sobota, 5 lipca 2014

Wytyczne do "Cyklicznych kolorków u Danutki", Różowy

Dobry wieczór moi mili!

Zaczynając pisać posta z serwetką hardangerową ,nawet nie miałam pojęcia ,że za chwilę wpadnę na pomysł nowej zabawy .
Była to reakcja spontaniczna,nie zamierzona ,która powstała pod wpływem chwili.
Najpierw chciałam  sama  robić takie cykliczne tematy tylko dla siebie  ,ale coś mi podpowiedziało, że można z tego zrobić całkiem sympatyczną zabawę.
Zabawę dla wszystkich osób blogujących bez wyjątku.
Może to  dlatego,że bardzo spodobało mi się Wasze podejście do moich wyzwań.
Pokazaliście się z bardzo dobrej strony.Pojawiło się tyle plusów  podczas  tamtej   zabawy.
Z tego co zauważyłam zaczęliście się regularnie odwiedzać ,poznawać ,podpowiadać ,doradzać ,przyjaźnić itp .
Piszecie u siebie komentarze,o które każdy bloger zabiega ,a z tego co widać każdy  je lubi.
I stąd pewnie ten pomysł.
Tu w cyklicznych kolorach  nie chodzi o żadne nagrody,trudne wybory i głosowania.
Zabawa ma być przyjemna  i nieuciążliwa dla wszystkich .
Mamy się poznawać ,wspierać ,odkrywać nowe ,ciekawe blogi,a nawet promować .

Kochani !!!
 Zadbajmy o to, aby nasze skromne blogi tętniły życiem ,nie były martwe.

 Drugą sprawą  o jaką mi chodzi w zabawie jest bliższe  poznanie osób biorących udział.
Kolory mogą bardzo dużo powiedzieć o człowieku ,a ja chcę Was poznać z każdej strony .
Chcę wiedzieć jakie kolory lubicie najbardziej ,w jakich najlepiej się czujecie,jakimi kolorami otaczacie się na co dzień .

A oto ogólne zasady do "Cyklicznych kolorków u Danutki"
1. Chęć udziału w zabawie proszę wyrazić  w postaci komentarza pod postem .
2.Pierwszego dnia każdego miesiąca będzie pojawiał się temat z nowym kolorem.
3.Wykonujemy pracę w dowolnej technice.
4.Praca musi zawierać kolor przewodni w sposób bardzo widoczny.
5.Prezentując pracę kolorystyczną u siebie na blogach proszę o krótką informację na temat upodobań danego koloru
6.Osoba biorąca udział odwiedza i komentuje prace innych uczestników,miło będzie jak czasem i do mnie zajrzycie i coś naskrobiecie
7.Co jakiś czas będę wybierać pracę najciekawszą ,a jej autor/a będą mogli wybrać  kolor na następny miesiąc 
8.Kolory i ich odcienie  nie będą się powtarzały,
9.Każdy uczestnik pobiera aktualnie obowiązujący  baner i umieszcza u siebie na blogu i w poście z daną pracą 
10.Praca musi być nowa,zrobiona specjalnie na tą zabawę i nigdzie wcześniej nie publikowana
11.W każdej chwili można się przyłączyć do zabawy i w każdej chwili można z niej zrezygnować 
12.Prace linkujecie w żabce u dołu posta 
Postanowiłam ,że swoje prace też tam będę linkować i umieszczać.
Jestem pierwsza na liście,ciekawe któż się pojawi zaraz za mną ?


Kochani a teraz jeszcze kilka wytycznych do koloru różowego
1.Praca musi zawierać min 20%koloru różowego.
2.Technika  i praca dowolna 
3.Termin zgłaszania prac do końca lipca 2014
4.Linkujecie w żabce pod tym postem 
5.Pobieracie baner i wstawiacie u siebie 
Kto pobrał już wcześniej banerek   z kolorem różowym ,to proszę zmieńcie w nim link i dajcie link do tego posta , ponieważ tu są umieszczone  zasady do całej zabawy 


A teraz życzę spokojnej nocki .Sama idę już spać ,bo północ minęła pół godziny temu.

Trzymajcie się 

Danutka:)))




80 komentarzy:

  1. Wyrażam chęć :), ale dlaczego akurat 20% jasnoróżowego, dlaczego nie może być zwyczajny różowy( na banerze jest tylko różowy ;p)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana może byc różowy taki jak na banerze lub inne jego odcienie.
      Pewnie myśłałam o swojej serwetce gdzie był jasny róż i zmęcznie nocne zaowocowało błędem,który się wkradł.Treaz już wszystko jest ok i tak jak ma być .
      Pozdrawiam i żyzcę miłej zabawy

      Usuń
  2. Witaj Danusiu!!!
    Do zabawy z kolorami dołączam z ogromną przyjemnością:))) A to, że lubię bawić się kolorami sama dobrze wiesz:) Więc jakbym mogła powiedzieć nie!!! Mówię TAK, TAK i jeszcze raz TAK! Cykliczne kolorki, to świetna zabawa, która ma wieeeele plusów! Wymieniać ich tu nie będę, bo znowu się rozpiszę i powstanie wykład ha ha:))) Opiszę to u siebie - może dołączą do zabawy nowe koleżanki, które właśnie pojawiły się wśród nas. Hmm trochę komicznie to zabrzmiało, bo sama jestem nowa:)
    No ale do rzeczy! Temat zabawy oraz jej cel jest świetny!!! Gratuluję Ci pomysłu, który tak na marginesie chodził mi też po głowie, tylko w troszkę innym wydaniu:)
    Pozdrawiam Kasia
    P.S. linka już zmieniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, już zmieniłam linka pod banerkiem. Pobawię się, choć nie wiem czy we wszystkie kolory. Różowy akurat robię, a co z pozostałymi... się zobaczy ;)
    Przesyłam słoneczka promienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra!!! Pokolorujemy sobie ten świat, będzie pięknie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z ogromną ochotą!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie pobawię się kolorami. Już na samym początku coś pokręciłam, ale szybciutko naprawiłam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zgłaszam z ochotą :) niestety zabawa z wyzwaniami mnie omineła (niepocieszona) ale w tą się pobawię lubię kolorowy świat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja zgłaszam sie do udziału wkolejnej zabawie, Nie mogłoby mnie tu nie być !!! Już się martwiłam co będzie jak skończą się siódemkowe wyzwania. Ale Danusiu nie zawiodłaś mnie i wymyslłas nam kolejna zabawę. Szczególnie podoba mi się punkt 6 regulaminu. Ja podczas trwania siódemkowych wyzwań poznałam mnóstwo przesympatycznych osób, przybyło mi duże grono Obserwatorów i to jes najfajniejsze w tych zabawach. Danusiu dziękuje za kolejną zabawę i mozliwość dalszego naszego rozwoju. Wszystkim życzę udanje zabawy i poznania nowych przyjaciół blogowych .!!!
    Buziaczki i pędzę podmienić linka .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze i ja zgłaszam się do zabawy kolorami. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce, ja chce :)
    banerek postaram się jeszcze dziś zamieścić. A mogę zgłosić na ten miesiąc moja pinkie pie?? Może nie robiona specjalnie na tą zabawę ale idealnie trafiłam i opublikowałam ją tego samego dnia co Ty serwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia wiem ,widziałam ,możesz spokojnie już dodać linka .
      Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

      Usuń
  11. Zasady już są jasne więc i ja z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zgłaszam w kolejce do zabawy :) tylko jak zrobimy z tym zwiedzaniem blogów każdej uczesniczki, będzie jakaś lista uczestników z linkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem będzie lista ,sami ją stworzycie dodając linki pod postem ,w miejscu gdzie jest żabka
      Następnym razem proszę czytać uważniej zasady .Jak coś jeszcze jest niejasne proszę pytać i pytać tutaj,albo poprzez formularz kontaktowy,na bocznym pasku bloga
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Rezygnuję bo nie nie rozumiem szukam, żaby i nigdzie nie widzę :(

      Usuń
    3. To ja już rozumiem dlaczego ja nie widziałam tej żaby, bo ona jest niebieska i na dodatek po ang ;/ a ja nie umiem ang. A to już trwa zabawa? W lipcu jest różowy?

      Usuń
  13. u mnie ostatnio brak czasu , ale chętnie popatrzę jak radzą sobie inni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja chętnie dołączę do zabawy, teraz tylko muszę pomyśleć co różowego mogę wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć na dzień dzisiejszy, przewodni kolor u mnie, to czarny, ale chętnie to zmienię, mam dość żałoby , więc zgłaszam się do zabawy, by znów kolory zawitały :)
    Przy okazji mam pytanie - czy trzeba brać udział we wszystkich kolorystycznych wyzwaniach ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko patrz pkt.11 zasad ogólnych.Miło mi ,że i Ty przyłączysz się do naszej zabawy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki, widać, że jeszcze nie do końca poprawnie funkcjonuję ...

      Usuń
  16. Potwierdzam moją chęć super zabawy, postaram się jak najszybciej zmienić linka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie pobawię się dalej :) Staję w kolejeczce i już biegnę zmienić adres banerka :) Różowe pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj kochana:* Jestem u Ciebie pierwszy raz, jest już po północy a ja dalej siedzę na Twoim blogu i czytam i oglądam i podziwiam. Czytam Twoje posty i po prostu jestem pełna uznania. Bije od Ciebie tyle radości, dobra i takiej energii, że nie chcę wcale a wcale stad iść:) Oczywiście będzie mi niezmiernie miło jeśli przygarniesz mnie pod swoje skrzydła kolorowych wyrabianek:) Róż mówisz? Jutro zabieram się do robienia a raczej plecenia:) Chcę uczestniczyć w tych fantazyjnych zabawach Twojego autorstwa. Dałaś mi tyle radości prowadząc tego bloga, że nie wiem czy można to jakoś wyrazić:) Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu!
      To bardzo miłe co napisałaś i dziękuję Ci złociutka z całego serca.
      Cieszę się ,że i Ciebie zachęciłam do wspólnej zabawy.
      Kochana proszę udostępnij mi swoje wpisy,bo nie mogę Cię odwiedzić i zobaczyć co tworzysz pięknego.
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Ps.
      JUż jesteś pod moimi skrzydłami,przygarniam z wielką ochotą :)

      Usuń
  19. Danusiu jeśli pozwolisz to i ja się zgłoszę do kolorowej zabawy ..tym bardziej , że różowy sam mi jakoś wpadł w ręce ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu chętnie bym się przyłączyła ale ja nie mam nowych prac na tą okoliczność mogę pokazywać te, które już kiedyś tworzyłam i pozostały tylko zdjęcia. W zasadach jest że to mam być praca zrobiona na tą okoliczność. Szkoda no cóż może kiedyś wezmę udział w którymś konkursie stworzonym przez Ciebie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. I ja bardzo chętnie przyłączę się do zabawy bo właśnie mam na tapecie wykańczanie różowej pracy :) Bloga podczytuję już bardzo długo i podziwiam Autorkę za tworzenie takich cudeniek. Aż chce się tutaj wracać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusi miałam nie brać udziału bo kolor różowy nie jest moim kolorem, ale mam pytanie czy kolor biskupi to jeszcze różowy czy już zdecydowanie fioletowy? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana kolor biskupi to kolor szat biskupa,jest to pewien odcień fioletu,ale też i różu..Według wikipedii jest to kolor różowofioletowy ,czyli myślę ,że jak na pierwszą zabawę z tej serii możesz też wrzucić i będzie ok.Ja na pewno na Ciebie nie nakrzyczę haha.
      Pozdrawiam upalnie:)

      Usuń
    2. No to wchodxzę w to:)) buziaki i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  23. tak czytam i czytam o twoich sympatycznych wyzwaniach Danusiu,
    że w końcu się wezmę i zmobilizuję :-)
    szczególnie, że lubię różowy

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią dołączę do zabawy bo taki pozytyw bije z tego posta że normalnie miałabym cię ochotę wyściskać, ja różowy lubię w przeciwieństwie do mojej 3 letniej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Diano,miłe to co piszesz i ja wyściskuję Cię wirtualnie :)

      Usuń
  25. Ja też, ja też :) każda zabawa dobra więc się zapisuję. Różowy nie jest moim ulubieńcem ale mam już plan jak go przemycić do pracy by przy okazji podobała mi się i mogła stanowić ozdobę domu. Podstawowe pytanie czy się wyrobie bo ze mną jak z pogodą hihi :) pozdrawiam i życzę miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  26. To może i ja z pewną taką nieśmiałością się przyłączę do zabawy. Różowy nie jest moim ulubionym kolorem, ale spróbuję i w tej tonacji wynaleźć coś dla mnie. Umieszczam baner i zastanawiam się nad pracą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Danusiu :)
    Jak już pisałam w poprzednim poście - wchodzę w to ;)
    Tak się rozpędziłam z moim dzisiejszym postem,że zapomniałam o tejże zabawie :(
    A przecież moja różowa kartka została stworzona głównie z myślą o niej;dopiero Twój awatarek przy komentarzu przypomniał mi o tym,że mam mega sklerozę ( cyt.swe myśli : " Ojeju - Danusia i Jej Pink " ) Dobrze,że pościk świeżynka,jeszcze ciepły :) He he :) Wszystko już poprawione,banerek przelinkowany także prawidłowo :)

    Jeśli chodzi o ten kolorek,to raczej nie stosuję go w swej garderobie :( Wyjątkiem jedynie są naprawdę pastelowe jego odcienie.Ale w mych pracach jak najbardziej,chętnie sięgam i nadal będę to czynić :)

    Dziękuję,że mogłam w końcu wziąć udział w Twojej zabawie ( bo bardzo ubolewałam,że w " Siódemeczkach " mnie nie było :( )

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu,
    pamiętam kiedy ogłaszałaś swoją poprzednią zabawę wyzwania siódemkowe stwierdziałam, iż nie dam rady, a potem troszkę zazdrościłam Wam tej przedniej zabawy. W końcu kto nie ryzykuje ten się nie bawi ;-) czy jakoś tam ;-) I chociaż nie zawsze udawało mi się na czas zagłosować to zawsze wszystkie prace przeglądnęłam i sobie porządnie powzdychałam do talentu dziewczyn.
    Może spróbuję zabawy jeszcze z gazetnikiem, ale do kolorków to się napewno zgłaszam, bowiem gdzie różowy tam i ja :-) lepiej nie mogłas trafic Kochana z tym kolorkiem :-) Jest on jeden z moich ulubionych, chociaż do niedawna jeszcze go niecierpiałam. Pomimo tego, iż w ostatnim czasie nie wszystko u mnie jest różowe z chęcią się z Wami pobawię i uprzyjemnię sobie życie w ten sposób :-) A co mi tam ;-) Jeszcze nie wiem co i jak, ale napewno coś zmącę :-)
    Jeśli się powtarzałam i bez sensu trzy po trzy naklepałam to bardzo przepraszam, ale jest już późno a ja próbuję korzystając z wolnej chwili ponagrabiać blogowe zaległości :-)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko, Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie zdążę na czas z różową pracą, co mnie niezmiennie smuci, ale na następny kolorek mam już pracę gotową :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  29. A co mi tam ja też się pobawię:-) Jak widziałam już wcześniej takie wyzwania to fajna zabawa a cykliczne kolorki to już w ogóle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dolacze :) Prace tez juz dodalam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam Danusiu:) z miłą chęcią dołączę do zabawy:) to moja pierwsza taka zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam Danusiu:) Z miłą chęcią dołączam do zabawy:) Będzie to pierwsza taka zabawa w której będę brać udział:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam Danusiu:) Z miłą chęcią dołączam do zabawy:) Będzie to pierwsza zabawa w której będę brać udział:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Może i ja się w końcu skuszę i wezmę udział w Twojej zabawie? Tylko nie wiem, czy zdołam co miesiąc, choć z kolorami nie powinno być problemu. Może jeszcze zdążę coś zmęczyć w różach? Może wystawię ten organizer, który teraz wykańczam?... Może coś tam ;) ;) ;)
    Danusiu droga, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chęć mą wyrażam, a że właśnie po banerek wpadłam, jak tylko skończę posta pisać, na ten tychmiast :) linka żabce na język wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To w końcu i ja się skusiłam i swoją pracę doczepiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się dołączę do zabawy. Jeszcze kombinuję co mam zrobić, ale może sobie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem ciekawy pomysł , co prawda nie przepadam za różowym ale z przyjemnoscią dołącze się do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka fajna zabawa z kolorkami i możliwość poznania nowych osóbek. Bardzo chętnie dołączam i pędzę coś różowego stworzyć.
    Mam jeszcze pytanko, dodajemy tylko jedna pracę, czy można kilka?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dodajemy tylko jedną pracę ,aby wszyscy mieli równe szanse na moje niespodziewane niespodzianki i wymysły.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  40. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie się zgłoszę jeśli można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że można serdecznie zapraszam .Mam nadzieję ze regulamin opanowany ,więc teraz czas się brać do roboty.
      Pozdrawiam i czekam na różowinki w Twoim wydaniu:)

      Usuń
    2. dziękuję już się tworzą różowe prace:) pozdrawiam

      Usuń
  42. Witaj Danusiu, dziękuje bardzo za słowa zachęty. Co prawda robiąc mój balonik nawet pomyślałam że był by idealny do Twojej nowej zabawy, to jednak koniec końców pisząc posta zgapiłam się odrobinę. Cieszę się że pomimo mojego gapiostwa jeszcze mogę dołączyć do zabawy i tak uroczego grona . Tak więc i ja zgłaszam się na różowy lipiec. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie! Trafiłam do Ciebie dzięki Aisha i mam wrażenie, że nic lepszego nie mogło mnie spotkać w ostatnich dniach i dziwię się dlaczego dopiero teraz?!
    Droga Danutko, z wielką przyjemnością dołączę się do zabawy i mam ochotę pozostać z Tobą i tak znakomitym towarzystwem najdłużej jak się da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana ,miło mi czytać takie słowa.Super ,że chcesz do nas dołączyć ,także rozgość się wygodnie,obiecuję ,że nie będziesz się nudzić .U nas w zabawie jest rodzinna atmosfera ,dziewczyny są czaderskie ,więc nie będziesz zawiedziona .
      Pozdrawiam i czekam na różowości w Twoim wydaniu :)

      Usuń
  44. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Różowy bardzo lubię i wykonuję prace w tym kolorze. Mam pewien problem z umieszczeniem podlinkowanego banerka bezpośrednio pod postem. Akurat taki mam układ, że wyrzuca mi ten baner z linkiem na saaaamym dole strony. Mogę go dodać z boku po lewej stronie u góry, aby był dobrze widzialny. Pozdrawiam. Betka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Udało się i dołączyłam do zabawy:) W różowym ponoć dobrze mi ale może dobrze mi było(Hihihihi) . Kiedyś mniej lubiłam ten kolor ale w delikatnym różu dobrze się czuję . Lubie również delikatnie różowe usteczka:) A moje dziewczynki Wiki i Julia uwielbiają róż:))))
    Pozdrawiam i różowe buziaki ślę:)kazia

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :) Danusiu masz świetne pomysły :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki zupełnie się nie zastanawiałam wcześniej nad braniem udziału w tej zabawie, ale podoba mi się sam motyw przewodni, czyli to że mamy się poznać między sobą, więc bardzo chętnie się do zabawy zapisuję:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Danutko gratuluję pomysłu na zabawę. Jest to strzał w 10. Dzięki tobie poznałam wiele genialnych blogow i masa osób trafiła tez na mojego bloga -a to dopiero pierwszy kolorek :). Wcześniej rzadko brałam udział w takich zabawach ale dzięki "obowiązkowemu" (w "" bo to jest czysta przyjemność) zostawianiu komentarzy jest to na prawdę świetna forma promocji blogów. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. Danusiu, od dawna jesteś w moich obserwowanych blogach, ale do tej pory nie odważyłam się brać udziału w zabawach Twoich a tym bardziej komentować, uważałam, że te Twoje cudeńka to za wysokie progi na moje nogi, bo ja tylko karteczki robię i nie za bardzo wiem czy takowe wchodzą w grę w zabawach. Twoje posty są niebywale soczyste, pełne ekspresji, a komentarze, które piszesz ludziom....cudowne.
    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu po pierwsze dziękuję ,po drugie ja nie gryzę haha ,.Kochana nie bój się dołączyć do naszej zabawy .Każde progi są dobre,więc jak tylko masz ochotę to przyłącz się do nas.
      Pozdrawiam upalnie:)

      Usuń
  50. Witam serdecznie :) trafiłam tu dziś z bloga, który obserwuję od jakiegoś czasu. Przeczytałam zasady i z chęcią się przyłączę :) jeśli nie zdążę do końca lipca nic w różach zrobić to na pewno powstanie coś na kolejny kolor :) pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Danusiu;)
    Tak sobie siedzę i przeglądam różne blogi i jakoś trafiłam na Twój. Muszę powiedzieć, że bardzo fajnie tutaj u Ciebie, tak milutko i kolorowo:) blog tętni życiem;)
    A co do zabawy, to świetny pomysł, sama chętnie się przyłączę, ale nie wiem czy jeszcze na różowy kolor się załapię, bo do końca lipca mało czasu... ale wiem jedno, że na 10000% będę tu chętnie zaglądać i podziwiać Twoje prace i oczywiście brać udział w tej świetnej zabawie;))
    Zapraszam Cię do siebie www.malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com
    Idę już spać, bo zaraz północ;) Dobranoc:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj :) Ja również, podobnie jak Sylwia (2 posty nade mną) trafiłam tu z bloga, który obserwuję. Też mam zamiar się przyłączyć :-) Do jutra raczej niczego różowego nie stworzę, ale od następnego koloru wchodzę w to :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Danusia.... ZDĄŻYŁAM! i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa;) Swoją pracę miałam juz odrobinkę wcześniej zrobione, ale strasznie wolno ładowały mi się zdjęcia i dlatego nie wiedziałam czy uda mi się załapać na różowy, ale widocznie tak miało być, że jednak łapię sie na ten róż;)
    Pozdrawiam, odpoczywaj i wracaj pełna energii;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam serdecznie,
    na ten blog trafiłam poprzez inny. I po raz pierwszy postanowiłam zgłosić moje dziełko do zabawy. Pomysł rewelacyjny i cieszę się, że wpasowałam się z kolorem w ostatnim terminie. Mam nadzieję, że dobrze wypełniłam wszystkie warunki, a teraz idę oglądać inne cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana Danusiu, ja jak zwykle na ostatni gwizdek ale z małym żarcikiem, za który mam nadzieję ani Ty kochana, ani dziewczyny biorące udział w zabawie nie pogniewacie się :) Po prostu chciałam wziąć udział a czasu zabrakło :(. Cieplutkie i różowe pozdrowienia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Danusiu kochana, wywaliłam się ! :D. Nie gniewaj się ale to słoneczko a później grzmoty i błyski no i tak mnie cos nawiedziło :))
    Ale mogę zostawić u siebie banerek ? :) Plis :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu nie gniewaj się ,ale muszę być bezstronna i uczciwa przede wszystkim wobec Was wszystkich i robić tak ,aby mieć czyste sumienie wobec siebie.
      A banerek kochana oczywiście,że niech sobie tam wisi,będzie mi bardzo miło .
      Pozdrawiam i czekam w sierpniu na Twoją nową pracę :)

      Usuń
    2. Ależ ja się nie gniewam, przez chwilę nieźle się bawiłam:)). Chyba nie namieszałam Ci za bardzo w zabawie ? Jak mnie nie wygonisz ze swojego bloga to dalej będę tu do Ciebie zaglądać bo zawsze coś się fajnego dzieje . A w sierpniu będę, całe szczęście, że nie mam w ogrodzie czarnych kwiatków, :)))))no chyba, ze złapie kreta :DW sierpniu coś zrękodziele :)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  57. Dołączyłam do zabawy z następnym już kolorem na kolejny miesiąc,ale myślę,że zdążę i z tym do 24:00 Taką mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przyłączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Może wezmę udział... Ale jestem dopiero początkująca i do tego "ciemna" w blogowe sprawy, więc mam pytanie: jak się umieszcza banerek? ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo napisz do mnie na maila dana.38@o2.pl tam Ci wszytko podpowiem co i jak .
      Pozdrówka :)

      Usuń
  60. czy i ja moglabym sie dolaczyc? wlasnie zakonczylam wakacyjne wojaze i mam nadzieje wrocic do codziennosci z robotkami na czele.
    sprobuje nadrobic zalegle dwa miesiace i byc na biezaco potem... oczywiscie jesli weny kolorowej mi nie zabraknie

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)