niedziela, 1 marca 2015

CYKLICZNE KOLORKI - MARZEC


Czołem artystki-kolorystki!

Kochani nie wiem jak to się stało,ale kolor, na który tak wiele osób narzekało znów odniósł  niesamowity sukces.Po raz drugi  mamy ponad 100 cudownych pomarańczowych prac <klik >,a dokładnie 107.

Ależ ja się cieszę :))))

Normalnie jak dziecko mam ochotę skakać pod sam sufit:)

Koniecznie musimy to uczcić .
Szampan już był ,tort również ,dlatego  dzisiaj zapraszam na małą lampkę wina 
Do wyboru białe lub czerwone,jednym słowem  dla każdego coś smacznego.



Zanim się rozpiszę na dobre,jak to bywa w postach z nowym kolorem , chcę Wam pokazać co znalazłam w sieci i co może nie jednej z Was poprawi humorek.


Wracając do tematu głównego nikt nie powinien być zaskoczony co do koloru na marzec  ,bo sami go wybieraliście i proponowaliście w postach pomarańczowych.
Także ja w wyborze koloru  palców nie maczałam ,poza pisaniem tego posta i robieniem banerków.
Wszelkie pretensje kierujcie do siebie haha:)
Najwięcej propozycji i życzeń było co do koloru  zielonego i to on będzie dominującym w  marcu.

*****************
 Kilka słów na temat wpływu koloru zielonego na nasze samopoczucie.
-ma działanie uspokajające i kojące układ nerwowy człowieka
-pozwala  rozluźniać się  i zapomnieć o problemach dnia codziennego
-wskazany jest w szpitalach,gdzie ma powodować zmniejszanie odczucia bólu i stresu 
-jest kolorem ,który wyzwala dobre emocje
-kojarzy się z wiosną,latem ,przyrodą  ,lasem,łąką i zapachem traw
Ponadto osoby kochające kolor zielony są wrażliwymi optymistami , kochają przyrodę i wszystko co nas otacza.
Osoby takie mają mnóstwo zainteresowań i lubią zgłębiać wiedzę .
Nieustannie dążą do wzbogacenia się o nowe doświadczenia i max. wykorzystania wszystkich swoich możliwości.

************

To tak w telegraficznym skrócie o zielonym .
O innych zaletach i upodobaniach tego koloru będziecie  pisali sami u siebie w postach.

Ale,żeby nie było tak łatwo to zadbałam o troszkę atrakcji w postaci banerków.

Zawsze powtarzam,że kolor na dany miesiąc jest kolorem dominuącym ,a my mamy bawić się różnymi zestawieniami kolorystycznymi ,bo ku temu ma służyć ta zabawa.


Tym razem mam dla Was również  trzy warianty do wyboru.

Pytanie tylko jak Wy je odbierzecie.

Wariant I
Na pierwszy rzut idzie banerek najbardziej zielony .
Proszę o prace w 95% zieloną(dowolne odcienie) i   5%  dowolne kolorki.


Wariant II
Druga propozycja jest równie bardzo ciekawa i  wiosenna.
Stosujemy min.50% koloru zielonego ,
ok 40%- kolor różowy i żółty(dowolone proporcje,ale oba kolory muszą się pojawić),
pozostałe 10 % - dowolne kolorki



Wariant III
Trzecia propozycja powinna zawierać min.50% -koloru zielonego ,
40%- kolor żółty i szary(dopuszczalny również stalowy lub grafitowy) w dowolnych proporcjach,ale oba kolory muszą być) 
10% -dowolne kolorki


Wydaje mi się,że banerki wyszły bardzo fajnie ,a  zestawy kolorystyczne dobrane ciekawie.

Także osobiście jestem z nich bardzo zadowolona.
A skoro wszyscy tak bardzo pragniemy wiosny to banerkowe tulipany są również  z nią bardzo związane.
Mnie zapewne będzie kusił ostatni banerek,ale jeszcze zobaczy się co najbardzie przypasi.

Wytyczne do koloru
1.Cały regulamin znajduje się w zakładce pod fotką główną bloga tutaj.
Osoby biorące udział po raz pierwszy proszone są o bardzo dokładne zapoznanie się i przestrzeganie regulaminu.
U mnie nie ma lekko  haha:)

2.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem.

3.Zabawa potrwa od 1 do 31 marca 2015 do godz.23:55

4.Technika pracy dowolna .

5.Podczas prezentacji pracy odpowiadacie na pytanie :
 Jaki kolor najlepiej pasuje do koloru seledynowego?

Wspominacie nadal o swoich upodobaniach do koloru obowiązującego w danym miesiącu

6.Wybieracie jeden z banerków ,który podlinkowany umieszczacie w poście z pracą i na bocznym pasku bloga

7.Linki do swoich prac wrzucacie jak zawsze na pożarcie niebieskiej żabci ,która niedawno w drodze głosowania  została nazwana   Stefanem
Tych ,którzy nie wiedzą jak to zrobić odsyłam do posta tutaj


I to byłoby na tyle.
Kochani czas znów pomarzyć i pomyśleć o tym, aby nasza rodzinka kolorystek powiększyła się o kolejne zdolne duszyczki.
Jak myślicie kochane ,jaki mamy obrać cel w tym miesiącu?
Mnie się marzy tak ze 120 wspaniałych artystek ,a Wy co sądzicie?

A teraz kochani rozpoczynamy kolejną zabawę !!!!

Powodzenia i buziaki dla wszystkich 

DANUTKA:)))


ZANIM DODASZ LINK BARDZO DOBRZE ZAPOZNAJ SIĘ Z WYTYCZNYMI W TYM POŚCIE ORAZ REGULAMINEM KLIKAJĄC tutaj



122 komentarze:

  1. No i mamy wiosenna zieleń , banerki śliczne jak i połączenia prace na pewno bedą piękne i bedzie ich sporo oj sporo damy radę przebić 120 to na pewno :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór dość banalny ale niech będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaniutka Ty Moja normalnie widzę ,że kolorki i artystki dosłownie dają czadu w tworzeniu ! Jestem pod wielkim wrażeniem, co rusz wchodzę na blogera to widzę Twoje banerki Kochana, nie mogę sie doczekac kiedy i ja dołącze:* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu kochana ja też nie mogę się doczekać kiedy powrócisz do nas na dobre..My wszystkie tu pamiętamy o Tobie i cierpliwie czekamy .
      Buziaki kochana

      Usuń
  4. ja juz staję w marcowej "przeczekalni" i wybiorę kolorek raczej zielony z minimalnym dodatkiem:) aczkolwiek nie mam pojecia co to bedzie:)
    gratuluje 107!!! jak sie zrobi ciutke wiosennie to wszystkie zabierzemy sie do pracy i bedzie nas prawie 200:D
    Co do zielonego w szpitalach mówie stop! nie nie nie, jest to najgorszy odcien zieleni jaka moge sobie wyobrazic-zielone fartuszki, a jak juz mam wkladac jednorazowe rekawiczki w kolorze zielonym to mysle-ale oblesne .... i szybko uwijam sie ze sprzataniem:)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. To mówisz, że w marcu będziemy się bawić w zielone?:) To świetnie. Trzeba będzie coś pomyśleć ale to najlepiej chyba wyjdzie na łonie natury skoro wiosna tuż tuż:) Warianty jak zawsze dają do myślenia. I masz racje bardzo fajnie wyglądają:) Dobra ja się zbieram do spania bo ranek bliski :) Dobranoc:*

    OdpowiedzUsuń
  6. No i ja też nie odpuszczę:) nie mam pojęcia co zrobię i który banerek wybiorę. zaciekawił mnie ostatni, ale czy mi sie uda? Gratulacje dla wszystkich kolorystek, za tak obfite karmienie stefana:) Miejmy nadzieję, że w marcu jego apetyt też zostanie zaspokojony;) Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to do boju!!!!! Artystki kolorystki!!!! Oczywiście również "wyczaruję" coś zielonego. I mam zamiar w tej kwestii totalne zaszaleć i może nawet Was zaskoczę! Pozdrawiam serdecznie - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. No i mam pustkę w głowie i panikę w sercu- ZIELONE?
    zieleń to ja lubie w ogrodzie i ew na talerzu , w zielonym wyglądam jak zombi
    Ale wiesz Danusiu że nie odpuszczę:)
    raczej nie?
    Miłej niedzieli, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony - super!!! Teraz tylko trzeba znaleźć parę wolnych chwil żeby wykonać to co mi po głowie chodzi. Ciężko będzie, ale zobaczymy. Nie wiem jak inne dziewczyny, ale mnie te ewentualne kolejne setki u Stefana rajcują że uś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gramy w zielone! Może do końca wyzwania zrobi się zielono także wokół nas?
    Świetne banerki Danusiu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu super że wybrałaś kolor zielony na marzec. Fajnie bo dużo dziewczyn pisało o nim w postach i ja też o tym kolorze myslałam i mamy go wszystkie. Super dobrałaś warianty i banerki śliczne. Już mi coś chodzi po głowie i postaram się coś zrobić. Miłej i słonecznej niedzieli u mnie piękne wiosenne słoneczko świeci aż chce się żyć. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i pięknie,wiosną zapachniało,banerki są cudowne,połączenia kolorów bardzo ciekawe,muszę się zastanowić,które zestawienie wybrać,bo wszystkie są kuszące,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu cóż mogę powiedzieć... nie odpuszczę;) i dalej bawię się z Tobą i Artystkami Kolorystkami :)
    Na kolor nie mogę narzekać ha ha ha ... sama go też zaproponowałam;) Warianciki świetne - każdy znajdzie coś dla siebie, a banerki wyglądają ślicznie. Porywam ich kolażyk do siebie;), bo jeszcze nie wiem, który wybiorę... Kochana będzie nas więcej niż 111 - tak mi się wydaje;) Mam cichą nadzieję ,że Twoja magiczna 120 zostanie przekroczona.
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja zgłaszam się do zabawy :) pomysłu jeszcze nie mam ale zielony to mój ulubiony kolor więc nie mogę przejść obojętnie wobec zabawy :) pozdrawiam i miłej niedzieli życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak się ciesze, zrobi się pięknie, zielono i czuć będzie już u nas na blogu dzięki temu wiosnę. Czekam na to z niecierpliwością. Na pewno coś w zieleni wymodzę tylko jeszcze nie wiem co i który to będzie banerek, czas pokaże. Buziaki kochana dla Ciebie, i ogromne podziękowania za zorganizowanie tak fajnej zabawy. dzięki Tobie Danusiu większość z nas się poznała i dzięki Tobie tworzymy świetną paczkę. Ja o Was (o nas) zawsze mówię, że to jest moja blogowa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajajaj myślałam, że Danusiu wybierzesz jednak żółty, co jednak by mnie wcale nie ucieszyło, bo żółtego nie mam nic ani grama w swoich pracach, a zielony? ... hmmmm w sumie mam, niby jużwybrałam wersję, ale jeszcze się zastanawiam, bo mam i samo zielone i zielono różowe, musiałabym tylko gdzieś żółcień wcisnąć ... hmmm ... musze pokombinować i pomyśleć, ale najpierw muszę sie ogarnąć troszku, bo nie ukrywam, że niedziele są dla nas porankowo-piżamowe :-) (wstyd, wiem już po 10), więc muszę się ogarnąć, a potem pogadam sobie ze Stefankiem, czy mnie przyjmie na pożarcie ;-)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście już się zgłaszam, bo później zapomnę;) Kusisz mnie wariantem II i III, ale co z tego wyjdzie, zobaczymy. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pomarańczem niestety nie dałam rady - pomysł co prawda był, ale z czasem bardzo krucho... Mam nadzieję, że w marcu będzie luźniej, a wtedy koniecznie się ogarnę i siadam do tych zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnego sukcesu :) ja już wczoraj świętowałam więc za winko chyba dzisiaj podziękuje.... hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przyłączę się do grupy Artystek-Kolorystek, które - przy okazji - serdecznie pozdrawiam:) Zielony to piękny kolor i wspaniale będzie współgrał z naturą budzącą się za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że mogę brać udział w tej zabawie, z niecierpliwością czekałam na kolejny kolorek i ciesze się , że to właśnie zielony jest w roli głównej, choć nie mam pojęcia co zrobię :) Mam cały miesiąc aby coś wymyślić i nakarmić Stefana. Banerki rewelacyjne i takie wiosenne, połączenie kolorów super i na pewno powstaną piękne prace :) Na razie pobieram banerek i myślę
    Pozdrawiam wiosennie Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja też się przyłącze, Pomysł mam , a co mi z tego wyjdzie - zobaczymy. Pozdrawiam wszystkie Artystki Kolorystki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, robi się coraz ciekawiej... muszę się zaopatrzyć we wszelkie urządzenia miernicze, bo znowu coś sknocę :p Inspirujące wyzwanie, i być może dołączę się, ale z najłatwiejszym przypadkiem :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  24. No to wiosna na całego :) Nawet u nas artystek kolorystek się zazieleni - haha :) Oczywiście zapisuję się i lecę wieszać banerek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hurra! Pomarańczowy był moim ulubionym kolorem, a i zielony również :)
    Drugi raz bawię się u Danusi i bardzo mi się podoba - oczywiście "wchodzę w to" :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką przyjemnością zgłaszam się po raz 3 :-))))
    Pozdrawiam Wszystkie Artystki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danutko, właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że skoro mam zielony pokój to wiosna u mnie gości przez cały rok:) Piękne połączyłaś kolorki, może tym razem zdołam dołączyć do zabawy:) Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam zielony, to mam hihi. Teraz też mam... problem co z tym fantem zrobić ;) Ale... od czego ta moja zwariowana głowa ;) Zapisuję się z przyjemnością.
    No i gratuluję kolejnej setki. Jeszcze chyba w piątek wieczorem sprawdzałam specjalnie, a tu już było 99 ;) Super, w takim razie oby do 120 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja się cieszę na tą zieleń, będzie zielono u Ciebie i powolutku zielono za oknem:) Kombinuję od dziś intensywnie nad zielenią z szarościami i żółtym zapewne. Pozdrawiam i myślę, że spokojnie do 120 dobijemy bo banerki z tulipanami są prześliczne, wiec będzie sporo chętnych żeby sobie taki na blogu wstawić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak mój kolorek na marzec, czas brać się do roboty:) Tylko odpowiedni wariant trzeba sobie wybrać :) Poczęstowałam się czerwonym winkiem, podobno krwinek przybywa:) Babcia emerytka rozbawiła mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygrał mój kolorek. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie i na ten miesiąc do zabawy. Jeszcze nie wiem co zrobie ale zielony lubię to cos wykombinuję:)
    banerek juz podmieniony, czas brac sie ostro do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój kolorek,zgłaszam się chociaż nie mam pojęcia co wymodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  34. No to działamy, liczę na galerię prac pelniutka po brzegi samych zzielenialych wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu to ja musze po kolei , wiesz że ja księgowa to bałaganu nie lubię :-)
    ! oczywiście melduję sie na starcie , byłam na wszystkich dotychczasowych :-)
    @ zielony - no OK niech bedzie zielony, co prawda zestawy trochę dziwne, ale U Ciebie musi być inaczej i to normalka .
    # Póki nie zdecyduje sie na konkretny zestwa powiesiłam se na blogu kolaż , a co wolno ??
    $ W końcu wiem czemu w szpiatalu zawsze jest zielona lamperia a stój chirurga jest seledynowy i żeby sie tego dowiedzieć , musiałam czekać na Twoją Zabawę :-)
    % Myślę , że liczba 120 jest chyba zanizona , będzie więcej !!
    ^ Banerki są cudne , udały Ci się superancko
    & Winko wypiłam , dobre było , a bacię delikatnie pominełam i udaje , że jestem strasznie biedna !!
    * Kazanie dzis było za krótkie , pomysłu brak . Ale spoko coś sie wymyśli.
    Życze wszystkim udanej zabawy i do zobaczenia na szlaku do Stefana, a Tobie Dansuiu dziekuje , że nadal Ci się chce !!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po namyśle i kilku inspiracjach - w tym hiacynt w zdjęciu głównym naszej Królowej - melduje , że zmieniłam zdanie co do zestawów kolorystycznych.- są the best !!!!

      Usuń
  36. Jak ja zrobiłam zielone serce,to Ty z zielonym wyjeżdżasz;)
    U mnie to nic nie wiadomo,postaram się jak nie wiem co,ale czy wyjdzie,to się okaże pod koniec miesiąca;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio sporo rzeczy zmalowałam na zielono, ale poszły w świat... Rzeczą oczywistą jest, że żadnej zabawy w Kolorki sobie nie odpuszczę, więc jestem, melduję się i biorę do kolejnej roboty na zielono! Obstawiam, że będzie więcej niż 120 prac :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja Danusiu będę się starała, bo Twoje wyzwania bardzo mobilizują i odświeżają mi umysł:))) Buziaki serdeczne zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się zgłaszam, puki co banerka nie biorę bo nie wiem co zmaluję :) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Po raz pierwszy wiem, od razu, co chcę zrobić :)
    Jeszcze nie wiem, w której wersji kolorystycznej. Ale wiem co :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że jest zielony;)
    A setka to już teraz zawsze powinna być przekroczona hehe;)
    Oczywiście bawię się dalej;) Tylko teraz co tu zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam:) Zrobię coś zielonego i będę ta 103 ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie będę udawała szczęśliwej Danusiu, bo to kolory, których akurat wręcz nie cierpię...Rozumiem, że trudno jest powtarzać się z kolorystyką (nawet w łączeniach)... Dlatego tym razem, chyba nie wezmę udziału w zabawie...No, chyba, że natchnie mnie w ostatniej chwili, w co jak na razie wątpię... Artystek-Kolorystek jest już tak dużo, że jak jedna ,,wypadnie" to nic się nie stanie, bo setka na pewno będzie;) Pozdrawiam Cię gorąco;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jak sama mówisz nic na siłę.
      Mam nadzieję ,że jednak Cię natchnie i skusisz się o takie połaczenie kolorów.Dla mnie wyzwaniem jest robienie czegoś co nie bardzo lubię a nie tylko same przyjazne kolorki,ale zrobisz jak uważasz.
      A może coś namaluj,przecież to Twoje najlepsze klimaty :)
      Buziaki :)

      Usuń
  44. Cieszę się, że nie zrobiłaś nam kawału i przychyliłaś się do woli większości :) Zielony na marzec jest jak najbardziej na miejscu. Oczywiście zgłaszam się do zabawy - skoro poradziłam sobie z pomarańczem, to już żaden kolor mi się nie oprze. Swoją drogą przyznaję z pokorą, że nie wierzyłam w tę pomarańczową setkę, ale za to zielony powinien rozbić bank! Jednym słowem - rośniemy w siłę :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. W końcu się zebrałam i ja. Mam nadzieję, że sprostałam wymogom.

    OdpowiedzUsuń
  46. no prosze, banerki rewelacyjne teraz tylko kleić lepić i wstawiać, żeby to było takie proste i oczywiste:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. no, no , to juz normalnie potop ( szwedzki?)
    super , że tyle osób się z nami bawi

    no to może ambitniejsze założenie: 2 setki! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj Danusiu! kolorek jak dla mnie, bo mnie podniesie na duchu, może szybciej wyzdrowieję, a wirus, który mnie opanował w końcu mnie opuści. Zapisuję się i jak tylko ozdrowieję coś wrzucę Twojemu Stefankowi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojeju no....nie lubię zielonego :( Cóż :) Może coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki dziewczyny ,że już jest Was tyle chętnych .
    Powodzenia kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne banerki, piękne kolorki więc i ja coś pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja sprężyłam się w tym miesiącu (pora się w końcu ogarnąć;) , materiały w zielonościach miałam, więc się już melduję z gotową pracą.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiosna idzie, to i zielono się robi.

    OdpowiedzUsuń
  54. Za oknem zrobiło się szaro i buro, czas przywołać wiosnę. Niech się zazieleni w koło. Pobieram banerek i do dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak czekałam na nowy kolorek, bo pomarańczowy lubię, ale nie miałam co stworzyć, a tu znowu klops. Szkoda, że nie można wykorzystać tylko zieleni, kupiłam taki fajny miętowy kordonek... Ale wyzwanie to wyzwanie, nie może być tak super łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  56. W lutym się poddałam i to nie dlatego ,że nie było pomysłu na pomarańcz, ale zwyczajne dopadło chorubsko i nie miałam głowy do działań. Mam nadzieję ,że w tym miesiącu się zmierzę z zielonym ,w końcu to mój ulubiony kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana Danusiu wrzuciłam żabie na pożarcie moją pracę :) wiem że nie do końca spełniłam warunki procentowe ... ja chyba nie potrafię tworzyć prac zgodnie z wytycznymi :) jesli faktycznie to nie tak jak miało być usunę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dołączam do zabawy :) kolorki u Ciebie odkryłam miesiąc temu i pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z prawdziwa przyjemnością dołączam po raz kolejny do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. No i w końcu dotarłam bo ostatnio myśli miałam gdzie indziej dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się i ja ;) idę nakarmić Stefka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy. Zawsze musi być ten pierwszy raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gonię z wywieszonym jęzorem, ale oczywiście nadal się bawię;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się do zabawy z kolorami po raz drugi. Tak mi się tu spodobało, że zostanę na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj Danutko :)
    Melduję,że zaraz nakarmię Stefana,mam nadzieję,że mnie nie wypluje,bo mam obawy co do kolorów dodatkowych,czy nie za mało :( Jeśli tak się okaże,to melduj,a ja usunę link i bedzie po sprawie ;)
    Żałuję,że nie mogłam bawić się z Wami w lutym - pomarańczkami,no ale coż...takie życie ...
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)*** Buziole :)***

    OdpowiedzUsuń
  67. Robiąc jajeczko nie olśniło mnie że pasuje do Marcowego kolorku . Stefan juz jajeczkiem nakarmiony

    OdpowiedzUsuń
  68. Skoro można podsuwać pomysły na temat kolorów to ja podrzucam taki - jednym z wariantów kolorystycznych mogłoby być cieniowanie koloru wybranego na dany miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  69. rzucę się na pożarcie, albo mnie Stefan połknie albo wypluje hi hi

    OdpowiedzUsuń
  70. Dołączam do zabawy ;) jak zwykle z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się! :) Nie może być inaczej, skoro zielony był również przeze mnie proponowany na marcową zabawę! Zaraz opublikuję post i nakarmię Stefana :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem i ja, już wszystko gotowe, bo tej zabawy to nie odpuszczę :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Danuś zgłaszam swoje koszulki do zabawy, są całe zielone tak jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Tym razem nie będę się czaiła na koniec miesiąca :) i zgłoszę swoją pracę szybciej :* Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  75. Poprawiłam się i zgłaszam się do zabawy raz jeszcze - tym razem z bardziej zieloną (niemal w całości!) naszyjnikową sówką. Mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze i moja praca zostanie przyjęta do zabawy. :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Danusiu .... ja również się melduję i ustawiam w kolejce wyrażając chęć wzięcia udziału w zabawie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Kolorek jak najbardziej mi odpowiada, dlatego nie wyobrażam sobie żeby mogła go odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj Danusiu. Po prawie 2 miesięcznej przerwie wróciłam znów do swiata blogowego.. i tak się zastanawiam czy przyjmiesz mnie spowrotem do swojej zabawy ;) ???
    Z ogromną przyjemnością bym znów dołączyła do Twojej kolorystycznej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana przyłączaj sie do zabawy w każdej chwili.Cieszę się ,że wracasz z powrotem do zabawy,to bardzo miłe.Także czekam na Twoją zieloną pracę .Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Danusiu melduję ,że kolor zielony mam nadzieję ogarnełam i z miłą chęcią zgłaszam moją małą pracę pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj Danusiu :) Wreszcie się zmobilizowałam i zgłaszam się do zabawy :) A do wesołego i energetycznego seledynu najbardziej pasuje delikatny pastelowy i słodki róż :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Danusiu ja zaraz będę coś tworzyć, bo nareszcie mam chwilę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Nareście się do tego zabrałam i jak najbardziej dalej bawić się z wami

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się- biżut zrobiony specjalnie na twoje wyzwanko:-), pozdrawiam Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  85. Dołączam w bardzo abstrakcyjnej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zdążyłam :) tym razem nie przegapiłam zabawy,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Żaba nakarmiona moją bransoletką, mam nadzieję, że się nie udławi :)

    OdpowiedzUsuń
  88. No i wreszcie jest kolor zielony. Smok już gotowy, mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam. Danusiu, zęby wyszły bardzo dobrze, dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo chętnie dołączam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Z wielką przyjemnością zgłaszam się i ja do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Dołączam do zabawy, bo to mój ukochany od lat kolorek. A właśnie spod igły wyszło coś cudownie zielonego. Ślę wiosenne pozdrowienia pełne ciepłych promieni słońca.

    OdpowiedzUsuń
  92. Szału nie ma - jest zielony!

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się również do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Mam nadzieję, że Stefan przełknie mojego ślimaka z motylkami. Pozdrawiam wszystkich zieloniutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też chętnie stanę do zabawy
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  97. Jest coraz lepiej, jeszcze kilka kolorków i będę trafiać ze swoja pracą około połowy miesiąca ;-)
    Banerek sobie zabrałam i czas nakarmić Stefana. Imię Stefan kojarzy mi się z pająkiem. Miałyśmy kiedyś z koleżankami podział pająków na Stefki, Gienki i Arnoldy....yhmmm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się do zabawy-gram w zielone :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Coraz więcej prac, więc i ja dokładam do nich swoje "dzieło" :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam do zabawy moje drobiazgi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Tradycyjnie na prawie koniec miesiąca,zgłaszam się do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  102. Danutko !!!
    Mam nadzieję,że nie przepędzisz mnie tam gdzie raki zimują,ani gdzie pieprz rośnie :(
    W moim nowym poście pozwoliłam sobie....umieścić Twój banerek z zabawy marcowej ....zainspirowana Twoimi wariacjami kolorystycznymi,ponieważ chciałam wytestować owe kolorki...
    Jak będziesz chciała bić mnie po głowie,to pisz,bij ....usunę...a karku nadal nadstawię,bo i tak warto było ;)
    Pozdrowionka miłe :)***

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja również się zgłaszam :)
    I życzę wszystkim powodzenia i mnóstwo natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  104. I udało mi się zdążyć z pracą :)
    Pozdrawiam
    Tak więc zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  105. Kochana Danusiu. Wprost nie mogę się powstrzymać , aby nie napisać, że dziewczyny przeszły same siebie. Oglądając wszystkie prace stwierdziłam jednoznacznie , że wszystkie Panie uczestniczące w Twoich wyzwaniach są mega zdolne, charyzmatyczne , potrafią dosłownie wszystko. To jest naprawdę budujące, oby więcej młodzieży zaczęło robić coś pożytecznego. Gratuluje wszystkim Paniom. Myślę,że nie pominęłam żadnej w swych odwiedzinach .

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się i ja do zabawy.Mam nadzieję ,że udało się zrobić wszystko tak jak trzeba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Dodałam, udało się jednak, komentarze nadrobię w wolnej chwili:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Czy się zgłaszam zgodnie z regulaminem? Powinna być opcja "po co pytasz, jak wiadomo że tak" ;) I proszę nie pisać, że za 5 dwunasta- zgłosiłam się o w pół do dwunastej hahaha ;) Kochana banner dodam jutro bo bateria słaba a prąd zabrali gnoje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  109. No chyba jeszcze zdążę nakarmić żabkę zielenią...nie wiem jakim cudem ale udało się skończyć na ostatnie 5 minut...

    OdpowiedzUsuń
  110. Brawo !!! Znów jest powód do otworzenia butli z bąbelkami i świętowania :)
    Pozdrawiam Danusiu :) oraz wszystkie Artystki - Kolorystki :)***

    OdpowiedzUsuń
  111. Strasznie Cię Danusiu przepraszam. Bije się w piersi. Coś mi nie wyszło z tym nakarmieniem żabki. Pochrzaniłam. Jestem straszna gapą. Kładę to na karb wirusa. Obiecuje , że się to nie powtórzy. A Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrówka . Dziękuję . Całuski

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)