wtorek, 9 lutego 2016

Moje propozycje do 3/9 u Hubki

To już   3 tydzień zabawy u Ewci,w której  robimy karteczki wielkanocne .
Miałam się zabrać za makramę ,ale najpierw postanowiłam uporać się z karteluszkami  ,aby znów nie wpadać spóźniona, jak to było ostatnio.Ale Ewcia łaskawa przyjęła moje zgłoszenie za co ślicznie jej dziękuję .
Zadanie na ten tydzień widoczne jest na banerku poniżej 



Temat bardzo przyjemny i prosty ,ale czy dobrze sobie z nim poradziłam zaraz się przekonamy .
Z rozpędu machnęłam  dwie karteczki,a  do ich zrobienia posłużyły mi stare kartki świąteczne oraz papiery od dziewczyn .

W pierwszej z nich pobawiłam się jak na na lekcjach plastyki w szkole podstawowej wzorkowanymi nożyczkami .Dodatkowo kartkę wzbogaciłam malutkimi kwiatkami z zimnej porcelany .






Za to druga kartka powstała bardziej z mojej ciekawości niż z musu.
Kawałek  różowej kartki  został mi jeszcze po mojej cytrynowej pracy klik  ,więc nie mogłam się oprzeć ,aby nie sprawdzić jak sobie z czymś takim poradzę .
Dodatkowym bodźcem było to ,że kupiłam ostatnio foremki cukiernicze w ciekawych kształtach i sprawdzałam jak wychodzą z nich tulipanki.
A ponieważ kwiatki są różowe to wszystko mi się kolorystycznie  zgrało.

No dobra ,co tu więcej pisać ,czas ucieka więc rzućcie okiem na różowiankę.



 

I to tyle na dziś .
Obiecuję ,że następny post nie będzie karteczkowy.

Przypominam na koniec o mojej zabawie kolorystycznej,w lutym bawimy się cytrynkami,także gorąco zachęcam do udziału.


Dziękuję kochani za Waszą obecność
 i przemiłe  komentarze .Wy jednak doskonale wiecie czego mi potrzeba ,aby mieć siłę do tego  co robię .

Czołem zdolniachy !!!




35 komentarzy:

  1. No. no ... idziesz jak burza w produkcji karteczek :) Pięknie zdobisz swoje karteczki kwiatkami z zimnej porcelany :) Zdolniacha z Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Kiedy po raz pierwszy weszłam na twój blog nie było w nim ... właśnie kartek. teraz wiem, że dla Ciebie to nie problem. Jesteś Wielka!!! piękne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te karteczki. Rozochociłaś się na całego w ich tworzeniu i świetnie Ci to wychodzi.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusia umie zrobić Wszystko- hahahha..kartki super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i warunki spełnione:)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki Danusiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danutko ależ się nakarteczkowałaś ostatnio :)
    Bardzo się cieszę,że coraz piękniejsze tworzysz :)
    Właśnie szukam jakiś żółtych papierów na cytrynowe wyzwanie,ale coś ciężko chyba będzie :(
    Pozdrawiam Cię mocniuchnooo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze mieć nożyczki z wzorkami :-).
    Danusiu, obie karteczki bardzo mi się podobają! Ja akurat lubię motywy religijne w świątecznych karteczkach, tym bardziej że już coraz rzadziej takie się spotyka. W końcu weselsze są kurczaki i jajca ;-)
    Kolorki śliczne, ładnie wkomponowane mini kwiatuszki. Tulipany z formy cukierniczej wyglądają jak z masy marcepanowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę Danusiu , że obie chciałyśmy się jak najszybciej uporać z karteczkami . Myślę , że całkiem nieźle nam poszło. Twoje recyklingowe karteczki wyszły bardzo fajnie. Chyba jednak ta pierwsza bardziej przypadła mi do gustu, chyba ze względu na kolorystykę. Aczkolwiek przyznaję nie przepadam za kartkami religijnymi, ale czasem i takie trzeba mieć w zapasie. A tulipanki z "wykrojnika" są świetne, o tym drobiazgu kwiatowym nie wspominając.
    Buziaczki i zabierajmy się za co innego bo przyznaję zaczynam mieć przesyt kartkowy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki wypieszczone w każdym calu- piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się rozkręciłaś Danusiu z tymi karteczkami i idzie Ci na prawdę świetnie. Możemy patrzeć, podziwiać (co właśnie czynię) i brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim tempie to Ty kochana tych kartek naśmigasz ze setke, albo i więcej. obie sa wesolutkie i radosne jak wiosna, która powolutku się zbliża. Chociaz różowy to nie moja bajka, kartka wyszła bardzo fajnie. Masz polot. osobiście z trudem wyprodukowałam karteczki do Anulki. Dobre i to bo Anulka mnie nie pogoni. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne karteczki :) dla mnie prawdziwym zaskoczeniem jest ta różowa i całkiem fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki zrobiłaś !!
    Tulipanki są bardzo ładne, dodają uroku karteczce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczki śliczne, kobieto wielu talentów, zawsze jak widzę Twoje prace to mam jedną myśl, niesprawiedliwe, że jedna osoba ma tyle talentów, miłego dnia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, podziwiam Was za taką produkcję. Ja chwilowo mam przesyt kartek. Dlatego też nie biorę udziału w tych zabawach, bo jak wiadomo nic na siłę, bo potem bokami wyjdzie. Muszę odpocząć a potem ze zdwojoną siłą wracam.
    A karteczki fajne, choć ta różowa, to aż po oczach bije ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki! Ale tymi tulipankami to mnie zaskoczyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z Ciebie zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nożyczki ozdobne były jedną z pierwszych po niciach i kartonie rzeczy, które kupiłam, gdy zachciało mi się robić matematyczne kartki, jednak po dziś dzień nie nauczyłam się ich obsługiwać, dlatego rzadko kiedy ich używam praktycznie wcale, bo ciąć nimi nie potrafię. Kartki zrobiłaś piękne, zwłaszcza ta różowa mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę śliczne, idziesz jak burza z tymi karteczkami :) Nawet ta różowa bardzo mi się podoba, chociaż normalnie nie przepadam za tym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej,piękne te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. przeczytałam -foremki cukiernicze- juz myślałam że będą ciacha:D
    Danusiu świetne karteczki, podziwiam tempo jakie nadajecie ostatnio z Anią:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te kartki,takie wiosenne,że aż się chce patrzeć i patrzeć,a zimna porcelana niezmiennie cudna

    OdpowiedzUsuń
  24. No piękne karteczki Danusiu! Same cudownosci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie sobie poradziłaś Danusiu - karteczki są nastrojowe i śliczne. Bardzo lubię takie tradycyjne motywy a nie często możemy je oglądać.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu, ty to zawsze robisz cudeńka. Fantastyczne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo pomysłowe, BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się na Twoje karteczkowe posty Danusiu , idzie CI świetnie :) Śliczne karteluszki Kochana, życzę CI wspaniałego weekednu Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie nie spojrzeć - karteczki! Bardzo ładne!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię różu ale ta ostatnia kartka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu, rozochociuły Cię kartki:) Ale to dobrze, bo są świetne! Te różowe tulipaniki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. różowiasta tak przyciąga wzrok, że przyćmiewa wszystko inne! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  33. Róż na Wielkanoc :) bardzo mi się podoba to niestandardowe podejście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)