie nie padła prawidłowa propozycja koloru na listopadową zabawę.
Kochane moje wytężcie swoje szare komórki,polatajcie wzrokiem po produktach spożywczych,może w końcu któraś z Was wpadnie na ten właściwy trop.
Czasu jest jeszcze trochę ,także podkręcam emocje i daję Wam drugą szansę ,co znaczy ,że każda z Was może złożyć kolejną propozycję koloru ,ale koniecznie pod postem ze Zgadywanką a nie tutaj.

A teraz już przechodzę do tematu głównego.

Jak już kiedyś wspominałam lubię powracać do niektórych technik czy prac.
Zatęskniłam za pudełkiem po rafaello,które robiłam przed wakacjami, tutaj możecie zobaczyć wszystkie porafaellowe jakie  powstały  z wykorzystaniem haftu wstążeczkowego .
Pozostało mi tylko jedno awaryjne na zaś.
I to zaś właśnie nadeszło pod koniec września.
Jednak chciałam aby było zupełnie inne niż poprzednie.
Ponieważ  haft wstążkami jest nadal na wakacjach ,to pomyślałam ,że dobrym pomysłem byłoby włączenie do pracy czegoś czym się teraz zajmuję .
A przecież są to koraliki ,bo gdyby ktoś nie wiedział to teraz jestem biżuteryjna haha:)
Tak ,nie śmiejcie się ,ja i biżutki haha,sama w to nadal nie mogę uwierzyć .
Ale stało się ,połknęłam kolejnego bakcyla i jest mi z nim na razie bardzo dobrze.
Jedyne na co narzekam to na ciągłe uszczuplenie portfela haha i brak czasu:)
W momencie kiedy zastanawiałam się jak ubrać to pudełko natrafiłam przypadkowo na konkurs organizowany przez Pasart,gdzie ostatnio zostawiłam kupę kasy robiąc koralikowe zakupy.
Zainteresował mnie w tym konkursie głównie temat ,który brzmiał
"Początki z rękodziełem" 
Poza tym kuszące było to,że technika wykonania pracy dowolna.
Wiadomo przecież ,że gdyby była to praca typowo biżuteryjna ,czy koralikowa to nawet przez myśl nie przeleciałoby mi że  mogę wziąć udział.
Ale skoro proponowano dowolność to powiedziałam sobie "Danuś ,czemu nie spróbujesz,w mordę przecież nie dadzą ?"
No to spróbowałam i moje ostatnie pudełko związane jest właśnie z początkiem mojej przygody rękodzielniczej .

Przez kilka dni walczyłam z tym pudłem .
Pocięłam całą ogromną apaszkę jaką kiedyś kupiłam w "Dżampeksie" ,specjalnie dla tych perełeczek i złotych cekinków- kółeczek.



 Tak na marginesie sporo mam tych dodatków,także pewnie będę jeszcze je wykorzystywać w innych pracach .

Na tej apaszce były też takie złote serduszka,które powycinałam i porobiłam z nich piękne kwiaty.
Całe pudełko haftowałam drobnymi perełkami,powszywałam kwiatki i duże kryształki.
A całość wygląda tak 

W mniejszych kwiatkach wszyłam moje ulubione frozenki 6mm w kolorze czerwonym 




Pudełko przenaczyłam na koraliki ,choć dziś już wiem ,że jest ono za małe :(
A dlaczego za chwilkę  zobaczycie ?



Kochani byłam w szoku czytając wyniki,normalnie mnie zatkało.
W życiu bym nie pomyślała,że te moje przeróbkowe pudełka mogą się spodobać .

Dziś jestem szczęśliwa ,że wzięłam udział w tej zabawie i tą radością dzielę się z Wami ,bo to moje złociste pudełko stanęło na podium i  zajęło drugie miejsce w konkursie "Początki z rękodziełem"

O wyróżnionych pracach   oraz ich historiach  możecie  poczytać tutaj,do czego ogromnie zachęcam i zapraszam w imieniu organizatorów i swoim  .
Oczywiście moja historia też tam jest ,więc kto ciekaw niech klika w linka i poczyta moje wypocinki 

 Dzięki wygranej  mogłam poczynić pewne koralikowe zakupy .
Zresztą zobaczcie sami ile dobroci dziś do mnie dojechało .
Ponad 80 woreczków z koralikami,zaszalałam jak mało kto haha:)
Nie byłabym sobą i oczywiście kwotę przekroczyłam ,ale u mnie to normalka.



Moje zakupy skupiły się głównie na małych koralikach toho,bo tego akurat mi brakuje do dalszych zmagań z makramą .

To teraz już wiecie czemu napisałam ,że to pudełko jednak jest za małe na zasoby koralikowe .
Czas pomyśleć o kolejnych haha:)
Tylko ,że pudełka się skończyły :( 

No dobra kończę na dziś pisanie,mam sporo pracy a do tego małż mi się rozchorował i od niedzieli leży uziemiony Wszystko jest na mojej głowie ,łącznie z lataniem przy nim ,bo bidulek nie może wcale chodzić i ogromnie cierpi z bólu.

A teraz żegnam się z Wami,życząc ciepełka i spokojnej nocki.

Buziole :)











34 komentarze:

  1. O żesz Ty w mordę Danusiu gratulacje wielkie. Pudełko faktycznie jest rewelacyjne. Slicznie ozdobiłaś tymi sercokwiatkami. Uhuhu poszalałaś. Wiem, że jak się za coś weźmiesz to perfekcyjnie i nie dziwię się jury konkursowemu, że przyznało Ci to podium. Po zakupach widzę, że nie prędko minie Ci upodobanie do koralików i makramy. Wypleść taką ilość to już trzeba mieć "hopsa". Pleć więc pleć Danuś i pokazuj nam swoje dzieła. Buziaki i uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko jestem pod wrażenie metamorfozy i gratuluję wygranej poszalałas z zakupami będą piękne rzeczy powstawały to na pewno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, zasoby ogromne poczyniłaś, zdrówka dla męża życzę. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej
    pudełko robi piorunujące wrażenie - jest super
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież pudełko śliczne to czegoż innego mogłaś się spodziewać ?!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takiej wygranej. Uważam, że w pełni zasłużona. Pudełko jest prześliczne! Ha! i od początku wiedziałam, że będzie za małe na koraliki :D Znam ja ten błysk szaleństwa przy zakupach :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu przede wszystkim wielkie gratulacje . Wiedziałam , że będziesz na podium , choć nie widziałam pracy jaką zrobiłaś na konkurs. Po prostu Twoje prace są doskonałe , obojętnie w jakiej technice wykonane, zawsze mają duszę i zawsze są wykonane perfekcyjne. Aczkolwiek przyznaję , że jestem troszkę zaskoczona ilością świecidełek na pudełeczku :-) Ale ... w takiej wersji kojarzy mi się z przepychem i bogactwem .
    Co do zakupów to dochodzę do wniosku , że jesteś od nich uzależniona jeszcze bardziej niż ja :-) Oj powstaną z nich kolejne cuda , cudeńka . Już się nie mogę doczekać. !!!
    Pozdrawiam i serdeczności wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pudełko,takie trochę barokowe,bardzo bogate,wcale nie dziwie się,że stanęłaś na podium,jury miało oczy na właściwym miejscu,a mężusiowi zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję drugiego miejsca Danusiu, zrobiłaś cudne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! Do takich "przeróbkowych" prac masz talent jak nikt inny :) I wiem, jak cieszą koralikowe zakupy ;) Przeglądanie koralików to dla mnie większa frajda, niż kupowanie ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe koralikowe szaleństwo! To pudełeczko to bardzo oryginalna i ślicznie wykonana praca - jestem pod wrażeniem pomysłu. Serdecznie Ci gratuluję sukcesu i wspaniałych zakupów. Już sobie wyobrażam jak teraz poszalejesz! Czekam na kolejne koralikowe cudeńka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, śliczne jest to pudełko! Nie dziwię się, że stanęłaś na podium :) Ogromne gratulacje :)
    Pozdrawiam! i zdrówka dla Małża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Danusiu :). Miejsce na podium jak najbardziej zasłużone - pudełko jest zachwycające. Ma w sobie taką orientalną, bizantyjską nutkę - a cóż bardziej do biżuterii nie pasuje jak bizantyjskich przepych ?
    Podziwiam liczbę nabytych koralików i czekam na efekty ich wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu pudełeczko jest przepiękne po prostu mnie zatkało i nie dziwię się że zostało wybrane. Fajnie że zdobyłaś nagrodę bardzo serdecznie ci gratuluję . Super że mogłaś kupić sobie koraliki do tworzenia nowych pięknych prac pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne pudełeczko!!! Otworzyła mi się gęba z zachwytu dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję miejsca na pudle :) Dużo zdrówka dla małża :)
    No i oczywiście peany na temat pudełka :) Jest cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danuś, pudełeczko niemalże królewskie?! Podziwiam Twoją cierpliwość, bo gdyby mnie przyszło to zrobić, to ,,pizdnęłabym" to w najgłębszy kąt;););) No brak mi cierpliwości do takich wyszywanych,,pierdółek" i już?! Chociaż potrafię to zrobić;) A bransoletek nie.... Ale jeszcze będę próbowała... Pozdrowionka cieplutkie;) No i gratulację z całego serducha, bo praca cudowna! Tylko jury ,,bojowe" (zamień literki), bo wybrali to, co wybrali... Czyli... Ech... Zapomniałam, że jestem u Ciebie... U siebie napisałabym, to co myślę.... No po prostu sqrwysyństwo. Takie jest moje zdanie. Wszędzie są machloje niestety.... Ale 4 im w 4;) ważne, że wygrałaś;););) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Nagroda jak najbardziej zasłużona bo pudełeczko śliczne. Cudo istne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danutko, GRATULACJE, historia fantastycznie opisana, prawie widzę oczami wyobraźni jak haftujesz tymi złotymi nićmi i nawet grudki kleju też widzę, moja wyobraźnia nie zna granic. Wygrana jak najbardziej zasłużona, bo pudełeczko jest niesamowicie piękne, tak jak piszesz, dopracowane w każdym calu i detalu.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu, z wielką przyjemnością przeczytałam Twoją przygodę z rekodziełem. Wspaniale, że zostałaś wyróżniona w konkursie i do tego konkurs z kasą, którą od razu wydałaś i to jeszcze w nadmiarze:) Pudełko jest przepiękne, brak mi słów! Jestem oczarowana! Wielkie gratulacje ode mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu...

    " Sercu mego Miła :)
    Aż żeś oczy me szeroko otworzyła....
    Że z tak sztucznego tworzywa,
    takie aż cuda żeś uczyniła..!!!
    Z paciorków małych niczym truskawek pestka,
    malujesz igiełką płatki kwiatków
    tak cudnych jak łezka...
    koliberka...
    najmniejszej ptaszyny...
    nie bez przyczyny ;)
    Byśmy z zachwytu jęknęły ...- MY !!!!!
    Wszystkie Artychy Kolorychy :* :* :*

    Ni to wiersz,ni to rym :)
    Danusiu Nasza wiedziesz PRYM !!!

    Piękne wyszyte pudełeczko <3 Nadal się zachwycam :)
    Gratuluję drugiego miejsca :) i tak wielkiej wygranej :)
    Ja dziś otrzymałam paczkę z zamówionymi koralikami i cieszyłam się jak wariat :P
    A Ty po otrzymaniu swojej...wiemmm....jak " krejzolka " 'P

    Buziolleeeeeeeeeee :***********

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu gratuluję ... stworzyłaś iście królewskie pudełeczko :) Cały czas idziesz do przodu, poznajesz nowe techniki i wykorzystujesz je na swój własny indywidualny sposób, dbając o każdy detalik.
    Zdrowiejcie jak najszybciej, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu jak zobaczyłam koraliki to od razu przez mózgownicę przeleciała piosenka
    https://www.youtube.com/watch?v=Pqaxe5o2Apo
    szczególnie refren :D
    Gratuluje kochana z całego serducha :)
    Dużo zdrówka dla ślubnego, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko jest po prostu czadowe, takie na bogato i z przepychem, ale jednocześnie nie kiczowate, a to trudna sztuka :) Gratuluję zaszczytnego II miejsca, taka praca to "pewniak" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, słusznie Ci się należało, bo pudełeczko jest przepięknie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest genialne dlatego nie mogło być inaczej, no chyba że pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Pudełeczko jest niesamowitej urody, wiec zasłużenie zdobyło nagrodę:)
    Oj mam zaległości bo nie wiem puki co, o co kaman z twoimi zagadkami, ale może uda mi sie ponadrabiać, choć część zaległości. Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite pudełeczko! Gratuluję Danusiu! Z zakupami dziękuję że pokazałaś, teraz przynajmniej nie mam wyrzutów sumienia, nie jestem sama w tym szaleństwie hihi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne pudełko Danusiu i jaką ciekawą ma zawartość

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Rewelacja! Pudełko naprawdę królewskie, a nawet cesarskie - gratuluję w pełni zasłużonego drugiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)