czwartek, 4 lutego 2016

Karteczkowo -luty

Witajcie !
Obiecałam sobie ,że w tym tygodniu wyrobię się z zabawami karteczkowymi ,do których się zgłosiłam .
Na pierwszy ogień postanowiłam zrobić karteczki do Anulkowej zabawy .
W tym miesiącu mamy do wykonania bałwanka,kurczaka i serce.


Dwie propozycje stały pod znakiem zapytania.Ale to,że będzie w lutym serduszko  było jasne jak słońce i pewne na 100%.
No i się nie pomyliłam .
Zatem nim Anulka ogłosiła tematy na luty  kartkę serduszkową już miałam zrobioną .
Zatem pozostały do zrobienia jeszcze dwie sztuki.

Bawiąc się zimną porcelaną i robiąc  miniaturkowe kwiatki, zrobiłam też kilka serduszek  i dwa z nich umieściłam na kartce walentynkowej .
Dziś pierwsze wykorzystanie tych serduszek, pozostałe na razie  czekają na dalszą wenę .
A tak wygląda moja propozycja 



Upsss!!!!!
To nie to .
Zatem jeszcze raz :)





Hahahaha ,znowu nie to .
Teraz już na poważnie ,bez zabawy i oszustwa,czyli  w czerwieniach ,tak jak na walentynkowe święto przystało





Tak się jakoś złożyło  ,że druga kartka również powstała w czerwonych kolorach, a centralną jej część stanowi jedyny bałwanek jakiego miałam w domciu.Jak się nie mylę dostałam go od Gosi .
Dorobiłam mu tylko szaliczek ze wstążki ,aby biedak nie marzł  czekając na grudzień :)




Na 3 kartce miał być kurczak ,więc wycięłam go ze starej kartki świątecznej .
Natomiast tektura falista w kolorze naturalnym pochodzi z torebki na trunki wyskokowe,którą rozłożyłam na czynniki pierwsze .Tym sposobem mam ją jeszcze w zapasie i z pewnością będę z niej korzystać przy innych karteczkach .
Kwiatki jak pewnie się domyślacie,wykonane  są z zimnej porcelany i chyba nawet  fajnie tutaj pasują .




Wszystkie elementy  na kartkach   przyklejam  na kosteczkach dystansowych,jakimi u mnie są kawałki tektury.
Ot taka fajna oszczędność ,więc nie będę wyrzucać kasy w błoto ,bo przecież u mnie kartonów jest pod dostatkiem .

Jeszcze tylko kolaż i myślę ,że zadanie zostanie mi zaliczone 



A teraz zmykam do Anulkowej żabci i biorę się za kolejne karteczki .

Do zaś kochani :)))




51 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne karteczki!!!!!!!! To może z rozpędu gniazdko i bazie? ha ha ha..buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki ta z bałwaniek świetna pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki, ta z kurczakiem bardzo oryginalna :) chociaż bałwanek nie mniej urodziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żarty sie Ciebie trzymaja jak rzep psiego ogona. No juz myślałam, że na pogrzeb jakiś się wybierasz z tą czarną kartką No, ale na szczęście poprawiłas sie. Danusiu śliczne te karteczki czynisz i chyba nabierasz rozpędu. Co jedna to ładniejsza. Mnie ta bałwankowa najbardziej przypasiła. Buziaki kochana. Cos mi nie idzie to pisanie, zresztą nic mi nie idzie ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki:) Wersja czarno biała była zaskakująca, ale miała swój urok :) Czerwona oczywiście też, bije miłością:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki stworzyłaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna trójeczka!
    Moja z serduszkami nie jest czerwona !

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślałam, że ta Twoja Walentynka taka żałobna, choć przyznam, że nieźle się prezentuje, super karteczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie sobie poradziłaś z tematem, a właściwie trzema tematami zabawy u Ani :)
    Karteczki wyszły piękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pędzisz z tymi zabawami jak by Cie kto gonił, ale w sumie Cie rozumiem doskonale, zrobić co należy a potem luzik. Mnie chwilowo przystopowało gniazdko u Hubki- tez se wymyśliła temat ...gniazdka jej sie zachciało :-(
    Podobnie jak Hania mało zawało nie dostałam jak zobaczyłam to czarne serducho , myślałam... no co?? no myślałam że to dla naszej Gosi , ale serducho czarne???? strasznie ulżyło jak zobaczyłam wersję czerwoną. Wyrabiasz się niesamowicie w tych karteczkach, wszystkie są świetne . Ale chyba podobnie jak Hani najbardziej podoba mi się bałwanek.
    Cieszę się Danusiu , że nadal masz ochotę bawić się w karteczki. Myślę że w grudniu to my Wszystkie będziemy rasowe scraperki.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. A już myślałam że np, mąż dostanie czarną kartkę walentynkową, a to taki dowcip był :) Danusiu świetne są te Twoje karteczki, wszystkie trzy, a te małe kwiatuszki wprost urocze. Świetnie się nadają na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki. Masz talent do robienia karteczek.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki superaśne. Walentynkowa nawet ta czarna mi sie podoba ma swój urok i nieco inna- mniej kochliwa haha.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem krótko. Karteczki świetne, rozkręcasz się na całego w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam. A z tą tekturą falistą, to rewelacja, super efekt. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne karteczki, walentynkowa jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te karteczki, a serduszko wymiata! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo, a mi się Danusiu ta biało-czarna nawet podoba :) Czerwona jest oczywista i w jedynym najpiękniejszym kolorze, ale czarna ma w sobie klasyczną elegancję... I to mówię ja, która czarnego nie lubi... nieprawdopodobne...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki:) Rozkręcasz się coraz bardziej:)) Mnie podoba się walentynkowa i pisklakowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ...coraz bardziej kreatywnie w świecie karteczkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne kartki zrobiłaś, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne karteczki Danusiu;) Najbardziej podoba mi się wielkanocna, bo jest oryginalna;)A bałwankowi niepotrzebni robiłaś szaliczek, bo czekając na grudzień, to on się bidak zapoci;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie CI idą te karteczki Danutko Kochana, cieszę się że ANiulka wymyśliła taką zabawę bo dzięki temu mogę podziwiać Wasze cudeńka :) Pięknie Kochana :) Buziaczki i życzę Ci wspaniałego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalne i niepowtarzalne, dlatego cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki..ja za Toba Danutko nie nadążam...:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, piękne, piękne :-) Serduszka u mnie nr 1. Bałwanek nr 2 i kurczaczek nr 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mateńko, ale Wam ta robota idzie:(
    ale karteczki śliczne, podglądam i sie uczę, a ze zastrzyk dobroci dostałam to coś wymyślę:)
    Ta z bałwankiem jest najsłodsza:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. ta czaro-biała walentynka bardzo mi się podoba - bez oszustwa:) jak dla mnie mogłaby taka zostać! Wszystkie karteczki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje karteczki są cudne, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  30. A wiesz, że serce w wersji czarnej całkiem nieźle wygląda :-)
    Świetne karteczki, każda inna, wszystkie piękne! Już prawie zapomniałam, że dopiero niedawno posatwiłaś pierwsze kroczki w kartkowaniu - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne karteczki Danusiu. Podoba mi się Twoja pomysłowość i zaradność. Tym razem najbardziej spodobała mi się ta z bałwankiem.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. I tutaj też cudności same :)
    Idziesz jak torpeda !!!
    Podziwiam Twoje prace i Ciebie...
    jak znajdujesz na to czas ???
    Pozdrawiam ponownie Kochana :)***

    OdpowiedzUsuń
  33. "torpeda" to dobre określenie! ;-)
    i to ruska... "gniotsa nie łamiotjsa" ;-D

    Danusiu, to świetny przykład, że można i bez tej całej maszynerii zrobić coś fajnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne karteczki poczyniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie swietne. Balwanek uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kartki,walentynkowa bardzo mi się podoba,we wszystkich wersjach kolorystycznych wygląda świetnie,a ta czarno-biała byłaby bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietne zwlaszcza wielkanocna ,uzycie tektury falistej dalo fantastyczny rezultat :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne karteczki Danusiu, a serduszko podoba mi się także w czarnej wersji :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne karteczki, walentynkowa mi się bardzo bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne katreczki:) Ja też nie mam fachowych kostek dystansowych i używam grubej tektury:) A tak w ogóle to lubię klimaty sznurkowo-tekturowe więc najbardziej mi się chyba spodobała kartka wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej podoba mi się kurczaczek - ta tektura falista świetnie Ci się na kartce sprawdziła. Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne karteczki! Z sercem czarno-biała też pięknie by się prezentowała.
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zachwycające karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam przepiękne prace zachwycają tak że nie można oczu oderwać najbardziej podobają mi się kwiaty z zimnej porcelany jeśli można zapytać jak Pani je robi i czym farbuje zimną porcelanę że są tak efektowne Podziwiam od dawna Pani prace i Pozdrawiam życząc dużo zdrówka i dalszych pomysłów ma Pani wielki taent

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)