sobota, 20 lutego 2016

Wielkanocnie 3+3+1


Kochani dziś na szybciocha wpadam pokazać karteczkę jaką zrobiłam na zabawę u Hubki.
Dlatego bez większego rozpisywania się , prezentuję najpierw piękny banerek ,na którym są wytyczne do tematu na ten tydzień .


Skoro miały być 3 jajka ,3 kolory i tło białe lub ecru ,tak też zrobiłam .

Dla mnie wytyczne to wytyczne,podchodzę do nich bardzo konkretnie.
Nie szukam dziury w całym ,nie kombinuję jak koń pod górkę, nie utrudniam sama sobie ,tylko robię tak jak powinno być .
Może szału nie ma ,ale jakby nie było ,przepisowo jest?
 No jest , jak ta lala.

Zatem przedstawiam karteczkę w wersji 3+3+1,którą zgłaszam do zabawy u Ewy.







A skoro już rozgrzebałam całą artylerię karteczkową ,to zrobiłam jeszcze jedną kartkę. 
W końcu nigdy ich za wiele,a Wielkanoc przyjdzie szybciej niż się tego spodziewamy ,zatem muszę być w pełnej gotowości,aby powstała ich odpowiednia ilość.

W sumie wzięłam w niej pod uwagę również 3+3+1 ,jednak tła białego nie ma .
Dlatego tej nie zgłaszam do zabawy chyba,że Ewcia sama zadecyduje inaczej .
Za to jest jedno wielkie jajo oraz dwa małe .





Zobaczcie kochani jak to różne techniki czasem się przydają .
Dzięki zimnej porcelanie mogłam w środku ozdobić moje jajeczka.Natomiast dzięki nauce makramy ,wykorzystując węzeł frywolitkowy wykonałam  otoczkę jajek .


I na koniec obie karteczki razem 


Ciekawe co  Ewcia wymyśli jutro na 5 zadanie?
Osobiście liczę na hardcorowe wytyczne ,bo bardzo lubię pogłówkować co z czym i z czego .


Kochani  na koniec dziękuję ślicznie za to ,że jesteście,zaglądacie i ogromnego kopa dajecie.

Przypominam o Cyklicznych Kolorkach,tam rządzi w lutym cytrynka .
Ogromnie się cieszę ,że dołączają do nas nowe kolorystki ,a im więcej nas tym więcej mamy cudownych prac w danym miesiącu.

Pozdrówka zdolniachy :)))





30 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki. Trzeba przyznać, że różnorodne techniki bardzo wzbogacają takie prace. Jest również szerszy zakres twórczy, więcej możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki Danusiu, bardzo mi się podoba ta w kształcie pisanki, gdzie wykorzystałaś tyle różnych technik :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki stworzyłaś Danusiu :) Druga podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu- obie prawilne ;-D I śliczne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Karteczki Moja Kochana ! Szcególnie ta Owalna w kształcie jajca jest bardzo nietuzinkowa i oryginalna. I do tego jak ślicznie ją wykonałaś !!! Buziaczki Kochana i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, już to kiedyś pisałam, karteczkowanie idzie Ci, jak po maśle. Wykorzystujesz wszystkie znane Ci techniki, nawet te, których się uczysz i kartki wyrastają, jak grzyby po deszczu. Osobiście, mnie bardziej podoba się ta druga wersja, ale pierwsza karteczka ma też swój urok. Bladości na kartkach do mnie, ogólnie nie są zbyt " akceptowalne", ale moje fotki kartek mówią co innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu i pomyśleć że jeszcze tak nie dawno byłaś nie kartkowa. A Ty już teraz masz tyyyyle kartek na swoim koncie i to jakich ładnych :) Dziś ta w kształcie jaja mnie zachwyciła. Śliczna jest i połączyłaś tam tyle technik, no brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie rożnych technik w jednej pracy zawsze przynosi bardzo ciekawe efekty i Tobie Danusiu udało sie to znakomicie. Ta Twoja zimna porcelanka! Musze kiedys sprobować choc nigdy nie umiałam lepic z plasteliny! Hahaha, chyba, ze to coś bylo abstrakcją.Makramka jak widac też sie przydaje bo obw9dki jajec są świetne. Masz zapych do tych kartek! Buziaki mroweczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są boskie. Bardzo przypadły mi do gustu. Wspaniale je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne!Pierwsza zachwyca kolorkami, druga formą i różnorodnością technik.
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różne techniki i umiejętność ich łączenia to już wyższa szkoła jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu świetnie połączyłaś techniki- masz racje przydają się do różnych prac i efekty potrafią zaskoczyć :)
    Piękne karteczki
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, Danusiu, precyzja i pomysłowość Twoich kartek rozwala mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu karteczki cudnie wyszly. Ty zawsze masz świetne pomysły jezeli chodzi o laczenie różnych technik. Widzę ze nawet wycinanki sie przydaly co mnie bardzo cieszy. Dzis krótko bo z telefonu sie raczej kiepsko pisze.
    Buziacki

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalne karteczki:)Fajne jest to połączenie różnych technik.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie karteczki są super ale ta jajowata jest genialna:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie łączysz te wszystkie techniki :) Karteczki są cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, obie karteczki są śliczne. Choć muszę przyznać, że pierwsza bardziej mi się podoba. jest bardzo kolorystycznie kontrastowa, prześliczna po prostu :)
    Pięknie robisz karteluszki, zresztą jak wszystko. Każda nowa technika wychodzi Ci idealnie, aż zazdroszczę talentu :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki!!! Ta druga faktycznie bardziej różnorodna i oryginalna, ale obie bardzo mi się podobają:) Podziwiam, tym bardziej, że sama kartek jeszcze nigdy nie robiłam. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudowne karteczki i świetne połączenie technik :)
    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrnęłaś genialnie! Fantastyczne te karteczki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne karteczki! SUper połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki i piękne zdobione jajka na nich,tak się właśnie zastanawiałam czym są ozdobione boki,ale doczytałam do końca i już wiem,świetny pomysł!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne Danusiu karteczki poczyniłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się Twoja umiejętność łączenia różnych technik, kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nooo proszę :)
    Jakie cudności :)
    Coraz lepiej Kochana :)
    Coraz piękniejsze karteluszki nam przedstawiasz :)
    Już od tygodnia mam zapakowane dla Ciebie wycinanki,tylko mi na pocztę nie po drodze :(
    Jutro lub pojutrze obiecuję posłać małe co nieco :)
    Buzioleeeee :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)