środa, 1 lipca 2015

Roczne podsumowanie Cyklicznych kolorków u Danutki -świętowanie

Dokładnie 5 lipca 2014 roku po raz pierwszy pojawiła się  na blogu zabawa 

Powstała całkiem spontanicznie ,w przypływie chwili i kto by pomyślał ,że odniesie taką popularność .
Przez ten cały rok tyle dobrego się wydarzyło,tyle nowych znajomości zawarłyśmy i pokazałyśmy światu co każda z nas potrafi robić .
Z każdym miesiącem udowadniałyście ,że jesteście    fantastycznymi "talenciarami" i świetnymi kumpelami blogowymi ,które potrafią cudownie motywować do pracy,wspierać ,pocieszać czy w wolnych chwilach zwyczajnie na luzie pogadać. 

Cały ten czas czułam ,że zabawa żyje i nie stoi w miejscu .
Często razem świętowałyśmy i popijałyśmy wirtualnego szampana.
Dziś kochane uczyńmy to znowu,bo okazja jest ku temu ogromna.


 Bardzo chciałabym nagrodzić wszystkie artystki za ten rok wspólnej zabawy,ale wiecie,że raczej jest to niemożliwe.
Ewa Jurewicz w komentarzu zaproponowała ,abyśmy sami dla siebie przygotowali nagrody w postaci tych właśnie lipcowych prac.
Potem drogą losowania należałoby wybrać kto komu wysyła nagrodę .
Jednak nie wiem czy to jest dobry pomysł dla wszystkich,bo pojawia się problem z wysyłką poza granice kraju .
A ja nie chcę nikomu niczego narzucać i narażać na koszta.

Dlatego jako nagrodę przygotowałam dla wszystkich taki wirtualny smakołyk.
Akurat sezon truskawkowy w pełni więc jak najbardziej pasuje do naszego szampana

Co do zabawy to robiłam wszystko przez ten rok  ,aby było ciekawie,regulaminowo ,czasem zabawnie czy też poważnie.

Zresztą co ja będę pisać jak było,przecież same doskonale wiecie ile wydzielała w  nas adrenaliny wspólna zabawa.
To oczekiwanie na nowe posty,na nowe zestawienia kolorów było czymś  czego było nam trzeba.

Kochane wspaniale bawiłam się z Wami i ani przez ułamek sekundy nie żałuję ,że podjęłam trud prowadzenia tej zabawy.

W styczniu było Was najwięcej,bo aż 117 artystek kolorystek nakarmiło naszego żarłocznego Stefana.
O takiej ilości uczestników mogłam tylko pomarzyć, a tu okazało się ,że marzenia się czasem spełniają  .

Kochane moje pewnie chciałybyście wiedzieć co dalej z zabawą?

Otóż postanowione ,że w lipcu świętujemy pierwszą rocznicę cyklicznych kolorków.

Z tego też powodu mam dla Was na ten miesiąc bardzo ciekawe zadanie .
Miałam ostatnio wrażenie,że Ania czytała w moich myślach bo zaproponowała coś o czym myślałam od dawna .



Wytyczne na Lipiec 2015
1.Osoba biorąca udział w wyzwaniu przygotowuje jedną pracę w kolorze lub zestawieniu kolorów ,który przez cały rok trwania zabawy najbardziej przypadł jej do gustu.

Wszystkie zestawy kolorystyczne znajdziecie w zakładce
Moje Zabawy i Wyzwania 

2.Zgłaszana praca powinna być nowa,nigdzie wcześniej nie publikowana.

3.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem

4.Zabawa potrwa od 1 do 31 lipca 2015 do godz.23:55

5.Cały regulamin znajduje się tutaj

6.Prace dodajecie przez  Inlinkz pod tym postem,tam żarłoczny Stefan czeka na nie już od dziś .
Jak to zrobić klik(szukaj w poście )

7.Banerek dla wszystkich


Kochani  takiego obrotu sprawy nie przewidzieliście,tylu możliwości kolorystycznych w jednym miesiącu jeszcze nie było  i już nie będzie .
Chyba ,że dożyjemy do kolejnej rocznicy haha:)

Słoneczka moje liczę na Wasz liczny udział ,zachęcajcie innych do wspólnej zabawy .

Wybaczcie ,że post dopiero teraz wrzucam, a nie po północy czy rano,ale wczoraj wieczorem czułam się fatalnie i nie mogłam dokończyć .
Dziś od samego rana miałam trochę latania ,a skończyłam na 3 godzinnym siedzeniu w kolejce do lekarza(masakra z tą służbą zdrowia :).

Czerwcowe kolorystki możecie również spać spokojnie,byłam u każdej z Was ,ale na moje miłe słowo musicie poczekać jeszcze chwilkę .Obiecuję ,że tak jak zawsze do każdej dotrę z ciepłym słowem i pochwałą .


A teraz życzę Wam cudnej pogody,udanych urlopów wypoczynkowych i wszystkiego dobrego na nadchodzący czas.

Buziaki :)



95 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie. Ogrom pracy wykonałaś przez ten rok i dziękuję Ci z całego serca, że mogłam stać się jedną z Was, dzięki Tobie właśnie.
    Cieszę się, że dołączyłam do tej zabawy kolorystycznej. Nie byłam w niej od początku, ale tak mi się spodobała, że nie odpuszczałam nawet, jak mi kolor nie podchodził. Teraz też będę się starała, co z tego wyjdzie, zobaczymy, wszak lipiec jest o jeden dzień dłuższy od czerwca.)
    Pozdrawiam imienniczko i zdrówka nieustająco życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci Danusiu kochan tak udanej zabawy:) Ja tez swietnie sie bawilam przez caly rok. Zycze Ci duzo zdrowia :) Bo w koncu to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym wysyłaniem lipcowych prac do siebie, tylko właśnie co z zagranicznymi. Może byliby chętni na taką wysyłkę no nie wiem ale pomysł ciekawy.

    Kto by pomyślał że to już rok, jestem szczęśliwa że nie odpuściłam żadnego zadania i że dzięki zabawie poznałam tyle interesujących osób. Dziękuję Ci za to :terazpijeszampana:

    Sama o tym sposobie Ani myślałam a teraz mam problem z wyborem koloru, może zdążę wybrać do ostatniego. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampana wypijam ze wszystkimi - tobie Danuś serdecznie dziękuje za tak wspaniałą zabawę i oczywiście bawię się dalej - jak dobrze zrozumiałąm ze można sobie wybrać jeden z dwunastu molorków - więc od razu mówię - biore chyba ecru - który to musiałam pominąć z wielu wielu względów - gesrek ptsznie wygląda - więc się częstuję - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ten czas szybko mija :) Gratuluje rocznicy nam wszystkim Artystkom Kolorystkom a przede wszystkim Tobie Danusiu za trud i oddanie kolorkom :) Piszę się na lipiec bo zabawa musi trwać dalej :) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł rewelacyjny i na pewno powstanie wiele pięknych prac. Już zaczynam myśleć co i jak :) Na razie zgłaszam się do zabawy i pobieram banerek
    Oj bedzie się działo!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowany przez Ciebie smakołyk wygląda bardzo smakowicie, aż ślinka cieknie:) Świetny pomysł z samodzielnym wyborem kolorku, zresztą ten z nagrodami też mi się podoba. Pozdrawiam Ciebie Danusiu jako organizatorkę zabawy i wszystkie artystki-kolorystki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to bawimy się dalej! Tym razem wolność wyboru :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu przede wszystkim Dziękuję za ten rok. Bawiłam się wyśmienice , poznałam wiele fajnych osób i blogów. Nauczyłam sie kilku nowych technik . I choć czasem moje prace nie w pełni mnie zadawalały to nie odpuściłam ani jednego kolorku . To Ty włożyłaś serce i czas w ta zabawę i dla Ciebie wielki słowa uzuania i podziekowania.
    Nie powiem , że pomysł mi sie nie podoba, bo sama se go wymysliłam a własciwie to obie żesmy wymysliły - może to jakies fluidy ale pokrewieństwo dusz :-)
    Mam już chyba swój typ i wymyśloną pracę :-) Więc zostaje zabrac sie do roboty :-)
    Buziaczki i mam nadzieję że będziemy świetować i drugą rocznicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z prezentami może znajdą się chętne na wysyłke za granicę ja mogę być pierwsza. Zmobilizuje mnie to do zrobienia pracy wcześniej a możliwości kolorystycznych w tym miesiącu jest dużo. Musiałabyś wymyślić jakieś zasady odnośnie tej wymiany a chętne napewno się znajdą:) pozdraiwm cieplutko i dużo zdrowka Ci życzę i nie przesadź z tym szampanem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, Tobie,sobie i wszystkim artystkom kolorystkom serdecznie gratuluję roczka.
    Oczywiście w lipcu postaram się dołączyć do szanownego grona ze swoją pracą
    Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu na początku gratuluję Ci świetnego pomysłu z zabawą w kolorki :-) Nie brałam w niej udzału co prawda od początku ale nie ma co ukrywać jestg świetna i motywująca do działania. Bardzo podoba mi się pomysł na lipiec i od razu się zapisuje bo właśnie kończę jedną pracę która mam nadzieję wpiszę się w temat pozdrawiam cieplutko miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to pierwszy roczek za nami - jest co świętować! To był wspaniały, twórczy rok i to dzięki Tobie Danusiu. Bawiłam się fantastycznie, nie opuściłam ani jednego wyzwania więc i teraz się zapisuję. Tym razem jest w czym wybierać.
    Przyłączam się do oblewania - Wasze zdrowie kolorystki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku! Do zabawy dołączyłam niedawno, ale nie mam zamiaru odpuszczać:) Mam nadzieję, że będzie jeszcze trwać i trwać:)) I już szykuję cosik dla Stefcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się że w tym miesiącu rekord zostanie pobity.
    Mi niestety w czerwcu nie udało się dołączyć ale w lipcu jak najbardziej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu jesteś wielka wiesz o tym? :) zabawa była bardzo fajna - najbardziej ubolewam nad tym, że nie brałam udziału od początku, a teraz ostatnie dwa miesiące nie miałam na tyle czasu żeby wziąć udział... myślę, że pomysł z wysyłaniem prac też jest fajny, ale trzebaby go dobrze dopracować, bo w wielu różnych dziedzinach powstają prace i żeby było sprawiedliwie to wymagałoby to doprecyzowania szczegółów, ale sam pomysł jest super (powiedziała wyminakoholiczka :D ) pozdrawiam Cię cieplutko nasza kochana Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie gratulacje!!! Super że Ci się udało zorganizować i poprowadzić taką zabawę. Nie jestem od początku, ale staram się być teraz w każdym miesiącu, więc i lipca nie odpuszczę. A truskaweczki ze zdjęcia; smakowite:) uwielbiam takie desery:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję sukcesu :) Jest co świętować, bo zabawa jest super. Stworzyłaś taką blogową rodzinkę:) W czerwcu nie udało mi się wziąć udziału, ale w lipcu będę na pewno bo mam sporo do zrobienia, więc myślę ze wpasuję się w któryś zestaw kolorystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo żałuje , że w Cyklicznych Kolorkach nie brałam udziału od początku jej trwania ... dziękuję Danusiu za wspaniałą zabawę , która uzależnia oraz dostarcza inspiracji . Gratuluję roczku Tobie jak i wszystkim artystkom-kolorystkom . ŚWIĘTUJEMY . Do zabawy w lipcu oczywiście dołączam z przyjemnością .

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu przede wszystkim to właśnie Tobie należą się ogromne podziękowania za prowadzenie tej zabawy i za ten cały czas jaki dla nas poświęcasz. A na drugim miejscu dziękuję wszystkim dziewczynom, które się z nami bawią :) Oby tak dalej i jak najdłużej.
    Pomysł z wysyłką też mi się spodobał, no właśnie tylko ta "zagranica"....
    Danusiu dużo zdrówka Ci życzę, a ja zaczynam myśleć o pracy na ten miesiąc, tylko jaki kolor wybrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam się, że czatowałam o północy i wcześnie raniutko, ale Twój poczęstunek zrekompensował mi to czekanie. Dziękuję Danutko i za ten rok (bo nie ominęłam ani jednego kolorku) i za Twoje niesamowite pomysły, no i oczywiście za "pilnowanie" przestrzegania regulaminu i najważniejsze - za ogrom pracy jaką wkładasz w przepiękne podsumowania kolorków :)
    Życzę Ci dużo zdrówka i jeszcze wielu cudnych naszych spotkań przy okazji kolejnych kolorków :)
    Ciekawa jestem jakiego koloru będzie w tym miesiącu najwięcej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu roczek przeleciał nie wiadmo kiedy dzięki Tobie i Twojemu zaangażowaniu mogliśmy i mam nadzieję , że będziemy mogli się bawić nadal. Czerwiec był dla mnie ogromnie pracowity nie udało mi się dołączyć z kolorkiem żółtym, mam nadzieję ,że teraz mi się uda. Buziaczki wielkie dla Ciebie Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu pomysł rewelacyjny! A Ty jestes niesamowita, że jeszcze z nami wytrzymujesz, chociaż przez ten rok przy kolorkach nie raz dałyśmy Ci popalić :) Wielki medal znania dla Ciebie :)
    A rekord w tym miesiącu na pewno zostanie pobity, mimo, że pora wakacyjna.
    Ja na szybciutko zgłaszam swoją pracę, jeszcze przez wyjazdem i mam nadzieję, że będzie spełniać wymogi zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy, za Tobą kawał porządnej roboty, podziwiam i ... nie zazdroszczę. Od jakiegoś czasu się nie wyrabiam, cokolwiek by to miało znaczyć i nie dokarmiam Stefcia. Chętnie w tym miesiącu rzuciłabym mu jakiegoś ochłapa, ale mam pilne biało czarne ( głównie ) cóś, z minimalnym dodatkiem czerwonego, chyba takiego zestawienia nie było, więc z uwagi o Stefana, żeby się nie udławił, pewnie znów będę musiała odpuścić :(
    Zdróweczka i Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu BRAWO i gratulacje a ten rok, ja jestem tu od lutego ale i tak dziękuję za Twój pomysł i poświęcenie ! No i dla mnie rozwiązanie lipcowe jest wspaniałą niespodzianką bo bałam się że w lipcu zrezygnuję z udziału w zabawie ( wkrótce wyjeżdżamy) a tu piszesz że wybór kolorystyki należy do nas , WSPANIAŁA wiadomość :) Dziękuję i zapisuję się do zabawy :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu , prawie na koniec dołaczyłam do zabawy i strasznie mi sie ona spodobała. Mam nadzieję, że trwac będzie nadal i wszystkie dziewczyny będa sie bawić równie chętnie jak do tej pory. jestes niesamowicie pracowita osóbką, bo nie dość, ze poświęcasz czas na prowadzenie zabawy, to sama tworzysz strasznie dużo wspaniałych rzeczy. Oczywiście wybiore jakiś zestawkolorystyczny i bawię się dalej, wznosząc toast za wszystkie artystki kolorystki. Pozdrawiam cieplutko i ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też się bawię. Może zdążę. Super był ten rok z kolorową zabawą. Pomysł genialny. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie wrócę do fioletu ;) O ile, oczywiście, czas mi pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje Danusiu za wspaniałą zabawę, ale... czy to już rok???? tak zleciało szybko???? Niesamowite....
    Teraz jak taki ogrom kolorów do wyboru skuszę sie bo na pewno cos pod dany kolor mozna podciągnąć:) Ach Danusiu, ty zawsze tak miło kusisz, zawsze zagladam zobaczyc kto, co, i gdzie coś ciekawego wyczarował bo wszystkie nasze prace sa fantastyczne:)
    Pozdrawiam cieplutko Danusiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. To zaszczyt przebywać w tak wspaniałym towarzystwie:) Ty Danuś jesteś wspaniałą szefową, a Artystki-Kolorystki to przemiłe i zdolne osóbki:) Uczestniczę w zabawie od początku, nie opuściłam żadnego kolorku, więc nie może być inaczej - bawię się dalej;) Wznoszę toast za nasze zdrówko i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu, wielkie podziękowania za tak przemiłą zabawę! Aż nie mogę uwierzyć, że minał rok! lipcowa zabawa jest dla mnie zaskoczeniem, nie spodziewałam sie takiego obrotu sprawy, ale zgłaszam swój udział!
    Jestem bardzo ciekawa, jakie prace będziemy tym razem oglądać! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wytrwałości Danusiu, gratuluję chęci i samozaparcia. wszystkim biorącym udział w zabawie Artystkom gratuluję kreatywności, pomysłowości i również samozaparcia, bo czytam często, że czasu brak, ale na wyzwanie jednak zawsze siły się znajdują i to jest cudowne :)
    Powodzenia w dalszych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jednak udało mi się w tym miesiącu. Ale przecież nie sposób opuścić takiej rocznicy :)

      Usuń
  33. Wow to już rok? Jej dziękuję za tą wspaniałą zabawę co miesiąc wchodze z rasnącym napięciem cóż to za kolor tym razem, nie zawsze udało mi się zrobić prace, niestety ograniczenia czasowe ale podziwiałam prace innych i kibicowałam wszystkim. Twoja zabawa jest po prostu niesamowita i oczywiście bawię sie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo Ci Danusiu dziękuję za tę kolorową zabawę. Ile ten rok zmienił dla mojego bloga i dla mnie - pisać nie muszę. Poznałam wiele niesamowitych i interesujących osób i blogów, stworzyłam wiele rzeczy, które pewnie bez Twojej inspiracji by nie powstały.
    Trafiłam tutaj dzięki Natalce, jej ważkom i różowemu storczykowi. Udało mi się spełnić wymagania każdego koloru, choć często na ostatnią chwilę. I jeśli czasami coś mnie niepokoi, to to, że kolory mogą się nam skończyć :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za kolorystyczną zabawę! Aż trudno uwierzyć, że to już rok :) No cóż, nie zawsze dawałam radę, ale w tym miesiącu temat jest po prostu fantastyczny, więc wpisuję w kalendarz, żeby czasem nie zapomnieć - mam nadzieję, że nic nie stanie mi na przeszkodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świętujemy razem z tobą! :-)
    Za wkład pracy dziękujemy
    i o kontynuację prosimy!

    "Sto lat" dla naszej wspaniałej Danusi
    i nie mniej wspaniałych Kolorystek!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu, przede wszystkim dziękuję Ci za możliwość wzięcia udziału w takiej fantastycznej zabawie. Co prawda nie dałam rady wziąć udziału we wszystkich etapach, ale i tak świetnie się bawiłam, a przy okazji poznałam rożne fantastyczne osoby :) i ich cudowne blogi. Najbardziej żałuję, że nie wyrobiłam się z żółtym kolorem, bo miałam świetny pomysł, który na pewno wcielę w życie - czyli nabierze realnych kształtów, gdy zaopatrzę się w odpowiednie materiały (nie udało mi się na miejscu zdobyć).
    Gratuluję rocznicy i wytrwania z nami w zabawie. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
    A Tobie, z okazji tego Roczku, życzę cierpliwości, niewyczerpanych pomysłów, czasu na ich realizację.
    I oczywiście bawię się dalej.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Danusiu, dziękuję za zabawę, dzięki Tobie nie zapominałam, że coś potrafię zrobić:))) Z żółtym nie wyszło bo wyskoczyły niespodziewane rodzinne rzeczy i pracy nie wrzuciłam Stefanowi. Ale nic straconego, ta praca jest i będzie pokazana:) Czyli gram dalej!
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielkie dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dołączyłam dość późno, ale warto było:) Bardzo dziękuję za to, że tyle serca i czasu wkładasz w zabawę i życzę zdrowia, bo to najważniejsze. A temat na lipiec jest rewelacyjny, już dumam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Danusiu...Nooo....to fakt niezaprzeczalny...Nie spodziewałam się takiego lipca ;)
    Tym bardziej,że w komentarzu u mnie przy żółtkach zamieściłaś info-przeciek,że następny kolor,który szykujesz dla nas też do Twoich ulubionych nie należy ...ha ha ...tzn.że to się przeciągnie w czasie ot co...w sierpniu bójmy się...ale póki co świętujmy...piękną rocznicę ...wszak wakacje + nasze święto Artystek Kolorystek ;) Laba po całości :) Laba labą,ale nie od pracy,wszak tylko od stresu kolorystycznego he he ;) A druga strona medalu ...to taka,że tak marudzimy,narzekamy...a dziś ( mowa o mnie ) - uświadomiłam sobie,że nie ma wytycznych ??? To jakiż kolor wybiorę ??? Im jest więcej możliwości,tym mniej pomysłów :( Danusia spuściła nas z tej przysłowiowej smyczy i można się pogubić he he :) Ale dam(y) radę :) Ja dopiero jak mój synek wyzdrowieje,bo gehennę przechodzę z nim :( W związku z tym,pewnie mój proces twórczy przeciągnie się w czasie :(
    Danusiu Kochana !!!
    Dziękuję Ci za tę wspaniałą zabawę :)
    I życzę Tobie oraz Nam - wszystkim Artystkom - Kolorystkom,trwania tej zabawy po nieskończoność...aż zabraknie kolorków w palecie ...a jak to się stanie...to niestety przykro nam będzie niezmiernie...
    Ale nie martwmy się na zapas...
    Świętujemy!!!
    Pozdrawiam....ślę pozdrowionka i buziole dla Danutki i dla WAS Artychy :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Danuś, popatrz tylko jak ja się dla Ciebie poświęcam;););) Zresztą, nie tylko ja.. .Nie chodzi mi o zabawy, w których karmiłam Stefka ,,chińczykowatymi” słoikami, drewnianymi rybami z ,,widelcowatymi” płetwami etc ... O, kurczę, chyba pomyliłam zabawy...;) Ale wracając do sedna sprawy - chodzi o czas. Jest godzina 02 ileś tam... A zanim napiszę cokolwiek, będzie ok 03... Wariatka/ czyli ja/ po północy wróciła z nad wody /ryboniebrania/ i komentuje?! No, ale jak tu nie komentować, kiedy Twojej zabawie, nie wiadomo kiedy ,,stuknął” roczek? I chyba zaliczyłam wszystkie? Ale mniejsza z tym.... Danusiu, zrobiłaś kawał ,,dobrej roboty” Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za wszystko.... Za fajną zabawę, która pobudza do myślenia, za kursiki, za porady i w ogóle za wszystko;) I nie waż się jej przerwać, bo ja wówczas po prostu ,,pieprznę swoje zabawki do kąta” i zajmę się krytyką biustów i życiem prywatnym znanych osobistości /w tym aktorek, piosenkarek etc/ Albo ,, pojeżdżę” sobie po politykach, jak po ,,łysych kobyłach”;) Twoje zabawy w kolorki były są i będą superowskie;) Ja, będąc na Twoim miejscu wymyśliłabym coś więcej... A jak wymyślę, to podrzucę Ci,, pomysła”;) Buziaka Ci przesyłam,bo ludzie o tej porze wstają, a ja dopiero idę spać... A wszystko przez te moje różnordone hobby;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Danusiu- dziękuję za super zabawę i mam nadzieję, że będzie ona trwać dalej:-D Pomysł rocznicowy- super!
    Gratuluję pomysłu i proszę o więcej...

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję Danusiu za to że jesteś ze swoimi pomysłami w tym gąszczu blogowym. Podziwiam Cie, że to wszystko ogarniasz i za to też Ci dziękuję. Poznaje wciąż nowe blogi, ich twórczość rękodzielniczą, wiele technik, których nie znałam, i... mnóstwo wspaniałych blogowych koleżanek. WIELKIE DZIĘKI!!!!!Dołączyłam do zabawy i niezmiennie się cieszę, że mogę coś dać Stefankowi na pożarcie. Oczywiście, że bawię się dalej. Zaraz wrzucam banerek. Pozdrawiam serdecznie i wspaniałych wakacji Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja dołączę do tych wszystkich podziękowań za możliwość wspólnej zabawy, za możliwość poznania innych kreatywnych osóbek, za możliwość realizacji swoich pomysłów, za motywację do tworzenia..... ach możnaby tego dużo wymieniać. Dziękuję Danusiu za Twoje serce dla nas! Co do kolorku w tym miesiącu to po prostu wow.... i co ja mam teraz wybrać :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Super jest ta zabawa, wielkie dzięki. Udaje mi się zdążyć zawsze na ostatnią chwile i komentarze też piszę późno, ale zawsze jestem u wszystkich. Dziękuję Ci za tą zabawę, bo dzięki niej odwiedza mnie wiele osób.
    Dołączam do jubileuszowego wyzwania i wybieram chyba kolor z listopada czyli złoty. Pozdrawiam i ściskam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  46. Danusiu,cudowny pomysł :) Już zaczynam myśleć co by tu zrobić....ostatnio dajesz takie zadania,że mi się móżdżek przegrzewa,hehe :) Dziękuję kochana,że mogę bawić się razem z Wami,gratuluję rocznicy ♥
    Ślę moc uścisków ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Danusiu, dziękuję za półroczny (bo tyle wytrwałam w zabawie) comiesięczny dreszczyk emocji związany z Cyklicznymi Kolorkami. Jestem naprawdę pełna podziwu dla Ciebie - dla Twojego talentu, pomysłowości i zdolności manualnych. Życzę kolejnych Kolorkowych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zabawa! Gratuluje pomysłu i życzę kolejnych takich genialnych:)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja mam takie pytanie odnosnie koloru z sierpnia. czy opcja bieli i czerni (banerek z zebrą) dopuszcza odrobinę innego koloru czy tylko czary i biały?

    OdpowiedzUsuń
  50. Danusiu, to był rok fantastycznej zabawy! Z całego serca dziękuję Ci za to, że wyzwoliłaś we mnie pokłady energii do realizowania przeróżnych pomysłów, które kiedyś odkładałam na wieczne nigdy.
    Ciekawiło mnie co będzie w lipcu :-). Taki obrót sprawy chyba wybitnie mi odpowiadał, bo uwinęłam się z robotą w sobotę i wyjątkowo jak na mnie już jestem gotowa :-)
    Przy okazji dziękuję wszystkim dziewczynom, które dotąd dzielnie brały udział w Cyklicznych Kolorkach - czasem kolor nam nie odpowiadał, a mimo to nie odpuszczałyśmy i za to wielkie brawa dla nas wszystkich :-).
    Bawmy się dalej jak najlepiej potrafimy!
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam ogromniaste buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście, że będę. I mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi.

    OdpowiedzUsuń
  52. I tak to nasze kolorki a wraz z nimi i przecież Stefan skończyły roczek i skończyły okres niemowlęctwa ;) Z tej okazji gratuluję i kolejnych roczków życzę :) Chociaż nie jestem z Wami od początku, a dopiero od grudnia, to dziękuję Ci za kolorki. Każdego pierwszego dnia miesiąca z niecierpliwością czytam posta, co też ciekawego nam wydumałaś. A potem, to dumam i kombinuję ja ;) Dziękuję Ci za mobilizację (oo tak!), dziękuję za możliwość poznania tylu fantastycznych artystek-kolorystek i ich wspaniałych technik, o których nie raz nie miałam pojęcia. Dziękuję Ci za poświęcenie Twojego czasu, na organizację i te czasochłonne przecież podsumowania, kiedy to mogę sobie pooglądać wszystkie prace, bo na odwiedzanie każdej z osobna zwyczajnie brak mi czasu. Chciałam Ci też pogratulować osiągnięcia w styczniu wymarzonej setki, ba, nawet powyżej setki ;) Teraz wiadomo, sezon urlopowy, lato, roślinki, czasu brakuje, a może i kolor czerwcowy nie spasował. Choć ja nie wyobrażam już sobie opuścić kolorków, nie ma mowy, o nie ;) I w tym miesiącu tez nie odpuszczę. Jeszcze nie wiem co i w jakim kolorze, ale coś tam wykombinuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tobie Danusiu gratuluję pomysłów i wytrwałości w organizowaniu zabawy.Koniecznie muszę wziąć udział w rocznicowej zabawie.Pomysł z wysłaniem prac do siebie jest fantastyczny.Już zaczynam kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem tu pierwszy raz i chętnie przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wpadłam po uszy jak tylko pierwszy raz wzięłam udział w zabawie,to jest jak choroba zakaźna,bardzo zaraźliwe,ale nie chcę się wyleczyć,bardzo Ci dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy,to jest całkiem spore przedsięwzięcie do ogarnięcia i podziwiam jak jak pięknie sobie z tym radzisz,życzę Ci dużo zdrówka i żeby Ci się ciągle chciało to robić i jak najszybciej 200 prac,serdecznie pozdrawiam i ściskam i dodaję rocznicową pracę

    OdpowiedzUsuń
  56. Szybko zleciało ;) Zazwyczaj przyglądałam się jaki kolor dasz na wzywanie miesiąca. Tym razem zgłoszę sie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uff! Wreszcie dorwałam się do klawiatury. Otwierałam już tę stronę przynajmniej z 5 razy, nawet przeczytać udało mi się z tydzień temu, ale do komentarzy już nie dotarłam ;-)
    Przede wszystkim gratuluję rocznicy! I Tobie i wszystkim Artystkom Kolorystkom, z naciskiem na te, które są tu od początku. Odwalasz naprawdę dobrą robotę. Roczek zleciał jak z bicza trzasł i tylko patrzeć, kiedy będziemy świętować kolejną (rocznicę). Bo wierzę, że dotrwamy :)
    Co do lipcowego kolorku, to chyba jest najtrudniejszy ze wszystkich dotychczasowych, bo nie tylko trzeba coś wykonać, ale najpierw jeszcze wymyślić w którym kolorze. Oczywiście ta drobna niedogodność w żadnym wypadku nie może przeszkodzić mi w kontynuowaniu zabawy w kolorki. Będę w lipcu i już nawet wiem co zrobię, tylko zamówione materiały muszą do mnie przybyć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Danusiu, ja właśnie dołączam do szacownego grona świętujących Kolorystek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję pierwszej rocznicy i - mam nadzieję - nie ostatniej! :-) Świetnie się przez ten rok bawiłam, poznałam mnóstwo cudownych, twórczych osób i blogów, a przy okazji czegoś się nauczyłam i kolorystycznie trochę rozwinęłam skrzydła. Bardzo trudno jest mi teraz wybrać jakiś kolor do lipcowej zabawy, bo było ich tyle a każdy super! Najchętniej wybrałabym wszystkie i wkomponowała w jedną pracę, ale skoro nie można, to chyba stworzę coś w kolorku, w którym nie uczestniczyłam i nadrobię teraz braki ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dołączam do zabawy i w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje rocznicy! Chociaż dołączyłam do zabawy dopiero w tym roku to z przyjemnością przejrzałam wszystkie wcześniejsze kolaże i stwierdzam, że zabawa gromadzi super artystki kolorystki :) Dzięki Cyklicznym kolorkom poznałam masę świetnych osób, poznałam nowe techniki rękodzielnicze i z całą pewnością gdyby nie zabawa mój blog by aż tak nie ewaluował, bo czasem w internecie aby się do czegoś dokopać, coś odnaleźć trzeba czasu, a zabawa ułatwia poznawanie nowych blogerów za co wielkie ukłony w stronę Danutki :) I oczywiście z przyjemnością dołączam do rocznicowego kolorku i coś mi się wydaje, że w tym miesiącu zostanie pobity kolejny rekordzik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Również gratuluję rocznicy i dziękuję za tak wspaniałą zabawę :)
    I oczywiście w tym miesiącu też zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję rocznicy, fajnie się to wszystko rozwinęło :). A smakołyk pomimo że mam dosyć truskawek to mnie namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję zabawy... nie wiedziałam o co chodzi, ale przeczytałam u Doroty co ma kota :) więc przeczytałam tutaj i już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniała zabawa i udana rocznica - gratulacje. Cieszę się, że mogę dołączyć i w tym miesiącu. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Danusiu gratuluję pierwszego roczku zabawy :):) życzę Ci kolejnych rocznic :)
    oczywiście w tym miesiącu przyłączam się do zabawy i trzymam kciuki aby styczniowy rekord został pobity :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  67. szkoda ze nie od początku brałam udział więc teraz wybrałam kolor jaki nie robiłam a jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  68. Danusiu Kochana gratuluję ci pierwszej rocznicy kolorków i dziękuje Ci za Twoja cierpliwość do nas. Bo my nie zawsze grzeczne jesteśmy przecież hihihi. Mam nadzieję, że będziemy sie nadal bawić przez kolejny rok. Oczywiście zrobiłam juz swoja prace na ten miesiąc, tak że Stefan został nakarmiony. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością dołączam do podziękowań i gratuluję rocznicy Tobie i wszystkim Kolorystkom:) I wrzucam moją pracę z felerem i wcale się nie obrażę jak mnie wyrzucisz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. z przyjamnością i ja stakę do zabawy, wszystkiego najplepszego z okazji Roku, topiękna rocznica, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam. obserwuję te zabawy i wyzwania kolorystyczne. Chętnie wezmę udział. Córka namówiła mnie na kolorek fioletowy i w takim coś powstanie :)

    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Praca dodana:)mam nadzieję,że przymkniesz oko:)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak szybko zleciał ten rok że przy takiej zabawie każdy kolejny to sama przyjemność :) Twróczo udzielałyśmy się dzięki Twoim pomysłom i zestawieniom kolorystycznym. I choć ostatnio trochę mniej się udzielałam tutaj u Ciebie to i tak bardzo Ci dziękuję za wspólnązabawę.. a na lipiec może jeszcze zdąże coś przygotować.
    Pozdrawiam serdecznie
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja sierpniową zebrę zrobiłam, czarno- białe, ale czy na tło przymkniesz oko Danusiu??? Hmmm Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna zabawa, mam nadzieję, że następny rok również będzie tak kreatywny :)
    Oczywiście bierzemy udział i w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Mi niestety w czerwcu nie udało się dołączyć ale w lipcu jak najbardziej.
    Jeżeli każdy wybierze swój ulubiony kolor to rekord murowany .
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. Danusiu - przede wszystkim gratulacje z obchodzenia roczku. Niesamowite, jak ten czas zleciał. Mam nadzieję, że grono kolorystek będzie się nieustannie powiększało, bo naprawdę warto. A ja z przyjemnością dołączam w tym miesiącu roczkową pracę :) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Przede wszystkim Danusiu gratuluję Ci sukcesu jaki osiągnęłaś na swoim blogu. Gratuluję cierpliwości i wytrwałości w tym ogromnym przedsięwzięciu jakiego się podjęłaś. Gratuluję i podziwiam wszystkie Twoje cechy charakteru bo to tylko dzięki nim mogłaś osiągnąć tak wiele. Cieszę się, że udało mi się trafić na Twoją stronę i wziąć udział w Twoich wyzwaniach. Marzę o tym żeby poznać Cię osobiście. Pozdrawiam gorąco - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  79. Danusiu gratulacje:))) To już roczek świetnej zabawy.:))) Nieśmiało dołączam moją lipcową pracę:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  80. Danusiu gratuluję pierwszej rocznicy super zabawy :))) Dołączam się do jubileuszowej zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję i zgłaszam się do zabawy (po raz pierwszy) mam nadzieję, że nie ostatni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego dobrego i kolejnych stu lat w dawaniu ludziom radości :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zdążyłam. Nie byłam z Wami cały rok, ale przez te kilka miesięcy to była fajna zabawa i, co tu dużo mówić, motywacja, a wolny czas musiał się znaleźć :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  84. Pierwszy raz biorę udział w zabawie u Ciebie... i chętnie będę bawić się nie raz.
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam po raz drugi we wspaniałej zabawie. Gratuluję pomysłów i wielkiej twórczości. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  86. Pierwszy raz biorę udział w zabawie kolorystycznej, Mam nadzieje, że nie ostatni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluje wspaniałej zabawy, ogromu pracy związanej z jej zorganizowaniem i wspaniałych prac, które przy tej okazji powstały! I ja dołączam do zabawy i wybieram kolor kwietniowy - fiolet :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Faktycznie, Danusiu, nie zapoznałam się szczegółowo z regulaminem. Muszę przyznać, że brałam już udział w wielu wyzwaniach i ten regulamin wydaje mi się "najostrzejszy". Proszę o wycofanie mojego linka, gdyż rezygnuję z zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak zwykle na szarym końcu ale jestem :) Danusiu,odniosłaś wielki sukces ze swoimi kolorkami,no ale kto jak nie Ty :) Ciesze się,że mogę bawić się wspólnie z innymi,bardzo Ci za to dziękuję ♥
    Ten roczek tak szybko minął, że szok! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dziękuje Danusiu za wspaniałą zabawę, gratuluję rocznicy. Dzięki Tobie odwiedziłam masę fantastycznych blogów. W lipcu stawiam na róż. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Danusiu nie ma tu komentarza ode mnie...a pisałam, bo wiesz że bawię się z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale ze mnie lama... Taka fajna okazja, a ja - czekając do ostatniej chwili - po prostu nie wyrobiłam się z lipcową pracą na wyzwanie! Jestem teraz zła na siebie, że nie ogarnęłam się wcześniej, ale chętnie poprawię sobie nastrój oglądając prace pozostałych Artystek-Kolorystek. :)
    Widziałam już co ciekawego-wyzwaniowego szykuje się w sierpniu i tego sobie nie odpuszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)