środa, 24 września 2014

Jesienny bukiet w 5 minut

Witajcie kochani.
Dziś będzie bardzo szybko ,bo czasu mało,a i nie ma co się rozpisywać nad tym co chcę pokazać.
Jak to dobrze,że człek jest przezorny i zawsze ubezpieczony,ściślej mówiąc ma duszę chomika i nie wywala nawet tego co kiedyś powstało w ramach kursu dla Was.
Otóż w sobotę miałam gości i potrzebowałam ekspresowej dekoracji na stół.
 Tu z pomocą przyszły mi zeszłoroczne kwiaty z liści kukurydzy (kursik na nie tutaj ),które pędem przytaszczyłam z piwnicy.Dobrze ,że porządnie zapakowane to i nawet kurzu na nich nie było.
Muszę Wam powiedzieć ,że przechowują się super,bo ani nie wyblakły ,ani nie straciły kształtu.
Następnym krokiem ,a właściwie wielkimi  susami było pędzenie po jarzębinę i głóg,bo to rośnie najbliżej mnie.Na kasztany ,ani żołędzie nie było czasu , tym bardziej ,że w okolicy  ich brak.
A że ze mnie czasem zdolna bestia haha ,to w mig ułożyłam bukiet ,do którego wykorzystałam dekaracyjne dynie jakie miałam pod ręką .
I tym sposobem bez zbytniego nakładu pracy  powstał na prędce bukiet ,który chyba już u mnie postoi jakiś czas, a i owoce w nim przy okazji naturalnie się wysuszą .

Fotki też robione na prędce ,więc wrzucam wszystkie jaki porobiłam .
florystyka,kwiaty z liści

liście ,florystyka






A nie mówiłam ,że będzie szybciutko?

Kochani na koniec dziękuję za miłe słowa odnośnie moich wszystkich świeczników z zimnej porcelany.Pojawiły się już pierwsze zamówienia ,więc roboty mam sporo,a najgorsze,że nie lubię robić takich samych .Cóż zawsze czymś się i tak będą różniły.
A jeśli tylko  powstaną  inne propozycje  to na bank Wam pokażę .

U mnie dziś słonko świeci ,ale rano było pierwsze skrobanie aut  brrr :(((  jak ja tego nie lubię .

Słonecznego i ciepłego dnia życzę :)


52 komentarze:

  1. Bukiet jest piękny !!!
    No to naprawdę sprytna bestia z Ciebie, bo tak szybkie tempo tylko się chwali.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danuś, rzeczywiście ekspresowo to wszystko powstało, ale gdyby nie nasza chomikowa natura, nie byłoby to możliwe. Ja w przeciwieństwie do Ciebie, lubie robić coś takiego samego wielokrotnie i nie krzywduję sobie z tego powodu. Za każdym razem jest to coraz doskonalsze, więc chyba warto. Twoje nawet jeśli byłyby takie same, to i tak doskonałe, więc niewielka zmiana im nie zaszkodzi.
    Pozdrawiam z mroźnego Podkarpacia.

    OdpowiedzUsuń
  3. NO Danusiu widzę że nic cię nie zaskoczy,bukiecik jest piękny, aż trudno mi uwierzyć że kwiaciorki tak pięknie się trzymają od zeszłego roku.A te maleńkie dyńki pięknie się komponują z całością. Buziaczki i czekam na więcej takich ekspresowych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rach-ciach i cudo gotowe! Niesamowita jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo to tez powinnaś napisać w tytule,że w 5 minut,ale pod warunkiem,że mamy w piwnicy gotowe kwiatki;))
    Ja mam wieczny problem z układaniem kompozycji,a Tobie to przychodzi tak ot ;)
    Brawo Danuśka,bukiecik piekny;)
    Dobrze wiedzieć,że kwiaty przechowują się bardzo dobrze.
    Zastanawiam się,jak by zareagowały na deszcz .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonka słusznie zauważyła, że my to tę kukurydzę dopiero musimy zasiać! ;-D

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają takie naturalne bukiety. Mają niepowtarzalny urok, no i długowieczność. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet w 5 minut mówisz? Mnie zajęłoby to pewnie kilka godzin, ha ha :) Piękny i bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, wspaniała dekoracja, kwiaty z jesiennymi dodatkami ; jarzębiną, głogiem i tymi zielono-żółtymi malutkimi dyniami? są rewelacyjnie piękne. U Ciebie jesiennie a u mnie rano było -1 st. i cały dach zaszroniony.Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, bukiet prześliczny, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny bukiet, idealna ozdoba jesiennych dni :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet fantastycznie cudny, może nie kabluj tak ze szczegółami, że to 5 minut, bo jak Twoi goście doczytają, to stwierdzą, że ich ol ...ś, no powiedzmy nie doceniłaś :)
    Z tym skrobaniem auta, to żartujesz, prawda ? Bo moje tykwy i pigwy jeszcze na krzakach ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny bukiet!! z natury jestem chomikiem i wiem jak fajnie jest coś wyciągnąć i przerobić na coś zupełnie innego, a jak coś takiego cieszy:))
    pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, Danusiu jestem pod ogromnym wrażeniem. Kurcze, takie cudo w 5 minut? Ja bym cały dzień nad tym siedziała a i tak nic by mi z tego nie wyszło :) Rzeczywiście zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no jak Ty robisz taki w 5 minut to ja wymiękam, zawsze mam problem gdzie ma być ta gałązka, to mi źle leży itp więc pewnie z godzine bym układała a i tak nie byłoby takiego efektu. Gratuluję pomysłu i zamówień. Też bym się chętnie zgłosiła po takie cudo ale to może jak lista się skurczy albo jakaś wymianka :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kompozycja :) Ja zupełnie nie mam talentu do układania bukietów, a już na pewno nie wtedy, kiedy czas mnie goni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już na FB kochaniutka ci napisałam co bym zrobiła po kolacji u ciebie - porwałąbym ci ten bukiet jest taki piękny - fajnie że masz zamółienia ja jakoś nić w tym kierunku nie potrafię zrobić a mam dość już klepania że nie pracuję - ech z tymi chłopami na stare lata durnieją tylko kasa u nich się liczy - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, szybciej robisz dekoracje niż ja czytam posty :-)
    Może gdybym się postarała, to i mnie wyszłoby w 5... ale godzin ;-). Pod oknem mam jarzębinę, parę kroków dalej rosną kasztany, za drogą mam pole to i jakieś zboże by się trafiło... na końcu osiedla pole kukurydzy... czyli najwięcej czasu zejdzie mi na bieganiu wokół osiedla... dam radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak szybko, tak pomysłowo i tak pięknie to tylko Tobie kochana Danusiu może wyjść ! :)).
    Jest prześliczny !!! :))
    Szybciutko to przeczytałam tekst bo przy zdjęciach zatrzymałam się na dłużej, przyjemnie popatrzeć na taki bukiecik :)) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiednie oświetlenie i będą wyglądały jak z obrazu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały bukiet, masz do tego rękę

    OdpowiedzUsuń
  21. Oszałamiająco piękny. Piękniejszego nawet sobie nie wyobrażam. Widzę tutaj ogromny talent florystyczny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny bukiecik :) Zazdroszczę ekspresowego tempa przygotowania takich cudeniek :) Zdolne łapki masz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danutko wspaniały bukiet, jak odbicie naturalnego piękna ożywi każdy stół. Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny i super wprowadza w jesienny nastrój-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny bukiet,zresztą wszystkie prace są cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kompozycja. Faktycznie - 5 minut (pod warunkiem, że gotowce leżą i czekają:D, a jak ktoś dopiero zasieje ową kukurydzę ? ;)
    Dyniulki są śliczne, takie maleństwa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak Ciebie wpuścić do piekła też coś wykombinujesz z kotła i sadzy. Z byle czebo , byle szybko i prosze kolejny super bukiet. Zdolniacha jesteś . Ale diabły w piekle Ci nie przyma bo im zaraz zrobisz niebo :-))
    Ciekawe gdzie ja mam kukurydziane liście znależć , w parku jakos nie rosną !!
    Buziacczki i zmykam dalej bo ja teraz jak strus pędziwiatr .

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu, bukiet rewelacyjny . Aż mi szkoda, bo moje poletko kukurydzy już skoszone. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna, jesienna dekoracja :) U mnie nawet sztuczne i zasuszone "więdną" :/ Nie wiem co się dzieje ostatnio- nawet storczyki, który kwitły 2-3 razy w roku, zgubiły pędy :( wypuszczają tylko liście i to w szybkim tempie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu jak przeczytałam tytuł - padłam ha ha ha:))) Ciężko się zastanawiałam jak można zrobić bukiet w 5 minut?! Takiego tempa to ja nie mam hi hi hi:) A tu proszę - wypad do piwniczki po kwiatki, susy po jarzębinę oraz głóg, do tego dyniusie i ... ta dam:))) Niesamowita jesteś i zdolniutka z Ciebie bestyjka;) Stworzyłaś piękny jesienny bukiecik, który będzie ozdobą na długi jesienny czas:))) A florystykę masz we krwi:) A tak na marginesie to Kochaniutka jesteś takim samym chomiczkiem jak ja;)
    Pozdrowionka i buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękną kompozycję wymodziłaś Danusiu w 5 minut. Ale Ty masz wszystko pod ręką:))))
    Nawet dynie, jabłuszka świeżutkie głóg , jarzębinę a kukurydza nawet gotowa i się nie starzeje.Najważniejsze w tym że masz główkę pełną świetnych pomysłów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesienne dekoracje są najpiękniejsze,może dlatego,ze ja po prostu kocham jesień.
    Prześliczny bukiet,idealna kompozycja i jakość wykonania może tylko wprawić mnie w podziw.
    Cudownie Danusiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ważne ile się pracowało liczy się efekt ..a ten bukiet jest śliczny ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Brawo! Za pomysłowość i szybkość wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny bukiet, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kompozycja bardzo mi się podoba! Taka jesienna - ale w tym ciepłym i słonecznym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super są te różyczki z liści kukurydzy , właśnie zaplanowałam wykorzystać taki pomysł na zajęcia z dzieciakami w świetlicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny Danusiu! Ty wszystko robisz śliczne! Ale Ci zazdroszczę tych umiejętności... kwiatki z kukurydzy... No nie. Nigdy bym na to nie wpadła. Teraz jak gdzieś na ,,włóczędze" zobaczę kukurydzę, to powyrywam wszystką;) BUziaki zdolniacho;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna jesienna dekoracja. Podobają mi się kukurydziane różyczki. Będąc na grzybach znalazłam kukurydziane pole. Ale jeszcze jest zielona chyba trzeba poczekać. Na pewno takie zrobię.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdolna z Ciebie bestia i pomysłowa. Stworzyłaś piękną, jesienną kompozycję. Szkoda żeby miała się zmarnować. Jarzębinę i głóg można po zerwaniu zanurzyć w lakierze, z czasem owoce lekko się pomarszczą ale nie stracą koloru. Używam najczęściej lakieru rustykalnego bez połysku.
    A ja nie potrafię znaleźć liści kukurydzy więc te piękne róże mogę tylko podziwiać u Ciebie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyczarowałaś ładny bukiecik, aż się nie chce wierzyć, że tak szybko:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. O matko,a ja to przegapiłam!!! Rewelacja!!!!!!!! Oby w weekend nie padało to pojadę szukać kukurydzy;)
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudny jesienny bukiecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bukiecik przepiękny !!!!!! Nawet jeżeli ze starych cwietów, hihi. Tylko ta jarzębina..... u mnie dawno szpaki wszystko zeżarły, wszystkie drzewa puste, a Ty ot tak sobie idziesz i zrywasz. I jak tu ma człowieka szlag jasny nie trafiać, że ktoś inny ma, a ja nie, Wrrr..... I nie marudzić mi tu na robienie podobnych świeczników !!!!!! No... chyba zdrowieję, bo wredota ode mnie na kilometry wali, haha

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny bukiet, ale "coś w ten deseń" może udałoby mi się zrobić raczej w 50 minut, a może i to byłoby za mało ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)