wtorek, 2 lutego 2016

Podsumowanie styczniowych kokosów :)

Wszędzie w zabawach już pojawiły się podsumowania,tylko ja jakoś nie mogę się za to zabrać .

Kochane moje artystki ,jestem przeszczęśliwa ,że jest Was nadal  tak dużo.Nie spodziewałam się ,że drugi rok z rzędu zabawa będzie miała nadal powodzenia i się nie znudzi.

Udziwniam Wam te kolorki ,wymyślam dziwne połączenia ,ale jak widać dają one wspaniałe efekty i nie jedną z Was zaskakują  bardzo pozytywnie .

Dziewczyny moje 
I OTO CHODZI W TEJ ZABAWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prace jakie powstały są śliczne ,kreatywne i bielutkie jak ten śnieg ,po którym już śladu nawet nie ma .

Jak co miesiąc kolaże ułatwią  przegląd wszystkich prac ,więc zapraszam do małej galerii.

























Szalenie cieszy mnie część carvingowa i Wasze  pomysły .
Marzy mi się takich prac więcej ,ale czy marzenie się kiedyś spełni?

Zobaczcie jakie łakocie powstały z naszych kuchennych rewolucji.
A te rewolucje są tak niesamowite,szczególnie u mnie haha,bo mam zawsze sajgon  w kuchni ,normalnie jak po przejściu jakiegoś tajfunu czy tsunami .

Koniecznie jeszcze muszę pochwalić myszki Reni,które wyszły rewelacyjnie ,jak prawdziwe .
Natomiast pijana banda łobuziaków Hani chyba nas wszystkie rozłożyła na łopatki.
Dawno tak się nie ubawiłam jak u niej .
Dziewczyny dla mnie jesteście "number one" w tym miesiącu 




Na koniec wszystkim moim artystkom bardzo dziękuję za udział  i zapraszam serdecznie do cytrynowej zabawy .

Pozdrawiam  bardzo ciepluśko :)))))





26 komentarzy:

  1. Super podsumowanie. Dopiero teraz widać, jaka różnorodność powstała, wszystkie zasługują na pochwały, szkoda tylko, że nie do wszystkich z komentarzami dotarłam za co przepraszam, ale czas nie jest z gumy, a ja nie siedzę non stop przy kompie.
    Brawo Danusiu, bawimy się dalej, coś cytrynowego się wymyśli.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podusmowanie cyklicznych kolorków, zawsze wszystkie pracy zadziwiają . Jesteś Kochana Danusiu że organizujesz tę zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udziwniasz Danusiu udziwniasz i chyba wiesz co robisz, bo tak nas nakręcasz że o niczym innym nie myślimy ( przynajmniej ja:)tylko o tym jak te Twoje kolorki połączyć:)
    Piękne prace i chyba na kolarzach sie je najlepiej ogląda:)
    Dziękuje za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pijana banda rozłożyła mnie na łopatki, jak tylko się na nią natknęłam ;) Prace, Danuś, REWELACYJNE!!!- chce się wracać do nich i wracać do galerii, by je oglądać :) Cieplutko pozdrawiam Ciebie i uczestniczki zabaw, życząc Wam nieustającej weny, super pomysłów i niepowtarzalnych inspiracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście różnorodność cudnych prac:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za fajną zabawę,już siedzę i myślę o lutym ;)) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną przyjemnością obejrzałam wszystkie prace i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak co miesiąc piękne podsumowanie :)
    No i oczywiście całe morze cudnych prac :) Dziewczyny jesteście niesamowite !
    Dzięki Danuś za zabawę, za udziwnianie i oczywiście za super podsumowanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i na kolażach super widać ich różnorodność. Często właśnie twoje propozycje połączenia kolorków okazują się super, a sama bym takich na pewno nie odkryła ;) Dzięki, że ci sie chce chcieć;)
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstały wyjątkowo piękne prace! Może to ten zestaw kolorystyczny? Jestem zachwycona pomysłami i wykonaniem. Dobra inspiracja to połowa sukcesu.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle świetnych prac, zawsze pięknie posegregowane z cudnym kolażem. To miło, że tak wiele koleżanek bierze udział w Twojej zabawie. Odwiedziłam prawie wszystkie, jest na co popatrzeć . Tyle rękodzielniczych prac i tyle nowych znajomych. dzięki Tobie. Dziękuje za te zabawy.
    Buziaczki wielgachne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, a te carvingowe to jeszcze nie dość, że fajne to i śmieszne:)
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie Artrystki Kolorystki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny SUPER prace wykonałyście w bieli:) ja się w styczniu nie wyrobiłam, ale na luty się zepnę i na pewno dołączę do cytrynowego kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie zestawiłaś prace w kolażach! Wspaniale się je teraz ogląda, sama przyjemność:) Wszystkie są piękne! A lutowy cytrynowy to dopiero wyzwanie:) Chyba jeszcze nie robiłam nic w tym kolorze. Może być ciekawie:) Dziękuję za świetną zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to znowu odwaliłyśmy Wszystkie kawał dobrej roboty. Tobie Danusiu podziękowania za organizacje i czas poświęcony na przygotowanie podsumowania i piękne kolaże. Na nich dopiero widać jakie śliczne prace powstały w bieli .
    I super , że nadal jest nas tak dużo .
    Co do carvingu to mam podobne typy, z tym że na ziemie mnie powaliło pijane towarzystwo Hani. Może ono takie kokosowe do końca nie było ale za to bardzo rozrywkowe.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super podsumowanie, zawsze powtarzam, że wszystkie prace w jednym miejscu robią mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, wszystkie bez wyjątku. A te carvingowe warjacje sa niesamowicie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne podsumowanie bo tyle pięknych prac się nazbierało :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem różnorodności prac - co jedna, to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace są piękne;)No to pora na cytrynową...Sama nie wiem, co mam tu napisać, bo wszyscy napisali to, co i ja chciałam napisać;) No to nie będę się powtarzała... Ja nie wiem Danusiu, czy Twoje pomysły zaskakują pozytywnie? Mnie nie zawsze, ale cóż... Wyraziłam chęć udziału, no to teraz mam, co chciałam ha ha ha ha ;)Przynajmniej jestem szczera prawda? Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urzekły mnie kuchenne tworki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałych kokosowych prac w jednym miejscu, dziewczyny potrafią pięknie tworzyć, a różnorodność prac jest zaskakująca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piekne prace. Świetna zabawa z kolorami. Można szukać jaśniejszych odcieni bieli np. tak bez niczego by się raczej nie chciało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne podsumowanie i piękne prace. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pozglądałam, pozglądałam .... na razie tak na szybko na kolażu,
    jak zwykle dziewczynki przygotowały cudności!

    niestety styczeń nie był dla mnie łaskawy i po raz pierwszy wypadłam z zabawy :-(((

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo bardzo fajnych prac :) udało mi się wszystkich odwiedzić, a to sukces wielki przy małym szkrabie :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)