wtorek, 30 września 2014

Będzie czy nie ?????

Kochani ależ mamy  emocje ,które  ciągle  rosną w górę !!!!!!
Jeszcze tylko kilka godzin i  okaże się  czy udało się nam stworzyć  70 czerwonych i cudownych prac .
Brakuje jeszcze tylko jednej" czerwinki" do magicznej liczby.
A jeśli ją przekroczymy to balujemy do rana haha:)
Trzymajmy mocno  kciuki  .
Ja wierzę ,że się uda .
A jeśli nam wyjdzie  to  stawiam wszystkim wirtualnego szampana .

Już się chłodzi i czeka na odpalenie korka .


Buziaki i do usłyszenia z nowym kolorkiem :)

Danutka :)))





29 komentarzy:

  1. Jak nie wyjdzie to i tak myślę że postawisz tego szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu faktycznie emocje sięgają zenitu !!! Ale nakręciłaś zabawe no Kochana medal Ci się należy złoty z brylantami . Trzymam kciuki za 70 -tkę
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu to ja już nic nie kapuję ale dziękuję ci za wspaniałe słowa no i że wreszcie się poprawiłąm w sprawie robienia fotek ale to tylko i wyłącznie dzięki tobie - to mi wystarczyła twoja lekcja - już przyznaję się szczerze że do instrukcji nie zaglądałam - dzięki ci serce drogie za twoje dobre rady a szampana ??? hm no nie wiem - biorąc tyle leków co ja - no dobra jak będzie ta magiczna cyfra a wierzę że będzie dawaj szalejemy po staremu - papappa buziaczki ślę Marii zawsze ta sama - spokojna i zwariowana babcia znaczy ja

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będzie się działo. A Ty już się martwiłaś, że tylko niecałe 60 się zgłosiło, a tu niespodzianka!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Czekam na następny kolorek,

    OdpowiedzUsuń
  5. no popatrz Danusiu, a na początku bałaś sie, że nikt nie będzie chciał sie bawić:) a tak za kilka miesięcy będą nas tysiące:)) czego Tobie i nam życzę:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Ale fajnie się bawicie! Może do następnej dołączę:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. żałowałam, ze nie jestem 60, a tu proszę, czekamy na 70! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zerknęłam... jeszcze 69, ale miejmy nadzieję, że ktoś chce nas przetrzymać i w ostatnim momencie wrzuci żabie na język hehe.
    Ech, ale narobiłaś mi ochoty na tego schłodzonego szampana!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak policzysz moje zgłoszenie razy dwie prace to już jest 70 :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Są dwa uda, albo się uda, albo się nie uda
    >:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba już można otworzyć szmpana jestem pod wrażeniem tylu fajnych prac a dumna jestem że i ja znalazłam sie w tym zacnym gronie artystek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby brakło, to ja akurat zrobiłam dwie prace... także tego... ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny jest,udało się !!!!!!!!
    Otwieramy szampana
    Jest nas 72 a jeszcze zostały 4 min do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam jeszcze kolczyki u http://barbaratoja.blogspot.com/2014/09/zabawa-w-czerwone.html#comment-form, post z 30.09 -tylko fotki jej nie ma,może żaba nie zdażyła na jęzora wrzucić??? Otwieramy cole podjadamy czekoladki i tworzymy dalej czekajac na kolejny kolorek....
      Pozdrawiam myszkowato.blogspot.com

      Usuń
    2. właśnie miałam pisać, że Basie się chyba nie załapała, a szkoda:)

      Usuń
  14. Gratuluję Dziewczyny!!!!!!! Jesteście wielkie: )

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak ja spałam a Wy szampana otwieracie;) No ale dobrze, że wirtualny bo już z samego rana toaścik wzniesiony;) Czy wypada tak od rana ha ha ha:) Danusiu zabawa nabiera rozpędu ,że hej:) Kochaniutka jak tak dalej pójdzie to będzie nas tysiączek artystek kolorystek:) I super, bo można poznać tyle fantastycznych osób, ich pasje oraz owocki w postaci fantastycznych i różnorodnych prac.
    Danusiu nie wiem czy podołam w październiku z kolorkiem:(, ale w miarę możliwości postaram się. Tak mnie to męczy, bo mam cały miesiąc wyjęty z życiorysu, a grzechem byłoby nie wziąźć udziału.
    Buziaczki :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. czekamy na nowy kolor więc może tym razem przekroczymy 100

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały sukces! Nasza rodzinka szybko się rozrasta. Buziaki dla wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się zastanawiałam, czy osiągniemy 60 - haha :) Dziewczyny i Ty Danusiu jesteście niesamowite :) Lecę oglądać czerwoności, u których jeszcze nie byłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampan był, oklaski, gratulacje.... ale ale! Czekamy tupiąc nóżkami na nowy kolorek:)
    myszkowata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Cieszę się, też myślałam że 60 to już będzie sukces, a teraz wierzę, że i setka jest możliwa!
    Danusiu, to dzięki Tobie!!! Zabawa pozornie jest bez nagród, ale dla mnie największą nagrodą jest poznanie tak wspaniałych dziewczyn i ich blogów!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wynik. Myślę że następny wynik licznika będzie 1000. Danusiu dziękuję za miłą zabawe. Miłą to mało powiedziane.. FANTASTYCZNA:) Buziaki dla Ciebie i pozdrowienia dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  22. Rodzinka kolorystek się rozrasta i jeden szampan to troszeczkę za mało haha:) pozdrawiam i czekam na następny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wynik :) W takim więc razie ja zalewam teraz dziób szampanem i na pełnym gazie ruszam do obowiązków. Opiję się tym trunkiem i będę śpiewać bardzo, ale to bardzo brzydkie piosenki :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)