niedziela, 7 lutego 2016

W karteczkowym transie

Heyka :)
Normalnie nie wierzę ,że nadal pozostaję w transie karteczkowym i ciągle coś w tej materii tworzę .Ale w grudniu będe na wygranej pozycji ,wię nie narzekam tylko pilnie się uczę i robię je.
Pierwsza została przygotowana na zabawę u Ulci,gdzie tematem na luty jest bombka.



A tak sobie bombkę wymyśliłam.
Tektura po ostatniej rozbiórce torebki nadal ma moje poważanie,dlatego z niej powstała taka skromna bombeczka.Przez prążki pociągnęłam kilka sznureczkowów nylonowych do bransoletek szambalowych ,aby choć troszkę ją ożywić .


Druga karteczka powstała na zabawę u Ewy czyli  Hubki .
Co prawda nie zgłaszałam udziału w zabawie od samego początku ,ale jakoś doszłam do wniosku,że to jest świetny pomysł ,aby przez 9 tygodni zrobić 9 kartek wielkanocnych .
Jak znajdę wolną chwilę ,to może zrobię też karteczkę na zadanie pierwsze .
Mam nadzieję ,że  Ewcia przyjmie mnie i moją karteczkę   do zabawy .

W drugim tygodniu, jak pokazuje banerek na kartce ma się znaleźć gniazdko i bazie.



Z gniazdem szybko sobie poradziłam łącząc sznurek i jutę,ale z baziami to już miałam problem i musiałam kombinować .W ruch poszedł sznurek nylonowy
(uff nareszcie dotarł),jaki ostatnio nabyłam do bransoletek oraz kuleczki ze starej, sztucznej dekoracji.Natomiast mini jajeczka są zrobione z zimnej porcelany 






A na koniec karteczka jaka powstała na zabawę u Inki


Wczoraj Inka ogłosiła zadanie na luty ,a  jego temat brzmiał "Kartka świąteczna z okienkiem" 
 Jak zobaczyłam u niej cudowne inspiracje,wiedziałam ,że nie jestem w stanie tak na prędce wymyśleć coś oryginalnego,więc zrobiłam jak zrobiłam .
Już samo to ,że miałam tylko jedną kartkę od Anulki z wyciętym otworem utrudniło mi to zadanie,bo jakoś kolor zielony nie bardzo mi tu pasował.
Dlatego z papieru falistego zrobiłam zwykłe rameczki  okienne i tym muszę się zadowolić .
Najważniejsze,że jest okno ,nawet firanki zawiesiłam ,a dworze panuje grudniowa noc i bałwanki uśmiechające się do nas z oddali.
I tak mi to wyszło 



Jeszcze tylko na koniec kolaż podsumowujący dzisiejszy post i mogę na chwilę odpocząć od karteczek .Chociaż znając Hubcię jutro nas zbombarduje kolejnym tematem ,że będziemy leżeć i kwiczeć haha)



I to na tyle .Teraz muszę się zająć listkami na naukę makramy do Joasi,a jak na razie pomysłu nie mam żadnego .

Buziaki i do następnego klikania :)




45 komentarzy:

  1. Karteczki rewelacyjne. Masz pomysła i wciągnęłaś się na maksa. U mnie też karteczkowo ostatnio, ale mówią, że od przybytku głowa nie boli, przydadzą się w odpowiednim czasie.)

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu zjawiskowo wszystko wygląda. Okienko zimowe kiedyś tez chciałam zrobić, po obejrzeniu Twojego z pewnością się za nie wezmę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu jesteś niezłą w tym robieniu karteczek, one są świetne, a ta wielkanocna i ta z okienkiem no rewelacja miałabym problem z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki stworzyłaś :) wszystkie bardzo pomysłowe :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i ślicznie wykonane karteczki. Gniazdko z kolorowymi jajeczkami jest kapitalne!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i bardzo sympatyczne karteczki:) Ta z okienkiem podoba mi się szczególnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie widać, że jesteś w karteczkowym transie, ale to chyba dobrze, bo tak świetnie Ci wychodzą :)
    Miłego tygodnia życzę i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki są wyjątkowe- twórz dalsze1 Koniecznie!(jak dasz radę, to dosyłaj do etapu I ;-D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, ja na razie w trakcie ronienia karteczek. ale mam nadzieję że zdążę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu podziwiam Twoją pracowitość i kreatywność- śliczne karteczki, co do jednej.
    Ta tekturka falista jest rewelacyjna, ale może coś do następnych zadań wymyślę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki. Ach Danusiu, jesteś bardzo pomysłowa, zdolna i niesłychanie pracowita! Nie ma to jak młodość!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Ty jesteś nakręcana na jakiś kluczyk?Isprężyna nigdy się nie kończy? Piękne kartki, pomyslowe jak nie wiem co...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany, Danusiu! Twoje okienko jest super inspiracją w żabie! Firaneczki - no właaaśnie :) te szczegóły są cudne - i podoba mi się bardzo jak potraktowałaś tekturę falistą w bombce, no świetnie, świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne trio! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie karteczki są super, nieźle sobie radzisz

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu powiem Ci że Twoje dzisiejsze karteczki są rewelacyjne. Masz jednak pomysły świetne i wykorzystasz wszystko , nawet śmieci z "Hasioka"
    Bobka z takturki z tymi sznureczkami w rowkach pomysł do opatentowania , porcelanowe jajeczka cud miód i malinka, ale Okno z firaneczką pobiło wszystko jest GENIALNE.
    W grudniu to wstyd będzie pokazać swoje kartki przy Tobie .
    Buziaczki i fajnie że już wszystkie karteczki świąteczne zaliczyłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwi cudne karteczki na pokazujesz :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, kochana, karteczki to Ci piękne wychodzą. Ale ta ostatnia, z firankami - no świetna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra karteczki, a ta z firaneczką i widokiem za oknem bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę wyjść z podziwu kochana...karteczki są tak śliczne,że....ach,przerwa na wzdychanie ;)Zadaję sobie pytanie jak to możliwe,że masz w sobie tyle energii do działania i zdolności...to dla mnie wielka tajemnica.
    Miłego tygodnia Danusiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem tak - wszystkie bardzo ładne, ale karteczka z okienkiem od razu mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu cudnie wyszło :) Mnie oczarowałaś ....a o tą magie chodzi....jak przeczytałam ostatnio ze pisałaś ze masz problem z oknem wręcz Ci chciałam wysłać a tu patrze i nie wierze pierwsza praca :) o ty ....wkręcasz nas na całego że nie dasz rady :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, masz wielkie zdolności do karteczek. Właśnie do takiego tworzenia z tego co ma się pod ręką, a nie z gotowców :) Okienko najpiękniejsze :)))))
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne karteczki! Pomysł z okienkiem super, ale najbardziej przypadła mi do gustu wielkanocna, jajeczka urocze!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki zrobiłaś. Czekam na następne, bo jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  27. zakarteczkowana jesteś ostatnimi czasy Danusiu, że hej :) najbardziej urzeka mnie Twoja pomysłowość w wykonywaniu karteczek, bo ze zwykłej tekturki potrafisz zrobić np. taką śliczną bombkę :) podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie karteczki super. Z okienkiem jak dla mnie jest naj...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie no Danusiu teraz to pojechałaś. Te karteczki to rewelacja, szczególnie ta z okienkiem i firaneczką. Skad Ty bierzesz takie pomysły? No piękne, aż oczu oderwać nie mogę. Wyobrażam sobie co jeszcze wymyślisz ciekawego, bo do grudnia jeszcze szmat czasu a Ty coraz ładniejsze kartki tworzysz. Scraperka pełną gębą. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. I Ty, Danusiu, powiadasz, że papierzaste Cie nie lubią- fantastyczne karteczki stworzyłaś. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu Kochana :)
    Jakże się cieszę,że opętało Cię szaleństwo karteczkowe :)
    Widzę,że co karteczka - to piękniejsza i na wyższy poziom wchodzi :)
    Jak zawsze podziwiam Twoją kreatywność,że z " niczego " potrafisz wyczarować wspaniałości :)
    Gratuluję weny twórczej i czekam na kolejne..piękne prace :)
    Aaaa... Wszystkie mi się bardzo podobają,ale jak większości - najbardziej serce mi skradła ostatnia ...bałwanek za oknem ;)
    Też w tym tygodniu szalałam z koronkami,ale to pod koniec tygodnia ujawnię :)
    Pozdrawiam Cię miło :)
    Dziękuję za miłe słowa,pozostawione u mnie :)
    Buziolki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  32. a jak w międzyczasie zdążyłaś umyć to okienko...to w zasadzie możesz już zaczynać świętować ;-D

    no, no... szalejesz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne i bardzo pomysłowe karteczki :) Idziesz jak burza :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W takim tempie to na kilka lat naprodukujesz ;-)
    W każdej karteczce jest fajny pomysł - jajeczka z zimnej porcelany, sznurki w bombce czy okienko - jest świetnie! Kreatywność bez granic :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały trans, niech trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prace jak zwykle. Ale tak patrzę na ten stempel. Tak patrzę i czytam już któryś raz.... nie za dużo tych literek czy to taki celowy zabieg? Chodzi mi o ten z napisem Boże NarodXzenie ... :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne karteczki Danusiu. Jak widzę karteczki Twoje są coraz pieniejsze i coraz bardziej bogate w dekoracje i szczegóły :) Brawo! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zwykle maga pomysłowe i śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Okienko. Okienko rządzi. Bardzo klimatyczną kartkę stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  41. Okienko jest śliczne!
    Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczną kolekcje uzbierałaś w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sliczne kartki ,okienko z firanka cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  44. To prawda, w grudniu będzie łatwiej ogarnąć bożonarodzeniowe kartki, jeżeli już kilkanaście będzie gotowych. :-) Dorobienie jeszcze kilku nie będzie już wiązało się z pośpiechem. :-)
    Firanka w oknie wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)